Zelf ook al verkocht voor 7.2quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:26 schreef MissionPhailed het volgende:
Morgen nog effe afwachten of NMC nog de $8 passeert, anders neem ik ook wel genoegen met $7 ofzo, ben veel te bevreesd dat de weekenddip voortijdig aanvangt
naja, wat ik er van begrijp is dat ze hun eigen platform ontwikkelen als financial service, dat spreekt me wel aan. Vooral omdat het zo'n snelle coin is zie ik er wel toekomst in. Hier oa. meer info.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:12 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Wat verw8 je van die SBFS? zit er ook over te denken om een paar te kopen maar dividend is nog niet echt veel soeps. misschien over een jaartje ofzo.
Ja, 't is erg twijfelachtig of we nog veel verder komen dan de huidige waarde. Maargoed, in de cryptocurrency is alles zo'n beetje twijfelachtigquote:
Voor 32 euro mag je die van mij direct hebben! (Maar dat wil je vast niet toch?)quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:48 schreef Beunhazer het volgende:
Buy order op 32 en als het lukt doe ik er tot donderdag niks meer mee xD
Ik zou dan nog paar dagen wachten ofzo. Misschien is ie dan nog wel tien euro minderquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:48 schreef Beunhazer het volgende:
Buy order op 32 en als het lukt doe ik er tot donderdag niks meer mee xD
Rusland gaat in januari 250k verstigingen voorzien van BTC en LTC-betaalmogelijkheden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:50 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou dan nog paar dagen wachten ofzo. Misschien is ie dan nog wel tien euro minderMaar ik garandeer niks
Dan moet je ook door mijn muur heen! @$39,5quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Doorbreek die muren! Op naar de $40.
Permanent denk je? Januari al.. Dan zijn de LTC gekocht op 30$ bij wijze van spreken al te hoog? Of is dat juist een goed iets?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:56 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Rusland gaat in januari 250k verstigingen voorzien van BTC en LTC-betaalmogelijkheden.
Eerste echte implementatie van LTC, voor zover ik weet. Lijkt me sterk dat het gaat dalen.
Je bent er weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |