twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 20:30:40Volgens @tancredipalmeri is er nu sprake van zes gewonde Ajax-supporters, waarvan drie zwaargewond. #milaja #ucl reageer retweet
gelukkig zit je daar in het thuis vak hequote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat uitvak daar is echt verschrikkelijk ja. Dramatischer dan dat kan haast niet.
Toevallig heb ik er eens gezeten als thuissupporter en dat is niks inderdaad. Die hoge palen zijn irritant en dat plastic scherm zit ook in de weg.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat uitvak daar is echt verschrikkelijk ja. Dramatischer dan dat kan haast niet.
en mensen neergestokenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef wdn het volgende:
"De sfeer is hier perfect"
Ik zie anders alleen maar lege stoelen
Bedankt voor deze informatie.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Het aantal loopt hoog op.twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 20:30:40Volgens @tancredipalmeri is er nu sprake van zes gewonde Ajax-supporters, waarvan drie zwaargewond. #milaja #ucl reageer retweet
kk italianenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef RensAjacied het volgende:
Het aantal loopt hoog op.twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 11-12-2013 om 20:30:40Volgens @tancredipalmeri is er nu sprake van zes gewonde Ajax-supporters, waarvan drie zwaargewond. #milaja #ucl reageer retweet
Nou mijn commentaar was bij die andere wedstrijdquote:
ga huilenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ga ook je eigen 'fans' uitschelden dan
Ik heb er ook gestaan. Verschrikkelijke netten, plastic scherm met palen, het geluid kaatst deels terug. En die lange weg ernaar toequote:Op woensdag 11 december 2013 20:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er eens gezeten als thuissupporter en dat is niks inderdaad. Die hoge palen zijn irritant en dat plastic scherm zit ook in de weg.
Kende je die nog niet ?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is er mis met Frank Snoeks bij Pienaaaaahhahahahahahahar
Ik kan me nog herinneren dat de we Wereldcup wedstrijd tussen Ajax en Gremio in de klas mochten kijken op school. Toen Ajax won na strafschoppen ging een meisje dat voor Feyenoord was huilenquote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat de we Wereldcup wedstrijd tussen Ajax en Gremio in de klas mochten kijken op school. Toen Ajax won na strafschoppen ging een meisje dat voor Feyenoord was huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |