knijpkatquote:Op dinsdag 10 december 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je geen draadloze muis wil moet je een kat kopen
Preciesquote:Op dinsdag 10 december 2013 02:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je geen draadloze muis wil moet je een kat kopen
quote:
dit dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Na de zoveelste paniekerige batterijwissel tijdens het gamen, heb ik voorgoed afscheid genomen van de draadloze randapparatuur. Doe mij maar draden
dat moet je gewoon bijhoudenquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:48 schreef stbabylon het volgende:
Na de zoveelste paniekerige batterijwissel tijdens het gamen, heb ik voorgoed afscheid genomen van de draadloze randapparatuur. Doe mij maar draden
'bijhouden' hoe dan? Elke dag even in een tester of zo?quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
dat moet je gewoon bijhoudenplus duracel gaat lang mee dus zeur niet
Draadje en je hoeft het niet meer bij te houden, en heb ook wel is muizen gehad draadloos die soms heel slecht reageren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef BookerDeWitt het volgende:
[..]
dat moet je gewoon bijhoudenplus duracel gaat lang mee dus zeur niet
En lekkere latency. Prima als je alleen wat internet, maar sommige mensen hebben wat meer eisen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb een draadloze muis met accu ipv batterijen. Als ie niet gebruikt wordt op de lader en je hebt altijd een volle muis zonder gekut met een draad.
Ik heb geen flauw idee wat latency is dus je zal wel gelijk hebben.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En lekkere latency. Prima als je alleen wat internet, maar sommige mensen hebben wat meer eisen.
Lamme donderstraal kom eens je bed uit man idioot. Weet je wel niet hoe laat het is?quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb een draadloze muis gekocht omdat ik die touchpad toch een beetje kut vond beginnen te werken. Nu lig ik lekker in bed op mijn laptop te typen, je weet wel een beetje te kloten, en ineens merk ik dat mijn muis verdwenen is. Ik kan hem nergens meer vinden. Maar ik zie wel constant de muispijl op en neer gaan dus ik denk dat ie ergens in bed verdwaald is. En ik heb geen zin om op te staan en die te zoeken.
Klacht: ik moet nu heel stil liggen wil ik niet worden afgeleid door die muispijl.
Vertraging.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat latency is dus je zal wel gelijk hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |