Al dat kutvolk over straat heen. Meestal lopend ook, dik in de weg enzo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de tijden waarop je herrie mag maken liggen vast in de wet, niet in een religieus boek.
En lekker respectvol naar mensen die naast een kerk wonen, die klote klokken aan op een RUSTdag.Maar dat zal wel anders zijn
Naast de kerk wel, hè?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Juist ja, en wat doe jij hier?
Ben je nou echt zo zwakzinnig, of lijkt dat maar zo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Naast de kerk wel, hè?
En lekker op zondagochtend om 5.00 uur 's nachts bij jou buren en op jouw trottoir aan het slopen, beuken, boren en graven hopelijk!
Want wie ben je om hem voor te schrijven wanneer hij moet rusten?![]()
Kijken hoe je er dan nog over denkt. Hopelijk geen dag en geen nacht rust meer rondom je huis. Net zoals de omwonenden van altijd geopende supermarkten met drukte.
We werken al eeuwen op de sabbat, geen jood die er over klaagt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:06 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En straks moet de aannemer ook op 10.00 uur 's ochtends naast de kerk aan het werk, want zondag is toch een gewone werkdag? Niemand kan hem toch voorschrijven wanneer te rusten en te werken?
Waarom zijn geluidshindervoorschriften nu opeens onzin dan? Zegt de term "stropopredenering" jou iets?quote:En lekker respectvol ook naar gezinnen die bij supermarkten wonen!
's Nachts klussen moet dan ook kunnen. "Onzin die geluidshindervoorschriften! Waarom willen die nachtslapers mij als dagslaper voorschrijven wanneer te klussen en te boren aan mijn huis?! Wat een tirannen die betweters die nachtslaapgelovigen!"
winkelwagentjes zijn er niets bijquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:10 schreef Luigi het volgende:
[..]
Al dat kutvolk over straat heen. Meestal lopend ook, dik in de weg enzo.
Ach hou toch op man. Natuurlijk zijn er regels ten aanzien van overlast t.o.v. anderen. Nu ga je ineens kleinzielig doen. Je probeert naar goed christelijk gebruik de rest te overtuigen, maar je eigen mening is onwijzigbaar. Iedereen moet hetzelfde vinden en willen als jij, en tot die tijd is de heilige missie niet volbracht. Ik hoop dat je zelf een keer tot inzicht komt dat jij de gene bent die star is en voor onenigheid zorgt. Laat anderen in hun waarde en probeer je eigen geluk te creeeren binnen je eigen omgeving. Zeggen wat anderen moeten doen en zelf onwrikbaar zitten zijn gaat de oplossing niet worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:06 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En straks moet de aannemer ook op 10.00 uur 's ochtends naast de kerk aan het werk, want zondag is toch een gewone werkdag? Niemand kan hem toch voorschrijven wanneer te rusten en te werken?
En zo gaat de rust en harmonie naar de knoppen....
En lekker respectvol ook naar gezinnen die bij supermarkten wonen!
's Nachts klussen moet dan ook kunnen. "Onzin die geluidshindervoorschriften! Waarom willen die nachtslapers mij als dagslaper voorschrijven wanneer te klussen en te boren aan mijn huis?! Wat een tirannen die betweters die nachtslaapgelovigen!"
Met sommige reacties van hem over zondag en homo's zou je bijna denken van wel.quote:
"Belachelijk dat nachtrustgeloof! Wie ben JIJ om mij voor te schrijven om niet om 3u00 's nachts aan mijn huis te mogen klussen? Wie schrijft mij dat voor? Wat is dat voor opdringing van jouw nachtrustgeloof?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:09 schreef Jumparound het volgende:
[..]
de tijden waarop je herrie mag maken liggen vast in de wet, niet in een religieus boek.
En lekker respectvol naar mensen die naast een kerk wonen, die klote klokken aan op een RUSTdag.Maar dat zal wel anders zijn
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:13 schreef Luigi het volgende:
Veldkamp is gewoon hartstikke tolerant, zo lang godverredomme iedereen maar doet wij hij als Christen wil en vind!
Gast, zodra je tegengas krijgt ga je mensen vreselijke dingen toewensen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
"Belachelijk dat nachtrustgeloof! Wie ben JIJ om mij voor te schrijven om niet om 3u00 's nachts aan mijn huis te mogen klussen? Wie schrijft mij dat voor? Wat is dat voor opdringing van jouw nachtrustgeloof?![]()
Ik wil gewoon een aannemer om 4.30 uur laten boren en slopen aan mijn nieuwe huis naast jouw woning, hoor! Ik dwing JOU toch niet om ook dan te slopen en te boren?! Laat mij dan OOK VRIJ, achterlijke nachtrustgelovigen!"
Wat betreft de kerkklokken: hingen er al toen die mensen daar gingen wonen. Bestaande toestand. Aanpassen of opkrassen, toch? Nieuwkomer ben jij.
Men kan wetenschappelijk aantonen dat het ongezond is als je niet goed slaapt door lawaai in de wijk. Kun jij ook aantonen dat iedereen per se zondag vrij moet zijn?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
"Belachelijk dat nachtrustgeloof! Wie ben JIJ om mij voor te schrijven om niet om 3u00 's nachts aan mijn huis te mogen klussen? Wie schrijft mij dat voor? Wat is dat voor opdringing van jouw nachtrustgeloof?![]()
Ik wil gewoon een aannemer om 4.30 uur laten boren en slopen aan mijn nieuwe huis naast jouw woning, hoor! Ik dwing JOU toch niet om ook dan te slopen en te boren?! Laat mij dan OOK VRIJ, achterlijke nachtrustgelovigen!"
Wat betreft de kerkklokken: hingen er al toen die mensen daar gingen wonen. Bestaande toestand. Aanpassen of opkrassen, toch? Nieuwkomer ben jij.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:12 schreef VitaminWater het volgende:
[..]
Ach hou toch op man. Natuurlijk zijn er regels ten aanzien van overlast t.o.v. anderen. Nu ga je ineens kleinzielig doen. Je probeert naar goed christelijk gebruik de rest te overtuigen, maar je eigen mening is onwijzigbaar. Iedereen moet hetzelfde vinden en willen als jij, en tot die tijd is de heilige missie niet volbracht. Ik hoop dat je zelf een keer tot inzicht komt dat jij de gene bent die star is en voor onenigheid zorgt. Laat anderen in hun waarde en probeer je eigen geluk te creeeren binnen je eigen omgeving. Zeggen wat anderen moeten doen en zelf onwrikbaar zitten zijn gaat de oplossing niet worden.
En ondertussen maar iedereen verbieden om zelf te beslissen wat ze op een dag doen, hypocrietquote:Laat jij degenen voor wie de zondagsrust heilig is in hun eigen waarde? Lijkt me niet, helaas.
Vreselijke dingen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Gast, zodra je tegengas krijgt ga je mensen vreselijke dingen toewensen.
Ik zeg:
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Check die bijbel van je eens en vraag je af of dit zo hoort.
Dat bepaal jij? Of ikzelf?quote:Ik denk dat ik het antwoord al weet. Want ondanks dat ik een ongelovige hond ben leef ik meer naar de omgangsregels zoals in je boek gesteld dan dat jij dat doet.
Ik ben geen Puritein, gewoon tegenstander van volledige zondagsopening.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef Syntos het volgende:
Dan gaan ze maar naar het bejaardentehuis.
[..]
En ondertussen maar iedereen verbieden om zelf te beslissen wat ze op een dag doen, hypocriet
Branden in de hel zul je. Arme scheidsrechters, arm kantinepersoneel. Je dwingt ze hun zondagsrust op te geven!!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ben geen Puritein, gewoon tegenstander van volledige zondagsopening.
Ik ga gerust voetballen 's middags.
En daarmee zeg jij dus dat anderen niet op zondag mogen winkelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ben geen Puritein, gewoon tegenstander van volledige zondagsopening.
Ik ga gerust voetballen 's middags.
Nee, dat is ontspanning. Die gaat kapot als de supermarktslager moet werken, die nu onze pinten tapt in de kantine.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Branden in de hel zul je. Arme scheidsrechters, arm kantinepersoneel. Je dwingt ze hun zondagsrust op te geven!!!
Point madequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Vreselijke dingen?
Nee, ik hoop gewoon dat de militante voorstanders keihard met de gevolgen van afschaffing van zondagsrust worden geconfronteerd. En ook de zondagswinkelenden.
Ik wil godverdomme winkelen op de dag dat dat uitkomt!quote:Dat maak ik zelf wel uit!
Wil jij mij de bijbel opdringen? Nee? Ik wil op zondag boodschappen doen!quote:Dat bepaal jij? Of ikzelf?
Wil je nu ook al jouw interpretatie van de bijbel aan mij opdringen?
Dan neemt hij goedkope krachten aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:21 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nee, dat is ontspanning. Die gaat kapot als de supermarktslager moet werken, die nu onze pinten tapt in de kantine.
En dat is geen economische noodzaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |