abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 december 2013 @ 23:14:31 #1
163650 Greys
pi_134102050






Dit zijn de werkende foto's van de laatste paar pagina's. Wil jij er ook bij? Laat het dan weten!



[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 09-12-2013 23:56:18 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 december 2013 @ 23:18:28 #2
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134102229
Wil iemand Oscar uit de op slopen en Rambo en Apple erin plakken?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 december 2013 @ 23:23:48 #3
163650 Greys
pi_134102450
Aw, ja, sorry, niet bij stilgestaan toen ik hem opende :@ :@ :*

Ga het even proberen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 december 2013 @ 23:30:18 #4
163650 Greys
pi_134102804
Hm, nu zijn ze wat smalletjes omdat de foto vierkant wordt.
Ik ga nog effe verder knutselen :P En dan meteen Baby en Bird er bij zetten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 9 december 2013 @ 23:31:16 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134102861
Thnx.
Echt godverdomme ik mis mijn Oscar zo verschrikkelijk erg :{
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 december 2013 @ 23:40:30 #6
163650 Greys
pi_134103289
Ja, kan ik me voorstellen :{ ;(

Wil je hem dan niet liever toch in de OP laten staan? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 9 december 2013 @ 23:49:35 #7
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_134103613
Hmm, ik heb de "nieuwe" Talifoto er tussen gezet, maar nu werkt een andere link ineens niet meer :?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_134103756
Ik heb sinds kort een valkparkiet genaamd Google te logeren... Hij of zij kwam aanvliegen bij mensen met 3 katten en kon daar niet blijven. Dus tot we een goed huisje voor hem of haar vinden blijft ie bij mij. Mag Google ook hier meedoen of is dit topic echt alleen voor grasparkieten?
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 december 2013 @ 23:56:35 #9
163650 Greys
pi_134103913
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hmm, ik heb de "nieuwe" Talifoto er tussen gezet, maar nu werkt een andere link ineens niet meer :?
Zo klopt ie weer, geloof ik? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 9 december 2013 @ 23:58:18 #10
163650 Greys
pi_134103960
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:52 schreef Caithlinn het volgende:
Ik heb sinds kort een valkparkiet genaamd Google te logeren... Hij of zij kwam aanvliegen bij mensen met 3 katten en kon daar niet blijven. Dus tot we een goed huisje voor hem of haar vinden blijft ie bij mij. Mag Google ook hier meedoen of is dit topic echt alleen voor grasparkieten?
Nee hoor, want ik mag hier ook posten en ik heb en catharinaparkiet ;) En andere hier ook.
Dus post gewoon lekker mee!

Misschien moeten we de TT aanpassen naar Gras-Catharina-Valkparkieten ofzo?
Wat vinden jullie?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 00:06:03 #11
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_134104224
Heb de reeksnaam even aangepast :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_134104481
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee hoor, want ik mag hier ook posten en ik heb en catharinaparkiet ;) En andere hier ook.
Dus post gewoon lekker mee!

Misschien moeten we de TT aanpassen naar Gras-Catharina-Valkparkieten ofzo?
Wat vinden jullie?
Ah fijn :) ik heb nog nooit een valkparkiet gehad dus misschien kunnen jullie me wat tips geven.

Google heeft duidelijk wel bij mensen gezeten en ik heb hem al betrapt op het fluiten van het deuntje 'die zien we nooit meer terug'. Maar hij is wel erg bang voor me, als ik het water vervang of eten geef raakt hij in paniek. Is er een manier om dat minder eng te maken of moet ik gewoon veel geduld hebben?

Ook neemt hij niks aan dat anders is dan het gewone vogelvoer, geen fruit of groente. Zelfs geen johannesbrood. Gierst zou ik nog kunnen proberen. Maar ik heb dus niet echt iets om hem mee te lokken.

Ik weet verder niet hoe oud hij is of enig ander detail :) we gaan er maar gewoon het beste van maken!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
pi_134104566
Oww, en ik zal zo snel mogelijk even een mooie foto bij daglicht maken en posten om Google voor te stellen :) hij is nu nog bang als ik in de buurt kom dus wil hem niet onnodig pesten.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  Moderator dinsdag 10 december 2013 @ 00:22:10 #14
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_134104753
Zeu, nu ziet de reeks er nog iets funkier uit in je MyAT :+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 10 december 2013 @ 08:46:34 #15
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_134108032
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 23:02 schreef oh-oh het volgende:
[...]
Oh en Zekunen, ik zou de kooi bij het raam laten staan, daglicht is echt fijn voor ze, mijnessen staan ook voor het raam [...]
Noddie en Benie ook. In de zomer wel oppassen dat ze het niet te warm hebben. Ik doe altijd een deel van het gordijn dicht opdat ze in de schaduw kunnen zitten. En op de dagen waarop het tropisch is doe ik de gordijnen helemaal dicht.

Overigens vinden ze het ook leuk om naar buiten te kijken. Twee jaar geleden met oud en nieuw zaten ze ademloos naar het vuurwerk te kijken dat een meter of twintig en ook verder weg (maar ik weet niet hoe ver ze kunnen kijken) werd afgestoken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 10 december 2013 @ 09:12:35 #16
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134108325
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 08:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Noddie en Benie ook. In de zomer wel oppassen dat ze het niet te warm hebben. Ik doe altijd een deel van het gordijn dicht opdat ze in de schaduw kunnen zitten. En op de dagen waarop het tropisch is doe ik de gordijnen helemaal dicht.

Overigens vinden ze het ook leuk om naar buiten te kijken. Twee jaar geleden met oud en nieuw zaten ze ademloos naar het vuurwerk te kijken dat een meter of twintig en ook verder weg (maar ik weet niet hoe ver ze kunnen kijken) werd afgestoken.
Dat doe ik ook, rolgordijn omlaag op die hele hete dagen, maar doorgaans gaat het prima, ook met open raam.
Welkom Caithlinn en Google!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 december 2013 @ 10:43:28 #17
163650 Greys
pi_134109877
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 00:13 schreef Caithlinn het volgende:

[..]

Ah fijn :) ik heb nog nooit een valkparkiet gehad dus misschien kunnen jullie me wat tips geven.

Google heeft duidelijk wel bij mensen gezeten en ik heb hem al betrapt op het fluiten van het deuntje 'die zien we nooit meer terug'. Maar hij is wel erg bang voor me, als ik het water vervang of eten geef raakt hij in paniek. Is er een manier om dat minder eng te maken of moet ik gewoon veel geduld hebben?

Ook neemt hij niks aan dat anders is dan het gewone vogelvoer, geen fruit of groente. Zelfs geen johannesbrood. Gierst zou ik nog kunnen proberen. Maar ik heb dus niet echt iets om hem mee te lokken.

Ik weet verder niet hoe oud hij is of enig ander detail :) we gaan er maar gewoon het beste van maken!
Ik vind het in elk geval een superleuke naam, Google :D

Heb zelf ook een aanvlieger, een grasparkiet. Hoe lang is Google bij jou nu? Want hij heeft in zijn 'ontsnapt' periode vast veel meegemaakt, dingen die heel eng waren. En toen geland bij vreemde mensen met katten en nu weer in een andere omgeving bij jou. Daar moet hij vast nog even van bijkomen en wennen.

Om je gerust te stellen, mijn aanvlieger wilde ook alleen gewoon voer. En pas na een maand of twee ofzo (of mss nog wel wat langer) zat ik hier te jubelen dat hij een hapje appel had gegeten :D

Veel oefenen met af en toe deurtje open en dan heel langzaam je hand de kooi in, niets doen en je hand weer weghalen als hij rustig blijft zitten. (Ook als dat in een hoekje is, ver weg). Ik las dat als hij gaat fladderen, dan juist niet je hand terugtrekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 december 2013 @ 11:40:31 #18
163650 Greys
pi_134111180
Ik zit hier te hopen dat ze snel hun kooi in gaan, normaal blijven ze zitten als ik het voer bij vul maar nu huppelden ze zo naar buiten :') Da's niet erg, ze mogen hier elke dag los, maar niet als ik even weg moet of met de hond wil gaan wandelen }:|

GA! AF!
Er zit eten in jullie bakjes, normaal storten jullie je daarop, doe het dan nu ook!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 10 december 2013 @ 11:53:21 #19
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134111553
Pleur die kat dan ff de kamer uit :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 10 december 2013 @ 12:04:05 #20
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_134111867
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 11:40 schreef Greys het volgende:
Ik zit hier te hopen dat ze snel hun kooi in gaan, normaal blijven ze zitten als ik het voer bij vul maar nu huppelden ze zo naar buiten :') Da's niet erg, ze mogen hier elke dag los, maar niet als ik even weg moet of met de hond wil gaan wandelen }:|

GA! AF!
Er zit eten in jullie bakjes, normaal storten jullie je daarop, doe het dan nu ook!
heb je het nu tegen de vogels of Boor? :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 december 2013 @ 12:04:37 #21
163650 Greys
pi_134111887
Die lag zo lekker in coma in de zon op de vensterbank oh-oh, dat vond ik zielig ( :') )

Maar het is gelukt, B&B kregen honger, ze zitten in hun kooi *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134128761
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het in elk geval een superleuke naam, Google :D

Heb zelf ook een aanvlieger, een grasparkiet. Hoe lang is Google bij jou nu? Want hij heeft in zijn 'ontsnapt' periode vast veel meegemaakt, dingen die heel eng waren. En toen geland bij vreemde mensen met katten en nu weer in een andere omgeving bij jou. Daar moet hij vast nog even van bijkomen en wennen.

Om je gerust te stellen, mijn aanvlieger wilde ook alleen gewoon voer. En pas na een maand of twee ofzo (of mss nog wel wat langer) zat ik hier te jubelen dat hij een hapje appel had gegeten :D

Veel oefenen met af en toe deurtje open en dan heel langzaam je hand de kooi in, niets doen en je hand weer weghalen als hij rustig blijft zitten. (Ook als dat in een hoekje is, ver weg). Ik las dat als hij gaat fladderen, dan juist niet je hand terugtrekken.
Google is er nu ruim een week, dus ik zal gewoon geduld moeten hebben :) het is ook opvallend dat hij alleen kwettert en fluit als ik niet in zicht ben. Zodra hij me ziet of hoort is hij stil.

Hij is wel veel happyer sinds ik zijn kooi in de vensterbank heb gezet. Blijkbaar is er veel te zien buiten haha.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says; "oh crap, she's up"
  dinsdag 10 december 2013 @ 20:50:43 #23
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_134128817
Licht vinden ze echt fijn!
Vanavond zat Rambo op mijn tas op tafel, maar zodra ik mijn vinger naar hem uit steek wil ie bijten met die scheve snavel van hem :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 10 december 2013 @ 21:08:12 #24
163650 Greys
pi_134129628
De interraciale relatie hier gaat nog prima :D O+



IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_134158800
Aww wat leuk dat dat goed gaat! Hier tolereren Rui en Koes elkaar.. :{
I will take the sun in my mouth
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')