Volgende date moet je filmen en live uitzenden/quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Leuk en gezellig en lekker.
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgende date moet je filmen en live uitzenden/
Is knap jaquote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik laat als ik zeg dat ik dit best een leuk vrouwtje vind...
https://www.facebook.com/ellenhoogofficial
Je hebt een diep decolleté. Je eet een mandarijntje, vervolgens steekt Ess de mandarijn in haar oog omdat ze slecht mikt. Het sap uit de mandarijn doet het oog prikken waardoor ze het stukje mandarijn uit schrik laat vallen. Het stukje mandarijn valt, en valt en is ineens verdwenen.quote:
Ik wou live updates doen, maar daar was dit topic op tegen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Muto het volgende:
[..]
Volgende date moet je filmen en live uitzenden/
Ha leuk zegquote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef CookieSlikker het volgende:
Om te bevestigen: ik ben bij koelkast.
Ik denk dat je ietwat was afgeleid door het eerder genoemde decolleté waardoor je de truc niet helemaal goed hebt onthoudenquote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een diep decolleté. Je eet een mandarijntje, vervolgens steekt Ess de mandarijn in haar oog omdat ze slecht mikt. Het sap uit de mandarijn doet het oog prikken waardoor ze het stukje mandarijn uit schrik laat vallen. Het stukje mandarijn valt, en valt en is ineens verdwenen.
Dit alles heeft te maken met het eerdere decolleté. Hoe? Dat is de truc
ah zoquote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt een diep decolleté. Je eet een mandarijntje, vervolgens steekt Ess de mandarijn in haar oog omdat ze slecht mikt. Het sap uit de mandarijn doet het oog prikken waardoor ze het stukje mandarijn uit schrik laat vallen. Het stukje mandarijn valt, en valt en is ineens verdwenen.
Dit alles heeft te maken met het eerdere decolleté. Hoe? Dat is de truc
Zag vandaag dat een aantal FB-vrienden een foto van haar hadden geliked. Zouden die gasten wanhopig zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik laat als ik zeg dat ik dit best een leuk vrouwtje vind...
https://www.facebook.com/ellenhoogofficial
Jullie hebben nu een meet maar zitten op fok?quote:Op maandag 9 december 2013 21:29 schreef CookieSlikker het volgende:
Om te bevestigen: ik ben bij koelkast.
Oh. Vat dat dan maar als compliment op.quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat je ietwat was afgeleid door het eerder genoemde decolleté waardoor je de truc niet helemaal goed hebt onthouden
Die foto jaquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jullie hebben nu een meet maar zitten op fok?
Misschien hebben we dezelfde vrienden. ik kwam ook via die foto ( ^ ) bij haar terrechtquote:Op maandag 9 december 2013 21:30 schreef Muto het volgende:
[..]
Zag vandaag dat een aantal FB-vrienden een foto van haar hadden geliked. Zouden die gasten wanhopig zijn?
mooie ogenquote:
Even alle likes doorspitten. Ik moet en zal weer een foto van Jimbo zijn lange manen verkrijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |