Ja, je vergeet altijd wel wat voor 't kerstdinerquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En op kerstmis ook verplicht alle winkels open!
Concurrentie! Vrije markt!
En weg die kerstavatar van jou! Die is discriminerend Christelijk!
Heksen tochquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Vrouwen verzopen werden?
Volgens mij heb jij jezelf verzopen. Beneveld. Met alcohol.
Wat een onzin kraam je uit...
Houd eens op mij te beleren en jouw normen aan mij op te dringen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zie de christenliefde in de praktijk hier, mensen!
Iets met 'andere wang' enzo! Wat gij niet wilt dat u geschied..blablabla..
Niet weer hequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, je vergeet altijd wel wat voor 't kerstdinerhandig wel.
Nee jou interneren achter prikkeldraad. Inderdaad een puik plan!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Jumparound het volgende:
[..]
wat voor een kamp? Concentratiekamp?
Heerlijk anders gelovigen uitmoorden. Puik plan ja!
Ja, obvious trollquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Houd eens op mij te beleren en jouw normen aan mij op te dringen!
Dat bepaal ik zelf in een vrije samenleving!
Dus ook of ik een kamp wil bouwen voor Jumper.
70 jaar geleden ook al zo'n gekquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:28 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nee jou interneren achter prikkeldraad. Inderdaad een puik plan!
maar niet op zondag, dat is een rustdagquote:
Eigenlijk hebben ze het zo slecht nog niet. Maar nog steeds klagen..quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, die Romeinen wisten wel hoe om te gaan met dat opstandig Christentuig.
Een kerstboom en muts heeft vrij weinig met het Christendom te makenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Veldkamp het volgende:
En weg die kerstavatar van jou! Die is discriminerend Christelijk!
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef Luigi het volgende:
Wel cool dat sinds kort godslastering ook weer mag enzo. Kun je zo'n randgek als Veldkamp tenminste echt goed mee pakken. Met z'n kutgod.
ik heb nog wel een plekje in mn kamp over hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdommenogantoe ja, dat is wel echt fijn
Er is toch wel een barbecue hè?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[..]
ik heb nog wel een plekje in mn kamp over hoor.
Ik krijg altijd zoveel gas van bbq.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is toch wel een barbecue hè?
Je moet het ook niet inhalerenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:32 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zoveel gas van bbq..
Zouden er nou ook concentratiekampen zijn? Zeg maar voor kinderen die niet zo goed zijn in zich concentreren en dus in de zomer op concentratiekamp gaan om daar te leren hoe ze zich moeten concentereren als ze hun huiswerk moeten doen enzo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef Jumparound het volgende:
oke, voor straf heb ik gegoogled op concentratiekamp op images.google.com
Zonder safe search filter.
Dit is het het laatste onderwerp waar je grappen over kan maken imho aangezien het goed gedocumenteerd weer geeft waar "wij" als mensheid toe in staat zijn.
Het zelfde geldt natuurlijk voor ruwanda, bosnië, somalië, afganistan etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |