Dat lijkt me ook heel mooi.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als feature. Voor een fee kun je een encrypted message sturen. En tegelijkertijd is het gewoon een currency.
Denk eraan, dit is gewoon een brainfart. Maar ik zou zo'n service gebruiken.
Toffe naam inderdaadquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:34 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik EarthCoin echt heel tof.
En ook omdat het milieuvriendelijker is wegens Proof of Stake vind ik de naam passend. Een coin met de aarde in achting genomen.
Ja klopt, als een soort betalingskenmerkquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel mooi.
Dat er inderdaad een bericht bij je transactie kan.
Begrijp me niet verkeerd, het is geen slecht idee. Maar persoonlijk ben ik van mening dat een valuta precies dat moet zijn. Geen donaties, geen extra featured ed.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bedoelde het meer als feature. Voor een fee kun je een encrypted message sturen. En tegelijkertijd is het gewoon een currency.
Denk eraan, dit is gewoon een brainfart. Maar ik zou zo'n service gebruiken.
We hebben alleen al WorldCoin en TerraCoin, dus tjsa..quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:34 schreef robin007bond het volgende:
Stiekem vind ik EarthCoin echt heel tof.
En ook omdat het milieuvriendelijker is wegens Proof of Stake vind ik de naam passend. Een coin met de aarde in achting genomen.
Die dus wel in de blockchain opgeslagen staat maar alleen met je private key te lezen is. Valt er gelijk geen server meer aan te vallen door de NSAquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heel mooi.
Dat er inderdaad een bericht bij je transactie kan.
Ja, dat je daarvoor een soort Google authenticator nodig hebt om die boodschap te kunnen lezenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die dus wel in de blockchain opgelagen staat maar alleen met je private key te lezen is. Valt er gelijk geen server meer aan te vallen door de NSA
Tja, het is echt een hels karwei om zoiets te maken lijkt mij. Ik ben er zelf helemaal niet thuis in maar denk dat hier op FOK toch wel een paar kundige heren rondlopenquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:43 schreef Maxbet het volgende:
Hoe langer ik erover denk hoe meer ik die berichten een goed idee vind. Loopt er hier een getalenteerde dev rond die kan zeggen hoe haalbaar zoiets is?
Mijn C++ kennis reikt niet heel ver. Simpele dingen lukt mij wel, maar van encryptie in combinatie met programmeren heb ik geen kaas gegeten, dus daarin zou ik mij goed in moeten verdiepen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:43 schreef Maxbet het volgende:
Hoe langer ik erover denk hoe meer ik die berichten een goed idee vind. Loopt er hier een getalenteerde dev rond die kan zeggen hoe haalbaar zoiets is?
Ik zal het even een goede vriend vragen om hier te posten. Die weet daar wel het een en ander vanaf.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:43 schreef Maxbet het volgende:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:46 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ik zal het even een goede vriend vragen om hier te posten. Die weet daar wel het een en ander vanaf.
Een goed begin is essentieel, op het gebied van aankleding van websites en logo's hebben we hier wel voldoende kwaliteiten op FOK zitten.quote:
Dat denk ik inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:51 schreef Piethur het volgende:
[..]
Een goed begin is essentieel, op het gebied van aankleding van websites en logo's hebben we hier wel voldoende kwaliteiten op FOK zitten.
Maar dan is de volgende vraag, hoe zorgen we ervoor dat het praktisch gebruikbaar wordt en dat de munt waarde krijgt?quote:
Door een goede munt neer te zetten met een net zo goede infrastructuur eromheen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:53 schreef Piethur het volgende:
[..]
Maar dan is de volgende vraag, hoe zorgen we ervoor dat het praktisch gebruikbaar wordt en dat de munt waarde krijgt?
Ja, je gaat er vanuit dat het vanzelf wel groeit dan? Ik ben persoonlijk iets meer van een gestructureerde aanpak om de munt onder de mensen te krijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Door een goede munt neer te zetten met een net zo goede infrastructuur eromheen.
Marketing helpt inderdaad. Maar als je nu met een bruikbare coin komt die vernieuwt zijn er genoeg mensen die er op willen springen imo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, je gaat er vanuit dat het vanzelf wel groeit dan? Ik ben persoonlijk iets meer van een gestructureerde aanpak om de munt onder de mensen te krijgen.
Een hele simpele GUI-miner zie ik wel zitten. Volgens mij zijn er nu niet heel veel goede GUI-miners.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:57 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja, je gaat er vanuit dat het vanzelf wel groeit dan? Ik ben persoonlijk iets meer van een gestructureerde aanpak om de munt onder de mensen te krijgen.
Akkoord, inderdaad eerst zorgen dat de coin er is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Marketing helpt inderdaad. Maar als je nu met een bruikbare coin komt die vernieuwt zijn er genoeg mensen die er op willen springen imo.
Je kunt slecht een coin gaan promoten die half af is..
Wat ook belangrijk is dat de Macbooks en dergelijke niet vergeten worden, er zijn natuurlijk heel veel mensen die er één hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een hele simpele GUI-miner zie ik wel zitten. Volgens mij zijn er nu niet heel veel goede GUI-miners.
Een schil om BGMiner heen of iets dergelijks zou ik wel kunnen maken. Misschien ook in QT net als de meeste wallets. Of desnoods in Java, dat is ook multiplatform.
Nadeel is dat mensen dan Java geïnstalleerd moeten hebben en dat vind ik niet echt gebruiksvriendelijk.
Kijk eens hoe MegaCoin hun client doet, volgens mij is dat alsnog gebaseerd op QTquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een hele simpele GUI-miner zie ik wel zitten. Volgens mij zijn er nu niet heel veel goede GUI-miners.
Een schil om BGMiner heen of iets dergelijks zou ik wel kunnen maken. Misschien ook in QT net als de meeste wallets. Of desnoods in Java, dat is ook multiplatform.
Nadeel is dat mensen dan Java geïnstalleerd moeten hebben en dat vind ik niet echt gebruiksvriendelijk.
Ah, dat is wel mooi. QT is echt heel mooi, maar kost wel veel ruimte. Maar goed, dan heb je ook wat. Ik zal er eens naar kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens hoe MegaCoin hun client doet, volgens mij is dat alsnog gebaseerd op QT
Zou in het begin niet een light wallet maken. Je hebt die nodes nodig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:01 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ah, dat is wel mooi. QT is echt heel mooi, maar kost wel veel ruimte. Maar goed, dan heb je ook wat. Ik zal er eens naar kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |