Whehehe, gelukkig geen last vanquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ken ik.. Dan ben je aan het bellen, loopt halverwege je sale ineens dat kutprogramma vast
Nja ik ben met het kitesurfen wel verschrikkelijk op m'n plaat gegaan, maar deed daarbij niks raars met m'n nek volgens mij...quote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde houding kan daar al genoeg voor zijn
langerquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Toch geen 12 dagen? Of serieus wel zo lang?
Ik moest hier best hard om lachenquote:
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
Hoe de hell krijg je eigenlijk spierpijn in je nekspieren?Ik heb niks vreemds gedaan volgens mij
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerkquote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, gelukkig geen last van
Wel dat een collega vraagt om iets en ik dan eerst allemaal tekeningen moet sluiten om het andere te openen wat soms 5 minuten kan duren
Nou dat !quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerk
Wuuuuuuuuuuut?quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
langerSchaap is nu pas bijna droog.. Die heb ik in december '11 gemaakt geloof ik
Lijkt me ook niksquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerk
Wat de neukquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
langerSchaap is nu pas bijna droog.. Die heb ik in december '11 gemaakt geloof ik
alleen smsbundels verkopen vond ik leuk.. Scoorde ik ook als enige echt bruut opquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat !
Wat een oneervol werk is dat
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven. Ik ben gewoon niet lenig genoeg
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorryquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven. Ik ben gewoon niet lenig genoeg
Tja een kiteloop ging voor de eerste keer echt fout... lekker op 3 meter hoogte m'n lichaam de verkeerde kant op draaien, en achterwaarts keihard achter die kite aan gaanquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebben
@gvse ik ben niet zo crea dus ik moet dan al een sjabloon hebben oid
olie droogt niet snel hequote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wuuuuuuuuuuut?
[..]
Lijkt me ook niks
ik heb bij Belvilla gewerktquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen smsbundels verkopen vond ik leuk.. Scoorde ik ook als enige echt bruut op
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorry
Ik zei toch sorryquote:
hmm.. Iemand uit de buurt laten schilderen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebben
@gvse ik ben niet zo crea dus ik moet dan al een sjabloon hebben oid
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorry
Nee dat blijktquote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
olie droogt niet snel heook als je een stilstaand putje hebt, even wat olie erin pleuren, komt ie niet droog te staan, gaat ie niet stinken
Ja hallo, ik kan er toch niets aan doen dat jij zo'n wanhopige indruk hebt achter gelatenquote:
Goed idee... J. kan tekenen dan kan hij dat ook vast wel met verfquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Iemand uit de buurt laten schilderen dan?
Ik heb echt veel projecten gehad..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |