En ondertussen maar iedereen verbieden om zelf te beslissen wat ze op een dag doen, hypocrietquote:Laat jij degenen voor wie de zondagsrust heilig is in hun eigen waarde? Lijkt me niet, helaas.
Vreselijke dingen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Gast, zodra je tegengas krijgt ga je mensen vreselijke dingen toewensen.
Ik zeg:
Dat maak ik zelf wel uit!quote:Check die bijbel van je eens en vraag je af of dit zo hoort.
Dat bepaal jij? Of ikzelf?quote:Ik denk dat ik het antwoord al weet. Want ondanks dat ik een ongelovige hond ben leef ik meer naar de omgangsregels zoals in je boek gesteld dan dat jij dat doet.
Ik ben geen Puritein, gewoon tegenstander van volledige zondagsopening.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef Syntos het volgende:
Dan gaan ze maar naar het bejaardentehuis.
[..]
En ondertussen maar iedereen verbieden om zelf te beslissen wat ze op een dag doen, hypocriet
Branden in de hel zul je. Arme scheidsrechters, arm kantinepersoneel. Je dwingt ze hun zondagsrust op te geven!!!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ben geen Puritein, gewoon tegenstander van volledige zondagsopening.
Ik ga gerust voetballen 's middags.
En daarmee zeg jij dus dat anderen niet op zondag mogen winkelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:19 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Ik ben geen Puritein, gewoon tegenstander van volledige zondagsopening.
Ik ga gerust voetballen 's middags.
Nee, dat is ontspanning. Die gaat kapot als de supermarktslager moet werken, die nu onze pinten tapt in de kantine.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef Luigi het volgende:
[..]
Branden in de hel zul je. Arme scheidsrechters, arm kantinepersoneel. Je dwingt ze hun zondagsrust op te geven!!!
Point madequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:18 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Vreselijke dingen?
Nee, ik hoop gewoon dat de militante voorstanders keihard met de gevolgen van afschaffing van zondagsrust worden geconfronteerd. En ook de zondagswinkelenden.
Ik wil godverdomme winkelen op de dag dat dat uitkomt!quote:Dat maak ik zelf wel uit!
Wil jij mij de bijbel opdringen? Nee? Ik wil op zondag boodschappen doen!quote:Dat bepaal jij? Of ikzelf?
Wil je nu ook al jouw interpretatie van de bijbel aan mij opdringen?
Dan neemt hij goedkope krachten aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:21 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nee, dat is ontspanning. Die gaat kapot als de supermarktslager moet werken, die nu onze pinten tapt in de kantine.
En dat is geen economische noodzaak.
Nogmaals: men rust maar een eind weg! Ik ga mensen niet dwingen om WEL te winkelen. Verwacht dan vervolgens ook dat mensen mij ook niet gaan dwingen om niet te winkelen. Tolerantie, jeweetsch, waar jij het zo graag over hebt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:16 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Laat jij degenen voor wie de zondagsrust heilig is in hun eigen waarde? Lijkt me niet, helaas.
En zeker ook nog met de auto er naar toe he. Arme pompbediende!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:21 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Nee, dat is ontspanning. Die gaat kapot als de supermarktslager moet werken, die nu onze pinten tapt in de kantine.
Die slager kan gewoon vrij nemen, waar heb je het over man. Zoals ik net al uitlegde: hij loopt in zeker zin geen inkomsten mis, omdat er steeds meer mensen doordeweeks vrij zullen nemen en dan vlees bij hem gaan kopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:21 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Zoals een paar flinke balken en wat groot uitgevallen spijkers halen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:23 schreef motorbloempje het volgende:
Lang leve de bouwmarkten die open zijn op zondag. Je vergeet altijd wel wat, ookal denk je dat je alles hebt om die ene klus 'even' uit te voeren.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Zoals een paar flinke balken en wat groot uitgevallen spijkers halen.
En wat prikkeldraad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tijd = geld voor Moblo BVquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Ja, die Romeinen wisten wel hoe om te gaan met dat opstandig Christentuig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Scherpquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, die Romeinen wisten wel hoe om te gaan met dat opstandig Christentuig.
mooi te combineren met een kerstkransquote:
Smeerlap.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:25 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ja, die Romeinen wisten wel hoe om te gaan met dat opstandig Christentuig.
En prikkeldraad om jou te interneren in een kamp.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tut tut, niet zo he. Iets met je naasten lief hebben. Of lees je weer eens selectief in je sprookjesalbum?quote:
Tijdsgeest...quote:
En op kerstmis ook verplicht alle winkels open!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nogmaals: men rust maar een eind weg! Ik ga mensen niet dwingen om WEL te winkelen. Verwacht dan vervolgens ook dat mensen mij ook niet gaan dwingen om niet te winkelen. Tolerantie, jeweetsch, waar jij het zo graag over hebt.
Zie de christenliefde in de praktijk hier, mensen!quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En prikkeldraad om jou te interneren in een kamp.
Vrouwen verzopen werden?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Tijdsgeest...
Het is nog niet zo lang geleden dat vrouwen verzopen werden door "jouw" geloof.
Of kinderen die misbruikt worden omdat men denkt dat je als je god dienst celibaat (met alle frustratie van dien) hoort te leven
wat voor een kamp? Concentratiekamp?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
En prikkeldraad om jou te interneren in een kamp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |