Niks. Het was gewoon een grapje en je merkt er niks van (behalve misschien heel sterke ochtendurine door de geur of zo).quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar en waarop en was het koudig of lauw of eigenlijk wel lekker warm en wat dacht je erbij en werd je nat en soppig en zegmaar ook gewoon van jezelf ipv alleen van de straal?
Zwangeren wordt ook geadviseerd om te spoelen ipv te vegen, dus is nog gezond ookquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
Ik vind onder de douche pissen juist fantastisch. Dan kun je het daarna gewoon schoonspoelen.Zoveel schoner.
oh gewoon onder de douche op je been ook?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Het was gewoon een grapje en je merkt er niks van (behalve misschien heel sterke ochtendurine door de geur of zo).
Ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh gewoon onder de douche op je been ook?
Ik maak wel een geheime clausule speciaal voor jou, zou het zielig vinden als m'n ouders dat moesten lezen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wil je dit in je testament zetten?
Als ik eerder dood ben mag je mijn penis laten opzetten om panz in zijn slaap te swaffelen. Is dat wat?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik maak wel een geheime clausule speciaal voor jou, zou het zielig vinden als m'n ouders dat moesten lezen.
En wat krijg ik er trouwens voor terug?
Op dat moment vond ik het niet leuk trouwens, was bang dat er misschien een enge fetisj achter zat.quote:
Wil jij mijn gynaecoloog zijn als ik zwanger ben?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zwangeren wordt ook geadviseerd om te spoelen ipv te vegen, dus is nog gezond ook
Vasquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het meest kinky wat jij ooit uitgespookt hebt?
Hahaha. dat valt echt ontzettend tegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Op dat moment vond ik het niet leuk trouwens, was bang dat er misschien een enge fetisj achter zat.
quote:
Mag ik hem dan alleen daarvoor gebruiken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik eerder dood ben mag je mijn penis laten opzetten om panz in zijn slaap te swaffelen. Is dat wat?
Pas maar op, voordat je het weet vraagt hij of hij in je mag plassenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Op dat moment vond ik het niet leuk trouwens, was bang dat er misschien een enge fetisj achter zat.
Klein lijstje van kinky dingen van lafjes naar heel erg kinky?quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook wel als je niet zwanger bent hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil jij mijn gynaecoloog zijn als ik zwanger ben?![]()
![]()
Spill the beans.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hahaha. dat valt echt ontzettend tegen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Mag ik hem dan alleen daarvoor gebruiken?
Ja weet ik veel, dat verschilt toch voor iedereen. Ik ken chicks die pijpen al super wild vindenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Klein lijstje van kinky dingen van lafjes naar heel erg kinky?
"Mijn gynaecologe heeft me mishandeld met een eendenbek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ook wel als je niet zwanger bent hoor![]()
![]()
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat verschilt toch voor iedereen. Ik ken chicks die pijpen al super wild vinden"Ja we waren 3 jaar samen dus toen heb ik het maar eens geprobeerd, als verrassing". Well fuck his life then
Dat is toch anders. Dan hoef je tenminste niet tegen zo'n dood, grijs lijf aan te kijken. Zal je trouwens wel foto's sturen als ik volgende week obductie heb, kan je lekker fappenquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
you nasty. "nee necrofilie gadsie" en dan nu opeens wel he??
hahaha.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, dat verschilt toch voor iedereen. Ik ken chicks die pijpen al super wild vinden"Ja we waren 3 jaar samen dus toen heb ik het maar eens geprobeerd, als verrassing". Well fuck his life then
Nou ik ben wel een keer bijna jankend bij de GGD weggegaan hoor, gvdquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Mijn gynaecologe heeft me mishandeld met een eendenbek."
Nu al een mooi topic voor R&P.
Wij hebben wel eens eeuwen gediscussieerd over hoe je dat dan kon vergelijken, want niemand had het opgemeten. Dus uiteindelijk maar besloten dat het om relatieve grootte aan het lichaam ging, en dus hoe ver hij kwam in verhouding tot z'n navel ofzoquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:55 schreef Chai het volgende:
[..]
hahaha.![]()
Met vriendinnen onderling scheppen we juist altijd op over onze pijpskills en de penissen van onze partners, gewoon typische meidenpraat weet je wel.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:54 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Dat is toch anders. Dan hoef je tenminste niet tegen zo'n dood, grijs lijf aan te kijken. Zal je trouwens wel foto's sturen als ik volgende week obductie heb, kan je lekker fappen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GADVERDAMME ANAAL JIJ WALGELIJK JOCH POEP IN JE PLASBUIS GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
Ik denk het kinkyste een soort laffe rapeplay
verder eigenlijk alleen agressie en geweld, wurgen, nagels en dat soort dingen. en verder niets bijzonders. Oja, wel voor dWc. anaal.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Bij de vorige groep hadden ze wel serieus foto's gemaakt van de studenten terwijl ze aan het snijden warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dat weer gebeurt, beloof ik dat je een foto ontvangt
![]()
Van die condooms van mysize gebruiken een keertje. Daar heb je helemaal zo'n range op staan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nou ik ben wel een keer bijna jankend bij de GGD weggegaan hoor, gvdMaar ik zou heel lief voor je zijn
[..]
Wij hebben wel eens eeuwen gediscussieerd over hoe je dat dan kon vergelijken, want niemand had het opgemeten. Dus uiteindelijk maar besloten dat het om relatieve grootte aan het lichaam ging, en dus hoe ver hij kwam in verhouding tot z'n navel ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan.Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
gaat ook zoveel verder ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat soort rare fetisj dingen vinden ik schokkender dan een keer een facialtje of bondage of zo eigenlijk.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Murdera het volgende:
heb wel echt lijpe wijven gedaan trouwens. Dat gaat verder dan wat ik precies heb gedaan.Dat is vreemd ja. Ken ook een jongen die z'n vriendin gevraagd had of ze hem wilde pijpen terwijl hij met z'n moeder belde. Instant-dumpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een die het blijkbaar fucking geil vond om geneukt te worden in de kamer waar haar moeder aan het stofzuigen was.die ging wel ver.
![]()
Weet ik niet. ze bood ons ook nog koekje en limonade aan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef Chloroform het volgende:
Was haar moeder elke dag aan het stofzuigen?
Van die moeder of van dat meisje?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Weet ik niet. ze bood ons ook nog koekje en limonade aan.
Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet.achterlijk wijf.
Misschien voelde ze zich gewoon veiliger met haar moeder in de buurt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gek genoeg moest ik die nacht wel op zolder slapen, want samen in 1 kamer kon echt niet.achterlijk wijf.
te ver. I'm out.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef CristinaYang het volgende:
Ben trouwens sinds vandaag goed gekeurd om bloed te prikken en te injecteren. Dus voor al jullie bloedfetishen ben je bij mij aan het juiste adres.
Ja dit is aan jou gericht, Dqod
Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig?quote:
van die moeder.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Die moeder had het ook echt gewoon door, dat jij haar dochter lag/zat/stond te palen?Hoe ging dit in z'n werking man?
Bloed is het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:04 schreef CristinaYang het volgende:
Necrofilie is oké, maar bloed is ranzig?Jij
______!
WOW.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Nee.blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
Hard geworden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Nee.blijkbaar dus niet. ik lag haar te palen, half onder de dekens, klop op de deur, ze doet dekbed over zich heen, "kom binnen" moeder komt binnen en gaar rustig stofzuigen, en ze blijft mij liggend berijden. en zachtjes kreunen dat het bijna over het stofzuiger geluid uitkwam zodat haar moeder soms vroeg "zei je wat?"
Nat gewordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
nicequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
van die moeder.
[..]
Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze had een hele grote neus trouwens.
Ik zeg niet dat ik het niet geil vond, maar het was wel fucking disturbing.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:07 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geef toe, stiekem vond je dit kk geil.
Zou ik een keer moeten vergelijken, wanneer kom je?quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wedden dat ze daar geen dingen mee deed die ik ermee doe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |