Je bent godverdomme nog geen vijf minuten bij die gast binnen en je zit sindsdien al hier. Dude, wtf? Kijk, op het einde van de avond snap ik het nog.. maar op je tweede date/meet bij iemand binnen vijf minuten na binnenkomst slowchatten is écht een beetje apartquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Zodra de warme choco op is vertrekken we hier.
Alleen beetje jammer van sommige hier.
Ik heb ook iets nieuws nodigquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Nog maar twee woensdagavonden
En dan nog wat werken met kerst.
Adios.
Had je de tweede zin niet voor jezelf kunnen houden? Nu gaan veel users boos en jaloers reageren.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zullen wij anders ook daten?
Bij deze date ik Muto vanavond.
Sowieso, gaan FOK!ken als je een meet hebtquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent godverdomme nog geen vijf minuten bij die gast binnen en je zit sindsdien al hier. Dude, wtf? Kijk, op het einde van de avond snap ik het nog.. maar op je tweede date/meet bij iemand binnen vijf minuten na binnenkomst slowchatten is écht een beetje apart
VA en ik gingen ook op Fokquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
Maar VA wij gingen ook in de V&D op MacBooks op fok
En ik maar denken dat semen altijd wit was.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef CookieSlikker het volgende:
Zodra de warme choco op is vertrekken we hier.
Het is ook heel opvallend dat ze los van elkaar reageren.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je bent godverdomme nog geen vijf minuten bij die gast binnen en je zit sindsdien al hier. Dude, wtf? Kijk, op het einde van de avond snap ik het nog.. maar op je tweede date/meet bij iemand binnen vijf minuten na binnenkomst slowchatten is écht een beetje apart
Dat snap ik wel.. maar dan gewoon 3 posts ofzo verspreid over de hele meet.. Iets van "ja hallo het is leuk hier!" oidquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sowieso, gaan FOK!ken als je een meet hebt
Ja 5 seconden ofzoquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
Tweede kerstdag komt familie hier dus ook mijn nichtje/beste vriendinquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook iets nieuws nodig
Heb wel de 2e kerstdag, dubbel betaald en leuk
quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef supersof het volgende:
Oftewel: elke meet/date met VA gaat via FOK!.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is ook heel opvallend dat ze los van elkaar reageren.
Nee laat maar. Ik gun hem zijn ehm date.
Hoe oud is je nichtje?quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Tweede kerstdag komt familie hier dus ook mijn nichtje/beste vriendindat wil ik niet missen
Dit dus. Maar cookie is niet eens een vaste gast hierquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat snap ik wel.. maar dan gewoon 3 posts ofzo verspreid over de hele meet.. Iets van "ja hallo het is leuk hier!" oid
Omdat ze zich voor je schaamdequote:
Oh ja. Niet jaloers zijn. We hebben een open relatie.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef Muto het volgende:
[..]
Had je de tweede zin niet voor jezelf kunnen houden? Nu gaan veel users boos en jaloers reageren.
Ja je moeder schaamt zich ook.quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Omdat ze zich voor je schaamde![]()
Hoor dat, Rodawa?quote:Op maandag 9 december 2013 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh ja. Niet jaloers zijn. We hebben een open relatie.
Bhwehe, gek.quote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dit dus. Maar cookie is niet eens een vaste gast hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |