nee hequote:
Welk talent? Welke mandarijn tructjes?quote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bezit jij dit talent? Ess wel, dit weet ik door haar mandarijn trucjes.
Een verdwijn goocheltruc.quote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welk talent? Welke mandarijn tructjes?
oke?quote:
Het is een gavequote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bezit jij dit talent? Ess wel, dit weet ik door haar mandarijn trucjes.
Ik kan toveren met mandarijntjesquote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Welk talent? Welke mandarijn tructjes?
Niet een beetje te klein?quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan toveren met mandarijntjes
?quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zal wel tegen mij bedoeld zijn.Heb nog geen deurbel gehoord.
Wellicht kan Ess je de fijne kneepjes bijbrengen. Ik ben hier niet direct de meeste geschikte kandidaat voor.quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
vertelquote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan toveren met mandarijntjes
Zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
sommige mensen kan je echt beter missen op deze wereld
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee wie dat is.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is deze.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt om te beginnen een decolleté nodig. En een mandarijntjequote:
Ik snap niet wat je bedoelt.quote:
Niet naar vragen, laat ze hun rollenspel lekker spelen. Al sluit ik niet uit dat hij tegen zichzelf praat.quote:
WTFquote:
Nee tochquote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hebt om te beginnen een decolleté nodig. En een mandarijntje
Doen we weer evenquote:
Ik ook niet, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben om die met een flinke rotgang door een bushokje te trappenquote:
of een spinquote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geef toe die zag je niet aankomenquote:
ja oke heb ik?quote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is een geheel andere trucquote:
Dat gevoel heb ik ook een beetjequote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet naar vragen, laat ze hun rollenspel lekker spelen. Al sluit ik niet uit dat hij tegen zichzelf praat.
Ik had gister een date met cookie.quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt.
Laten we voor nu doen alsof het grapje aan kwam.
hahahaa
Bitchy, i like itquote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh oke.quote:Op maandag 9 december 2013 21:25 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ik had gister een date met cookie.![]()
En nu komt ze even langs mij.
Dat jij jaloers bent moet je zelf wetenquote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet naar vragen, laat ze hun rollenspel lekker spelen. Al sluit ik niet uit dat hij tegen zichzelf praat.
Pak een mandarijntje, dan zullen Ess en ik je stap voor stap begeleiden.quote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geef toe die zag je niet aankomen
[..]
ja oke heb ik?
Kloptquote:
En dan iets met een tijdelijke onderbreking van de hand-mond coördinatiequote:[..]
ja oke heb ik?
Laat es zienquote:
Dat spinnetje heeft wel genoeg van Ess gezienquote:
Ik nietquote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat spinnetje heeft wel genoeg van Ess gezien
ik snap nietquote:Op maandag 9 december 2013 21:25 schreef essnhills het volgende:
En dan iets met een tijdelijke onderbreking van de hand-mond coördinatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Uhuh..quote:
Volgende date moet je filmen en live uitzenden/quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en lekker.
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgende date moet je filmen en live uitzenden/
Is knap jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik laat als ik zeg dat ik dit best een leuk vrouwtje vind...
https://www.facebook.com/ellenhoogofficial
Je hebt een diep decolleté. Je eet een mandarijntje, vervolgens steekt Ess de mandarijn in haar oog omdat ze slecht mikt. Het sap uit de mandarijn doet het oog prikken waardoor ze het stukje mandarijn uit schrik laat vallen. Het stukje mandarijn valt, en valt en is ineens verdwenen.quote:
Ik wou live updates doen, maar daar was dit topic op tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgende date moet je filmen en live uitzenden/
Ha leuk zegquote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef CookieSlikker het volgende:
Om te bevestigen: ik ben bij koelkast.
Ik denk dat je ietwat was afgeleid door het eerder genoemde decolleté waardoor je de truc niet helemaal goed hebt onthoudenquote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een diep decolleté. Je eet een mandarijntje, vervolgens steekt Ess de mandarijn in haar oog omdat ze slecht mikt. Het sap uit de mandarijn doet het oog prikken waardoor ze het stukje mandarijn uit schrik laat vallen. Het stukje mandarijn valt, en valt en is ineens verdwenen.
Dit alles heeft te maken met het eerdere decolleté. Hoe? Dat is de truc
ah zoquote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een diep decolleté. Je eet een mandarijntje, vervolgens steekt Ess de mandarijn in haar oog omdat ze slecht mikt. Het sap uit de mandarijn doet het oog prikken waardoor ze het stukje mandarijn uit schrik laat vallen. Het stukje mandarijn valt, en valt en is ineens verdwenen.
Dit alles heeft te maken met het eerdere decolleté. Hoe? Dat is de truc
Zag vandaag dat een aantal FB-vrienden een foto van haar hadden geliked. Zouden die gasten wanhopig zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik laat als ik zeg dat ik dit best een leuk vrouwtje vind...
https://www.facebook.com/ellenhoogofficial
Jullie hebben nu een meet maar zitten op fok?quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef CookieSlikker het volgende:
Om te bevestigen: ik ben bij koelkast.
Oh. Vat dat dan maar als compliment op.quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat je ietwat was afgeleid door het eerder genoemde decolleté waardoor je de truc niet helemaal goed hebt onthouden
Die foto jaquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie hebben nu een meet maar zitten op fok?
Misschien hebben we dezelfde vrienden. ik kwam ook via die foto ( ^ ) bij haar terrechtquote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Zag vandaag dat een aantal FB-vrienden een foto van haar hadden geliked. Zouden die gasten wanhopig zijn?
mooie ogenquote:
Even alle likes doorspitten. Ik moet en zal weer een foto van Jimbo zijn lange manen verkrijgen.quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even alle likes doorspitten. Ik moet en zal weer een foto van Jimbo zijn lange manen verkrijgen.
toch zou je dr doenquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Even alle likes doorspitten. Ik moet en zal weer een foto van Jimbo zijn lange manen verkrijgen.
Ruilen voor Typisch zijn FB?quote:Op maandag 9 december 2013 21:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En nog zal je hem niet vinden, ik like niks op facebook
quote:
quote:
Ik geloof jequote:Op maandag 9 december 2013 21:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Misschien hebben we dezelfde vrienden. ik kwam ook via die foto ( ^ ) bij haar terrecht
Alles wat een kut heeft doet een man tegenwordig.quote:
beetje girl on girl, niks mis meequote:
En nog kan je niet scoren... doet pijn hequote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Alles wat een kut heeft doet een man tegenwordig.
Goed ideequote:Op maandag 9 december 2013 21:35 schreef essnhills het volgende:
Ik moet maar eens wat gaan eten denk ik
Ik heb er zelf eenquote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En nog kan je niet scoren... doet pijn he?
Dawaquote:
je blijft eeuwig maagd?quote:Op maandag 9 december 2013 21:37 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik heb er zelf eenen zal hem gebruiken ook.
dankje.quote:
Ik ben al lang geen maagd meerquote:
wow, slet.quote:Op maandag 9 december 2013 21:39 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ik ben al lang geen maagd meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |