Nou ja, ergens snap ik wel dat 'ie die 2 die voor de deur stonden probeert weg te lokken en ergens anders, verder van het huis vandaan waar Rick half dood ligt te slapen, dan neer zou schieten. Carl is namelijk nogal schietgraag. Als er dan meer zouden verschijnen, dan staan ze ook niet direct voor de deur.quote:Op maandag 10 februari 2014 20:16 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ook de reden dat Carl ze door de hele buurt heen moest leiden, snap ik niet zo goed.
Dat is ook weer zo. Maar hij was wel een flink eind aan het lopen. En dan ook nog eens de hele tijd achteruit, waarbij het camera perspectief suggereerde dat hij zou struikelen, terwijl dat achteruitlopen dus totaal niet relevant bleek voor het gevaar....quote:Op maandag 10 februari 2014 20:31 schreef OMG het volgende:
[..]
Nou ja, ergens snap ik wel dat 'ie die 2 die voor de deur stonden probeert weg te lokken en ergens anders, verder van het huis vandaan waar Rick half dood ligt te slapen, dan neer zou schieten. Carl is namelijk nogal schietgraag. Als er dan meer zouden verschijnen, dan staan ze ook niet direct voor de deur.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:31 schreef Kenju het volgende:
Net Talking Dead gekeken, Danai Gurira praat wel wat meer dan Michonne....
Not sure if seriousquote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef sneakydesert het volgende:
Hoe kan die katana in dat messenblok passen, dat vond ik nogal ongeloofwaardig overkomen.
Ja, en dat die 2 kerels bij ieder shot veranderen en uiteindelijk als zombies aan tafel zitten was wel geloofwaardig.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:50 schreef sneakydesert het volgende:
Hoe kan die katana in dat messenblok passen, dat vond ik nogal ongeloofwaardig overkomen.
Teveel Carl, van mij mag hij er het eerst uit.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 februari 2014 22:14 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg alleen maar dat het ongeloofwaardig overkomtquote:Op maandag 10 februari 2014 22:29 schreef Smeich het volgende:
[..]Je hebt die gehele scene dus niet begrepen
Heb je wel opgelet?
Dat in tegenstelling tot al die geloofwaardige zombies natuurlijk...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het ongeloofwaardig overkomt
Daar dacht Michonne in het bos anders overquote:Op maandag 10 februari 2014 15:34 schreef Discombobulate het volgende:
Het hoeft niet altijd zombie hack and slash te zijn. :p
Vond het ook wel op een interessante manier gedaan. Maar het was natuurlijk geen flashback. Wellicht dat het niet eens gebaseerd was op een echte herinnering...quote:Op maandag 10 februari 2014 22:18 schreef Vlindur het volgende:
En ze had eerst gewoon een mes vast, maar dat werd daarna die katana. Vond het mooie flashbacks
Het was een droom waarin die verschillende inconsequenties expres zaten. Die katana is haar standaard gereedschap. Een tijd waarin ze zoals een gewoon mens een mes hanteert, kan ze zich amper herinneren. Waar ze in het begin van die scène nog een normaal mes in haar handen heeft, conformeert die droom zich steeds meer aan haar nieuwe werkelijkheid. Dus eerst die katana, daarna die dode metgezellen, en vervolgens haar baby die dood is.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:33 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat het ongeloofwaardig overkomt
Die groeit uit tot de held van de serie, deal with it.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:25 schreef matthijst het volgende:
Aardige ep, jammer alleen dat die kutcarl niet dood te krijgen is.
Tyfusjong
Van die dingen om je gordijn open te houden.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:45 schreef Ladylicious het volgende:
Heeft niemand zich afgevraagd wat dat voor functieloze knop was midden op de muur waar Carl dat touw aan vast maakte..?
Juist een van de betere afleveringen vd hele seriequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:02 schreef dimmak het volgende:
Kut aflevering. Een van de slechtste naar mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |