SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Is al wegquote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Robuustheid het volgende:
Zo, iemand dumpt 8000 LTC's in 1 keer. Koers keldert.
En ik zit er vuistdiep in, met 400 LTC's
Maar wanneer pak je winst en wanneer mis je nog een factor x10 en kun je gaan posten in een huil-topic.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Beunhazer het volgende:
- Coin stijgt
- Yes
- Ik speel quitte
- Ik maak winst!
- Ik wil meer!!
- KUT
Winst is winst dus daar moet ik gewoon stoppen, helaas zijn die laatste 2 stappen veel te makkelijk gemaakt.
Heb vandaag nog een keer uitgekeerd.quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Maar wanneer pak je winst en wanneer mis je nog een factor x10 en kun je gaan posten in een huil-topic.
En 2800 LTCquote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Robuustheid het volgende:
Netjes..
Dacht dat je 65 BTC's had.
Godverdomme, baas. Denk dat we allemaal wel trots zijn op je, en terecht natuurlijk. Je was vanaf het begin een believer. Je verdient het man. Nu lekker genieten met dat geld.quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb vandaag nog een keer uitgekeerd.
Heb nog 40 BTC en 1000 LTC over die ik hou.
Daarnaast mine ik nog steeds dus af en toe komt er nog een klein beetje bij.
Het deel dat ik heb omgezet naar Euro's zit nu rond de 70.000 Euro...
Daar moet ik anders 3,5 jaar voor werken, vind het wel mooi zo.
Belasting is geen groot probleem.quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Beunhazer het volgende:
Waar keer je zulke bedragen uit dan? neem aan dat bitonic enzo en je bank ook wel hun max hebben? en hoe zit het met belastingen etc
Supervet!quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
en hoe leg je dat uit aan de belastingdienst?quote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Juist omdat het om veel geld gaat pak ik bij daytraden steeds bij 5% al mijn winst. Tikt aan het einde van de week aardig aan hoor
Edit: excuus, volgens mij bedoelen we hetzelfde.
Misschien baal ik over 6 maand of 6 jaar dat ik het voor zo'n "dumpprijs" heb verkocht.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverdomme, baas. Denk dat we allemaal wel trots zijn op je, en terecht natuurlijk. Je was vanaf het begin een believer. Je verdient het man. Nu lekker genieten met dat geld.
Dat ik Bitcoins heb verkocht, mocht men er om vragen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en hoe leg je dat uit aan de belastingdienst?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over die problematiek is al veel geschreven. Zie onze baas Magnet hierboven. Is gewoon winst uit beleggingen dus lekker naar box 3. Die 1,4 % op jaarbasis is zo terugverdiend.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en hoe leg je dat uit aan de belastingdienst?
Zeer nice, lijkt me toch onwerkelijk om zulke bedragen ineens bijgeschreven te zien worden. Zal ook wel een fijn gevoel geven nu het voor het grootste deel 'veilig' in bruikbare valuta op je rekening staat.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Belasting is geen groot probleem.
Peildatum voor aangifte 2014 is 1 januari, dus voor eind april 2015 geef ik het netjes op in box 3 bij de Belastingdienst. Kost 1,2% per jaar. Levert mogelijk nog 1,8% rente op als het niet verder zakt.
Heb het in "kleine" bedragen van 7000 tot 14000 Euro uitbetaald, de afgelopen 10 dagen.
Eigenlijk wilde ik helemaal niet uit gaan keren naar Euro's, maar wie voorspelt er nu ook zo'n belachelijke prijsstijging... En blijf dan maar eens rustig beweren dat het je niets doetquote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Beunhazer het volgende:
[..]
Zeer nice, lijkt me toch onwerkelijk om zulke bedragen ineens bijgeschreven te zien worden. Zal ook wel een fijn gevoel geven nu het voor het grootste deel 'veilig' in bruikbare valuta op je rekening staat.
Sja, je zou maar een hypotheek hebben afgesloten in Bitcoin...quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
Maar m'n hypotheekverstrekker wil Euro's
Ik begrijp je helemaal. Hoe stoer dat ik hier rondbazuin dat ik alles hold, met zulke bedragen had ik dat ook niet aangedurfd. Alsnog respect dat je het zo lang hebt volgehouden, doen er veel je niet na.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik helemaal niet uit gaan keren naar Euro's, maar wie voorspelt er nu ook zo'n belachelijke prijsstijging... En blijf dan maar eens rustig beweren dat het je niets doet
Ik blijf zeker bezig met Bitcoin, het is reteleuk om mee bezig te zijn, alleen al als hobby.
Maar m'n hypotheekverstrekker wil Euro's
Dit dus. Ik zou het zelf niet beter kunnen uitdrukkenquote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverdomme, baas. Denk dat we allemaal wel trots zijn op je, en terecht natuurlijk. Je was vanaf het begin een believer. Je verdient het man. Nu lekker genieten met dat geld.
Huh? heeft die zo vroeg er een item over gehad dan? 2011 toch?quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
Als je weet dat Eva Jinek me uiteindelijk aan de Bitcoin heeft gekregen...
Hehe, nee, het is wat vergezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Huh? heeft die zo vroeg er een item over gehad dan? 2011 toch?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, nee, het is wat vergezocht.
Maar ik kende PiRANiA vanwege dat gelekte Boobies filmpje van Eva Jinek, in 2009.
Dat heb ik toen op YouTube geknald en de rest is geschiedenis.
Later was PiRANiA bezig met Bitcoin, ik kende hem nog van die "Boobies" dus dacht ik "oh, ff volgen dit".
Dat is inderdaad wel ver jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, nee, het is wat vergezocht.
Maar ik kende PiRANiA vanwege dat gelekte Boobies filmpje van Eva Jinek, in 2009.
Dat heb ik toen op YouTube geknald en de rest is geschiedenis.
Later was PiRANiA bezig met Bitcoin, ik kende hem nog van die "Boobies" dus dacht ik "oh, ff volgen dit".
Oh. Nou voeg maar toe dan deze week ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er schijnen gesprekken te zijn, maar nog geen bevestiging gezien
quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Oh kut! Ik heb nu wdc op bter, maar ik heb daar een fundspaswoord.
Jullie raden het al denk ik
gewoon af en toe je winst pakken dus.quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef SeLang het volgende:
Dit doet me ook weer denken aan de dotcom bubble in 2000.
Ik had twee collegas die beiden in van die vage internet aandelen zaten waarvan de koers x100 ging. De eerste had volgens mij weinig verstand van beleggen. Maar hij constateerde dat hij miljonair was geworden, verkocht zijn aandelen, zegde zijn baan op en vertrok naar Brazilië. Verder nooit meer wat van gehoord.
De tweede collega had zich erin verdiept. Ook hij was op een bepaald moment miljonair maar bleef zitten tijdens de NASDAQ crash want internet was de toekomst en alles zou goedkomen. Een echte believer... Die was gewoon bijna alles kwijt en staat nu nog steeds elke dag om 8:00 in de file
quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Oh kut! Ik heb nu wdc op bter, maar ik heb daar een fundspaswoord.
Jullie raden het al denk ik
Sowieso gewoon je inzet laten uitbetalen, voelt toch wat prettiger.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
gewoon af en toe je winst pakken dus.
Ik heb volgens mij 3 of 4 mogelijke wachtwoorden. Nou. Ik probeer het wel.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is niet alsof je niet gewaarschuwd bent hier
quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Beunhazer het volgende:
Just in
http://www.coindesk.com/swiss-lawmakers-bitcoin-foreign-currency/
Vind ik heel erg leuk, begin maart op wintersport daar, eens kijken wat er dan mogelijk isquote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Beunhazer het volgende:
Just in
http://www.coindesk.com/swiss-lawmakers-bitcoin-foreign-currency/
Je biertje betalen met btc. Das vet.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Vind ik heel erg leuk, begin maart op wintersport daar, eens kijken wat er dan mogelijk is
Met 10 man uit eten gaan en betalen met 1 BTC.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je biertje betalen met btc. Das vet.
En dan het liefst als de koerst onhoudbaar hoog staat.
Is toch een bar in Delft die het ook al accepteert?quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je biertje betalen met btc. Das vet.
En dan het liefst als de koerst onhoudbaar hoog staat.
Maar wat is dan nog de functie van bitcoin? Je kunt dan toch beter gewoon met echt geld betalen? Zit er geen tussenpartij tussen die het bedrag afroomt met fees.quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Beunhazer het volgende:
Toch wel echt geniaal idee dat bitpay. Je neemt ondernemers het risico uit handen dat ze met fluctuerende koersen te maken krijgen want je betaald ze gewoon in fiat. In feite kan ieder bedrijf zich dus laten betalen in bitcoins via bitpay. Neem aan dat bitpay zelf een fee hanteert om zelf ook geld te maken.
Want iDEAL of credit cards doen het gratis..quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar wat is dan nog de functie van bitcoin? Je kunt dan toch beter gewoon met echt geld betalen? Zit er geen tussenpartij tussen die het bedrag afroomt met fees.
Er zijn mensen die willen betalen met Bitcoin, aangezien ze die gemined hebben. Hoeven ze niet om te wisselen naar euro's.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar wat is dan nog de functie van bitcoin? Je kunt dan toch beter gewoon met echt geld betalen? Zit er geen tussenpartij tussen die het bedrag afroomt met fees.
http://www.de-waag.nl/Stadscafe/Bitcoinquote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is toch een bar in Delft die het ook al accepteert?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://www.de-waag.nl/Stadscafe/Bitcoin
Denk ook dat het iets tijdelijks is. Wanneer de koers stabiliseert heeft niemand meer interesse in bitpay want dan zijn ze niet meer nodig als tussenpersoon.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://coinmap.org/quote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wist ik nog niet. Ga misschien daar wel mijn eerst bitcoin uitgeven.
Volgens mij erg stabiel...quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Ludacriss het volgende:
Ah ik lees nu dat Bitonic verbonden is aan Bitstamp. Leuk om te weten.
De vraag naar bitcoins is de laatste dagen explosief gestegen. Wij doen ons best om onze voorraad tijdig aan te vullen, echter zijn er momenteel problemen bij de beurs waar wij mee samenwerken (Bitstamp) waardoor zij stortingen niet op tijd kunnen verwerken. Daardoor zijn we afhankelijk van wat mensen aan ons verkopen.quote:
Donderdag.quote:
Nu (in een wereld waar bitcoin geen global currency is...) is Bitcoin vooral een systeem van waardeoverdracht waarbij je internationaal geld kan overmaken, zonder vertraging, zonder fee, zonder bankrekeningnummer..quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan staat ltc op 43quote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Beunhazer het volgende:
Wat is er met donderdag, ik hoor daar meer mensen over
quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Komt ook nog bij dat je bij Western Union 1 week moet wachten op je geld, als het aan de andere kant van de wereld gestuurd wordt. Met bitcoin is dat direct.quote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Nu (in een wereld waar bitcoin geen global currency is...) is Bitcoin vooral een systeem van waardeoverdracht waarbij je internationaal geld kan overmaken, zonder vertraging, zonder fee, zonder bankrekeningnummer..
Western Union : 10% fee
Paypal: 3% fee
Visa/MC: 3% fee.
Kosten van bitpay ~1%, geen chargebacks, geen risico's met fraude.
Ik zit zelf al op 800 dollar verlies. Overigens, http://fiatleak.com/quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef lf2 het volgende:
LTC verkopen tegen 1.5 dollar verlies ? (*30) ?
Hopelijk gaan ze dan in op quark...heb daar alles op gegooidquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zit zelf al op 800 dollar verlies. Overigens, http://fiatleak.com/
China schijnt nog volop bezig te zijn in de holst van de nacht. Kan wat beweging veroorzaken als de meeste Chinezen ontwaken.
Wel mooi om te zien die bijna constante aanvoer naar China.quote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zit zelf al op 800 dollar verlies. Overigens, http://fiatleak.com/
China schijnt nog volop bezig te zijn in de holst van de nacht. Kan wat beweging veroorzaken als de meeste Chinezen ontwaken.
Denk dat je meer verdiend met daytradenquote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand nog geïnteresseerd in aandelen in Cryptsy.com? 0,18 btc per aandeel. dividend is momenteel nog erg laag, tis meer iets voor de toekomst denk ik. tis het gokje wel waard denk ik.
https://cryptostocks.com/securities/57
ja meer iets voor erbij. als het echt druk gaat worden op die site en btc stijgt nog wat in prijs heb je toch elke week een leuk centje. je kan die aandelen natuurkijk ook weer verkopen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Denk dat je meer verdiend met daytraden
Hoe koop je die krengen dan. Ik zie het nergens.quote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand nog geïnteresseerd in aandelen in Cryptsy.com? 0,18 btc per aandeel. dividend is momenteel nog erg laag, tis meer iets voor de toekomst denk ik. tis het gokje wel waard denk ik.
Bij projects CRYPTSY opzoeken en op het winkelwagentje klikken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Sosa het volgende:
[..]
Hoe koop je die krengen dan. Ik zie het nergens.
Je quarkjes verkocht ?quote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef Beunhazer het volgende:
Waar is die zieke stijging van kwark eigk op gebaseerd
EDIT: Sell order van 0,00029 gelukt
quote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
Het gaat om 100.000 aandelen. Ze sturen dus 20% van de fees naar de accounts. De vraag is dan: hoeveel fee-omzet draaien ze en is dat controleerbaar voor de aandeelhouders?quote:Each share represents 0.0002% of the trade fees collected
Durf niet over te stappen van cryptsy naar bter straks duurt het weer mega langquote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Zo, bter werkt wel even wat vlotter dan dat brakke Cryptsy. Ik heb mijn kwarkjes maar even overgepompt naar daar.
Yes, ik heb te weinig lef om nog langer te wachten, winst is winstquote:
moet ik ook nog uitzoeken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
[..]
Het gaat om 100.000 aandelen. Ze sturen dus 20% van de fees naar de accounts. De vraag is dan: hoeveel fee-omzet draaien ze en is dat controleerbaar voor de aandeelhouders?
Ik wacht nog even en houdt alle grafieken etc in de gaten om te zien of de markt keert.quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef Beunhazer het volgende:
[..]
Yes, ik heb te weinig lef om nog langer te wachten, winst is winst
Zolang de makers bijna alle coins bezitten en maar 1% verhandelbaar is blijft het een pump and dump.quote:Op maandag 9 december 2013 21:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik wacht nog even en houdt alle grafieken etc in de gaten om te zien of de markt keert.
Het is sowieso geen pump n dump meer, duurt Veels te lang daar voor.
Morgenochtend maar eens verkopen danquote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Zolang de makers bijna alle coins bezitten en maar 1% verhandelbaar is blijft het een pump and dump.
Laat maar, de stocks werden vanaf 23 Oct. aangeboden voor een periode van 30 dagen. Als je ze nu wil kopen moet je ze in de markt kopen waar ze intussen > 0.18 BTC doen.quote:
Ze verdelen het langzaamaan denk ik...maja het blijft opletten dat is waarquote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Zith het volgende:
[..]
Zolang de makers bijna alle coins bezitten en maar 1% verhandelbaar is blijft het een pump and dump.
Als je ze koopt, hoe wordt het dan met dividend geregeld?quote:Op maandag 9 december 2013 21:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Laat maar, de stocks werden vanaf 23 Oct. aangeboden voor een periode van 30 dagen. Als je ze nu wil kopen moet je ze in de markt kopen waar ze intussen > 0.18 BTC doen.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:31 schreef Zith het volgende:
[..]
die krijg je schijnbaar elke week uitbetaald op cryptostocks.com. https://cryptostocks.com/securities/57 bij announcements. ik heb cryptsy gemaild waar ik de werkelijke fee inkomsten kan terugvinden.quote:Op maandag 9 december 2013 21:42 schreef Sosa het volgende:
[..]
Als je ze koopt, hoe wordt het dan met dividend geregeld?
Idem. QRK en WDC groeien lekker, BTC hold ik op BTC-e.quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Afickverschijnselen hier. Moet verplicht nuttige dingen doen op de computer en kom toch als een junkie steeds hier en op bter.com en btc-e kijken.![]()
ben al lang blij dat ik geen smartphone hebquote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Afickverschijnselen hier. Moet verplicht nuttige dingen doen op de computer (deadlines enzo) en kom toch als een junkie steeds hier en op bter.com en btc-e kijken.![]()
Oh nice ik heb weer wdc-winstquote:Op maandag 9 december 2013 21:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Idem. QRK en WDC groeien lekker, BTC hold ik op BTC-e.
lolwhutquote:
Ok. Het zal wel op je deposit adress gestort worden op die site.quote:Op maandag 9 december 2013 21:47 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
die krijg je schijnbaar elke week uitbetaald op cryptostocks.com. https://cryptostocks.com/securities/57 bij announcements. ik heb cryptsy gemaild waar ik de werkelijke fee inkomsten kan terugvinden.
ja alleen het levert nu nog niet veel op misschien over een tijdje pas. maar die aandelen zelf stijgen ook aardig snel in waarde, gister waren ze nog 0,16 btc.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ok. Het zal wel op je deposit adress gestort worden op die site.
Ik zie dat er 7,948 shares verkocht zijn en onder de tab 'dividents' leverde dat bij de laatste uitkering op 6 dec per stuk 0.00045042 op.
De interval is 5-8 dagen per uitkering. An sich is het best interessant.
Tegen de huidige koers en omzet is de terugverdientijd op dividend omgeveer 8 jaar (0.18/0.00045042 = 400 weken). Om het in de cryptowereld interessant te houden zal Cryptsy dus nog even moeten blijven bestaan en/of zal de omzet flink moeten stijgen. De mensen die in de eerste maand tegen 0.05 BTC (MaGNeT ?) hebben ingekocht zitten leuk.quote:Op maandag 9 december 2013 21:56 schreef Sosa het volgende:
[..]
Ok. Het zal wel op je deposit adress gestort worden op die site.
Ik zie dat er 7,948 shares verkocht zijn en onder de tab 'dividents' leverde dat bij de laatste uitkering op 6 dec per stuk 0.00045042 op.
De interval is 5-8 dagen per uitkering. An sich is het best interessant.
Ik zou een munt met 1 triljard coins moeten maken en er 10 aan een vriend verkopen vooor 100 EURO, dan is dat gelijk de grootste cryptocurrency met een marketcap van 10 triljard.quote:
chinese lancering komt steeds dichterbijquote:Op maandag 9 december 2013 22:06 schreef lf2 het volgende:
Quark TO THE MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONN
Of die gast is de grootste mongool die er rond loopt, of hij houdt van mooie verhalen maken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:44 schreef nickname89 het volgende:
-knip-
and I personally could not corner any huge % because that would have just "limited the flow and drove the price up "
-knip-
Blijven dromenquote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef nickname89 het volgende:
Quark gaat van de week ook verhandeld worden op btc38.. een grote exchange in china.. vandaar de stijging.. in mijn ogen stijgt het naar $1,25-$1,5 waarna een grote klap komt
das een 3x zo grote market cap dan ppc, dat duurt nog wel ff denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef nickname89 het volgende:
Quark gaat van de week ook verhandeld worden op btc38.. een grote exchange in china.. vandaar de stijging.. in mijn ogen stijgt het naar $1,25-$1,5 waarna een grote klap komt
Zijn dat geruchten of zekerheid? Stel dat het niet waar blijkt te zijn, klapt de koers dan gelijk in?quote:Op maandag 9 december 2013 22:09 schreef nickname89 het volgende:
Staat op de site van de chinese exchange zelfquote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Zijn dat geruchten of zekerheid? Stel dat het niet waar blijkt te zijn, klapt de koers dan gelijk in?
Lees goed de interview dan zal je hun intentie begrijpen, gezien de marketing machine die ze hebben gedaan geloof ik echt wel dat ze het geld "voor de munt gebruiken"quote:Op maandag 9 december 2013 22:13 schreef strbo het volgende:
Waar komt in godsnaam die quarkhype vandaan? Het is een gigantsiche scamcoin en biedt vrijwel geen toegevoegde waarde tegenover gevestigde altcoins
Ja, dat ik geloof ik dus niet. Daarnaast, het mooie aan cryptocurrencies is juist dat er helemaal niemand is die bepaald welke richting het opgaat, wat er moet gebeuren etc. Maargoed, ik heb me ook nooit echt ingelezen over Quarkcoin. Hoop in ieder geval voor de bezitters hier dat de koers nog flink omhoog gaatquote:Op maandag 9 december 2013 22:14 schreef lf2 het volgende:
[..]
Staat op de site van de chinese exchange zelf
[..]
Lees goed de interview dan zal je hun intentie begrijpen, gezien de marketing machine die ze hebben gedaan geloof ik echt wel dat ze het geld "voor de munt gebruiken"
hij kan ook ineens weer op 5ct staan idd. maar doe mn qrks vorlopig tog niet weg.quote:Op maandag 9 december 2013 22:16 schreef brombeer_ het volgende:
Vind het wel riskant moet ik zeggen. Als quark crasht gaat het ook echt hard onderuit volgens mij.
bter > cryptsyquote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef lf2 het volgende:
[..]
Probeer eens 1 quark te verkopen op cryptsy
hij gaat niet weg :S
Ik zit niet op crapsyquote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef lf2 het volgende:
[..]
Hmm denk dat ik ze ook maar overzet naar bter. Als quark crasht wil je wel zo snel mogelijk kunnen verkopen en volgens mij gaat dat op cryptsy echt drama worden dan.quote:Op maandag 9 december 2013 22:20 schreef lf2 het volgende:
[..]
En je klaagde hele dag over quarkquote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Lol, nu al 6,5 BTC winst op QRK in een dag
Hoeveel heb je?quote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Hoeveel QRK had je ook alweer aangekocht?quote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Hoe krijg jij in godsnaam je orders erdoor? Of zit je niet op Cryptsy?quote:Op maandag 9 december 2013 22:27 schreef MaGNeT het volgende:
Bter werkt gewoon primaquote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Hoe krijg jij in godsnaam je orders erdoor? Of zit je niet op Cryptsy?
Daarom bterquote:Op maandag 9 december 2013 22:32 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Cryptsy kennende ben ik dan een aantal dagen verder voordat ik uberhaupt iets kan...
Ja, gewoon geduld hebben, maar gisteren ging het ook gewoon wat vlotter.quote:Op maandag 9 december 2013 22:30 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Hoe krijg jij in godsnaam je orders erdoor? Of zit je niet op Cryptsy?
Autodrop, is dat een soort stoploss ?quote:Op maandag 9 december 2013 22:32 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Cryptsy kennende ben ik dan een aantal dagen verder voordat ik uberhaupt iets kan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
Voor het eerst heb ik meer dan jou41560 QRK
Ik heb bij Cryptsy op withdraw gedrukt en daar mijn Bter deposit adres ingevuld. Ik was dat hele Cryptsy meer dan zat.quote:Op maandag 9 december 2013 22:33 schreef Autodrop het volgende:
[..]
Ja, jammer alleen dat ik die dingen twee weken geleden op Cryptsy gekocht heb...
Geluk met lage koers gisteren en laag ingekochte btc zaterdag...voor de rest alles verplaatst en dat ermee gekocht.... dacht echt alles of niets dit keer...nog wat ltc overquote:
Idd. Maar het kan nog steeds rendabel zijn lijkt me. Als je er een paar koopt. Ik denk er een nachtje over iig.quote:Op maandag 9 december 2013 22:02 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Tegen de huidige koers en omzet is de terugverdientijd op dividend omgeveer 8 jaar (0.18/0.00045042 = 400 weken). Om het in de cryptowereld interessant te houden zal Cryptsy dus nog even moeten blijven bestaan en/of zal de omzet flink moeten stijgen. De mensen die in de eerste maand tegen 0.05 BTC (MaGNeT ?) hebben ingekocht zitten leuk.
Was ook mijn intentie. Maar cryptsy fockte het op waardoor ik vanmiddag pas kon kopen ipv gisteravond. Daardoor al heel wat winst misgelopenquote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef lf2 het volgende:
[..]
Geluk met lage koers gisteren en laag ingekochte btc zaterdag...voor de rest alles verplaatst en dat ermee gekocht.... dacht echt alles of niets dit keer...nog wat ltc over
rechtsboven "account"quote:Op maandag 9 december 2013 22:38 schreef lf2 het volgende:
Hoe zet je iets op bter kan het effe niet vinden ? waar is je adres
Bij cryptsy withdrawel of transferquote:Op maandag 9 december 2013 22:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
rechtsboven "account"
dan aan de linkerkant "Other crypto-currencies deposit and withdrawal"
Hoeveel BTC is dat dan ?quote:Op maandag 9 december 2013 22:34 schreef lf2 het volgende:
[..]
Voor het eerst heb ik meer dan jou41560 QRK
fundamentals.quote:Op maandag 9 december 2013 22:50 schreef nickname89 het volgende:
Vanwaar de stijging van Zetacoin ? iemand enig idee ?
Kan nog wel voor wat opschudding zorgen. Ben benieuwd.quote:Op maandag 9 december 2013 22:49 schreef Robuustheid het volgende:
"I'll appear on Fox Business at 5:15pm and on CNN at 7:45pm tonight to discuss Bitcoin. Both times are eastern. Hope you can tune in!" -Ron Paul
All in babyquote:Op maandag 9 december 2013 22:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dan zit hij all in op QRK ? Tricky
voor hoeveel btc gekocht die quarks?quote:Op maandag 9 december 2013 22:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
All in baby
vannacht niet slapen, neem het risico niet.
als het meer dan 2 cent daalt verkoop ik alles
5.4, die btc gekocht toen ze 600 dollar waren ongeveer op bitonic paar dagen geleden.quote:Op maandag 9 december 2013 22:56 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
voor hoeveel btc gekocht die quarks?
Doe je goed, damn.quote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef lf2 het volgende:
[..]
5.4, die btc gekocht toen ze 600 dollar waren ongeveer op bitonic paar dagen geleden.
betersquote:Op maandag 9 december 2013 22:58 schreef lf2 het volgende:
[..]
5.4, die btc gekocht toen ze 600 dollar waren ongeveer op bitonic paar dagen geleden.
Niet alles btw, had nog wat over van winst van litecoin stijging meegemaakt (van 16 en up) plus beetje daytraden (pakte soms slecht uit)
Vier pas feest als ik weer geld in mn zak hebquote:
wil net zeggen, gewoon af en toe wat cashen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom haal je ze niet gefaseerd eruit? per 1BTC oid om de paar uur.
Market cap zegt niets bij deze coin.. Er zijn tientallen miljoenen qrks en maar een aantal op de marketn. Market cap = totale hoeveelheid coins * prijs voor een enkele. De makers hadden net zo goed 100x meer QRKS kunnen maken en dan hadden we nu met dezelfde inleg een marketcap van 100x meer.quote:Op maandag 9 december 2013 22:45 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
dat ding stijgt om de 5 minuten met een miljoen in market cap
daar heb je ook weer gelijk in.quote:Op maandag 9 december 2013 23:04 schreef Zith het volgende:
[..]
Market cap zegt niets bij deze coin.. Er zijn tientallen miljoenen qrks en maar een aantal op de marketn. Market cap = totale hoeveelheid coins * prijs voor een enkele. De makers hadden net zo goed 100x meer QRKS kunnen maken en dan hadden we nu met dezelfde inleg een marketcap van 100x meer.
Nee, nadat je backup gesynct is met het netwerk zijn die coins er gewoon uit.quote:Op maandag 9 december 2013 23:10 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
als je je wallet hebt gebackuped op een usb stick en je verkoopt daarna een aantal coins, wat gebeurt er dan als je met je usb stick weer je wallet probeert te laden? krijg je dan een error? moet je na elke transactie je wallet opnieuw backuppen?
tnxquote:Op maandag 9 december 2013 23:11 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Nee, nadat je backup gesynct is met het netwerk zijn die coins er gewoon uit.
http://wordpress.org/plugins/cryptocurrency-ticker/ is een wordpress plugin waar je met een beetje edit werk wel alles uit kan krijgen.quote:Op maandag 9 december 2013 23:12 schreef ZetaOS het volgende:
Vraagje hoe krijg ik statistieken zoals http://coinmarketcap.com op mijn website?
Is er ergens een gratis html code beschikbaar?
welk programma dan?quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef ZetaOS het volgende:
ps Quarkcoin doet het goed! ruim een week geleden had ik deze getipt hierzo.
Volgens mij komt er vannacht iets op de TV over oa quark coin![]()
12 december zit Max Keiser aan tafel met de maker van deze coin.
Thanks!quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
http://wordpress.org/plugins/cryptocurrency-ticker/ is een wordpress plugin waar je met een beetje edit werk wel alles uit kan krijgen.
Op Cryptsy net 0.001BTC voor 1 QRK, was net te laat met een sell :-(quote:Op maandag 9 december 2013 23:19 schreef nickname89 het volgende:
Risicio blijft groot op QRK maar er is genoeg vraag op dit moment, en de lancering op btc38 aanstaande vrijdag. Andere kant zijn er grote spelers die op heel laag ingestapt zijn en nu een mooie winst hebben bij een sell
Het quark orderbook op Cryptsy klopt van geen kanten. Soms is de highest bid heel veel hoger dan de lowest sell, maar die orders worden dan nooit gematcht.quote:Op maandag 9 december 2013 23:28 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Op Cryptsy net 0.001BTC voor 1 QRK, was net te laat met een sell :-(
Nu 0.00055000BTC voor 1 qrk
Gewoon naar de market trade history kijken, dat is de prijs die je er voor gaat krijgen. Mijn orders zijn zojuist doorgekomenquote:Op maandag 9 december 2013 23:31 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het quark orderbook op Cryptsy klopt van geen kanten. Soms is de highest bid heel veel hoger dan de lowest sell, maar die orders worden dan nooit gematcht.
[ afbeelding ]
Welke prijs?quote:Op maandag 9 december 2013 23:33 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Gewoon naar de market trade history kijken, dat is de prijs die je er voor gaat krijgen. Mijn orders zijn zojuist doorgekomen
Ja, winst uit WDC gepakt en overgeheveld naar QRK. Komt zo nog 3.46BTC aan die ook in QRK gaan op bter. Vannacht maar eens kijken hoe hij zich gaat verhouden. Yolo.quote:
Tot nu toe lijkt het leuk omhoog te gaan, leuke buy orders ook.quote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, winst uit WDC gepakt en overgeheveld naar QRK. Komt zo nog 3.46BTC aan die ook in QRK gaan op bter. Vannacht maar eens kijken hoe hij zich gaat verhouden. Yolo.
Dan ben je dus ook All-In ?quote:Op maandag 9 december 2013 23:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, winst uit WDC gepakt en overgeheveld naar QRK. Komt zo nog 3.46BTC aan die ook in QRK gaan op bter. Vannacht maar eens kijken hoe hij zich gaat verhouden. Yolo.
Daarom. Ff doorpompen en dan hopelijk van de week de vruchten van plukken.quote:Op maandag 9 december 2013 23:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt het leuk omhoog te gaan, leuke buy orders ook.
Bij wat stap je eruit ? down van 2 cent ?quote:Op maandag 9 december 2013 23:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Heb nog 4 BTC op BTC-e staan, 14 straks in QRK. Nu bidden tot God dat hij niet gaat klappen
Neuh. Heb wel de ballen denk ik om sowieso tot donderdag te wachten.quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Bij wat stap je eruit ? down van 2 cent ?
met "zelden" bedoel je "zelden in de afgelopen 2 maanden" neem ik aan?quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef roislecxe het volgende:
BTC is volgens mij maar zelden zo stabiel geweest als vandaag. Na de stijging vannacht, en zo goed als heel de dag tussen de 850 en 900
Vanaf een 0.00014 zekerquote:
zulke ballen heb ik niet hahaquote:Op maandag 9 december 2013 23:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neuh. Heb wel de ballen denk ik om sowieso tot donderdag te wachten.
Jaquote:Op maandag 9 december 2013 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
met "zelden" bedoel je "zelden in de afgelopen 2 maanden" neem ik aan?
Goed om te daytraden:) Heb elk uur mijn uurloon van mn werk "verdiend".quote:Op maandag 9 december 2013 23:39 schreef roislecxe het volgende:
BTC is volgens mij maar zelden zo stabiel geweest als vandaag. Na de stijging vannacht, en zo goed als heel de dag tussen de 850 en 900
fuck weker niet met mijn builder.quote:Op maandag 9 december 2013 23:18 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
http://wordpress.org/plugins/cryptocurrency-ticker/ is een wordpress plugin waar je met een beetje edit werk wel alles uit kan krijgen.
cryptsy...quote:Op maandag 9 december 2013 23:50 schreef Sosa het volgende:
waarom staan die qrk sell-order ruim 2x zo hoog als een buy op cryptsyDat is toch altijd actuele koers
dan zal ie wel niet uitgevoerd worden vannachtquote:
@ hoeveel heb je ze gekocht danquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:01 schreef lf2 het volgende:
wat een faal om die 30 LTC te laten100 dollar verlies op dit moment
(hier komt ie dan: de magische zin: Had Ik Maar) gewoon verkocht voor QRK
Why zo hoog ? btw wat betekent die obtainable ??quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:09 schreef MaGNeT het volgende:
Verkooporder op 0.00125 BTC gezet voor m'n QRK, bij BTER.
"Obtainable" is het aantal dat je kan kopen tegen deze koers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:11 schreef lf2 het volgende:
[..]
Why zo hoog ? btw wat betekent die obtainable ??
Redelijk grote sell wall op cryptsy, wanneer we daar voorbij zijn gaan we naar de maan!quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef nickname89 het volgende:
tijdelijk dipje ... word al weer gekocht QRK
Hoezo? Zie niet zoveel sell walls, of ik moet op verkeerde exchange kijken.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef roislecxe het volgende:
LTC heeft een zware taak om door de 32 te breken vannacht.
Ah dacht je hebt net verkocht hehequote:Op dinsdag 10 december 2013 00:18 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
"Obtainable" is het aantal dat je kan kopen tegen deze koers.
Daarnaast denk ik niet dat QRK de 0.00125 BTC gaat halen. Maar als ze het toch doen, had ik iig m'n verkooporder klaar staan![]()
31.7 5912quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Hoezo? Zie niet zoveel sell walls, of ik moet op verkeerde exchange kijken.
hoe bedoel je ?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:20 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Nee, QRK gaat nogwel 2x over de kop.
Is op TV starks geloof ik.
Nog steeds een steal. 12 december zit Max keiser met de maker van de coin om tafelquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:21 schreef Mortaxx het volgende:
Had ik die qrk toch maar gekocht op .00011
Dat is inderdaad een flinke. Een deel ervan zullen hun prijzen wel geleidelijk omhoog schuiven naarmate de LTC stijgt.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
31.7 5912
6 5863
5 4759
4 2731
3 2268
2 506
1
Zijn er toch nogal wat of denk ik dat maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |