Whehehe, gelukkig geen last vanquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ken ik.. Dan ben je aan het bellen, loopt halverwege je sale ineens dat kutprogramma vast
Nja ik ben met het kitesurfen wel verschrikkelijk op m'n plaat gegaan, maar deed daarbij niks raars met m'n nek volgens mij...quote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde houding kan daar al genoeg voor zijn
langerquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Toch geen 12 dagen? Of serieus wel zo lang?
Ik moest hier best hard om lachenquote:
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
Hoe de hell krijg je eigenlijk spierpijn in je nekspieren?Ik heb niks vreemds gedaan volgens mij
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerkquote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, gelukkig geen last van
Wel dat een collega vraagt om iets en ik dan eerst allemaal tekeningen moet sluiten om het andere te openen wat soms 5 minuten kan duren
Nou dat !quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerk
Wuuuuuuuuuuut?quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
langerSchaap is nu pas bijna droog.. Die heb ik in december '11 gemaakt geloof ik
Lijkt me ook niksquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerk
Wat de neukquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
langerSchaap is nu pas bijna droog.. Die heb ik in december '11 gemaakt geloof ik
alleen smsbundels verkopen vond ik leuk.. Scoorde ik ook als enige echt bruut opquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat !
Wat een oneervol werk is dat
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven. Ik ben gewoon niet lenig genoeg
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorryquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven. Ik ben gewoon niet lenig genoeg
Tja een kiteloop ging voor de eerste keer echt fout... lekker op 3 meter hoogte m'n lichaam de verkeerde kant op draaien, en achterwaarts keihard achter die kite aan gaanquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebben
@gvse ik ben niet zo crea dus ik moet dan al een sjabloon hebben oid
olie droogt niet snel hequote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wuuuuuuuuuuut?
[..]
Lijkt me ook niks
ik heb bij Belvilla gewerktquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen smsbundels verkopen vond ik leuk.. Scoorde ik ook als enige echt bruut op
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorry
Ik zei toch sorryquote:
hmm.. Iemand uit de buurt laten schilderen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebben
@gvse ik ben niet zo crea dus ik moet dan al een sjabloon hebben oid
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorry
Nee dat blijktquote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
olie droogt niet snel heook als je een stilstaand putje hebt, even wat olie erin pleuren, komt ie niet droog te staan, gaat ie niet stinken
Ja hallo, ik kan er toch niets aan doen dat jij zo'n wanhopige indruk hebt achter gelatenquote:
Goed idee... J. kan tekenen dan kan hij dat ook vast wel met verfquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Iemand uit de buurt laten schilderen dan?
Ik heb echt veel projecten gehad..quote:
Gaat goed komen dusquote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed idee... J. kan tekenen dan kan hij dat ook vast wel met verf
precies... Gewoon aan het werk zetten!quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed idee... J. kan tekenen dan kan hij dat ook vast wel met verf
Wie ik?quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er toch niets aan doen dat jij zo'n wanhopige indruk hebt achter gelaten
Ik heb mensen hypotheken aangesmeerd, gebeld voor de NEM (de reden waarom u nog nooit van ons gehoord hebt is omdat wij onze winst niet verspillen aan reclame op televisie en in kranten!) IK ZEG DOEN! , Nederlandse Stichting Gehandicapte Kind, en nog een stuk of 6 goede doelen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb echt veel projecten gehad..
* oxxio
* hi smsbundels
* telfort contractverlengingen
* lotto
* 40 euro per maand betalen zodat ze 500 prijsvragen voor je beantwoorden, altijd prijs! (Dat kon dus ook een rol koekjes zijn, ik heb dat 2 dagen gedaan en toen ben ik naar de floormanager gelopen dat ik het oplichting vond, heb mn spullen gepakt en ben vertrokken)
Ik heb eigenlijk alleen dat gedaan, een half jaartje gelukkigquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb echt veel projecten gehad..
* oxxio
* hi smsbundels
* telfort contractverlengingen
* lotto
* 40 euro per maand betalen zodat ze 500 prijsvragen voor je beantwoorden, altijd prijs! (Dat kon dus ook een rol koekjes zijn, ik heb dat 2 dagen gedaan en toen ben ik naar de floormanager gelopen dat ik het oplichting vond, heb mn spullen gepakt en ben vertrokken)
Ja niet te hard juichen... moet eerst eens kijken of ik het wel wilquote:
En die jongen heeft al zoveel voor me gedaan afgelopen weekendquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies... Gewoon aan het werk zetten!
kan nog meer bijquote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen dat gedaan, een half jaartje gelukkig
Verkopen in de winkel vond ik toffer
[..]
Ja niet te hard juichen... moet eerst eens kijken of ik het wel wil
[..]
En die jongen heeft al zoveel voor me gedaan afgelopen weekend
Que?quote:
gtst.quote:
Oh bahquote:
Veel plezierquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de kerstboom recht zetten en versieren![]()
Pun intended?quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de kerstboom recht zetten en versieren![]()
Heeft ze geen fiets? Jezusquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
M'n pa vraagt of ik iedere week m'n zus naar fitness kan brengen... Wat denk je zelf?
Waarom wil je chippen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
*zucht*
Ik kan niet kiezen.. Wachten tot ik meer info heb over mogelijk chippen van m'n auto en dat evt aanschaffen, of nu m'n geld uitgeven aan nieuwe achterlichten
lolquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
M'n pa vraagt of ik iedere week m'n zus naar fitness kan brengen... Wat denk je zelf?
Beter gaat ze fietsenquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat om m'n gehandicapte zusquote:
Ik zit er niet op te wachten, zeker gezien het 3x in de week isquote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol![]()
Ik heb een jaar lang elke zondag avond mn broertje vanuit Doetinchem naar Utrecht moeten brengenIn ruil daarvoor had ik de rest van de week ook de auto. Maar bleef het wel kut vinden
Iets meer vermogen, pk/gewicht verhouding is niet helemaal naar mijn zin momenteel..quote:
Ohh.. Mjah dan snap ik de vraag wel.. maar dan nog.. Jij hebt ook je werk nog enzo..quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat om m'n gehandicapte zus
Maar dan nog... Iedere week 3x in de week ophalen en wegbrengen. Denkt ie dat ik geen leven heb?
Oh wacht
[..]
Ik zit er niet op te wachten, zeker gezien het 3x in de week is
De bankrekening wel jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Faxie het volgende:
Crap, ik zie al leuke dingen op Etsy voor later... ik hoor m'n bankrekening al kreunen
Mja, maar hallo, dat betekent dat ik 3 dagen per week tot 9 uur ik niks af kan spreken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. Mjah dan snap ik de vraag wel.. maar dan nog.. Jij hebt ook je werk nog enzo..
En je denkt dat chippen op een NA gaat helpen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets meer vermogen, pk/gewicht verhouding is niet helemaal naar mijn zin momenteel..
kan je niet ze een beetje tegemoet komen en 1 vaste dag pakken?quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, maar hallo, dat betekent dat ik 3 dagen per week tot 9 uur ik niks af kan spreken.
Dikke doei.
want een vriendin kost geld? Bullshit.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach, als ik een vriendinnetje had zou de bankrekening ook kreunen
quote:
Hey Fax.quote:
Hmmm, nee, niet echt zin inquote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je niet ze een beetje tegemoet komen en 1 vaste dag pakken?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach, als ik een vriendinnetje had zou de bankrekening ook kreunen
Ik doe iets fout, denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want een vriendin kost geld? Bullshit.
De gemiddelde vrouwenhand:quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij jou is het een vriend kost geld?quote:
Slechte soeper, dat is een mannenhand volgens mijquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouwenhand:
[ afbeelding ]
Ik verwacht ook geen 30pk winst ofzo hoor.. Gewoon net dat beetje meer zodat ie net wat makkelijker naar de 100 gaat enzo..quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En je denkt dat chippen op een NA gaat helpen?
Gasrespons zal wat verbeteren, soepeler doortrekken, dipjes gladgestreken, wellicht iets zuiniger...
Maar verwacht maar niet teveel van het vermogen. Dat beetje winst dat je kan halen ben je binnen een week al aan gewend. Wellicht merk je het niet eens.
Als er nou een turbo op zat...
Elke vrouw kost geld. Als je er eentje vindt waarbij dat niet zo is please let me knowquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat om het ideequote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechte soeper, dat is een mannenhand volgens mij
Joof.quote:
Er staat ook nog: ''Een gat in zijn hand hebben" in de link.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
0,1 seconden...quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen 30pk winst ofzo hoor.. Gewoon net dat beetje meer zodat ie net wat makkelijker naar de 100 gaat enzo..
Jaja blablaquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Joof.
[..]
Er staat ook nog: ''Een gat in zijn hand hebben" in de link.
ik durf te wedden dat ik in een relatie meer kwijt ben aan mn vent, dan hij aan mij. Ik hou niet van verrassingen, bloemen of zo..quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke vrouw kost geld. Als je er eentje vindt waarbij dat niet zo is please let me know
Jij en bloemen.. ik zie het al voor mequote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik in een relatie meer kwijt ben aan mn vent, dan hij aan mij. Ik hou niet van verrassingen, bloemen of zo..
alleen met mijn eigen geldquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die pleur ik direct over het balkon hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij en bloemen.. ik zie het al voor me
Niets mis meequote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ik zocht op 'gat hand vrouw'
[ afbeelding ]
Die lelijke hand verpest alles.quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ik zocht op 'gat hand vrouw'
[ afbeelding ]
Post er dan een zonder lelijke handquote:
Bij een CVT gaat dat niet zo makkelijk denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
0,1 seconden...
Tja je moet je goed afvragen of je het de prijs waard vindt...
Ik zou dan eerder een lichter vliegwiel monteren ofzo...
Ghegheghequote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die pleur ik direct over het balkon hoor![]()
Flikkert op met je graftakken.
Dit jaquote:
Jawel. Nieuwe auto.quote:
en dat meen ik. Kom dan aan met een leuk filmpje op een usbstickie ofzo.. Maak je me veel gelukkiger mee. Of een 'hier schat, heb je een bus pringles omdat ik weet dat je vanavond stoned bent en een vreetbui hebt'quote:
Mwa, ligt eraan met wie. Van mij hoeft het ook niet per se kadootjes e.d. zijn wel belangrijkere dingen. Vast wel iets te vinden wat je wel leuk vindquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik in een relatie meer kwijt ben aan mn vent, dan hij aan mij. Ik hou niet van verrassingen, bloemen of zo..
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat meen ik. Kom dan aan met een leuk filmpje op een usbstickie ofzo.. Maak je me veel gelukkiger mee. Of een 'hier schat, heb je een bus pringles omdat ik weet dat je vanavond stoned bent en een vreetbui hebt'
Ja ik hoorde 't van D. Zomaar van je ouders en alles, een i10 ofzo..quote:
Ah, bedankt voor het ideequote:Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat meen ik. Kom dan aan met een leuk filmpje op een usbstickie ofzo.. Maak je me veel gelukkiger mee. Of een 'hier schat, heb je een bus pringles omdat ik weet dat je vanavond stoned bent en een vreetbui hebt'
ik vind het veel relaxter om gewoon samen te eten en gezellig een filmpje te kijken. Ik hoef niet continu een uitje te hebben. Niet iedere week uit eten en bios en kroegje vatten. Gewoon, lekker je ding doen is veel leukerquote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, ligt eraan met wie. Van mij hoeft het ook niet per se kadootjes e.d. zijn wel belangrijkere dingen. Vast wel iets te vinden wat je wel leuk vind
hot en spicy!!quote:
er is slechts 1 bloem die ik wel zou willenquote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap je helemaalIk zou ook niet zo zitten wachten op iets wat je niet leuk vindt, en als het goed is weet je dat van elkaar
just like mequote:
Ja, de auto van mijn stiefmoeder. Mijn vader heeft sinds kort een lease omdat hij naar het buitenland moet voor zijn werk (elke week twee dagen), dus dan zouden ze drie auto's hebben. Ze wilden eerst de Volkswagen verkopen en de i10 inruilen, maar andersom kon ook dachten ze ... Dus mijn ouders nemen nu de i10 voor hun rekening en hij komt op mijn moeders naam te staan (ook goedkoper in de verzekering). Als we hem weer willen laten overschrijven, in de toekomst, moeten we wel even netjes afbetalen. Maar qua praktisch gebruik is hij helemaal voor ons.quote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik hoorde 't van D. Zomaar van je ouders en alles, een i10 ofzo..
Da's een plantquote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 bloem die ik wel zou willen
Rose of Jericho heet die geloof ik
quote:
Uhuh.quote:
Mooi geregeld wel!quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de auto van mijn stiefmoeder. Mijn vader heeft sinds kort een lease omdat hij naar het buitenland moet voor zijn werk (elke week twee dagen), dus dan zouden ze drie auto's hebben. Ze wilden eerst de Volkswagen verkopen en de i10 inruilen, maar andersom kon ook dachten ze ... Dus mijn ouders nemen nu de i10 voor hun rekening en hij komt op mijn moeders naam te staan (ook goedkoper in de verzekering). Als we hem weer willen laten overschrijven, in de toekomst, moeten we wel even netjes afbetalen. Maar qua praktisch gebruik is hij helemaal voor ons.
Ook goed. Zoveel verstand heb ik er nu vanquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het veel relaxter om gewoon samen te eten en gezellig een filmpje te kijken. Ik hoef niet continu een uitje te hebben. Niet iedere week uit eten en bios en kroegje vatten. Gewoon, lekker je ding doen is veel leuker
Zeker! En precies wat we zochten. Klein, licht en zuinig.quote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh.
[..]
Mooi geregeld wel!
Ik zei al tegen D dat je dan iig een flinke tijd vooruit kunt ermee
jep..quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, hoewel soms even weg ook wel weer een leuke afwisseling is. Dan heb je dus waarschijnlijk ook een hekel aan Valentijn en dat soort dingen
Raar ding..quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 bloem die ik wel zou willen
Rose of Jericho heet die geloof ik
quote:De roos van Jericho (Selaginella pilifera, doradilla bloem), is een woestijnvaren die van nature voorkomt in het Midden-Oosten en Centraal-Amerika. Deze ‘roos’ kan lange periodes in woestijngebieden zoals een normale plant groeien en zich voortplanten, totdat zijn omgeving niet langer zijn voortbestaan kan waarborgen. Als de bloemen en bladeren dood en afgevallen zijn, en de plant al zijn vocht verloren heeft, krullen de dorre takken naar binnen en vormen een ronde bal. De wortels trekken zich terug uit de aarde en de plant laat zich door de woestijnwind voort blazen, totdat het op een dag een vochtige plek gevonden heeft waar het verder kan groeien. De bal ontvouwt zich, spreidt zich uit en werpt zijn zaden af, die zich ontkiemen. Als de jonge plantjes eenmaal water hebben gekregen zullen ze snel in de knop schieten.
Nicenessquote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker! En precies wat we zochten. Klein, licht en zuinig.
Whehehehehehequote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook goed. Zoveel verstand heb ik er nu van
Oke. Betrapt. Nu niet. Nu ben ik cold en spicy
Valentijnquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, hoewel soms even weg ook wel weer een leuke afwisseling is. Dan heb je dus waarschijnlijk ook een hekel aan Valentijn en dat soort dingen
daarom, kan niet dood!!quote:
Dat is wel wat veel ja, maar als ze gehandicapt is, kan ze dan niet met zo'n zorgtaxi?quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat om m'n gehandicapte zus
Maar dan nog... Iedere week 3x in de week ophalen en wegbrengen. Denkt ie dat ik geen leven heb?
Oh wacht
[..]
Ik zit er niet op te wachten, zeker gezien het 3x in de week is
quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niceness![]()
![]()
Ik ben wel blij dat ik van dat kleine blauwe ding af ben eigenlijk.. Sedan rijdt gewoon prettiger vind ik ipv dat gestuiter..
Lekker wagentjequote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niceness![]()
![]()
Ik ben wel blij dat ik van dat kleine blauwe ding af ben eigenlijk.. Sedan rijdt gewoon prettiger vind ik ipv dat gestuiter..
Die mag een half uur later komen en een half uur eerder. Als ze dus een uurtje wilt sporten kan het zijn dat ze gelijk weer weg moet als ze afgezet isquote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel ja, maar als ze gehandicapt is, kan ze dan niet met zo'n zorgtaxi?
Nicequote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de auto van mijn stiefmoeder. Mijn vader heeft sinds kort een lease omdat hij naar het buitenland moet voor zijn werk (elke week twee dagen), dus dan zouden ze drie auto's hebben. Ze wilden eerst de Volkswagen verkopen en de i10 inruilen, maar andersom kon ook dachten ze ... Dus mijn ouders nemen nu de i10 voor hun rekening en hij komt op mijn moeders naam te staan (ook goedkoper in de verzekering). Als we hem weer willen laten overschrijven, in de toekomst, moeten we wel even netjes afbetalen. Maar qua praktisch gebruik is hij helemaal voor ons.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep..
Kijk.. Een keer naar de bios of naar de kroeg is best gezellig.. Maar het moet geen wekelijks verschijnsel worden. Ik heb liever dat de afwas voor me gedaan wordt
But wait Cheryll, there's more!quote:
quote:Effecten
De roos van Jericho wordt in Mexico verkocht als diureticum. Het wordt ook gebruikt in voodoo rituelen en Cubaanse santeria om liefde, geluk en geld te genereren. Er wordt gezegd dat de plant negatieve energie absorbeert als men hem op het lichaam draagt.
Gebruik
Een volledig uitgedroogde roos van Jericho zal opnieuw groeien wanneer je hem in water plaatst. De natuurlijke groene kleur komt terug en de varen wordt weer een levend organisme. Plaats de roos in een schoteltje of kom voor 3 dagen of langer totdat hij groen wordt en open gaat. Het water moet vaak ververst worden. Laat de plant weer compleet uitdrogen nadat deze een week groen en levend is geweest. Dit proces kan keer op keer herhaald worden.
No homo?quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niceness![]()
![]()
Je had ook de leuning niet naar jezelf gezet maar laten staan he? Dat mag je gewoon vrij doen hoor.. Doen Hups en m'n broertje ookquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker wagentje
Toen we weer terug waren had ik wel last van m'n rug
[..]
Die mag een half uur later komen en een half uur eerder. Als ze dus een uurtje wilt sporten kan het zijn dat ze gelijk weer weg moet als ze afgezet is
Jeetje, wat een waardeloze dingen. En er is geen andere mogelijkheid (ik weet niet hoe gehandicapt ze is)quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker wagentje
Toen we weer terug waren had ik wel last van m'n rug
[..]
Die mag een half uur later komen en een half uur eerder. Als ze dus een uurtje wilt sporten kan het zijn dat ze gelijk weer weg moet als ze afgezet is
Ja. Uit 2008.quote:
Mja dat maakt niet zoveel uit bij mij, meer de hardheid van de stoelenquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had ook de leuning niet naar jezelf gezet maar laten staan he? Dat mag je gewoon vrij doen hoor.. Doen Hups en m'n broertje ook
Mja met de bus, maar dat is moeilijk te leren. Gaan ze nu wel doen geloof ikquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, wat een waardeloze dingen. En er is geen andere mogelijkheid (ik weet niet hoe gehandicapt ze is)
ik ben de perfecte vrouw, niet de perfecte huisvrouwquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok this is getting weird
Haha, gewoon zorgen dus dat dat al gedaan is
hmm snap ik, in het begin zal dat ook voor onrust zorgen misschien? Dat alles goed gaat en zo?quote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja met de bus, maar dat is moeilijk te leren. Gaan ze nu wel doen geloof ik
Van die stoelen alsof je op een plastic ding van 5 euro zitquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat maakt niet zoveel uit bij mij, meer de hardheid van de stoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
en toch, als ik naar mijn oud-leerlingen kijk, vinden ze uiteindelijk die zelfstandigheid erg prettig, en gaan ze zich steeds meer verdiepen in hoe het werktquote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja met de bus, maar dat is moeilijk te leren. Gaan ze nu wel doen geloof ik
quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die stoelen alsof je op een plastic ding van 5 euro zitecht teveel japanse en koreaanse auto's hebben dat
Nog een reden om Italiaans te rijden, die stoelen
Italiaanse stoelen zijn zeker fijn. Sowieso, dat interieur is vaak prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Op basis van wat hier staat moet ik wel ja zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben de perfecte vrouw, niet de perfecte huisvrouw
it's amaaaaaaaazing Johnny!quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
But wait Cheryll, there's more!
[..]
Oh, dan had je een kussentje van de achterbank kunnen pakken, die liggen ervoorquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat maakt niet zoveel uit bij mij, meer de hardheid van de stoelen
I know, ik rij al ruim 10jr niks anders prive, 2x heel kort een Volvo gehad, maar dat was het dan ook. Verder alleen Alfa's en sinds een half jaar een Lanciaquote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Italiaanse stoelen zijn zeker fijn. Sowieso, dat interieur is vaak prachtig.
[..]
Van die stoelen alsof je op een plastic ding van 5 euro zitecht teveel japanse en koreaanse auto's hebben dat
Meer voor mij dus, die Italiaanse stoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Yep, vooral als er dan een bus niet op komt dagen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm snap ik, in het begin zal dat ook voor onrust zorgen misschien? Dat alles goed gaat en zo?
[..]
Mja lang en breed ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een goed punt om mee te nemen voor een eventuele volgende auto.
Collega's op het werk begonnen ook al met 'is het niet eens tijd om dat ding te verkopen?'Ja dat welquote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch, als ik naar mijn oud-leerlingen kijk, vinden ze uiteindelijk die zelfstandigheid erg prettig, en gaan ze zich steeds meer verdiepen in hoe het werktAls het dan ook lukt is ze ook wel super trots
![]()
Een gek idee, ipv chip-tuning of andere achterlichten, waarom niet je stoelen opnieuw laten bekleden en goed schuim en een goede vorm laten maken? Of compeet nieuwe stoelen kopen die wel fijn zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan had je een kussentje van de achterbank kunnen pakken, die liggen ervoor
Dat vind ik helemaal niet prettig zitten. Niet in de auto althansquote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan had je een kussentje van de achterbank kunnen pakken, die liggen ervoor
oke, ik geef toe. Ik ben ietwat jaloers aangelegd, maar dat komt door het verleden. Verder zou ik mij wel als vriendin willen hebben. Op het feit na dat ik geen piemel heb en mezelf dus nooit eens goed zou kunnen neuken. En dat wil ik mezelf niet aandoen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op basis van wat hier staat moet ik wel ja zeggen
Voor nu!
quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik geef toe. Ik ben ietwat jaloers aangelegd, maar dat komt door het verleden. Verder zou ik mij wel als vriendin willen hebben. Op het feit na dat ik geen piemel heb en mezelf dus nooit eens goed zou kunnen neuken. En dat wil ik mezelf niet aandoen.
[..]
Oh tevens, ZO erg is het met mijn stoelen ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zit ik te bedenken om ze te laten herbekleden met Alcantara
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
en alleen dat maakt het het al waard om haar de bus uit te leggen. De eerste paar keer met dr mee reizen, vervolgens alleen laten reizen maar wel zorgen dat er iemand staat om dr op te vangen en zo kaan ze het uiteindelijk helemaal zelfquote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yep, vooral als er dan een bus niet op komt dagen.
[..]
Mja lang en breed ben ik nietWel een goed punt om mee te nemen voor een eventuele volgende auto.
Collega's op het werk begonnen ook al met 'is het niet eens tijd om dat ding te verkopen?'
[..]
Ja dat welAls het dan ook lukt is ze ook wel super trots
Snap ik ja, dat vind ik al kut als ik er eens mee moet. Kan me voorstellen dat iemand die beperkt is er helemaal moeite mee heeft.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yep, vooral als er dan een bus niet op komt dagen.
Hehe, snap ik welquote:[..]
Mja lang en breed ben ik nietWel een goed punt om mee te nemen voor een eventuele volgende auto.
Collega's op het werk begonnen ook al met 'is het niet eens tijd om dat ding te verkopen?'
quote:
ik denk te veel na he?quote:
Heb ik ook, zit heerlijk! Maar serieus, laat dan ook het schuim aanpassen, dat is het meerwerk niet en je gaat er heel erg blij van worden.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh tevens, ZO erg is het met mijn stoelen ook weer niet
Wel zit ik te bedenken om ze te laten herbekleden met Alcantara
Je hebt zeker geen kosten indicatie?quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik ook, zit heerlijk! Maar serieus, laat dan ook het schuim aanpassen, dat is het meerwerk niet en je gaat er heel erg blij van worden.
Mja daar ben ik niet zo geduldig voorquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en alleen dat maakt het het al waard om haar de bus uit te leggen. De eerste paar keer met dr mee reizen, vervolgens alleen laten reizen maar wel zorgen dat er iemand staat om dr op te vangen en zo kaan ze het uiteindelijk helemaal zelf
Ik vind het wel grappigquote:
Gheghequote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik ja, dat vind ik al kut als ik er eens mee moet. Kan me voorstellen dat iemand die beperkt is er helemaal moeite mee heeft.
[..]
Hehe, snap ik wel![]()
Voor jouw postuur zouden die stoelen perfect zijn. Zeker sportstoelen bij Alfa zijn voor mij precies goed, zal voor jou ook zo zijn dan denk ik.
Mensen onderschatten goede stoelen vaak bij het aanschaffen van een auto
[..]
Niks mis mee toch een beetje jaloers, tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik geef toe. Ik ben ietwat jaloers aangelegd, maar dat komt door het verleden. Verder zou ik mij wel als vriendin willen hebben. Op het feit na dat ik geen piemel heb en mezelf dus nooit eens goed zou kunnen neuken. En dat wil ik mezelf niet aandoen.
147? Mito? Guilietta?quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GhegheJa ik zit nu een beetje op MP te kijken, maar die 156 kan ik niet echt mooi vinden
snap ik, het is ook vrij zwaar om iemand met een beperking iets te leren.. Maar ik vind dat de resultaten het waard zijnquote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja daar ben ik niet zo geduldig voor
[..]
Ik vind het wel grappig
Nee geen idee, de laatste keer dat ik het heb gedaan is lang geleden en was bij een bedrijfje waar de vriendin van mn moeder werkt ergens in Doetinchem. Zij hebben toen het hele interieur gedaan en is betaald door mn ouders.quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen kosten indicatie?
Ik ben van plan die auto sowieso op te rijden, dus er kan altijd wel wat meer voor gespaard en gedaan worden
Op zich zitten de stoelen best goed hoor, ja een beetje vreemde bolling ergens in de lende die ik in de Swift niet had.. Dat zou op zich wel weg mogen ja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Meh, 147 ook niet echt, Mito is niet te betalen en vind ik een wijvenauto en die Guiletta is ook niet te betalenquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik, het is ook vrij zwaar om iemand met een beperking iets te leren.. Maar ik vind dat de resultaten het waard zijn
Pfieuw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |