dat is "anders"quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef Wespensteek het volgende:
Hypocriete christenen, al die dominees moeten zondags aan het werk,
of consternatiekampen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zouden er nou ook concentratiekampen zijn? Zeg maar voor kinderen die niet zo goed zijn in zich concentreren en dus in de zomer op concentratiekamp gaan om daar te leren hoe ze zich moeten concentereren als ze hun huiswerk moeten doen enzo?
Het is niet mijn idee, hè? Het is nou eenmaal hoe god het gewild heeft volgens veel Christenen in de VS. Waarmee ik enkel aangeef dat dergelijke wetgeving weinig van doen heeft met anti-Christelijke ideologieën.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ook een walgelijke samenleving met armen, mensen met vier banen die niet rondkomen, een volledig verdwenen middenstand die in de armoede afgestort is, spooksteden, enorme drugsverslaving en 28 % van de bevolking die van voedselbonnen moet leven.... Wil je dat hier?
Ik wil een samenleving die respect heeft voor de gezinswaarden en dus voor de menselijke waardigheid, de zondagsrust. Een luxe, ook voor de arbeider.
Of compensatiekampen voor Joden die compensatie eisen voor de geleden schade.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Jumparound het volgende:
[..]
of consternatiekampen.
"het vergassen van een wagonlading roma's leidde tot grote consternatie onder de overige gevangenen"
of juist te veelquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:21 schreef motorbloempje het volgende:
Constipatiekamp, voor als je niet kunt poepen.
COmbobreakerkamp, voor mensen die niet doorhebben dat 't allemaal met 'co-' begint.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:24 schreef VitaminWater het volgende:
Civilisatiekamp, voor mensen zoals TS die niet weten hoe zich te gedragen in een samenleving.
ConstantF5enkamp voor mensen die graag snel en constant willen reageren in hetzelfde topic.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
COmbobreakerkamp, voor mensen die niet doorhebben dat 't allemaal met 'co-' begint.
Waar precies lees je iets opdringerigs in de brief dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:45 schreef motorbloempje het volgende:
Bemoeienis van religieuzen... Echt, geloof wat je wilt, maar houd dat lekker voor jezelf en doe vervolgens vooral zelf wat je wilt: winkel wel, winkel niet, maar dring dat niet aan anderen op zeg.
En dat heeft nog steeds geen zak, geen enkele zák met opdringen aan anderen te maken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
"Wij hopen dat u verlies zult lijden"
Alleen een "nou, wij vinden dit niet leuk en komen niet meer bij u kopen" was dan wel voldoende geweest, als het alleen om een kennisgeving was gegaan.
Nou en, sinds wanneer is het verboden om iets graag te willen?quote:Door dat soort toevoegingen impliceert de schrijfster van de brief dat ze vindt dat de winkel er écht wat aan moet doen, omdat de eigenaren anders de toorn God's wel over zich heen zullen krijgen, dit-dat-alles.
Ja dááág, álles wordt aangegrepen omquote:Een simpelweg "Wij komen niet meer, en mijn buren ook niet!" had minder stof doen opwaaien.
te kunnen posten.quote:Religie
Lees eens de reacties van Veldkamp en oordeel dan nog eens.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:44 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja dááág, álles wordt aangegrepen om
[..]
te kunnen posten.
Wat heb ik met Veldkamp van doen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:45 schreef Syntos het volgende:
[..]
Lees eens de reacties van Veldkamp en oordeel dan nog eens.
Die dag is al geweest, helaas. Mensen die zich er nog steeds op voorbereiden zijn gewoon iets positiever ingesteld dan de rest. Of willen de realiteit niet onder ogen zienquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Paper_Tiger het volgende:
Het wordt tijd dat de dag des oordeels komt zodat we al dat gezeik achter ons kunnen laten.
Dan heb ik hem gemist. Welke datum was dat precies zei je ook alweer?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Die dag is al geweest, helaas. Mensen die zich er nog steeds op voorbereiden zijn gewoon iets positiever ingesteld dan de rest. Of willen de realiteit niet onder ogen zien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |