kut ahquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Net als je enigszins ziek bent loopt het werk uit
Het is de tweede keer dat jullie meeten man wtfquote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja, dus? Samen op jullie reageren.
Jullie spreken onderling zeker via de DM?quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja, dus? Samen op jullie reageren.
Je hebt het goed begrepen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Rodawa het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zitten er nu twee FOK!kers naast elkaar hier te slowchatten op een meet.
Vertel me dat ik het verkeerd heb begrepen.
Doe mijn kampvuurtje terugquote:
Klopt helemaal, en daar moeten wij dan jaloers op zijn zegt madame.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Rodawa het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zitten er nu twee FOK!kers naast elkaar hier te slowchatten op een meet.
fixedquote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Rodawa het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zitten er nu twee FOK!kers naast elkaar hier te slowchatten op een meet date.
oooooh zoquote:
Er was een teamleidersvergadering om 8 uur, dus vanaf 8 uur deed niemand meer ietsquote:
welke 2?quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Rodawa het volgende:
Ik ben ergens wel jaloers, ik heb geen FOK!maatje.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klopt helemaal, en daar moeten wij dan jaloers op zijn zegt madame.
ja lol wat domquote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er was een teamleidersvergadering om 8 uur, dus vanaf 8 uur deed niemand meer iets
Dus een ander en ik van de groente hebben de leiding maar op ons genomen
Fokken doe je ook alleen, dat weet je tochquote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik ben ergens wel jaloers, ik heb geen FOK!maatje.
Aha, dus zij is degene waar hij het steeds over had.quote:
AHquote:Op maandag 9 december 2013 21:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ja lol wat dom
ik moet woensdag opeens iemand inwerken.
ok leuk. mag je wel melden.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 9 december 2013 21:45 schreef Rodawa het volgende:
Nog maar twee woensdagavondenquote:
Je gaat niet meeten om alsnog te FOK!kenquote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Zodra de warme choco op is vertrekken we hier.
Alleen beetje jammer van sommige hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |