Die Jóhannsson is ook wel smooth naar de top 3 gesneaked... even kijken of ik Finnbo om kan wisselenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef chroestjov het volgende:
[ afbeelding ]
Ondanks dat iedereen massaal overstapt naar Vitesse blijf ik toch bij een spreiding van kansen systeem.
Die optie had ik ook (en heb ik nog steeds) maar dan zul je net zien dat finnbogason er weer zin in heeft en wel vaak scoort. Het blijft gokken. Ik heb dus besloten om hem nog een ronde de kans te geven, anders tief ik hem er ook uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die Jóhannsson is ook wel smooth naar de top 3 gesneaked... even kijken of ik Finnbo om kan wisselen
Mja idd. Laatste kans voor meneer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Die optie had ik ook (en heb ik nog steeds) maar dan zul je net zien dat finnbogason er weer zin in heeft en wel vaak scoort. Het blijft gokken. Ik heb dus besloten om hem nog een ronde de kans te geven, anders tief ik hem er ook uit.
Cillessenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:55 schreef Hoogstaande het volgende:
Cilly
Van Aanholt-Bengtsson-Veltman
Zyiech-Mokotjo-Pröpper-Piazon
Castaignos-Finnbo-Jahanbaksh
Als ze dan een keer gelijkspelen/verliezen loop je wel bijzonder veel punten misquote:
Mochten ze onverwachts met 3-0 een keer verliezen met veel gele kaarten, heb je denk ik een diepte record te pakken.quote:
Ik ga voor de Heraclesstijl. Je ken winne of verliezequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef Momo... het volgende:
[..]
Mochten ze onverwachts met 3-0 een keer verliezen met veel gele kaarten, heb je denk ik een diepte record te pakken.
Toch jammer, heb hem er vandaag uitgehaald.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Schiet er gewoon weer 2 in die Finnbogasson
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Schiet er gewoon weer 2 in die Finnbogasson
Ach ja, de ene IJslander is de andere Amerikaan niet...quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Bayswater het volgende:
Moest kiezen tussen Finnbo en Johansson, waarschijnlijk de verkeerde gekozen.
Beidequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Bayswater het volgende:
Moest kiezen tussen Finnbo en Johansson, waarschijnlijk de verkeerde gekozen.
Idd, toch goed gegokt voorlopigquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mooie start van de ronde met 10 punten van Finnbo
Tja... Guti was net iets eerderquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Bontekoe1982 het volgende:
Schiet die lul van een gutierrez gewoon voor de voeten van Bengtsson de bal binnen. weg 5 punten.zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |