Omdat het Nederlanders zijn.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom kopen mensen dat Psn+ abbo niet via PSN? Dat heb ik ook gedaan? Geen gezeik, meteen actief, nooit uitverkocht. En ja het is een tientje duurder maar /care.
Een tientje!!! Weet je hoeveel bier je daarvan kan kopen!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Waarom kopen mensen dat Psn+ abbo niet via PSN? Dat heb ik ook gedaan? Geen gezeik, meteen actief, nooit uitverkocht. En ja het is een tientje duurder maar /care.
Psn+ abbo ligt in elke willekeurige winkel gewoon nog in de winkel voor de zelfde prijs. Geloof dat een aantal dacht dat het per (web)winkel was die aanbiedingquote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Beste klant,quote:Op woensdag 11 december 2013 10:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand bericht van bol.com gehad? vriend van mij heft mail van hun gehad dat het uiterlijk begin 2014 2e levering komt.
Ik word ook een beetje moe van dat alle topics worden volgebraakt over waar iemand nog een PS4 kan bestellen. Ik wil impressies en ervaringen lezen, geen liveblogs van hoe ver jouw PS4 in de track & trace is. Nobody cares.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien is het een idee om een topic aan te maken mbt het gehuil omtrent late bezorgingen en abbo's die uitverkocht zijn? Dan kan het hier weer gewoon gaan over games en PS4 gebruik.
Ondanks de klote boodschap vind ik zulke mailtjes wel mooi om te lezen. Toch een grappige noot erin en ze houden je op de hoogte.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeėvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef SuperFruitig het volgende:
Misschien is het een idee om een topic aan te maken mbt het gehuil omtrent late bezorgingen en abbo's die uitverkocht zijn? Dan kan het hier weer gewoon gaan over games en PS4 gebruik.
dit en ditquote:Op woensdag 11 december 2013 10:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik word ook een beetje moe van dat alle topics worden volgebraakt over waar iemand nog een PS4 kan bestellen. Ik wil impressies en ervaringen lezen, geen liveblogs van hoe ver jouw PS4 in de track & trace is. Nobody cares.
Drie weken ookquote:Op woensdag 11 december 2013 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
En dat van het duo dat drie weken lang om Killzone heeft lopen huilen. Beetje hypocriet
Het is gewoon logisch dat er gepraat wordt over leveringen, dat heeft Sony zelf veroorzaakt door een populair apparaat op de markt te zetten dat niet goed leverbaar is.
Qua games spelen we nu al twee weken hetzelfde, dus daar zit verder weinig vernieuwing in qua gespreksonderwerpen.
Waarom die überhaupt boxed te koop is en 30 euro moet kosten is mij ook een vraag.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef BraboMeneer het volgende:
Wie is er trouwens van plan om ¤30 neer te leggen voor Angry Birds Star Wars?
Nergens last van bij nfs, behalve dat je steeds host gezeik heb waardoor ik geen zin meer heb in dit spel. Ik heb 450k points. En toen kwam er host gezeik en was alles weg.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Meer mensen die last hebben van crashes? Ik heb ze vrij regelmatig met NFS: Rivals de laatste paar dagen, hoewel de eerste paar dagen alles goed ging... Andere games nog niet geprobeerd, dus ik hoop dat het gewoon een bug is die met een slechte update van NFS is binnen gekomen en niet dat m'n PS4 borked is...
Yup, ik krijg ze ook wel af en toe met NFS of BF4. Op Twitter zag ik dat een update snel zal verschijnen voor BF4 i.i.g.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Meer mensen die last hebben van crashes? Ik heb ze vrij regelmatig met NFS: Rivals de laatste paar dagen, hoewel de eerste paar dagen alles goed ging... Andere games nog niet geprobeerd, dus ik hoop dat het gewoon een bug is die met een slechte update van NFS is binnen gekomen en niet dat m'n PS4 borked is...
Happy crashing.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:43 schreef HostiHawaii het volgende:
Zo AC:BF kunnen ruilen tegen een gloednieuwe, sealed BF4.
Dit dus.quote:Op woensdag 11 december 2013 08:54 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb zelf alleen killzone.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef Thanatos45 het volgende:
Hmm, dat geeft me in ieder geval goede hpoop dat m'n PS4 zelf nog wel in orde is dan. Voorlopig dan maar even bij Assassins' Creed en Contrast houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:41 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Yup, ik krijg ze ook wel af en toe met NFS of BF4. Op Twitter zag ik dat een update snel zal verschijnen voor BF4 i.i.g.
Kun je dat niet instellen in de game? Heb het nog geen enkele keer gehad.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nergens last van bij nfs, behalve dat je steeds host gezeik heb waardoor ik geen zin meer heb in dit spel. Ik heb 450k points. En toen kwam er host gezeik en was alles weg.
De PS4 doet het tot nu toe prima, ik gun hem ook even een verzetje.quote:
Nee, komt doordat je P2P speelt en niet op dedicated servers. Als de host het spel verlaat moet je dus naar een andere host migreren. Gaat daar iets mis mee dan ben je de lul. Tenzij je zelf ergens in kan stellen dat je alleen als host wil spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen in de game? Heb het nog geen enkele keer gehad.
Weet niet. Zou ik eens naar moeten kijken. Want dit was echt kutquote:Op woensdag 11 december 2013 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kun je dat niet instellen in de game? Heb het nog geen enkele keer gehad.
Eigenlijk wel belachelijk dat er geen dedicated servers zijn nu je moet betalen om online te kunnen spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:47 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Nee, komt doordat je P2P speelt en niet op dedicated servers. Als de host het spel verlaat moet je dus naar een andere host migreren. Gaat daar iets mis mee dan ben je de lul. Tenzij je zelf ergens in kan stellen dat je alleen als host wil spelen.
Je betaald sony om online te kunnen. Niet Ea.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:54 schreef Tain het volgende:
[..]
Eigenlijk wel belachelijk dat er geen dedicated servers zijn nu je moet betalen om online te kunnen spelen.
Daar is, volgens mij, niet echt een manier voor. Als je denkt dat je host ben, kan je het spel stoppen. Dan zal een ander host gekozen (migration) worden en weet je dus dat je host wasquote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je zien wie er host? Dan kijk ik daar vanavond na werk nog even naar. Heb de review klaar staan voor vrijdag maar dit klinkt wel als een belangrijk punt dat misschien mee genomen moet worden.
Maar je betaald wel voor de complete game, inclusief online modes. Dus dan mag je wel verwachten dat ze zorgen voor een stabiele online ervaring. P2P is gare bagger soms, maarja, het kost de devs niks extra.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je betaald sony om online te kunnen. Niet Ea.
Ik weet het niet zeker maar ik geloof dat diegene een kroontje naast z'n naam heeft staan.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe kun je zien wie er host? Dan kijk ik daar vanavond na werk nog even naar. Heb de review klaar staan voor vrijdag maar dit klinkt wel als een belangrijk punt dat misschien mee genomen moet worden.
Ground Zeroes neem ik aan? De aanloop naar The Phantom Pain die (veel) later pas komt.quote:
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoonquote:Op woensdag 11 december 2013 10:45 schreef BraboMeneer het volgende:
Wie is er trouwens van plan om ¤30 neer te leggen voor Angry Birds Star Wars?
Sowieso Angry Birds als launchtitel durven gebruiken voor een next-gen vind ik als een lul op een taart slaan.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:30 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
ik denk niemand. Angry Birds speel ik wel gratis op me telefoon
Nice, ga ik downloaden na school en dan maar hopen dat de crashes worden opgelost.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:00 schreef FredVleespet het volgende:
Firmware update 1.52 is uit. Stability improvements.
Wat games betreft mis je nog niet heel erg veel hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef jackson het volgende:
Graag hoor ik even dat de PS4 matig is... Dan kan ik weer verder leven.
Heb er nog geen één namelijk
Staat je ps4 niet op standby danquote:Op woensdag 11 december 2013 12:38 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Nice, ga ik downloaden na school en dan maar hopen dat de crashes worden opgelost.
Nee, ik sluit 'm altijd helemaal af.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:42 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Staat je ps4 niet op standby dan?
Dit biedt verlichtingquote:Op woensdag 11 december 2013 12:42 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
Wat games betreft mis je nog niet heel erg veel hoorIk heb zelf NFS: Rivals en AC4: Black Flag en hoewel dat beiden prima games zijn kan je die natuurlijk ook nog gewoon op de good old PS3 en Xbox360 spelen. Maar 't is erg leuk als grafische show off
De enige goede grote next gen exclusive die je mist is Killzone, Knack is meh.
Hij vergeet nog te zeggen dat de cross-gen games er wel tig keer beter uit zien dan hun good old broertjes.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit biedt verlichting. Zou mij primair gaan om Fifa wat natuurlijk ook niet specifiek een next-gen titel is. Zit echt te wachten op The Division maar dat gaat nog wel even duren. Dan wacht ik nog maar een tijdje met de PS4
.
Wat een stom mailtje, de 1e keer is dat nog wel grappig die taal maar nu gaat het nergens over.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:13 schreef Waterbed het volgende:
[..]
Beste klant,
Je PlayStation 4 is een level later
Nooit eerder heb je zo uitgekeken naar de komst van de postbezorger. Hij komt immers de toegangspoort tot een wereld met krachtige graphics, ongeėvenaarde content en meeslepende game-ervaringen bij je afleveren.
Helaas moeten we je toch vragen om nog even geduld te hebben. Deze week versturen wij de tweede levering van de PlayStation 4 naar mensen die hem voor 10 september hebben besteld. Helaas zit jij daar nog niet bij. Wij verwachten eind 2013 of begin 2014 een derde levering. Zodra de PS4 weer op voorraad is in ons distributiecentrum wordt deze z.s.m. bij je afgeleverd. We zullen je dan informeren over de bezorging.
Wij houden ook niet van wachten. We doen er daarom alles aan om jou zo snel mogelijk aan het gamen te krijgen!
Onze excuses voor het ongemak.
bol.com
Klopt, in mijn enthousiasme te snel gelezenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ground Zeroes neem ik aan? De aanloop naar The Phantom Pain die (veel) later pas komt.
Ene pikinhand die over 'niveau' begint.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Het kinderlijke gedrag, irritante spelfouten (een hele rij "je betaald" gezien) en alleen over jezelf praten haalt het niveau wel omlaag hier. Het interesseert toch niemand wat dat je gaat gamen na school, dat je een PS4 voor je verjaardag vraagt of dat je angry birds op je telefoon speelt, dat doet elke tienersukkel.
Net als dat het niemand interesseert dat je je hieraan stoort bedoel je? Klopt.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef pikinhand het volgende:
Het kinderlijke gedrag, irritante spelfouten (een hele rij "je betaald" gezien) en alleen over jezelf praten haalt het niveau wel omlaag hier. Het interesseert toch niemand wat dat je gaat gamen na school, dat je een PS4 voor je verjaardag vraagt of dat je angry birds op je telefoon speelt, dat doet elke tienersukkel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ene pikinhand die over 'niveau' begint.
Classic.
Nou moet ik wel zeggen dat Fifa 14 wel echt super speelt op de playstation 4quote:Op woensdag 11 december 2013 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit biedt verlichting. Zou mij primair gaan om Fifa wat natuurlijk ook niet specifiek een next-gen titel is. Zit echt te wachten op The Division maar dat gaat nog wel even duren. Dan wacht ik nog maar een tijdje met de PS4
.
Dit wilde ik net niet horenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:17 schreef Ipho het volgende:
[..]
Nou moet ik wel zeggen dat Fifa 14 wel echt super speelt op de playstation 4
Half, want?quote:Op woensdag 11 december 2013 13:43 schreef tuut-chips het volgende:
Niemand geļnteresseerd in NBA 2K14 hier?
Ah, ik heb helaas niets te ruil voor jequote:Op woensdag 11 december 2013 13:58 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Ik heb hem dubbel en wil hem graag ruilen
http://www.gamekings.tv/videos/fifa-14-next-gen-review/quote:Op woensdag 11 december 2013 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Dit wilde ik net niet horen
Haha.
Jezus. Wat. Dik.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:08 schreef Ipho het volgende:
[..]
http://www.gamekings.tv/videos/fifa-14-next-gen-review/
Deze dan zeker niet kijken!!
1tb ssd erinquote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Wie hebben eigenlijk zijn hdd al verwisseld voor een grotere?
Ik wil dat ook gaan doen, maar zou niet weten welke goed is.
Je had je PS4 toch verkocht? of ben ik nou in de war met andere fokkers?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Vault-Boy het volgende:
Wie hebben eigenlijk zijn hdd al verwisseld voor een grotere?
Ik wil dat ook gaan doen, maar zou niet weten welke goed is.
ja dat dacht ik ookquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je had je PS4 toch verkocht? of ben ik nou in de war met andere fokkers?
Uitstappenquote:Op woensdag 11 december 2013 08:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Godver
Gisteravond ruim een uur geprobeerd om in de BF4 SP de missie in Singapore te halen. (Reach the airfield)
Maar 5 tanks zijn steeds weer een probleem.
Zo realistisch :d een tank die zich zelf repareertquote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UitstappenAls je een stukje naar het midden van dat park loopt (neem aan dat je tot wel net na het winkelcentrum bent gekomen) ligt er een kist waar je RPG's of javelins kunt pakken. Dan kun je de tanks handmatig uitschakelen.
Een ander idee is om net voordat je tank kapot gaat uit te stappen. De tanks richten op jou en niet je tank. Als je even buiten je tank blijft en daarna weer instapt is je tank weer 100%
Voorbij het winkelcentrum kom ik idd wel, daar ga ik gewoon aan de linkerkant voorbij.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
UitstappenAls je een stukje naar het midden van dat park loopt (neem aan dat je tot wel net na het winkelcentrum bent gekomen) ligt er een kist waar je RPG's of javelins kunt pakken. Dan kun je de tanks handmatig uitschakelen.
Een ander idee is om net voordat je tank kapot gaat uit te stappen. De tanks richten op jou en niet je tank. Als je even buiten je tank blijft en daarna weer instapt is je tank weer 100%
Bloody screen, so realquote:Op woensdag 11 december 2013 15:28 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Zo realistisch :d een tank die zich zelf repareert
Bel ze zelf even dan? Zij kunnen je beter helpen dan wij.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:01 schreef RRuben het volgende:
Iemand al wat gehoord over de tweede levering bij de MM? Zou 11 december zijn maar heb geen telefoontje gehadmisschien morgen nog ofzo?
Als het niet alleen de doos is of een foto van een PS4quote:Op woensdag 11 december 2013 16:09 schreef SugeLucky het volgende:
heb net een ps4 op ebay gekocht. 450 euro. ben het gewacht op pre-orders zat. 50 euro extra heb ik daar wel voor over. wordt vandaag vanuit spanje verzonden en is binnen enkele dagen hier. joepie!
is gewoon je moederquote:Op woensdag 11 december 2013 16:23 schreef RRuben het volgende:
OMG OMG OMG zit ik net wiskunde te maken, kijk ik even op mn mobiel: Missed call van een nummer die ik niet ken en ik wordt dus echt nooit gebeld! en als ik terug bel komt ik in de voicemail omgomg![]()
![]()
Ik kreeg een mailtje met T&T code van Saturn toen ze Fifa opstuurde...quote:Op woensdag 11 december 2013 16:27 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Saturn aanbieding. Ik heb 2 games in bestelling sinds zondag.
Call of Duty Ghosts zou binnen 1-2 dagen binnen zijn. Helaas nog niets gezien. Ze zouden mij ook op de hoogte stellen van de verzendstatus.
Fifa 7-9 dagen, dus die kan nog aankomen.
Iemand ervaring met de webshop of word ik hier in het ooitje genomen door een gigantische reus qua winkel?
Ik heb bij de MM een betere ervaring... terwijl ze allebei van de Metro Group zijn.
Aha dan wacht ik maar eens af tot de 10de dag aanbreekt. Ik heb bij het bestellen de optie "verzend direct wanneer het product beschikbaar is" aangeklikt dus ik had verwacht dat ik op z'n minst Call of Duty Ghosts binnen 2 dagen zou krijgen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:28 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ik kreeg een mailtje met T&T code van Saturn toen ze Fifa opstuurde...
dan wordt het de vrije verkoop proberen morgenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Fokker101 het volgende:
Ik neig gewoon te stoppen, met dat reseveren en een XBOX one te gaan kopen. Word er langzamer hand wel zat van al dat gezeur. Bij mijn lokale intertoys is geen enkele ps4 binnen zonder bundel -,-. alleen maar killzone wat ik trouwens ook maar een klote game vind. En, hoeveel komen er wel niet binnen bij de Intertoys 1 ofzo?
Ja, waar? Mediamarkt Assen? Maak amper kans woon ook nog is in Beilen. Moet dan weer net geluk hebben en naar een uur zijn ze toch allemaal weg joh.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:35 schreef RRuben het volgende:
[..]
dan wordt het de vrije verkoop proberen morgen
Wie zegt dat de XBone beter leverbaar is wanneer hij kerst 2014 in de winkels ligt?quote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Fokker101 het volgende:
Ik neig gewoon te stoppen, met dat reseveren en een XBOX one te gaan kopen. Word er langzamer hand wel zat van al dat gezeur. Bij mijn lokale intertoys is geen enkele ps4 binnen zonder bundel -,-. alleen maar killzone wat ik trouwens ook maar een klote game vind. En, hoeveel komen er wel niet binnen bij de Intertoys 1 ofzo?
Lol, dit!quote:Op woensdag 11 december 2013 16:36 schreef LinQ het volgende:
[..]
Wie zegt dat de XBone beter leverbaar is wanneer hij kerst 2014 in de winkels ligt?
weet niet of je morgen tijd hebt, maar ik ben net gebeld dus denk dat de ps4's binnen zijn, dus je kan voor openingstijd er gaan zittenquote:Op woensdag 11 december 2013 16:36 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, waar? Mediamarkt Assen? Maak amper kans woon ook nog is in Beilen. Moet dan weer net geluk hebben en naar een uur zijn ze toch allemaal weg joh.
Wat dacht je van school gaanquote:Op woensdag 11 december 2013 16:37 schreef RRuben het volgende:
[..]
weet niet of je morgen tijd hebt, maar ik ben net gebeld dus denk dat de ps4's binnen zijn, dus je kan voor openingstijd er gaan zitten
quote:Op woensdag 11 december 2013 16:27 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Saturn aanbieding. Ik heb 2 games in bestelling sinds zondag.
Call of Duty Ghosts zou binnen 1-2 dagen binnen zijn. Helaas nog niets gezien. Ze zouden mij ook op de hoogte stellen van de verzendstatus.
Fifa 7-9 dagen, dus die kan nog aankomen.
Iemand ervaring met de webshop of word ik hier in het ooitje genomen door een gigantische reus qua winkel?
Ik heb bij de MM een betere ervaring... terwijl ze allebei van de Metro Group zijn.
Ik had hem allang geannuleerd per telefoon maar goed..quote:Geachte meneer Koopsie,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Saturn.
Het artikel dat u heeft besteld is tijdelijk niet op voorraad en staat in bestelling bij de leverancier.
Uw artikel wordt 13 december bij ons in het magazijn verwacht.
Uw bestelling wordt vervolgens klaargezet in ons magazijn om afgehaald te worden door PostNL. Zij leveren het artikel binnen een tot twee werkdagen bij u af. Hierover ontvangt u bevestiging per mail.
Mocht u er voor kiezen om uw bestelling te annuleren, vernemen wij dat graag middels een reactie op dit ticket.
Onze excuses voor de vertraging.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geļnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Saturn team
Daar zit dus de hik. Bedankt ik weet tenminste waar ik aan toe ben alvorens het dure telefoonnummer te gebruiken. Heb de laatste maanden al genoeg betaalde nummers gebeld.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef Koopsie het volgende:
[..]
[..]
Ik had hem allang geannuleerd per telefoon maar goed..
ja okee maar ik ben eerste 3 uur vrijquote:Op woensdag 11 december 2013 16:38 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Wat dacht je van school gaan.
Bel je ze even.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:25 schreef RRuben het volgende:
[..]
haha nee ben thuis, ik zou nu naar de MM kunnen fietsen maar dat is 15 min...
als ik terug bel krijg ik alleen maar voicemail maar heb al een reactie gehad op mn ticket online en ze komen morgen pas binnen blijkbaar. maar ik wordt echt nooit gebeld lolquote:
ja ben bang van welquote:Op woensdag 11 december 2013 16:53 schreef Fokker101 het volgende:
Ja ik niet... ga morgen middag wel naar Assen, rond een uur of 4 zou dan wel uitverkocht zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |