SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Is al wegquote:Op maandag 9 december 2013 19:38 schreef Robuustheid het volgende:
Zo, iemand dumpt 8000 LTC's in 1 keer. Koers keldert.
En ik zit er vuistdiep in, met 400 LTC's
Maar wanneer pak je winst en wanneer mis je nog een factor x10 en kun je gaan posten in een huil-topic.quote:Op maandag 9 december 2013 19:37 schreef Beunhazer het volgende:
- Coin stijgt
- Yes
- Ik speel quitte
- Ik maak winst!
- Ik wil meer!!
- KUT
Winst is winst dus daar moet ik gewoon stoppen, helaas zijn die laatste 2 stappen veel te makkelijk gemaakt.
Heb vandaag nog een keer uitgekeerd.quote:Op maandag 9 december 2013 19:40 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Maar wanneer pak je winst en wanneer mis je nog een factor x10 en kun je gaan posten in een huil-topic.
En 2800 LTCquote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Robuustheid het volgende:
Netjes..
Dacht dat je 65 BTC's had.
Godverdomme, baas. Denk dat we allemaal wel trots zijn op je, en terecht natuurlijk. Je was vanaf het begin een believer. Je verdient het man. Nu lekker genieten met dat geld.quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb vandaag nog een keer uitgekeerd.
Heb nog 40 BTC en 1000 LTC over die ik hou.
Daarnaast mine ik nog steeds dus af en toe komt er nog een klein beetje bij.
Het deel dat ik heb omgezet naar Euro's zit nu rond de 70.000 Euro...
Daar moet ik anders 3,5 jaar voor werken, vind het wel mooi zo.
Belasting is geen groot probleem.quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Beunhazer het volgende:
Waar keer je zulke bedragen uit dan? neem aan dat bitonic enzo en je bank ook wel hun max hebben? en hoe zit het met belastingen etc
Supervet!quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
en hoe leg je dat uit aan de belastingdienst?quote:Op maandag 9 december 2013 19:31 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Juist omdat het om veel geld gaat pak ik bij daytraden steeds bij 5% al mijn winst. Tikt aan het einde van de week aardig aan hoor
Edit: excuus, volgens mij bedoelen we hetzelfde.
Misschien baal ik over 6 maand of 6 jaar dat ik het voor zo'n "dumpprijs" heb verkocht.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverdomme, baas. Denk dat we allemaal wel trots zijn op je, en terecht natuurlijk. Je was vanaf het begin een believer. Je verdient het man. Nu lekker genieten met dat geld.
Dat ik Bitcoins heb verkocht, mocht men er om vragen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en hoe leg je dat uit aan de belastingdienst?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:42 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Over die problematiek is al veel geschreven. Zie onze baas Magnet hierboven. Is gewoon winst uit beleggingen dus lekker naar box 3. Die 1,4 % op jaarbasis is zo terugverdiend.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
en hoe leg je dat uit aan de belastingdienst?
Zeer nice, lijkt me toch onwerkelijk om zulke bedragen ineens bijgeschreven te zien worden. Zal ook wel een fijn gevoel geven nu het voor het grootste deel 'veilig' in bruikbare valuta op je rekening staat.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Belasting is geen groot probleem.
Peildatum voor aangifte 2014 is 1 januari, dus voor eind april 2015 geef ik het netjes op in box 3 bij de Belastingdienst. Kost 1,2% per jaar. Levert mogelijk nog 1,8% rente op als het niet verder zakt.
Heb het in "kleine" bedragen van 7000 tot 14000 Euro uitbetaald, de afgelopen 10 dagen.
Eigenlijk wilde ik helemaal niet uit gaan keren naar Euro's, maar wie voorspelt er nu ook zo'n belachelijke prijsstijging... En blijf dan maar eens rustig beweren dat het je niets doetquote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Beunhazer het volgende:
[..]
Zeer nice, lijkt me toch onwerkelijk om zulke bedragen ineens bijgeschreven te zien worden. Zal ook wel een fijn gevoel geven nu het voor het grootste deel 'veilig' in bruikbare valuta op je rekening staat.
Sja, je zou maar een hypotheek hebben afgesloten in Bitcoin...quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
Maar m'n hypotheekverstrekker wil Euro's
Ik begrijp je helemaal. Hoe stoer dat ik hier rondbazuin dat ik alles hold, met zulke bedragen had ik dat ook niet aangedurfd. Alsnog respect dat je het zo lang hebt volgehouden, doen er veel je niet na.quote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik helemaal niet uit gaan keren naar Euro's, maar wie voorspelt er nu ook zo'n belachelijke prijsstijging... En blijf dan maar eens rustig beweren dat het je niets doet
Ik blijf zeker bezig met Bitcoin, het is reteleuk om mee bezig te zijn, alleen al als hobby.
Maar m'n hypotheekverstrekker wil Euro's
Dit dus. Ik zou het zelf niet beter kunnen uitdrukkenquote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Godverdomme, baas. Denk dat we allemaal wel trots zijn op je, en terecht natuurlijk. Je was vanaf het begin een believer. Je verdient het man. Nu lekker genieten met dat geld.
Huh? heeft die zo vroeg er een item over gehad dan? 2011 toch?quote:Op maandag 9 december 2013 19:55 schreef MaGNeT het volgende:
Als je weet dat Eva Jinek me uiteindelijk aan de Bitcoin heeft gekregen...
Hehe, nee, het is wat vergezocht.quote:Op maandag 9 december 2013 19:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Huh? heeft die zo vroeg er een item over gehad dan? 2011 toch?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, nee, het is wat vergezocht.
Maar ik kende PiRANiA vanwege dat gelekte Boobies filmpje van Eva Jinek, in 2009.
Dat heb ik toen op YouTube geknald en de rest is geschiedenis.
Later was PiRANiA bezig met Bitcoin, ik kende hem nog van die "Boobies" dus dacht ik "oh, ff volgen dit".
Dat is inderdaad wel ver jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hehe, nee, het is wat vergezocht.
Maar ik kende PiRANiA vanwege dat gelekte Boobies filmpje van Eva Jinek, in 2009.
Dat heb ik toen op YouTube geknald en de rest is geschiedenis.
Later was PiRANiA bezig met Bitcoin, ik kende hem nog van die "Boobies" dus dacht ik "oh, ff volgen dit".
Oh. Nou voeg maar toe dan deze week ofzo.quote:Op maandag 9 december 2013 20:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Er schijnen gesprekken te zijn, maar nog geen bevestiging gezien
quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Oh kut! Ik heb nu wdc op bter, maar ik heb daar een fundspaswoord.
Jullie raden het al denk ik
gewoon af en toe je winst pakken dus.quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef SeLang het volgende:
Dit doet me ook weer denken aan de dotcom bubble in 2000.
Ik had twee collegas die beiden in van die vage internet aandelen zaten waarvan de koers x100 ging. De eerste had volgens mij weinig verstand van beleggen. Maar hij constateerde dat hij miljonair was geworden, verkocht zijn aandelen, zegde zijn baan op en vertrok naar Brazilië. Verder nooit meer wat van gehoord.
De tweede collega had zich erin verdiept. Ook hij was op een bepaald moment miljonair maar bleef zitten tijdens de NASDAQ crash want internet was de toekomst en alles zou goedkomen. Een echte believer... Die was gewoon bijna alles kwijt en staat nu nog steeds elke dag om 8:00 in de file
quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Ticootje het volgende:
Oh kut! Ik heb nu wdc op bter, maar ik heb daar een fundspaswoord.
Jullie raden het al denk ik
Sowieso gewoon je inzet laten uitbetalen, voelt toch wat prettiger.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
gewoon af en toe je winst pakken dus.
Ik heb volgens mij 3 of 4 mogelijke wachtwoorden. Nou. Ik probeer het wel.quote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is niet alsof je niet gewaarschuwd bent hier
quote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Beunhazer het volgende:
Just in
http://www.coindesk.com/swiss-lawmakers-bitcoin-foreign-currency/
Vind ik heel erg leuk, begin maart op wintersport daar, eens kijken wat er dan mogelijk isquote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Beunhazer het volgende:
Just in
http://www.coindesk.com/swiss-lawmakers-bitcoin-foreign-currency/
Je biertje betalen met btc. Das vet.quote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Vind ik heel erg leuk, begin maart op wintersport daar, eens kijken wat er dan mogelijk is
Met 10 man uit eten gaan en betalen met 1 BTC.quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je biertje betalen met btc. Das vet.
En dan het liefst als de koerst onhoudbaar hoog staat.
Is toch een bar in Delft die het ook al accepteert?quote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je biertje betalen met btc. Das vet.
En dan het liefst als de koerst onhoudbaar hoog staat.
Maar wat is dan nog de functie van bitcoin? Je kunt dan toch beter gewoon met echt geld betalen? Zit er geen tussenpartij tussen die het bedrag afroomt met fees.quote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Beunhazer het volgende:
Toch wel echt geniaal idee dat bitpay. Je neemt ondernemers het risico uit handen dat ze met fluctuerende koersen te maken krijgen want je betaald ze gewoon in fiat. In feite kan ieder bedrijf zich dus laten betalen in bitcoins via bitpay. Neem aan dat bitpay zelf een fee hanteert om zelf ook geld te maken.
Want iDEAL of credit cards doen het gratis..quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar wat is dan nog de functie van bitcoin? Je kunt dan toch beter gewoon met echt geld betalen? Zit er geen tussenpartij tussen die het bedrag afroomt met fees.
Er zijn mensen die willen betalen met Bitcoin, aangezien ze die gemined hebben. Hoeven ze niet om te wisselen naar euro's.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar wat is dan nog de functie van bitcoin? Je kunt dan toch beter gewoon met echt geld betalen? Zit er geen tussenpartij tussen die het bedrag afroomt met fees.
http://www.de-waag.nl/Stadscafe/Bitcoinquote:Op maandag 9 december 2013 20:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Is toch een bar in Delft die het ook al accepteert?
quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
http://www.de-waag.nl/Stadscafe/Bitcoin
Denk ook dat het iets tijdelijks is. Wanneer de koers stabiliseert heeft niemand meer interesse in bitpay want dan zijn ze niet meer nodig als tussenpersoon.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://coinmap.org/quote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wist ik nog niet. Ga misschien daar wel mijn eerst bitcoin uitgeven.
Volgens mij erg stabiel...quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Ludacriss het volgende:
Ah ik lees nu dat Bitonic verbonden is aan Bitstamp. Leuk om te weten.
De vraag naar bitcoins is de laatste dagen explosief gestegen. Wij doen ons best om onze voorraad tijdig aan te vullen, echter zijn er momenteel problemen bij de beurs waar wij mee samenwerken (Bitstamp) waardoor zij stortingen niet op tijd kunnen verwerken. Daardoor zijn we afhankelijk van wat mensen aan ons verkopen.quote:
Donderdag.quote:
Nu (in een wereld waar bitcoin geen global currency is...) is Bitcoin vooral een systeem van waardeoverdracht waarbij je internationaal geld kan overmaken, zonder vertraging, zonder fee, zonder bankrekeningnummer..quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dan staat ltc op 43quote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Beunhazer het volgende:
Wat is er met donderdag, ik hoor daar meer mensen over
quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Komt ook nog bij dat je bij Western Union 1 week moet wachten op je geld, als het aan de andere kant van de wereld gestuurd wordt. Met bitcoin is dat direct.quote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Zith het volgende:
[..]
Nu (in een wereld waar bitcoin geen global currency is...) is Bitcoin vooral een systeem van waardeoverdracht waarbij je internationaal geld kan overmaken, zonder vertraging, zonder fee, zonder bankrekeningnummer..
Western Union : 10% fee
Paypal: 3% fee
Visa/MC: 3% fee.
Kosten van bitpay ~1%, geen chargebacks, geen risico's met fraude.
Ik zit zelf al op 800 dollar verlies. Overigens, http://fiatleak.com/quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef lf2 het volgende:
LTC verkopen tegen 1.5 dollar verlies ? (*30) ?
Hopelijk gaan ze dan in op quark...heb daar alles op gegooidquote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zit zelf al op 800 dollar verlies. Overigens, http://fiatleak.com/
China schijnt nog volop bezig te zijn in de holst van de nacht. Kan wat beweging veroorzaken als de meeste Chinezen ontwaken.
Wel mooi om te zien die bijna constante aanvoer naar China.quote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
Ik zit zelf al op 800 dollar verlies. Overigens, http://fiatleak.com/
China schijnt nog volop bezig te zijn in de holst van de nacht. Kan wat beweging veroorzaken als de meeste Chinezen ontwaken.
Denk dat je meer verdiend met daytradenquote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand nog geïnteresseerd in aandelen in Cryptsy.com? 0,18 btc per aandeel. dividend is momenteel nog erg laag, tis meer iets voor de toekomst denk ik. tis het gokje wel waard denk ik.
https://cryptostocks.com/securities/57
ja meer iets voor erbij. als het echt druk gaat worden op die site en btc stijgt nog wat in prijs heb je toch elke week een leuk centje. je kan die aandelen natuurkijk ook weer verkopen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:11 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Denk dat je meer verdiend met daytraden
Hoe koop je die krengen dan. Ik zie het nergens.quote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
iemand nog geïnteresseerd in aandelen in Cryptsy.com? 0,18 btc per aandeel. dividend is momenteel nog erg laag, tis meer iets voor de toekomst denk ik. tis het gokje wel waard denk ik.
https://cryptostocks.com/securities/57
Bij projects CRYPTSY opzoeken en op het winkelwagentje klikken.quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Sosa het volgende:
[..]
Hoe koop je die krengen dan. Ik zie het nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |