SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Ik snap nu waarom de oude Bianca is gestopt toen ze dit script las. Wordt weer veel schreeuwen, janken en depressiviteit zo. K*t Julia de heilige boon.quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef flanken het volgende:
de komende weken blijft het oersaai volgens de spoilers.
Dat dacht ik dus ook al! Komt denk omdat ze heel erg veel lijkt op die revalidatiearts van Nina met wie Ludo toen in bed belandde. Althans, vind ik dan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef vencodark het volgende:
Heel raar maar voor het eerst heb ik het idee dat Bianca straks nog wat met Ludo krijgt. Dat past bij deze actrice beter dan bij de 'echte', vorige Bianca.
Deze is een beetje een babe.
Inderdaad ja. Haar obsessie is ook echt alleen maar een beetje in de buurt van die Vincent blijven hangen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef luftersel het volgende:
Wat wil Maxime nou eigenlijk??? Zo'n stomme verhaallijn dit.
Oh en moet de nieuwe Bianca niet al in het overzicht hierboven?Er was al een castfoto van de nieuwe toch?
Ik kan er ook echt niet tegen hoe Vincent tegen Ludo praat. Alsof het God is of zo, met z'n overdreven 'U' de hele tijd. En dat met Nina is gewoon zo slecht dat ik na de ontknoping van Femke alweer ben gestopt met kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Haar obsessie is ook echt alleen maar een beetje in de buurt van die Vincent blijven hangen.
En volgens mij gaat het zo nog wel een tijdje door.![]()
En wat een ramp als die Vincent een beetje moet samenwerken met Nina!
Alsof ze elkaar anders nooit tegen zullen komen.
Tegen je baas is dat niet raar toch? In deze situatie?quote:Op maandag 9 december 2013 22:22 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik kan er ook echt niet tegen hoe Vincent tegen Ludo praat. Alsof het God is of zo, met z'n overdreven 'U' de hele tijd. En dat met Nina is gewoon zo slecht dat ik na de ontknoping van Femke alweer ben gestopt met kijken.
Nee dat is heel normaal natuurlijk. Maar hoe hij die gesprekken met hem voert, daar irriteer ik me gewoon aan. Ik weet dat hij zich moet bewijzen tegenover Ludo, maar het staat zo stom.quote:Op maandag 9 december 2013 22:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tegen je baas is dat niet raar toch? In deze situatie?
Dat is in ieder geval iets, wat mij dan ook niet echt stoort. Maar begrijp wel wat je bedoelt!quote:Op maandag 9 december 2013 22:24 schreef luftersel het volgende:
[..]
Nee dat is heel normaal natuurlijk. Maar hoe hij die gesprekken met hem voert, daar irriteer ik me gewoon aan. Ik weet dat hij zich moet bewijzen tegenover Ludo, maar het staat zo stom.
Ik snap nog steeds het nut van Julia niet. waar was zij al die tijd goed voor? Zoetsappige scènes met Ludo, zeikscènes met Tim en nu met Anton? Ik was zo blij met die AZM lijn, maar al dit gedoe met Anton was gewoon niet nodig. Dit is overigens precies hetzelfde als vorig jaar met Maxime.quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval iets, wat mij dan ook niet echt stoort. Maar begrijp wel wat je bedoelt!
Ik hoop in ieder geval dat die vreselijke relatie tussen Ludo en Julia nu ook direct voorbij is. En ze nog wat gaan maken van de ziekenhuis/ kliniek verhaallijn.
En dat die verhaallijn niet uitloopt op het weer samenbrengen van Ludo en Janine!
Ik verwacht zelf dat Nina in het ziekenhuis komt te liggen (flexwet) en dat daarna Ludo zich bedenkt om privékliniek te maken. De band tussen Janine en Ludo wordt dan weer hechter en komen voor 600 keer bij elkaar. Zo iets verwacht ik.quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval iets, wat mij dan ook niet echt stoort. Maar begrijp wel wat je bedoelt!
Ik hoop in ieder geval dat die vreselijke relatie tussen Ludo en Julia nu ook direct voorbij is. En ze nog wat gaan maken van de ziekenhuis/ kliniek verhaallijn.
En dat die verhaallijn niet uitloopt op het weer samenbrengen van Ludo en Janine!
Tja, op zich best leuk dat zo'n Julia in de serie komt. Maar bedenk dan ook een fatsoenlijke verhaallijn ja.quote:Op maandag 9 december 2013 22:42 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds het nut van Julia niet. waar was zij al die tijd goed voor? Zoetsappige scènes met Ludo, zeikscènes met Tim en nu met Anton? Ik was zo blij met die AZM lijn, maar al dit gedoe met Anton was gewoon niet nodig. Dit is overigens precies hetzelfde als vorig jaar met Maxime.
Oh en Ludo en Janine mogen van mij ook nog wel even gescheiden blijven, ik hou van pittige Janine.En Frank is ook wel leuk, zou zo een hoofdrol mogen gaan vertolken van mij.
Super dokter Anton die haar leven weet te redden. En daardoor weer vrienden wordt met Ludo.quote:Op maandag 9 december 2013 22:47 schreef flanken het volgende:
[..]
Ik verwacht zelf dat Nina in het ziekenhuis komt te liggen (flexwet) en dat daarna Ludo zich bedenkt om privékliniek te maken. De band tussen Janine en Ludo wordt dan weer hechter en komen voor 600 keer bij elkaar. Zo iets verwacht ik.
Hmm... wat dacht je van een ongelukje tussen Nina en Vincent .... en dat Anton wordt ingeschakeld door Maxime (!!) om het "ongedaan" te maken ....quote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Super dokter Anton die haar leven weet te redden. En daardoor weer vrienden wordt met Ludo.
Ja dat kan ook natuurlijk.
Misschien ook wel ja. Al hoop ik niet dat ze die kant op gaan!quote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm... wat dacht je van een ongelukje tussen Nina en Vincent .... en dat Anton wordt ingeschakeld door Maxime (!!) om het "ongedaan" te maken ....
't Kan nog alle kanten opquote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien ook wel ja. Al hoop ik niet dat ze die kant op gaan!
Het lijkt mij wel leuk, als hij er zelf achter komt binnenkort.quote:
Ja ben benieuwd wanneer haar "moeder-zoon" bekentenis komt ...quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk, als hij er zelf achter komt binnenkort.
En die 'vreselijke' Maxime gaat belazeren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En bevestigd:
https://twitter.com/RTLLounge/status/410349850098929664
Technische storing, rot op
Om de programmering mogelijk te maken, spelen mensen een rol.
Gewoon een stagiair die de verkeerde opname heeft aangeklikt
[ Bericht 7% gewijzigd door GSMboy op 10-12-2013 11:36:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik hoop dat dat nu toch wel snel een keer gaat gebeuren. Ik vind die hele verhaallijn zo krom als de nete. Ik zou bloednerveus worden van zo'n "wildvreemde" vrouw die twee keer zou oud is als mij en overgeïnteresseerd is.quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wanneer haar "moeder-zoon" bekentenis komt ...
En hoe Vincent het gedoe met Nina in het vat gaat gieten ....
Hihi ik ook. Zo raar, ineens waren ze in Kroatie en was Nuran zoek?? Staat op twitter dat ze t probleem zo snel mogelijk verhelpen, wat willen ze doen dan? D uitzending is al geweest toch?quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:43 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb vanochtend gekeken en vond het al zo vreemd! Ik snapte er geen kut van. Maargoed, verkeerde opname dus. Is dat ook weer duidelijk
Denk dat dat nog wel heeeeeel lang gaat duren.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:51 schreef Drrk het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nu toch wel snel een keer gaat gebeuren. Ik vind die hele verhaallijn zo krom als de nete. Ik zou bloednerveus worden van zo'n "wildvreemde" vrouw die twee keer zou oud is als mij en overgeïnteresseerd is.
waarschijnlijk de goede vanavond uitzenden en dan morgen op RTL Lounge weer die van woensdag denk ikquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Hihi ik ook. Zo raar, ineens waren ze in Kroatie en was Nuran zoek?? Staat op twitter dat ze t probleem zo snel mogelijk verhelpen, wat willen ze doen dan? D uitzending is al geweest toch?
quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:18 schreef Frey het volgende:
De desbetreffende stagiair:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Gek genoeg wist ik dat je dit ging zeggen.
Misschien gezellig op de bank bij Helen Helmink?quote:Op maandag 9 december 2013 23:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd wanneer haar "moeder-zoon" bekentenis komt ...
Wie?quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien gezellig op de bank bij Helen Helmink?
Laat Nina alsjeblieft nooit meer zwanger worden.quote:Op maandag 9 december 2013 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Hmm... wat dacht je van een ongelukje tussen Nina en Vincent .... en dat Anton wordt ingeschakeld door Maxime (!!) om het "ongedaan" te maken ....
Ze wordt zwanger en krijgt een miskraam of abortus omdat ze zwanger is van haar neef en dat is natuurlijk een schande.quote:Op dinsdag 10 december 2013 19:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laat Nina alsjeblieft nooit meer zwanger worden.
Nee, dat heeft hij aan het eind van de vorige aflevering verteld.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef CherryOnTop het volgende:
en ineens heeft anton ook al verteld dat hij vreemd is gegaan, volgens mij is dit de verkeerde
Nee dat had hij gisteravond ook al bekendquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:05 schreef CherryOnTop het volgende:
en ineens heeft anton ook al verteld dat hij vreemd is gegaan, volgens mij is dit de verkeerde
Ow, ik dacht dat alleen Ludo en Julia het over het vreemdgaan hadden gehad, heb ik zeker niet op zitten lettenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nee, dat heeft hij aan het eind van de vorige aflevering verteld.
Hihiquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:06 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat alleen Ludo en Julia het over het vreemdgaan hadden gehad, heb ik zeker niet op zitten letten
trouwenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik een stuk heb gemist
Wat doen ze opeens in het buitenland?
Julia ook.... domme doos ....quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Anton die denkt nog ergens recht op te hebben,. 'Nou dat zien we dan nog wel'
Echt hequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:12 schreef ChipsZak. het volgende:
En gatverdamme,wat lult Julia nou weer? 'Ludo, jij vangt me voor ik van het paard val' 'Ik lig het veiligst als ik in jouw armen lig'.
Ik ben al lang blij dat ze niet altijd meer zo scheel lacht de hele dag door. Paard dat ze is.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:12 schreef maily het volgende:
[..]
Julia ook.... domme doos ....
Daaaaaaaaaaaag
had hij die glazen weg gegooid dan had hij nuran wel in kunnen halenquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:12 schreef flanken het volgende:
[..]
vond het wel komisch van rik met twee glazen in de hand.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:14 schreef Inca het volgende:
[..]
had hij die glazen weg gegooid dan had hij nuran wel in kunnen halen
quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:14 schreef Inca het volgende:
[..]
Prioriteiten hèquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:14 schreef Inca het volgende:
[..]
jip en janneke champagnequote:Op dinsdag 10 december 2013 20:24 schreef CherryOnTop het volgende:
hij heeft de glazen nog steeds vast
Geen idee, ik dacht juist dat het weer goed was omdat Aysen hun had gered.. Maar blijkbaar was dat niet goedquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef roos85 het volgende:
Heb het paar dagen niet gezien..
Waarom hebben Aysen en Nuran nou weer ruzie?
Nuran vindt dat Aysen zich altijd en overal met haar bemoeit, dus loopt constant met Aysens stemmetje in d'r achterhoofd bij alles wat ze doet. Nuran wil zelf haar fouten maken!quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef roos85 het volgende:
Heb het paar dagen niet gezien..
Waarom hebben Aysen en Nuran nou weer ruzie?
Nee, Anton heeft bekend dat hij met Julia naar bed is geweest.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:27 schreef luftersel het volgende:
Ligt het aan mij of komt deze breuk tussen Bianca en Anton echt uit het niets?
Ah zoquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:25 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nuran vindt dat Aysen zich altijd en overal met haar bemoeit, dus loopt constant met Aysens stemmetje in d'r achterhoofd bij alles wat ze doet. Nuran wil zelf haar fouten maken!
Dan nog, normaal duurt de aanloop naar zo'n breuk (die 2x per jaar voorkomt) weken/maanden, terwijl het nu nog geen 2 weken duurde. En sowieso dat Anton ineens verliefd is op Julia? Iets gemist?quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:28 schreef maily het volgende:
[..]
Nee, Anton heeft bekend dat hij met Julia naar bed is geweest.
Je hebt inderdaad een paar weken gemistquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:31 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dan nog, normaal duurt de aanloop naar zo'n breuk (die 2x per jaar voorkomt) weken/maanden, terwijl het nu nog geen 2 weken duurde. En sowieso dat Anton ineens verliefd is op Julia? Iets gemist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Dat komt vanavond weer, dan gaat Menno er weer mee bezig.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:51 schreef Thomas1995 het volgende:
Wat eigenlijk ook wel grappig is..
Sinds dat voor de kijkers bekend is dat Rik de dader is, hoor je binnen GTST he-le-maal niks meer over het onderzoek
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Dat komt vanavond weer, dan gaat Menno er weer mee bezig.
Ja precies, daarom weet ik het ookquote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]. Dat zagen we toch ook een beetje aan 't eind van de vorige aflevering? Hij omcirkelde Aysen en zette er toch allemaal namen bij van mensen (die haar haten?)?
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja precies, daarom weet ik het ook
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:20 schreef pleeborstel het volgende:
Nuran " Into the Wild" de komende weken?
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 11 december 2013 20:22 schreef Jula123 het volgende:
Wat een zeikert die Tim.
En heel slim van nuran ook, verdwaald in een vreemd land, dan ga je natuurlijk in een bos door de struiken kruipen in plaats van de straat te volgen.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef luftersel het volgende:
GO SJORS, zeg die verwaande bosaap hoe 't zit!!
Dit ook ja. Bah.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef luftersel het volgende:
Tim is overduidelijk een zoon van Anton.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Jula123 het volgende:
Gelukkig zitten er altijd moslims in het bos in Kroatië, beetje kip grillen, je weet toch.
Ga jij maar lekker boos op je kamertje zittenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:34 schreef luftersel het volgende:
GO SJORS, zeg die verwaande bosaap hoe 't zit!!
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Jula123 het volgende:
Gelukkig zitten er altijd moslims in het bos in Kroatië, beetje kip grillen, je weet toch.
Ik genoot van die scène hoor. Vind jij Tim wel leuk dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:39 schreef maily het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker boos op je kamertje zitten
Neeee, ik vond het lachen zoals ze dat zei... of ze het tegen een Fok!ker hadquote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik genoot van die scène hoor. Vind jij Tim wel leuk dan?
Oh sorry, ik las het verkeerd. Ik dacht even dat je tegen mij zei dat ik maar boos op mijn kamertje moest gaan zitten.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:41 schreef maily het volgende:
[..]
Neeee, ik vond het lachen zoals ze dat zei... of ze het tegen een Fok!ker had
Whahahaha ik zou niet durvenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las het verkeerd. Ik dacht even dat je tegen mij zei dat ik maar boos op mijn kamertje moest gaan zitten.![]()
Ik dacht al: huh??
quote:Maar inderdaad, Tim mag zijn frustraties lekker gaan uiten op zijn niet gebruikte studieboeken.
Het enige verschil is dat Sjors haar handen iets minder gebruikt bij elke zin dan Janine... dat is dan ook het enige...quote:
Zou ook saai zijn als het niet uit zou komen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:57 schreef Murmeli het volgende:
Ik denk niet dat bing dit geheim gaat houden
True....quote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zou ook saai zijn als het niet uit zou komen natuurlijk.
Looooooooooooooool.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:38 schreef Jula123 het volgende:
nu met die nieuwe bianca lijkt het helemaal nergens meer op dat hij verliefd is op julia, bianca is veel knapperquote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef zakschijt het volgende:
Wat is Julia toch een ouwe tang zeg, rare huid en rimpels..... brrrrrr.
Ja idd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
nu met die nieuwe bianca lijkt het helemaal nergens meer op dat hij verliefd is op julia, bianca is veel knapper
Al heeft ze ook wel iets ofzo. Denk ikquote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef zakschijt het volgende:
Wat is Julia toch een ouwe tang zeg, rare huid en rimpels..... brrrrrr.
Wut? Is de actrice die Julia speelt maar 5 jaar ouder dan ik? Dafuq! Dacht dat die 50 was ofzo, beetje de leeftijd van Caroline inderdaad...quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef zakschijt het volgende:
Caroline de Bruijn is uit 1962 en Audrey Bolder uit 1970, maar Caroline ziet er 20 jaar jonger uit!
Ze is niet lelijk ofzo, alleen zo'n afgeleefde kop....quote:Op donderdag 12 december 2013 20:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Al heeft ze ook wel iets ofzo. Denk ik
OMG zeg, inderdaad, Caroline ziet er veel jonger uit dan Audrey!quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef zakschijt het volgende:
Caroline de Bruijn is uit 1962 en Audrey Bolder uit 1970, maar Caroline ziet er 20 jaar jonger uit!
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef zakschijt het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk ofzo, alleen zo'n afgeleefde kop....
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]nogal. Hoop dat ik er zo niet ga uitzien de komende 10 jaar. Of 20
die maakt toch reclame voor een of ander huidproduct?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef MissJ het volgende:
[..]
OMG zeg, inderdaad, Caroline ziet er veel jonger uit dan Audrey!
Vraag het ze.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:50 schreef lady-wrb het volgende:
ik kan er eerlijk gezegd nog steeds niet over uit dat rik die moord op mike op zijn geweten heeft
het is zo niet rik
wat in vredesnaam dachten de schrijvers toen ze dat op papier zetten
dat hele dannyverhaal was al zo weggezakt dat het gewoon idioot is om dat weer op te rakelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Vraag het ze.Ze geven vaak antwoord op je vragen volgens mij. Ook achter de gedachte voor verhaallijnen. Ik denk dat ze het hebben gedaan omdat de anderen te voorspelbaar waren en ze nog iets moesten verzinnen om Aysen weg te laten komen met de dood van Danny (waar ze naar mijn idee al weg mee was gekomen). De schrijvers zijn gewoon lui, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik denk niet dat Stefano voor vast terugkeert.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef LetsGame het volgende:
Als Stefano een vast personage wordt, krijgt de leader dan weer meer dan 21 foto's?
Was in seizoen 19 zo toen de oranje leader helemaal versneld werd
Geen nut? Zijn halfbroer, halfzus, ex-vrouw, zoon, nichtje, beste vriend Rik, Bing en Sjors zitten nog in de serie. Er is dus een hoop om voor Stefano te verzinnen!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Stefano voor vast terugkeert.Ze hebben er net nog een nieuwe Sanders bijgevoegd? Ik zie verder ook het nut niet om Stefano nu terug te halen, ook al is de rol/de acteur leuk.
Daarom juist. Er zijn al te veel Sanders... En het is mijn gevoel.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Geen nut? Zijn halfbroer, halfzus, ex-vrouw, zoon, nichtje, beste vriend Rik, Bing en Sjors zitten nog in de serie. Er is dus een hoop om voor Stefano te verzinnen!
Er was een tijd dat de Albertjes Arnie, Laura, Roos, Robert, Jef, Sylvia, Remco en Dian tegelijkertijd in Middendam rondspookten.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef luftersel het volgende:
[..]
Daarom juist. Er zijn al te veel Sanders... En het is mijn gevoel.Maar goed, je kunt gelijk hebben, want de schrijvers vinden de Sanders toch geweldig, maakt niet uit hoeveel leden ze er nog bij gooien.
Gelukkig keek ik toen niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Er was een tijd dat de Albertjes Arnie, Laura, Roos, Robert, Jef, Sylvia, Remco en Dian tegelijkertijd in Middendam rondspookten.
Dat waren juist de gouden tijden van GTST als je het mij vraagt. Eind seizoen 5 en seizoen 6 waren hartstikke sterk.quote:
Ik heb geen idee, ik heb Roos, Sylvia, Remco en de oude Dian nooit in actie gezien, misschien best jammer. Maar ik heb liever wat meer verdeelde families. Nu bijvoorbeeld heb ik de neiging de familie van Bing en Lorena uit te breiden, en niet zoals de schrijvers doen de al uitgemelkte familie Sanders.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Dat waren juist de gouden tijden van GTST als je het mij vraagt. Eind seizoen 5 en seizoen 6 waren hartstikke sterk.
Ja, maar een groot geheel was 't in mijn ogen niet hoor. Dian en Frits waren samen, Remco was een einzelgänger, Arnie, Roos, Robert en Laura woonden samen, maar waren zelden met z'n allen. Sylvia en Jef ook alleen, soms met Robert en Laura.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik heb Roos, Sylvia, Remco en de oude Dian nooit in actie gezien, misschien best jammer. Maar ik heb liever wat meer verdeelde families. Nu bijvoorbeeld heb ik de neiging de familie van Bing en Lorena uit te breiden, en niet zoals de schrijvers doen de al uitgemelkte familie Sanders.Geen idee waarom.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Frey het volgende:
Shortie
Dat zag je al in de preview aan t einde van de aflevering van gisteren. Maar wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
het zou gewoon fijn zijn als mensen eens gestraft werden voor hun daden... maar dat hangt de afgelopen jaren meer af van het feit of iemand een vaste of een bijrol heeft lijkt hetquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ferri is een meubelstuk van GTST dat blijft hoor
Om 20:00 uur op RTL 4quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Estherdv het volgende:
weer iemand waar ik de aflevering van vanavond kan kijken, zonder te betalen?
waarom zou je dat willen? als gtst tegenwoordig nou spannend zou zijn, kan ik het begrijpen, maar zelfs een aflevering van de teletubbies is bijna van hoger niveauquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:01 schreef Estherdv het volgende:
okee maar je kan het toch ook van te voren kijken, dat het wordt opgeload of zo? of op youtube wordt gezet
Het is realisme... iedereen verdwaalt in Kroatiequote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef vencodark het volgende:
Dat gedoe met Nuran in het bos sloeg nergens op. Waar was het goed voor?
In GTST anno 2013 is iedereen binnen een vloek en een zucht verliefd...quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef maily het volgende:
Is dit Bianca???
http://www.telegraaf.nl/g(...)rapt_campagne__.html
Geruild voor haar oorbellen ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef kwiwi het volgende:
In het bos heeft ze lipgloss opgeduikeld?
En wie heeft nou die kip opgegeten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:10 schreef Jula123 het volgende:
Nuran op de brommert met de bos-kroaat achterop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:34 schreef TheVulture het volgende:
Het is echt een enorme kutserie geworden
Dat is handig, want ze zitten in de knot van Nuranquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gewoon de neiging om naalden in mijn ogen te steken
Dan zou ik als ik jou was voorlopig maar even geen Gtst meer kijken, want dit gaat nog wel even door denk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb gewoon de neiging om naalden in mijn ogen te steken
als ze echt dorst had had ze die plas water moeten leeg zuipenquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:11 schreef hplaserjet het volgende:
Kroatië is natuurlijk net donker Afrika. Een dag geen water en eten
, arme Nuran.
Hmm ik ga tegen die tijd wel even weeksamenvattingen kijken en dan volg ik het misschien wel weerquote:Op zondag 15 december 2013 15:43 schreef flanken het volgende:
30 December komt Stefano terug in Gtst
Stefano komt wat later. Iemand heeft een nep mail gestuurd naar me met deze spoilers erin wat niet klopt.quote:Op zondag 15 december 2013 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik ga tegen die tijd wel even weeksamenvattingen kijken en dan volg ik het misschien wel weer
Babette Couwenberg?quote:Op zondag 15 december 2013 18:28 schreef hplaserjet het volgende:
Ik vind het wel tof dat Stefano terugkomt, alleen jammer, dat de helft van de cast dan uit Sanders-personages bestaat.
-Ludo
-Janine
-Maxime
-Nina
-Lucas
-Stefano
-Vincent
En dat terwijl de familie Bouwhuis bijna is uitgestorven. Mike dood, Edwin dood....
Er kan toch ook wel een dochter van Bianca worden geïntroduceerd, wellicht zelf met vader Anton. Dat ze die dochter 20 jaar geleden weggaf omdat ze toen ook al een breuk met Anton had.
De serie heet toch GTST; Goede Tijden, Sanders Tijden?quote:Op zondag 15 december 2013 18:28 schreef hplaserjet het volgende:
Ik vind het wel tof dat Stefano terugkomt, alleen jammer, dat de helft van de cast dan uit Sanders-personages bestaat.
-Ludo
-Janine
-Maxime
-Nina
-Lucas
-Stefano
-Vincent
En dat terwijl de familie Bouwhuis bijna is uitgestorven. Mike dood, Edwin dood....
Er kan toch ook wel een dochter van Bianca worden geïntroduceerd, wellicht zelf met vader Anton. Dat ze die dochter 20 jaar geleden weggaf omdat ze toen ook al een breuk met Anton had.
Ik ben het wel met je eens.quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik val in herhaling maar het blijft doodzonde dat ze de familie Bouwhuis al zo snel helemaal uit elkaar hebben getrokken. Edwin en Mike hadden zeker nog wel nut gehad, mits de schrijvers wat inventiever waren geweest... dat acteurs niet voldoen of zelf weg willen betekent niet dat je gelijk het karakter moet slachtofferen. Wat dat betreft hebben ze in ieder geval iets geleerd bij Bianca. Feit blijft dat amper 3 jaar na de introductie het hele gezin als los zand aan elkaar hangt... ik snap dan ook niet goed waarom ze de familie Huygens er destijds hebben uitgeschreven, die waren nog meer een gezin dan de Bouwhuisjes nu...
Voor de hoeveelste keer zou dat wel niet zijn?quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef majahoi het volgende:
Het begint er op te lijken dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen, wat vinden jullie daar van? xd
quote:Op maandag 16 december 2013 18:10 schreef majahoi het volgende:
Het begint er op te lijken dat Ludo en Janine weer bij elkaar komen, wat vinden jullie daar van? xd
Shortie?quote:Op maandag 16 december 2013 21:04 schreef flanken het volgende:
Sjors weet niet waar haar overkomt als Tim haar zoent.
Tim voelt zich ook geen moment schuldig dat hij geilt op een andere vrouw terwijl hij een vriendin heeft of wel?quote:Op maandag 16 december 2013 21:11 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Shortie?
Ik mag toch hopen dat dit nooit wat gaat worden trouwens.
Kind van zijn vader.quote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tim voelt zich ook geen moment schuldig dat hij geilt op een andere vrouw terwijl hij een vriendin heeft of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 63% gewijzigd door flanken op 16-12-2013 23:16:17 ]
Dat idee heb ik ook niet nee.quote:Op maandag 16 december 2013 21:25 schreef luftersel het volgende:
[..]
Tim voelt zich ook geen moment schuldig dat hij geilt op een andere vrouw terwijl hij een vriendin heeft of wel?
Misschien dat je het even in een spoiler moet zetten.quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef flanken het volgende:
[..]
Gaat Rik weg uit Gtst of wat. Lekker is dat voor Rikki moeder dood vader in de cel. Je vriend die vreemd gaat met je huisgenoot. Je vader die een moord pleegt op de oom van je ex vriend.
Ik ook.quote:Op maandag 16 december 2013 22:03 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook niet nee.
Hoewel ik vrijdag direct gestopt ben met kijken na dat tenenkrommende gedoe in de Koning tussen hun.
Hij zal Rikki er zelf wel de schuld van geven. Of iemand anders, als Rikki hier achter komt.quote:Op maandag 16 december 2013 22:09 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik ook.Onuitstaanbare troep nu. Ik las alleen net dat Tim Sjors gaat kussen, en te zien aan zijn gedrag de afleveringen afgelopen week zonder te denken aan Rikki.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:26 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 december 2013 22:33 schreef flanken het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens!quote:Op maandag 16 december 2013 14:30 schreef TheVulture het volgende:
Ik val in herhaling maar het blijft doodzonde dat ze de familie Bouwhuis al zo snel helemaal uit elkaar hebben getrokken. Edwin en Mike hadden zeker nog wel nut gehad, mits de schrijvers wat inventiever waren geweest... dat acteurs niet voldoen of zelf weg willen betekent niet dat je gelijk het karakter moet slachtofferen. Wat dat betreft hebben ze in ieder geval iets geleerd bij Bianca. Feit blijft dat amper 3 jaar na de introductie het hele gezin als los zand aan elkaar hangt... ik snap dan ook niet goed waarom ze de familie Huygens er destijds hebben uitgeschreven, die waren nog meer een gezin dan de Bouwhuisjes nu...
Ludo en Bowien?quote:Op maandag 16 december 2013 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Nah Janine is een vervelend mens geworden. Ludo en Bowien moeten weer samen komen.
Die jas komt direct uit de jaren 90.quote:Op maandag 16 december 2013 20:07 schreef Ace1 het volgende:
Wat heeft nuran weer foeilelijke kleren aan.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:46 schreef flanken het volgende:
Heeft iemand al de kerstpromo gezien.Serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wou zeggen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:08 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Zoals vroeger, maar dan zou Ludo nu opgepakt kunnen worden voor necrofilie....
quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef flanken het volgende:
de spoiler van volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:26 schreef lady-wrb het volgende:
de spoilers van de week erop zijn ook al bekend
Ludo, de eerste soapnecrofiel.quote:Op maandag 16 december 2013 19:19 schreef Jojoortje het volgende:
Nah Janine is een vervelend mens geworden. Ludo en Bowien moeten weer samen komen.
Ik hoop dat de schrijvers dit niet lezen stel je voor dat schrijvers dit in het script zet ik denk dat Erik vogel gelijk ontslag neemt.quote:
Haha, had was bijna echt gebeurd. Stel je voor dat de nep-Bowien die Stefano als wraak had ingezet toch te grazen werd genomen door Ludoquote:
http://www.gtstfanclub.nl/2013/12/promo-kerst-in-gtst/quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:11 schreef LlamaGoneBonkers het volgende:
[..]
ohw =( ik zou niet weten hoe ik die moet vinden hihi
Je zit niet te kijken nu?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef luftersel het volgende:
Wat lees ik nou? Gaat Rik bekennen deze week?? Typisch Gtst, Rik kan maandenlang keihard liegen en nu kan hij na een paar vehoren ineens niet meer liegen?Daar had hij afgelopen dagen anders geen moeite mee..
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:13 schreef flanken het volgende:
[..]
http://www.gtstfanclub.nl/2013/12/promo-kerst-in-gtst/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
Nope. Heb gister wel gezien dat Menno bij Rik kwam en lees nu ergens anders dat Rik waarschijnlijk bekent deze week. Zou me niks verbazen. Snap alleen niet hoe hij Aysen er dan buiten gaat laten?quote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:26 schreef VeerEli het volgende:
Kutzooi, RTL XL doet weer eens kutSjors is toch 10 jaar ouder ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Land of the free. Home of the brave.
3.5quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sjors is toch 10 jaar ouder ofzo?
wat maak dat nou uit?quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Sjors is toch 10 jaar ouder ofzo?
Ahquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:44 schreef LetsGame het volgende:
[..]
3.5![]()
Vergeet niet dat Inge 17 was in 2003 en vandaar nog steeds een van de jonge mensen.![]()
Niks maar ik vind het gewoon geen realistisch scenario.quote:
komt vaker voor dan je denktquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:37 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ah
[..]
Niks maar ik vind het gewoon geen realistisch scenario.
Ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat Aysen hem eruit red voor Nuran.quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef DaMart het volgende:
Gisteren gemist, maar Rik heeft dus bekend? Dan ben ik benieuwd hoe hij uit de gevangenis gaat blijven.
Grote spoiler:quote:Op woensdag 18 december 2013 20:41 schreef DaMart het volgende:
Gisteren gemist, maar Rik heeft dus bekend? Dan ben ik benieuwd hoe hij uit de gevangenis gaat blijven.
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Grote spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:01 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2013 12:02 schreef Max23 het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 13:39 schreef DaMart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 19 december 2013 14:56 schreef Frey het volgende:
dat zegt meer over het bedroevend lage niveau van gtst dan over jou, vrees ikquote:Op donderdag 19 december 2013 15:35 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Bing is trouwens ook een held geworden. Na dat gedoe met Aysen is hij nu een van mijn favorieten. Dat ik dat ooit nog eens zou zeggen.
quote:Op donderdag 19 december 2013 15:00 schreef DaMart het volgende:
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]Ja, inderdaad. Wat een fratsen heeft die Rik ook altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
dat gevoel heb ik dus ook al heel langquote:Op donderdag 19 december 2013 20:34 schreef DaMart het volgende:
En toch zou het me niets verbazen als Rik het toch niet blijkt te hebben gedaan en zijn geheugen een beetje in de war is of zo.
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:56 schreef Frey het volgende:
Shortie:neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |