goed nummer.quote:
Ik kon niet zo snelquote:Op maandag 9 december 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Staat gewoon in het filmpje van de Van Haren
Vind ik ook, jammer dat het nog niet opgepikt is!quote:
al vaker gehoord op 3quote:Op maandag 9 december 2013 23:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Vind ik ook, jammer dat het nog niet opgepikt is!
quote:
Oh...quote:Op maandag 9 december 2013 23:58 schreef Zaktabak het volgende:
NONONO is vaak zat op 3FM langs gekomen.
20xquote:Op maandag 9 december 2013 23:58 schreef Zaktabak het volgende:
NONONO is vaak zat op 3FM langs gekomen.
Een eventuele volgende pauze zal niet zo lang durenquote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20x
http://www.3fmfan.nl/page(...)onono&zoekop=artiest
Voor een underground plaatje is dat veel voor op 3FM tegenwoordig...quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20x
http://www.3fmfan.nl/page(...)onono&zoekop=artiest
Wilde je bieden dan?quote:Op maandag 9 december 2013 23:59 schreef rubbereend het volgende:
EN ALLEEN IN EEN HUISKAMER!!!!!!
aldus de voorwaarden
kopen en dan zelf met een zangleraar aankomen omdat ze het zelf harder nodig heeftquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/zangles-glennis-grace
mijn bod staat alquote:
Heb je zoveel geld dan?quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef ChatGirl het volgende:
https://www.marktplaatsveilt.nl/zangles-glennis-grace
tuurlijkquote:
Ik geloof er geen zak van.quote:
dan nietquote:
quote:
Welterusten Pino!quote:
quote:(i) Top 20 in de 3FM-reeks op 09-12-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 084 minthy
02. 075 wolfrolf
03. 073 SilentChaos
04. 064 Pino112
05. 059 ieniminimuis
06. 034 Mexicanobakker
07. 030 Pandaplint
08. 023 3rdRock
09. 021 ChatGirl
10. 021 rubbereend
11. 018 dezomervoorbij
12. 017 Evertjan
13. 015 DeLuna
14. 013 Roel_Jewel
15. 012 alors
16. 011 BBQSausage
17. 011 ddx
18. 010 Kapitein_Schavuit
19. 010 themauster
20. 009 Lamabal
Reeks-statistieken!
Vandaag kan iedereen me inhalen, ga andere leuke dingen doenquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaag kan iedereen me inhalen, ga andere leuke dingen doen
OMFG NOTEquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb morgen een vergadering en dat wordt een topshow
Ik mis het vergaderen soms. Ik ben heel erg streng en hard in vergaderingenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb morgen een vergadering en dat wordt een topshow
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mis het vergaderen soms. Ik ben heel erg streng en hard in vergaderingen
Ik nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Over een week en een dag is dit topic weer totaal onvolgbaar...
Zin in
Blijf ik nog steeds mijn dagboekposts plaatsenquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Zin in
Geen zin in. Kom wel terug tijdens Top SR.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Zin in
iPad wegleggen en weer ouderwets op de laptop. Want het is dan niet bij te houden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:44 schreef wolfrolf het volgende:
Zin in
Thuis wel, op mijn werk nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:57 schreef ChatGirl het volgende:
En daarbij ben ik 's nachts productiever dan overdag, dus eigenlijk is het een win-win situatie
Dat scheelt, ik heb geen werk.quote:
Dat kloptquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Scheelt ook wel dat 's nachts wel altijd dezelfde mensen posten 6 nachten lang. Stuk gezelliger dan overdag. Al zie je 80% daarna nooit meer terug.
Ja dat scheelt jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:00 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat scheelt, ik heb geen werk.![]()
Maar brieven schrijven en dat soort onzin werkt voor mij beter als het 's avonds/ 's nachts is heb ik gemerkt.
Hoi schoonheidquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En dat halfbezopen gehossel via dm is soms ook te treurig voor woorden. Dat ga ik niet missen
Inderdaad.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja dat scheelt ja.
Ik leef iig meer/liever 's avonds en begin van de nacht dan 's ochtends of overdag.
PM/DM hossels?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
En dat halfbezopen gehossel via dm is soms ook te treurig voor woorden. Dat ga ik niet missen
Ja, regelmatigquote:
Ik weet het. En gekke PM-hossels heb ik ook een tijdje gehad ja.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, regelmatig![]()
Het topic trekt dan volk van een ander pluimage aan.
Nu wel ja... Ik heb tijdenlang het idee gehad dat dat onaardig was en kon het niet over m'n hart verkrijgen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik weet het. En gekke PM-hossels heb ik ook een tijdje gehad ja.Meteen door de shredder daarmee.
Ach ja die komen en gaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, regelmatig![]()
Het topic trekt dan volk van een ander pluimage aan.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Nu wel ja... Ik heb tijdenlang het idee gehad dat dat onaardig was en kon het niet over m'n hart verkrijgen.
Ik leer veel de laatste maanden
Verkapte-ik-wil-ook-gehosseld-worden-postquote:
Nou, inderdaad.quote:
Er is er eentje heel lang blijven plakken en die mag me lastig vallen. Maar die is dan ook niet strontvervelend, in tegenstelling tot de restquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach ja die komen en gaan(Hoop ik voor jullie
, ik heb er (helaas) nooit last van
) .
Mwah zo erg is het niet, maar ik merk er weinig vanquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:11 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Verkapte-ik-wil-ook-gehosseld-worden-post
Rolfquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Er is er eentje heel lang blijven plakken en die mag me lastig vallen. Maar die is dan ook niet strontvervelend, in tegenstelling tot de rest
Nee! Daarin ben ik walgelijk striktquote:
Ja zo ben ik eigenlijk ook.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Daarin ben ik walgelijk strikt![]()
Als je Facebook hebt kan je toegevoegd worden aan de 3fm-groep en dan zie je van iedereen de profielfoto. Daar blijft het ook bij
Nee, die is op een scheet via Twitter na erg rustigquote:
Dus jij hebt mijn nep-twitter toegevoegd aan jouw nep-Twitterquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ja zo ben ik eigenlijk ook.Alleen Pino weet hoe ik echt heet aangezien hij mij op Twitter heeft.
En zelfs daarop ben je onduidelijk, maar eerste indruk is dan weer wel okquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee! Daarin ben ik walgelijk strikt![]()
Als je Facebook hebt kan je toegevoegd worden aan de 3fm-groep en dan zie je van iedereen de profielfoto. Daar blijft het ook bij
Hehe ok danquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, die is op een scheet via Twitter na erg rustig![]()
Doet er verder niet toe
@Kap_Schavuit bedoel je? Die was puur en alleen om Tamara & co te trollen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus jij hebt mijn nep-twitter toegevoegd aan jouw nep-Twitter
Precies waar ik van hou, lekker vaag. Primaquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
En zelfs daarop ben je onduidelijk, maar eerste indruk is dan weer wel ok.
Ja die! Nou, mooie boel dan. Ik voelde me belangrijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
@Kap_Schavuit bedoel je? Die was puur en alleen om Tamara & co te trollen.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies waar ik van hou, lekker vaag. Prima
[..]
Ja die! Nou, mooie boel dan. Ik voelde me belangrijk
Doe je dus goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies waar ik van hou, lekker vaag. Prima
Ik zo ook maar eensquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:22 schreef ChatGirl het volgende:
Owja, ik zal eens moeten gaan slapen. Kutvergadering ook weer
Ja, maar ik voelde me immens belangrijk toen de grote Kapitein Schavuit me toevoegde. Dansje door de kamer, alles!quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]Nee ik had het over mijn eigen Twitter die, als het goed is, alleen Pino per toeval weet.
Redelijk. En geheim, je vrienden/familie ziet er dus niets van.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is die 3FM Facebookgroep eigenlijk actief?
De grote K_S.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar ik voelde me immens belangrijk toen de grote Kapitein Schavuit me toevoegde. Dansje door de kamer, alles!
(Dat minthyNL-account is ook speciaal voor Fok)
Als overdrijven een sport was dan had ik een kast vol bekersquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
De grote K_S.Ik post pas sinds SR12 dagelijks mee, daarvoor incidenteel.
daar schijnen alle roddels enzo besproken te wordenquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Redelijk. En geheim, je vrienden/familie ziet er dus niets van.
Ik zit graag op de kast.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Als overdrijven een sport was dan had ik een kast vol bekers
Klopt, je gaat daar dagelijks over de tongquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar schijnen alle roddels enzo besproken te worden
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 10 december 2013 01:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar schijnen alle roddels enzo besproken te worden
Niet alles, wel een beetje. Meets worden vooral daar besproken en ik ben van plan een heerlijk rustig zen-hoekje te maken om tot rust te komen tijdens SRquote:
Is er ook een hoekje voor liefhebbers voor Bastille - Of the night?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet alles, wel een beetje. Meets worden vooral daar besproken en ik ben van plan een heerlijk rustig zen-hoekje te maken om tot rust te komen tijdens SR
Goed plan.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Niet alles, wel een beetje. Meets worden vooral daar besproken en ik ben van plan een heerlijk rustig zen-hoekje te maken om tot rust te komen tijdens SR
Nee, maar die kan je zo maken. Als het maar feng shui is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Is er ook een hoekje voor liefhebbers voor Bastille - Of the night?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er weer weg van. Wekker gaat om 12 uur
. Ben er morgen wrs wel weer en hopelijk elke dag steeds meer
.
Slaap zequote:Op dinsdag 10 december 2013 01:34 schreef DaMook het volgende:
Ik ben er weer weg van. Wekker gaat om 12 uur
. Ben er morgen wrs wel weer en hopelijk elke dag steeds meer
.
quote:
Trustequote:
Wen maar vast aan volgende week.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:40 schreef ChatGirl het volgende:
Owja, ik ging slapen. Toch maar eens een poging gaan wagen. Kijken of het vannacht meer succes heeft dan de afgelopen anderhalve week![]()
Welterusten allemaal
Succes, slaap ze!quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:40 schreef ChatGirl het volgende:
Owja, ik ging slapen. Toch maar eens een poging gaan wagen. Kijken of het vannacht meer succes heeft dan de afgelopen anderhalve week![]()
Welterusten allemaal
Topentertainer, de beste zanger van Nederland die Alain heet met een vader en een muts, ik ga bij voorbaat al in de vangrail hangen met een zak uien om m'n nek.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Topentertainer, de beste zanger van Nederland die Alain heet met een vader en een muts, ik ga bij voorbaat al in de vangrail hangen met een zak uien om m'n nek.
[..]
Topentertainer, de beste zanger van Nederland die Alain heet met een vader en een muts, ik ga bij voorbaat al in de vangrail hangen met een zak uien om m'n nek.
[..]
[..]
[..]
Gelukkig was ik ff met een collega aan't pratenquote:
Daten, noes?quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Die bas sowiesoquote:
Zekerquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor het eerst gedraaid op 3FM. Keiharde topshow
Welke?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor het eerst gedraaid op 3FM. Keiharde topshow
Gewoonquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanwaar die? Ik ga ervan blozen
Ik vind het wel liefquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gewoon
November Rain
WAT EEN KLASSIEKER, WAT EEN KLASSIEKER!!!!
Die is dik jaquote:
Ik ben soms ook best liefquote:
heb je je jasje alweer terug?quote:
Ja diezelfde nacht alquote:
Jouw fobo.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben ook lief
En ik post alleen maar als het SR tijd is... schandalig he?
Voorspelbaar ditquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:36 schreef Bronson het volgende:
[..]
Muziek? Ik heb geen muziek gezien?
Mooie vent inderdaadquote:
Maar daar is dit topic toch voor?quote:
Dus dat is een goed excuus?quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:55 schreef Bronson het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een mooie fobo.
Idd...quote:
Altijd fijnquote:
Nee.quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:30 schreef dezomervoorbij het volgende:
FUCK! Heb ik Ottis Redding gemist?![]()
Er is een man die kan jongleren met 9 ballen.quote:
Ik ookquote:
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?quote:
Twee paracetamols met een kop koffie, dan vliegt het zo de deur uitquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?
Anders moet je een van de mannen even om een gunst vragenquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Twee paracetamols met een kop koffie, dan vliegt het zo de deur uit
Ik kijk wel uit zeg!quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Anders moet je een van de mannen even om een gunst vragen
Ik heb ook geen koffiequote:
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?quote:
Ja, twee paracetamols met een kop koffie. Je koppijn vliegt dan zo de deur uitquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weet je wat heel goed helpt tegen hoofdpijn?
En geen pandapunt dat verloren gaatquote:Op dinsdag 10 december 2013 11:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, twee paracetamols met een kop koffie. Je koppijn vliegt dan zo de deur uit
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En geen pandapunt dat verloren gaat
quote:Op dinsdag 10 december 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En geen pandapunt dat verloren gaat
Ik ben zeer zuinig op mijn pandapunten, eenmaal verloren is het moeilijk om ze terug te krijgen.quote:
Stream loopt idd achter. Ik luister via de ether.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik weet niet of er vertraging in zit met de internet stream
Daarom ook laatste aflevering en ik gok niet voor herhaling vatbaar.quote:
Dat kan niet op die kleine schoolpleintjes die de scholen tegenwoordig hebben. Als je als kind een sprintje trekt, ren je gelijk alweer tegen het hekwerk op.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net zoiets als plofkippen, ze pleiten nu voor scharrelkinderen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Net zoiets als plofkippen, ze pleiten nu voor scharrelkinderen
Hangt er vanaf welke scholen denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat kan niet op die kleine schoolpleintjes die de scholen tegenwoordig hebben. Als je als kind een sprintje trekt, ren je gelijk alweer tegen het hekwerk op.
Mijn basisschool had een schoolplein van 2x voetbalveld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hangt er vanaf welke scholen denk ik.
Een basisschool in A'dam zal beduidend minder speelvrijheid hebben dan bijvoorbeeld een basisschool in een of ander gehucht
Ja ik vind dat wel ernstig. Mijn kinderen zitten gelukkig op een basisschool met redelijk wat ruimte om te spelen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn basisschool had een schoolplein van 2x voetbalveld.
Basisscholen in een nieuwe wijk van Zwolle hebben een soort van achterplaatsje.Kinderen kunnen daar niet meer dan op hun iphone spelen in de "frisse" lucht.
Straatpantoffelsquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
Scholieren die door hun uggs zakken![]()
[ afbeelding ]
Sowieso, uggsquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
't zijn net een stel manke nijlpaarden.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren de hele dag m'n Hanwags aan gehadquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Straatpantoffels
Verneuk je voeten, knieen en je rug
Echt dan geef je zoveel geld uit aan zulke baggerquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. Schoenen maken de man/vrouw. Heelveel spenderen tijd een aandacht aan kleding, maar vergeten de schoenen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gisteren de hele dag m'n Hanwags aan gehad. Eigenlijk stom dat ik altijd op nette schoenen loop
Preciesquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt dan geef je zoveel geld uit aan zulke bagger![]()
Koop voor dat geld mooie degelijke schoenen
Wat wil je met zulke stalpoten, allemachtig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:14 schreef Pandaplint het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Wat wil je met zulke stalpoten, allemachtig.
Dat ook iddquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld... al ben ik niet zo'n fan van hakkenquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Dat soort schoenen verwacht je in wijken waar geen normale lampen verkrijgbaar zijnquote:
Ik vind ze ook niet zo mooi, maar beter dan hakken...quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:23 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat soort schoenen verwacht je in wijken waar geen normale lampen verkrijgbaar zijn
Welke van de twintig?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat ook idd
En post jouw schoenen eens dan
Die zijn leuk.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Welke van de twintig?Nee ik heb eigenlijk altijd zulks aan.
[ afbeelding ]
Dat ben ik dus niet he.
Leukerdsquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ben ik dus niet he.
Dat waardeer ik ook welquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat ben ik dus niet he.
Het gelukkig maarquote:
Ik heb twee voeten he. Wedden dat dat wel kanquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja laarzen en sneakers tegelijk kan ook niet.
Die roze laarzen waren primaquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb teveel schoenen
En het gene wat ik het meeste draag (dus het aantal uren) zijn noorse wollen sokken.
Nee zullen we het over muziek hebben dan?quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef themauster het volgende:
Is dit het schoenentopic geworden?
Wil je ook wat kwijt over je schoenen? Nu kan het nog!quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:41 schreef themauster het volgende:
Is dit het schoenentopic geworden?
Laarzen én sneakers? Uh, oké.quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb twee voeten he. Wedden dat dat wel kan
Begrijp je vrouwen misschien wel wat beterquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:48 schreef SilentChaos het volgende:
Het erge is dat ik volgens mij elke keer die schoenendiscussie aanzwengel
Misschien ben ik toch een beetje gay.
Lief dagboek...quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Van donderdag tot dinsdag werkzaamheden aan de internetaansluitingKunnen er momenten zonder internet zijn. #struggles #FWP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |