Nodes zijn altijd goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:26 schreef hardwired90 het volgende:
Klinkt mooi dit, wil best bijdragen maar heb de skills niet hiervoor.
Ik heb wel een vriend met een servertje in een datacenter, die kan wellicht gebruikt worden voor de eerste opzet
Gewoon zorgen dat je van tevoren een miljoen van die krengen hebt. En dan wachten tot ze $1 zijn.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:30 schreef Piethur het volgende:
[..]
Ja en dan manipuleren we de prijs tot op een mooie hoogte en worden we stinkend rijk
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:24 schreef Zith het volgende:
Beste is gewoon om een unique selling point te vinden en daarna de naam erop te baseren (bijv. SafeCoin, StableCoin, ScamCoin, ShareCoin, etc).
Klopt, niet te beperkt inderdaad, maar hoe gaan we nu die knoop doorhakken m.b.t. De naam? Laten we een groep van vier maken die op teamspeak oid alle alternatieven bespreken en de knoop doorhakken. Dit schiet anders niet op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef Mortaxx het volgende:
Als je een serieuze coin wilt opzetten kan je beter voor iets breders gaan als EuroCoin (ik doe maar een gooi). Anders blijft het toch een projectje van wat FOK!ers wat mij zonde lijkt van de vele tijd dat dit kost
Of een aantal kenmerken en daar de eerste letters van nemen en dan een afkorting maken die lekker bektquote:
Goed idee, of in ieder geval de opties beperken. Kan er dan nog altijd een poll tegenaan gegooid worden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, niet te beperkt inderdaad, maar hoe gaan we nu die knoop doorhakken m.b.t. De naam? Laten we een groep van vier maken die op teamspeak oid alle alternatieven bespreken en de knoop doorhakken. Dit schiet anders niet op.
Sowieso werkt dit alleen als we iets meer structuur maken en taken gaan verdelen. Het is een unieke kans omdat we hier allemaal verschillende kwaliteiten hebben rondlopen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Goed idee, of in ieder geval de opties beperken. Kan er dan nog altijd een poll tegenaan gegooid worden.
Misschien eerst kiezen of je een 'ludieke' naam zoals sexcoin wilt of een serieuze als worldcoin en vervolgens een shortlist maken?quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef Piethur het volgende:
[..]
Klopt, niet te beperkt inderdaad, maar hoe gaan we nu die knoop doorhakken m.b.t. De naam? Laten we een groep van vier maken die op teamspeak oid alle alternatieven bespreken en de knoop doorhakken. Dit schiet anders niet op.
Dat kan, ik ben wel voor een serieuze naamquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien eerst kiezen of je een 'ludieke' naam zoals sexcoin wilt of een serieuze als worldcoin en vervolgens een shortlist maken?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:41 schreef Piethur het volgende:
[..]
Dat kan, ik ben wel voor een serieuze naam
En dan moeten rekenen in micronanocoinquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:44 schreef Piethur het volgende:
Deze opmerking zag ik laatst voor de naam van een product, is het niet leuk om een naam te gebruiken van een SI-voorvoegsel zoals Nano, Peta of Exa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |