Whehehe, gelukkig geen last vanquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat ken ik.. Dan ben je aan het bellen, loopt halverwege je sale ineens dat kutprogramma vast
Nja ik ben met het kitesurfen wel verschrikkelijk op m'n plaat gegaan, maar deed daarbij niks raars met m'n nek volgens mij...quote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verkeerde houding kan daar al genoeg voor zijn
langerquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Jofunu-kun het volgende: [..] Toch geen 12 dagen? Of serieus wel zo lang?
Ik moest hier best hard om lachenquote:
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebbenquote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Faxie het volgende:
Hoe de hell krijg je eigenlijk spierpijn in je nekspieren?Ik heb niks vreemds gedaan volgens mij
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerkquote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehe, gelukkig geen last van
Wel dat een collega vraagt om iets en ik dan eerst allemaal tekeningen moet sluiten om het andere te openen wat soms 5 minuten kan duren
Nou dat !quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerk
Wuuuuuuuuuuut?quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
langerSchaap is nu pas bijna droog.. Die heb ik in december '11 gemaakt geloof ik
Lijkt me ook niksquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet meer gelukkig.. Callcenterwerk
Wat de neukquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
langerSchaap is nu pas bijna droog.. Die heb ik in december '11 gemaakt geloof ik
alleen smsbundels verkopen vond ik leuk.. Scoorde ik ook als enige echt bruut opquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dat !
Wat een oneervol werk is dat
Dat zou ik ook zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven. Ik ben gewoon niet lenig genoeg
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorryquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat heb ik al lang geleden opgegeven. Ik ben gewoon niet lenig genoeg
Tja een kiteloop ging voor de eerste keer echt fout... lekker op 3 meter hoogte m'n lichaam de verkeerde kant op draaien, en achterwaarts keihard achter die kite aan gaanquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebben
@gvse ik ben niet zo crea dus ik moet dan al een sjabloon hebben oid
olie droogt niet snel hequote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wuuuuuuuuuuut?
[..]
Lijkt me ook niks
ik heb bij Belvilla gewerktquote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
alleen smsbundels verkopen vond ik leuk.. Scoorde ik ook als enige echt bruut op
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorry
Ik zei toch sorryquote:
hmm.. Iemand uit de buurt laten schilderen dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had ik na de pilates vorige week woensdag.. DAMN ik wist niet dat ik daar spierpijn kon hebben
@gvse ik ben niet zo crea dus ik moet dan al een sjabloon hebben oid
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Normaal zou ik gewoon denken dat iemand een grapje maakt. Bij jou niet. Sorry
Nee dat blijktquote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
olie droogt niet snel heook als je een stilstaand putje hebt, even wat olie erin pleuren, komt ie niet droog te staan, gaat ie niet stinken
Ja hallo, ik kan er toch niets aan doen dat jij zo'n wanhopige indruk hebt achter gelatenquote:
Goed idee... J. kan tekenen dan kan hij dat ook vast wel met verfquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hmm.. Iemand uit de buurt laten schilderen dan?
Ik heb echt veel projecten gehad..quote:
Gaat goed komen dusquote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed idee... J. kan tekenen dan kan hij dat ook vast wel met verf
precies... Gewoon aan het werk zetten!quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goed idee... J. kan tekenen dan kan hij dat ook vast wel met verf
Wie ik?quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo, ik kan er toch niets aan doen dat jij zo'n wanhopige indruk hebt achter gelaten
Ik heb mensen hypotheken aangesmeerd, gebeld voor de NEM (de reden waarom u nog nooit van ons gehoord hebt is omdat wij onze winst niet verspillen aan reclame op televisie en in kranten!) IK ZEG DOEN! , Nederlandse Stichting Gehandicapte Kind, en nog een stuk of 6 goede doelen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb echt veel projecten gehad..
* oxxio
* hi smsbundels
* telfort contractverlengingen
* lotto
* 40 euro per maand betalen zodat ze 500 prijsvragen voor je beantwoorden, altijd prijs! (Dat kon dus ook een rol koekjes zijn, ik heb dat 2 dagen gedaan en toen ben ik naar de floormanager gelopen dat ik het oplichting vond, heb mn spullen gepakt en ben vertrokken)
Ik heb eigenlijk alleen dat gedaan, een half jaartje gelukkigquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb echt veel projecten gehad..
* oxxio
* hi smsbundels
* telfort contractverlengingen
* lotto
* 40 euro per maand betalen zodat ze 500 prijsvragen voor je beantwoorden, altijd prijs! (Dat kon dus ook een rol koekjes zijn, ik heb dat 2 dagen gedaan en toen ben ik naar de floormanager gelopen dat ik het oplichting vond, heb mn spullen gepakt en ben vertrokken)
Ja niet te hard juichen... moet eerst eens kijken of ik het wel wilquote:
En die jongen heeft al zoveel voor me gedaan afgelopen weekendquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
precies... Gewoon aan het werk zetten!
kan nog meer bijquote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk alleen dat gedaan, een half jaartje gelukkig
Verkopen in de winkel vond ik toffer
[..]
Ja niet te hard juichen... moet eerst eens kijken of ik het wel wil
[..]
En die jongen heeft al zoveel voor me gedaan afgelopen weekend
Que?quote:
gtst.quote:
Oh bahquote:
Veel plezierquote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de kerstboom recht zetten en versieren![]()
Pun intended?quote:Op maandag 9 december 2013 19:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga de kerstboom recht zetten en versieren![]()
Heeft ze geen fiets? Jezusquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
M'n pa vraagt of ik iedere week m'n zus naar fitness kan brengen... Wat denk je zelf?
Waarom wil je chippen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
*zucht*
Ik kan niet kiezen.. Wachten tot ik meer info heb over mogelijk chippen van m'n auto en dat evt aanschaffen, of nu m'n geld uitgeven aan nieuwe achterlichten
lolquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
M'n pa vraagt of ik iedere week m'n zus naar fitness kan brengen... Wat denk je zelf?
Beter gaat ze fietsenquote:Op maandag 9 december 2013 19:39 schreef Vinniiee het volgende:
Gaat om m'n gehandicapte zusquote:
Ik zit er niet op te wachten, zeker gezien het 3x in de week isquote:Op maandag 9 december 2013 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol![]()
Ik heb een jaar lang elke zondag avond mn broertje vanuit Doetinchem naar Utrecht moeten brengenIn ruil daarvoor had ik de rest van de week ook de auto. Maar bleef het wel kut vinden
Iets meer vermogen, pk/gewicht verhouding is niet helemaal naar mijn zin momenteel..quote:
Ohh.. Mjah dan snap ik de vraag wel.. maar dan nog.. Jij hebt ook je werk nog enzo..quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat om m'n gehandicapte zus
Maar dan nog... Iedere week 3x in de week ophalen en wegbrengen. Denkt ie dat ik geen leven heb?
Oh wacht
[..]
Ik zit er niet op te wachten, zeker gezien het 3x in de week is
De bankrekening wel jaquote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Faxie het volgende:
Crap, ik zie al leuke dingen op Etsy voor later... ik hoor m'n bankrekening al kreunen
Mja, maar hallo, dat betekent dat ik 3 dagen per week tot 9 uur ik niks af kan spreken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh.. Mjah dan snap ik de vraag wel.. maar dan nog.. Jij hebt ook je werk nog enzo..
En je denkt dat chippen op een NA gaat helpen?quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Iets meer vermogen, pk/gewicht verhouding is niet helemaal naar mijn zin momenteel..
kan je niet ze een beetje tegemoet komen en 1 vaste dag pakken?quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, maar hallo, dat betekent dat ik 3 dagen per week tot 9 uur ik niks af kan spreken.
Dikke doei.
want een vriendin kost geld? Bullshit.quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach, als ik een vriendinnetje had zou de bankrekening ook kreunen
quote:
Hey Fax.quote:
Hmmm, nee, niet echt zin inquote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan je niet ze een beetje tegemoet komen en 1 vaste dag pakken?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja ach, als ik een vriendinnetje had zou de bankrekening ook kreunen
Ik doe iets fout, denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
want een vriendin kost geld? Bullshit.
De gemiddelde vrouwenhand:quote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Bij jou is het een vriend kost geld?quote:
Slechte soeper, dat is een mannenhand volgens mijquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouwenhand:
[ afbeelding ]
Ik verwacht ook geen 30pk winst ofzo hoor.. Gewoon net dat beetje meer zodat ie net wat makkelijker naar de 100 gaat enzo..quote:Op maandag 9 december 2013 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
En je denkt dat chippen op een NA gaat helpen?
Gasrespons zal wat verbeteren, soepeler doortrekken, dipjes gladgestreken, wellicht iets zuiniger...
Maar verwacht maar niet teveel van het vermogen. Dat beetje winst dat je kan halen ben je binnen een week al aan gewend. Wellicht merk je het niet eens.
Als er nou een turbo op zat...
Elke vrouw kost geld. Als je er eentje vindt waarbij dat niet zo is please let me knowquote:Op maandag 9 december 2013 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Gaat om het ideequote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Slechte soeper, dat is een mannenhand volgens mij
Joof.quote:
Er staat ook nog: ''Een gat in zijn hand hebben" in de link.quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
0,1 seconden...quote:Op maandag 9 december 2013 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik verwacht ook geen 30pk winst ofzo hoor.. Gewoon net dat beetje meer zodat ie net wat makkelijker naar de 100 gaat enzo..
Jaja blablaquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Joof.
[..]
Er staat ook nog: ''Een gat in zijn hand hebben" in de link.
ik durf te wedden dat ik in een relatie meer kwijt ben aan mn vent, dan hij aan mij. Ik hou niet van verrassingen, bloemen of zo..quote:Op maandag 9 december 2013 19:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Elke vrouw kost geld. Als je er eentje vindt waarbij dat niet zo is please let me know
Jij en bloemen.. ik zie het al voor mequote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik in een relatie meer kwijt ben aan mn vent, dan hij aan mij. Ik hou niet van verrassingen, bloemen of zo..
alleen met mijn eigen geldquote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die pleur ik direct over het balkon hoorquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij en bloemen.. ik zie het al voor me
Niets mis meequote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ik zocht op 'gat hand vrouw'
[ afbeelding ]
Die lelijke hand verpest alles.quote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Faxie het volgende:
Ik zocht op 'gat hand vrouw'
[ afbeelding ]
Post er dan een zonder lelijke handquote:
Bij een CVT gaat dat niet zo makkelijk denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
0,1 seconden...
Tja je moet je goed afvragen of je het de prijs waard vindt...
Ik zou dan eerder een lichter vliegwiel monteren ofzo...
Ghegheghequote:Op maandag 9 december 2013 19:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die pleur ik direct over het balkon hoor![]()
Flikkert op met je graftakken.
Dit jaquote:
Jawel. Nieuwe auto.quote:
en dat meen ik. Kom dan aan met een leuk filmpje op een usbstickie ofzo.. Maak je me veel gelukkiger mee. Of een 'hier schat, heb je een bus pringles omdat ik weet dat je vanavond stoned bent en een vreetbui hebt'quote:
Mwa, ligt eraan met wie. Van mij hoeft het ook niet per se kadootjes e.d. zijn wel belangrijkere dingen. Vast wel iets te vinden wat je wel leuk vindquote:Op maandag 9 december 2013 19:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik durf te wedden dat ik in een relatie meer kwijt ben aan mn vent, dan hij aan mij. Ik hou niet van verrassingen, bloemen of zo..
Ik snap je helemaalquote:Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat meen ik. Kom dan aan met een leuk filmpje op een usbstickie ofzo.. Maak je me veel gelukkiger mee. Of een 'hier schat, heb je een bus pringles omdat ik weet dat je vanavond stoned bent en een vreetbui hebt'
Ja ik hoorde 't van D. Zomaar van je ouders en alles, een i10 ofzo..quote:
Ah, bedankt voor het ideequote:Op maandag 9 december 2013 19:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat meen ik. Kom dan aan met een leuk filmpje op een usbstickie ofzo.. Maak je me veel gelukkiger mee. Of een 'hier schat, heb je een bus pringles omdat ik weet dat je vanavond stoned bent en een vreetbui hebt'
ik vind het veel relaxter om gewoon samen te eten en gezellig een filmpje te kijken. Ik hoef niet continu een uitje te hebben. Niet iedere week uit eten en bios en kroegje vatten. Gewoon, lekker je ding doen is veel leukerquote:Op maandag 9 december 2013 20:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, ligt eraan met wie. Van mij hoeft het ook niet per se kadootjes e.d. zijn wel belangrijkere dingen. Vast wel iets te vinden wat je wel leuk vind
hot en spicy!!quote:
er is slechts 1 bloem die ik wel zou willenquote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap je helemaalIk zou ook niet zo zitten wachten op iets wat je niet leuk vindt, en als het goed is weet je dat van elkaar
just like mequote:
Ja, de auto van mijn stiefmoeder. Mijn vader heeft sinds kort een lease omdat hij naar het buitenland moet voor zijn werk (elke week twee dagen), dus dan zouden ze drie auto's hebben. Ze wilden eerst de Volkswagen verkopen en de i10 inruilen, maar andersom kon ook dachten ze ... Dus mijn ouders nemen nu de i10 voor hun rekening en hij komt op mijn moeders naam te staan (ook goedkoper in de verzekering). Als we hem weer willen laten overschrijven, in de toekomst, moeten we wel even netjes afbetalen. Maar qua praktisch gebruik is hij helemaal voor ons.quote:Op maandag 9 december 2013 20:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ik hoorde 't van D. Zomaar van je ouders en alles, een i10 ofzo..
Da's een plantquote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 bloem die ik wel zou willen
Rose of Jericho heet die geloof ik
quote:
Uhuh.quote:
Mooi geregeld wel!quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de auto van mijn stiefmoeder. Mijn vader heeft sinds kort een lease omdat hij naar het buitenland moet voor zijn werk (elke week twee dagen), dus dan zouden ze drie auto's hebben. Ze wilden eerst de Volkswagen verkopen en de i10 inruilen, maar andersom kon ook dachten ze ... Dus mijn ouders nemen nu de i10 voor hun rekening en hij komt op mijn moeders naam te staan (ook goedkoper in de verzekering). Als we hem weer willen laten overschrijven, in de toekomst, moeten we wel even netjes afbetalen. Maar qua praktisch gebruik is hij helemaal voor ons.
Ook goed. Zoveel verstand heb ik er nu vanquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het veel relaxter om gewoon samen te eten en gezellig een filmpje te kijken. Ik hoef niet continu een uitje te hebben. Niet iedere week uit eten en bios en kroegje vatten. Gewoon, lekker je ding doen is veel leuker
Zeker! En precies wat we zochten. Klein, licht en zuinig.quote:Op maandag 9 december 2013 20:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uhuh.
[..]
Mooi geregeld wel!
Ik zei al tegen D dat je dan iig een flinke tijd vooruit kunt ermee
jep..quote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, hoewel soms even weg ook wel weer een leuke afwisseling is. Dan heb je dus waarschijnlijk ook een hekel aan Valentijn en dat soort dingen
Raar ding..quote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er is slechts 1 bloem die ik wel zou willen
Rose of Jericho heet die geloof ik
quote:De roos van Jericho (Selaginella pilifera, doradilla bloem), is een woestijnvaren die van nature voorkomt in het Midden-Oosten en Centraal-Amerika. Deze ‘roos’ kan lange periodes in woestijngebieden zoals een normale plant groeien en zich voortplanten, totdat zijn omgeving niet langer zijn voortbestaan kan waarborgen. Als de bloemen en bladeren dood en afgevallen zijn, en de plant al zijn vocht verloren heeft, krullen de dorre takken naar binnen en vormen een ronde bal. De wortels trekken zich terug uit de aarde en de plant laat zich door de woestijnwind voort blazen, totdat het op een dag een vochtige plek gevonden heeft waar het verder kan groeien. De bal ontvouwt zich, spreidt zich uit en werpt zijn zaden af, die zich ontkiemen. Als de jonge plantjes eenmaal water hebben gekregen zullen ze snel in de knop schieten.
Nicenessquote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Zeker! En precies wat we zochten. Klein, licht en zuinig.
Whehehehehehequote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook goed. Zoveel verstand heb ik er nu van
Oke. Betrapt. Nu niet. Nu ben ik cold en spicy
Valentijnquote:Op maandag 9 december 2013 20:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat sowieso, hoewel soms even weg ook wel weer een leuke afwisseling is. Dan heb je dus waarschijnlijk ook een hekel aan Valentijn en dat soort dingen
daarom, kan niet dood!!quote:
Dat is wel wat veel ja, maar als ze gehandicapt is, kan ze dan niet met zo'n zorgtaxi?quote:Op maandag 9 december 2013 19:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaat om m'n gehandicapte zus
Maar dan nog... Iedere week 3x in de week ophalen en wegbrengen. Denkt ie dat ik geen leven heb?
Oh wacht
[..]
Ik zit er niet op te wachten, zeker gezien het 3x in de week is
quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niceness![]()
![]()
Ik ben wel blij dat ik van dat kleine blauwe ding af ben eigenlijk.. Sedan rijdt gewoon prettiger vind ik ipv dat gestuiter..
Lekker wagentjequote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niceness![]()
![]()
Ik ben wel blij dat ik van dat kleine blauwe ding af ben eigenlijk.. Sedan rijdt gewoon prettiger vind ik ipv dat gestuiter..
Die mag een half uur later komen en een half uur eerder. Als ze dus een uurtje wilt sporten kan het zijn dat ze gelijk weer weg moet als ze afgezet isquote:Op maandag 9 december 2013 20:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel wat veel ja, maar als ze gehandicapt is, kan ze dan niet met zo'n zorgtaxi?
Nicequote:Op maandag 9 december 2013 20:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de auto van mijn stiefmoeder. Mijn vader heeft sinds kort een lease omdat hij naar het buitenland moet voor zijn werk (elke week twee dagen), dus dan zouden ze drie auto's hebben. Ze wilden eerst de Volkswagen verkopen en de i10 inruilen, maar andersom kon ook dachten ze ... Dus mijn ouders nemen nu de i10 voor hun rekening en hij komt op mijn moeders naam te staan (ook goedkoper in de verzekering). Als we hem weer willen laten overschrijven, in de toekomst, moeten we wel even netjes afbetalen. Maar qua praktisch gebruik is hij helemaal voor ons.
quote:Op maandag 9 december 2013 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jep..
Kijk.. Een keer naar de bios of naar de kroeg is best gezellig.. Maar het moet geen wekelijks verschijnsel worden. Ik heb liever dat de afwas voor me gedaan wordt
But wait Cheryll, there's more!quote:
quote:Effecten
De roos van Jericho wordt in Mexico verkocht als diureticum. Het wordt ook gebruikt in voodoo rituelen en Cubaanse santeria om liefde, geluk en geld te genereren. Er wordt gezegd dat de plant negatieve energie absorbeert als men hem op het lichaam draagt.
Gebruik
Een volledig uitgedroogde roos van Jericho zal opnieuw groeien wanneer je hem in water plaatst. De natuurlijke groene kleur komt terug en de varen wordt weer een levend organisme. Plaats de roos in een schoteltje of kom voor 3 dagen of langer totdat hij groen wordt en open gaat. Het water moet vaak ververst worden. Laat de plant weer compleet uitdrogen nadat deze een week groen en levend is geweest. Dit proces kan keer op keer herhaald worden.
No homo?quote:Op maandag 9 december 2013 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niceness![]()
![]()
Je had ook de leuning niet naar jezelf gezet maar laten staan he? Dat mag je gewoon vrij doen hoor.. Doen Hups en m'n broertje ookquote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker wagentje
Toen we weer terug waren had ik wel last van m'n rug
[..]
Die mag een half uur later komen en een half uur eerder. Als ze dus een uurtje wilt sporten kan het zijn dat ze gelijk weer weg moet als ze afgezet is
Jeetje, wat een waardeloze dingen. En er is geen andere mogelijkheid (ik weet niet hoe gehandicapt ze is)quote:Op maandag 9 december 2013 20:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker wagentje
Toen we weer terug waren had ik wel last van m'n rug
[..]
Die mag een half uur later komen en een half uur eerder. Als ze dus een uurtje wilt sporten kan het zijn dat ze gelijk weer weg moet als ze afgezet is
Ja. Uit 2008.quote:
Mja dat maakt niet zoveel uit bij mij, meer de hardheid van de stoelenquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je had ook de leuning niet naar jezelf gezet maar laten staan he? Dat mag je gewoon vrij doen hoor.. Doen Hups en m'n broertje ook
Mja met de bus, maar dat is moeilijk te leren. Gaan ze nu wel doen geloof ikquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jeetje, wat een waardeloze dingen. En er is geen andere mogelijkheid (ik weet niet hoe gehandicapt ze is)
ik ben de perfecte vrouw, niet de perfecte huisvrouwquote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ok this is getting weird
Haha, gewoon zorgen dus dat dat al gedaan is
hmm snap ik, in het begin zal dat ook voor onrust zorgen misschien? Dat alles goed gaat en zo?quote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja met de bus, maar dat is moeilijk te leren. Gaan ze nu wel doen geloof ik
Van die stoelen alsof je op een plastic ding van 5 euro zitquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat maakt niet zoveel uit bij mij, meer de hardheid van de stoelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
en toch, als ik naar mijn oud-leerlingen kijk, vinden ze uiteindelijk die zelfstandigheid erg prettig, en gaan ze zich steeds meer verdiepen in hoe het werktquote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja met de bus, maar dat is moeilijk te leren. Gaan ze nu wel doen geloof ik
quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van die stoelen alsof je op een plastic ding van 5 euro zitecht teveel japanse en koreaanse auto's hebben dat
Nog een reden om Italiaans te rijden, die stoelen
Italiaanse stoelen zijn zeker fijn. Sowieso, dat interieur is vaak prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Op basis van wat hier staat moet ik wel ja zeggenquote:Op maandag 9 december 2013 20:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben de perfecte vrouw, niet de perfecte huisvrouw
it's amaaaaaaaazing Johnny!quote:Op maandag 9 december 2013 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
But wait Cheryll, there's more!
[..]
Oh, dan had je een kussentje van de achterbank kunnen pakken, die liggen ervoorquote:Op maandag 9 december 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat maakt niet zoveel uit bij mij, meer de hardheid van de stoelen
I know, ik rij al ruim 10jr niks anders prive, 2x heel kort een Volvo gehad, maar dat was het dan ook. Verder alleen Alfa's en sinds een half jaar een Lanciaquote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Italiaanse stoelen zijn zeker fijn. Sowieso, dat interieur is vaak prachtig.
[..]
Van die stoelen alsof je op een plastic ding van 5 euro zitecht teveel japanse en koreaanse auto's hebben dat
Meer voor mij dus, die Italiaanse stoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Yep, vooral als er dan een bus niet op komt dagen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm snap ik, in het begin zal dat ook voor onrust zorgen misschien? Dat alles goed gaat en zo?
[..]
Mja lang en breed ben ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel een goed punt om mee te nemen voor een eventuele volgende auto.
Collega's op het werk begonnen ook al met 'is het niet eens tijd om dat ding te verkopen?'Ja dat welquote:Op maandag 9 december 2013 20:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch, als ik naar mijn oud-leerlingen kijk, vinden ze uiteindelijk die zelfstandigheid erg prettig, en gaan ze zich steeds meer verdiepen in hoe het werktAls het dan ook lukt is ze ook wel super trots
![]()
Een gek idee, ipv chip-tuning of andere achterlichten, waarom niet je stoelen opnieuw laten bekleden en goed schuim en een goede vorm laten maken? Of compeet nieuwe stoelen kopen die wel fijn zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan had je een kussentje van de achterbank kunnen pakken, die liggen ervoor
Dat vind ik helemaal niet prettig zitten. Niet in de auto althansquote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, dan had je een kussentje van de achterbank kunnen pakken, die liggen ervoor
oke, ik geef toe. Ik ben ietwat jaloers aangelegd, maar dat komt door het verleden. Verder zou ik mij wel als vriendin willen hebben. Op het feit na dat ik geen piemel heb en mezelf dus nooit eens goed zou kunnen neuken. En dat wil ik mezelf niet aandoen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Op basis van wat hier staat moet ik wel ja zeggen
Voor nu!
quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik geef toe. Ik ben ietwat jaloers aangelegd, maar dat komt door het verleden. Verder zou ik mij wel als vriendin willen hebben. Op het feit na dat ik geen piemel heb en mezelf dus nooit eens goed zou kunnen neuken. En dat wil ik mezelf niet aandoen.
[..]
Oh tevens, ZO erg is het met mijn stoelen ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel zit ik te bedenken om ze te laten herbekleden met Alcantara
en alleen dat maakt het het al waard om haar de bus uit te leggen. De eerste paar keer met dr mee reizen, vervolgens alleen laten reizen maar wel zorgen dat er iemand staat om dr op te vangen en zo kaan ze het uiteindelijk helemaal zelfquote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yep, vooral als er dan een bus niet op komt dagen.
[..]
Mja lang en breed ben ik nietWel een goed punt om mee te nemen voor een eventuele volgende auto.
Collega's op het werk begonnen ook al met 'is het niet eens tijd om dat ding te verkopen?'
[..]
Ja dat welAls het dan ook lukt is ze ook wel super trots
Snap ik ja, dat vind ik al kut als ik er eens mee moet. Kan me voorstellen dat iemand die beperkt is er helemaal moeite mee heeft.quote:Op maandag 9 december 2013 20:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Yep, vooral als er dan een bus niet op komt dagen.
Hehe, snap ik welquote:[..]
Mja lang en breed ben ik nietWel een goed punt om mee te nemen voor een eventuele volgende auto.
Collega's op het werk begonnen ook al met 'is het niet eens tijd om dat ding te verkopen?'
quote:
ik denk te veel na he?quote:
Heb ik ook, zit heerlijk! Maar serieus, laat dan ook het schuim aanpassen, dat is het meerwerk niet en je gaat er heel erg blij van worden.quote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh tevens, ZO erg is het met mijn stoelen ook weer niet
Wel zit ik te bedenken om ze te laten herbekleden met Alcantara
Je hebt zeker geen kosten indicatie?quote:Op maandag 9 december 2013 20:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ik ook, zit heerlijk! Maar serieus, laat dan ook het schuim aanpassen, dat is het meerwerk niet en je gaat er heel erg blij van worden.
Mja daar ben ik niet zo geduldig voorquote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en alleen dat maakt het het al waard om haar de bus uit te leggen. De eerste paar keer met dr mee reizen, vervolgens alleen laten reizen maar wel zorgen dat er iemand staat om dr op te vangen en zo kaan ze het uiteindelijk helemaal zelf
Ik vind het wel grappigquote:
Gheghequote:Op maandag 9 december 2013 20:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik ja, dat vind ik al kut als ik er eens mee moet. Kan me voorstellen dat iemand die beperkt is er helemaal moeite mee heeft.
[..]
Hehe, snap ik wel![]()
Voor jouw postuur zouden die stoelen perfect zijn. Zeker sportstoelen bij Alfa zijn voor mij precies goed, zal voor jou ook zo zijn dan denk ik.
Mensen onderschatten goede stoelen vaak bij het aanschaffen van een auto
[..]
Niks mis mee toch een beetje jaloers, tot op zekere hoogte.quote:Op maandag 9 december 2013 20:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, ik geef toe. Ik ben ietwat jaloers aangelegd, maar dat komt door het verleden. Verder zou ik mij wel als vriendin willen hebben. Op het feit na dat ik geen piemel heb en mezelf dus nooit eens goed zou kunnen neuken. En dat wil ik mezelf niet aandoen.
147? Mito? Guilietta?quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GhegheJa ik zit nu een beetje op MP te kijken, maar die 156 kan ik niet echt mooi vinden
snap ik, het is ook vrij zwaar om iemand met een beperking iets te leren.. Maar ik vind dat de resultaten het waard zijnquote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja daar ben ik niet zo geduldig voor
[..]
Ik vind het wel grappig
Nee geen idee, de laatste keer dat ik het heb gedaan is lang geleden en was bij een bedrijfje waar de vriendin van mn moeder werkt ergens in Doetinchem. Zij hebben toen het hele interieur gedaan en is betaald door mn ouders.quote:Op maandag 9 december 2013 20:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen kosten indicatie?
Ik ben van plan die auto sowieso op te rijden, dus er kan altijd wel wat meer voor gespaard en gedaan worden
Op zich zitten de stoelen best goed hoor, ja een beetje vreemde bolling ergens in de lende die ik in de Swift niet had.. Dat zou op zich wel weg mogen ja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Meh, 147 ook niet echt, Mito is niet te betalen en vind ik een wijvenauto en die Guiletta is ook niet te betalenquote:
Dat dan weer welquote:Op maandag 9 december 2013 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik, het is ook vrij zwaar om iemand met een beperking iets te leren.. Maar ik vind dat de resultaten het waard zijn
Pfieuw
Nee, maar continu wantrouwen voelen als je vent op facebook zit of met zn telefoon aan het kutten is, is echt klote... En als je me dan s avonds ook nog afwijst in bed heb je bonjequote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niks mis mee toch een beetje jaloers, tot op zekere hoogte.
Je moet je ook laten neuken.
Jezelf neuken, sounds wrong
Ik zeg ook niet dat je een Alfa moet kopenquote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
GhegheJa ik zit nu een beetje op MP te kijken, maar die 156 kan ik niet echt mooi vinden
wat dat betreft mis ik het lesgeven van die drollen wel hoorquote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Meh, 147 ook niet echt, Mito is niet te betalen en vind ik een wijvenauto en die Guiletta is ook niet te betalen
[..]
Dat dan weer wel
quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee geen idee, de laatste keer dat ik het heb gedaan is lang geleden en was bij een bedrijfje waar de vriendin van mn moeder werkt ergens in Doetinchem. Zij hebben toen het hele interieur gedaan en is betaald door mn ouders.Sowieso wordt het geen leer, puur alcantaraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat voelt gewoon zo fucking fijn![]()
Daarbij wil mijn moeder nieteens in mijn auto rijden, want automaat en ze vindt 'm te groot
Nee 1 slinger is niet lang genoeg... dus ik denk haal een slinger erbijquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee 1 slinger is niet lang genoeg... dus ik denk haal een slinger erbij
Die slinger is net stadion verlichting
Ik kan niet echt iets vinden qua Italiaans wat ik mooi vind. Ja de wat oudere Alfa 75 of de 155 vind ik wel mooiquote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je een Alfa moet kopen147 is ook geinig. Wil je perse een maat groter rijden dan?
moeders stuurde een foto van dr opgetuigde kerstboom, dus ik reageer met mooi!quote:
Drollen ook gewoonquote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat dat betreft mis ik het lesgeven van die drollen wel hoor
Geweldigquote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
moeders stuurde een foto van dr opgetuigde kerstboom, dus ik reageer met mooi!
Ja, of ik dat meende of dat ik het uit beleefdheid zei?
En of ik er ook een wilde, dan ging ze er een voor me halen.. Het mensje wil gewoon echt niet begrijpen hoezeer ik kerst haat
Tsja, mijn moeder is gewend om met een S80 en 7m camper te rijden. Die stapt overal zo in, serieus, had eens een GT3 mee naar huis van die handelaar waar ik toen werkte. Hup, ging ze zo boodschappen mee doenquote:Op maandag 9 december 2013 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Sowieso wordt het geen leer, puur alcantara
Dat voelt gewoon zo fucking fijn![]()
Daarbij wil mijn moeder nieteens in mijn auto rijden, want automaat en ze vindt 'm te groot
ik maakte continu opmerkingen. Vonden ze heerlijk.. Werden ze eindelijk niet als 'iemand met een beperking' behandeldquote:
Doequote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja serieus het doet zeer aan je ogen...
ik ga een foto maken
Dan is het gewoon een lul. Beetje vent is gewoon open en weerlegt dat soort dingen toch lijkt me? desnoods lees je dan toch mee.quote:Op maandag 9 december 2013 20:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, maar continu wantrouwen voelen als je vent op facebook zit of met zn telefoon aan het kutten is, is echt klote... En als je me dan s avonds ook nog afwijst in bed heb je bonje![]()
True, maar als ik een relatie met mij heb, moet ik mij toch neuken.. Toch?
zullen van de week ook wel op de han komen denk ik.. Ik heb onze kerstboom al geschilderdquote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geweldig![]()
Vanmiddag kwam er op m'n werk een bedrijfje de kerstboom opzetten
155 is een bazen autoquote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet echt iets vinden qua Italiaans wat ik mooi vind. Ja de wat oudere Alfa 75 of de 155 vind ik wel mooi![]()
Hmm nee niet per se...
Mja ik vind dat wel moeilijk dus kan het me moeilijk voorstellenquote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maakte continu opmerkingen. Vonden ze heerlijk.. Werden ze eindelijk niet als 'iemand met een beperking' behandeld
Die race 155quote:Op maandag 9 december 2013 20:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kan niet echt iets vinden qua Italiaans wat ik mooi vind. Ja de wat oudere Alfa 75 of de 155 vind ik wel mooi![]()
Hmm nee niet per se...
Jij liet je neuken ja?quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een lul. Beetje vent is gewoon open en weerlegt dat soort dingen toch lijkt me? desnoods lees je dan toch mee.
Of denk ik dan te simpel?
Seks afwijzen?
Laten neuken lijkt me toch beter
Maar ja dan wel.
Ik zag het jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zullen van de week ook wel op de han komen denk ik.. Ik heb onze kerstboom al geschilderd
Hmm, ja maar ben er nog steeds niet achter waar je hier LPG kunt tankenquote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
155 is een bazen autodaar heb ik er meredere van versleten. 75 is ook geniaal, maar dan moet je wel liefhebber zijn wil je daar elke dag mee rijden.
Er is trouwens een bedrijf die 75's verkoopt in top conditie met LPG-G3 installaties, op verzoek. Die heeft altijd goede deals.
Die schijnt wat lastig drempels te nemen en de parkeer garage in/uit te gaanquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dit heeft niks meer met sfeerverlichting te maken![]()
[ afbeelding ]
Als ik ze met de touringcar moest rijden is me dat als eerste verteld ja, ze willen niet anders behandeld worden enzo, eerst deed ik daar heel voorzichtig mee, tot ik een keer samen met mijn pa (tevens collega) een rit samen moest doen met die lui.. En gewoon foute opmerkingen maken en alles, en een lol dat ze er in haddenquote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik maakte continu opmerkingen. Vonden ze heerlijk.. Werden ze eindelijk niet als 'iemand met een beperking' behandeld
het schijnt dat je elkaar moet vertrouwen in een relatie.. Ik heb daar echt moeite in.. Ik vind het prima als je met je maten gaat stappen, zolang je me op zn minst maar belt als je (alleen!!) thuis komt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een lul. Beetje vent is gewoon open en weerlegt dat soort dingen toch lijkt me? desnoods lees je dan toch mee.
Of denk ik dan te simpel?
Seks afwijzen?
Laten neuken lijkt me toch beter
Maar ja dan wel.
Damn, ik zie het jaquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hmm, ik ken zijn site niet, ik spreek em af en toe via de Alfa club, zal ff kijken of ik wat voor je kan vinden de komende dagen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het ja
[..]
Hmm, ja maar ben er nog steeds niet achter waar je hier LPG kunt tanken
Heb je een linkje?
Heb je buiten verlichting in je kerstboom gehangen?quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij ziet meer de beperking dan het mens erachter? (Oprechte vraag, geen kutopmerking!)quote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik vind dat wel moeilijk dus kan het me moeilijk voorstellen
Ja klopt, een hele berg in die halquote:Op maandag 9 december 2013 20:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Ik zag er later trouwens nog zo'n modelauto van
Hmm, hij stond daar in Essen niet zo gek laag geloof ik.. Alleen die frontlip...quote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die schijnt wat lastig drempels te nemen en de parkeer garage in/uit te gaan
oeiquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Zie je het verschilquote:
Dit was voor binnenquote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je buiten verlichting in je kerstboom gehangen?
Is goed, thanks!quote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik ken zijn site niet, ik spreek em af en toe via de Alfa club, zal ff kijken of ik wat voor je kan vinden de komende dagen.
Ik gebruik de "Direct lease tankservice" app, die geeft de prijzen per tankstation in je buurt aan en met een kleurtje kan je snel zien welke goedkoop of juist duur is.
Vergeet niet dat ze nauwelijks veerweg hebben he, als ze maar over de kerbstone kunnen. En meestal lijkt het niet zo erg, totdat je er mee gaat rijden. Ik heb auto's op de gaten in de paddock van zandvoort vast zien zitten (voordat ze het opgeknapt hebben).quote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja klopt, een hele berg in die hal
[..]
Hmm, hij stond daar in Essen niet zo gek laag geloof ik.. Alleen die frontlip...
Hmm nee ik weet eigenlijk niet waarom. Ik kan er gewoon niet goed mee om gaan.quote:Op maandag 9 december 2013 20:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij ziet meer de beperking dan het mens erachter? (Oprechte vraag, geen kutopmerking!)
Ja heel duidelijk welquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zie je het verschil
[..]
Dit was voor binnen
LED verlichting
Of wel STADION
meh dan maar wat minder lampjes in de boom
Jepquote:Op maandag 9 december 2013 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Zie je het verschil
[..]
Dit was voor binnen
LED verlichting
Of wel STADION
meh dan maar wat minder lampjes in de boom
DIe app is geniaal, als je ergens bent en moet tanken, ff kijken en hup. Zeker met LPG moet dat gewoon, aangezien je het nu eenmaal niet overal kan tanken. Het voordeel is, kan gewoon doorrijden op benzine.quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goed, thanks!
Even die app downloaden
Denk iedereen wel alleen veel durven het niet toe te geven en gaan dom doen. Sowieso snap ik het nooit als je met iemand wat hebt en diegene heeft dat nodig dan doe je dat toch gewoon.quote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het schijnt dat je elkaar moet vertrouwen in een relatie.. Ik heb daar echt moeite in.. Ik vind het prima als je met je maten gaat stappen, zolang je me op zn minst maar belt als je (alleen!!) thuis komt.![]()
Ja, ik heb altijd dat ik vaker seks wil dan mijn partner![]()
Zeker waar. Maar een van mij wordt dan toch geneukt? Ik ga mezelf klonen en er een piemel aan laten bouwen denk ik. Ik ben sowieso te vertrouwen namelijk
Ja ok, hij stond daar ook gewoon stil natuurlijk.. Had eigenlijk een foto moeten maken van de bodemvrijheid..quote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze nauwelijks veerweg hebben he, als ze maar over de kerbstone kunnen. En meestal lijkt het niet zo erg, totdat je er mee gaat rijden. Ik heb auto's op de gaten in de paddock van zandvoort vast zien zitten (voordat ze het opgeknapt hebben).
ja, zo had ik Thijs.. Topgozer, goed met alle programma's enzo.. Alleen had hij spasme.. En als ik dan erachter liep, hoorde je me ineens roepen.. Jezus thijs, schiet eens op man.. De pauze is al een uur voorbij! En dan moest ie altijd zo heerlijk lachenquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ik ze met de touringcar moest rijden is me dat als eerste verteld ja, ze willen niet anders behandeld worden enzo, eerst deed ik daar heel voorzichtig mee, tot ik een keer samen met mijn pa (tevens collega) een rit samen moest doen met die lui.. En gewoon foute opmerkingen maken en alles, en een lol dat ze er in hadden
lijkt me vrij zuur als je iemand met een beperking zo close hebt terwijl je er niet mee om kan gaanquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm nee ik weet eigenlijk niet waarom. Ik kan er gewoon niet goed mee om gaan.
top appquote:Op maandag 9 december 2013 20:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik ken zijn site niet, ik spreek em af en toe via de Alfa club, zal ff kijken of ik wat voor je kan vinden de komende dagen.
Ik gebruik de "Direct lease tankservice" app, die geeft de prijzen per tankstation in je buurt aan en met een kleurtje kan je snel zien welke goedkoop of juist duur is.
Ach ja, ik zou toch liever een 155 D2 willen hebben, die is meer verwant aan de straat versie en was compleet dominant in het WTCC en BTCC in de jaren 90. Zelfs de Mercedessen, BMW's en Volvo stations konden niet tegen ze op.quote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja ok, hij stond daar ook gewoon stil natuurlijk.. Had eigenlijk een foto moeten maken van de bodemvrijheid..
Ja nahja ik wilde niet wachten tot morgenquote:Op maandag 9 december 2013 20:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja heel duidelijk wel![]()
Stom, want je hebt ook minder felle LED's..
Heb ik gedaan.. het is een beetje matigquote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep
Lampjes aan de voorkant doen, achterkant zie je toch niet
Dat ben ik met je eens.. En die managers zoals dat zijn gewoon kut.. Zelfs de verzorgers gingen zo met ze om, al was het wat minder dan mijn vader deed, maar hij kende wel de grens zegmaar..quote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, zo had ik Thijs.. Topgozer, goed met alle programma's enzo.. Alleen had hij spasme.. En als ik dan erachter liep, hoorde je me ineens roepen.. Jezus thijs, schiet eens op man.. De pauze is al een uur voorbij! En dan moest ie altijd zo heerlijk lachen![]()
En dan had je die kutmanager van mij die alles heel correct en vanuit de zorgende kant bekeek.. Die moest ie niet want die was te hard bezig met de beperking te erkennen... Mijn motto was: er is niks dat je niet kan, soms moet het op een andere manier, maar er is altijd wel EEN manier.
Aww..quote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja ik wilde niet wachten tot morgen
Nu heb ik helemaal geen zin meer
[..]
Heb ik gedaan.. het is een beetje matig
Ja, daar is niet iedereen het mee eens, ik ben volgens mijn geweldige ex een jaloers kutkreng.. Wat achteraf gezien ook compleet terecht wasquote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Denk iedereen wel alleen veel durven het niet toe te geven en gaan dom doen. Sowieso snap ik het nooit als je met iemand wat hebt en diegene heeft dat nodig dan doe je dat toch gewoon.
Niks mis met veel seks
Liefst een heel weekend bijvoorbeeld
Vind je nou ook niet dat een van jou al erg genoeg is?
ik heb de grootste pleuris gehad met een van mijn leerlingen omdat ik er zo over dacht. Na 3 weken mokken kwam ie uiteindelijk toch toegeven dat ik gelijk had.quote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens.. En die managers zoals dat zijn gewoon kut.. Zelfs de verzorgers gingen zo met ze om, al was het wat minder dan mijn vader deed, maar hij kende wel de grens zegmaar..
sowieso die van smurf niet, die kust hooguit je enkel.quote:
Toch al 4 tankstations die LPG verkopen. Ik kon er ook al niet mijn hoofd bij dat er hier geen enkele wasquote:Op maandag 9 december 2013 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
DIe app is geniaal, als je ergens bent en moet tanken, ff kijken en hup. Zeker met LPG moet dat gewoon, aangezien je het nu eenmaal niet overal kan tanken. Het voordeel is, kan gewoon doorrijden op benzine.
Ja want we zijn niet echt 'close' daardoorquote:Op maandag 9 december 2013 20:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
lijkt me vrij zuur als je iemand met een beperking zo close hebt terwijl je er niet mee om kan gaan
Meh, lastig welquote:Op maandag 9 december 2013 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nahja ik wilde niet wachten tot morgen
Nu heb ik helemaal geen zin meer
[..]
Heb ik gedaan.. het is een beetje matig
Ja euh, ik wil ook best komen helpen met de lampies, maar ik heb morgen al andere dingen te doenquote:
mag ik vragen wat haar beperkingen zijn?quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja want we zijn niet echt 'close' daardoor
quote:Op maandag 9 december 2013 20:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Toch al 4 tankstations die LPG verkopen. Ik kon er ook al niet mijn hoofd bij dat er hier geen enkele was
quote:Op maandag 9 december 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sowieso die van smurf niet, die kust hooguit je enkel.
Ja en in een reflex van oe het kriebelt schop ik dan waarschijnlijk ook nog :2quote:Op maandag 9 december 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
smurf, doe het eens!!!quote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en in een reflex van oe het kriebelt schop ik dan waarschijnlijk ook nog :2
quote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja en in een reflex van oe het kriebelt schop ik dan waarschijnlijk ook nog :2
Goed doorgaan zo jijquote:Op maandag 9 december 2013 20:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat zal wel een situatie zij die hij zelf uiteindelijk gecreëerd had. Als je dat soort dingen gewoon meteen weerlegt ontstaat dat gewoon niet.quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, daar is niet iedereen het mee eens, ik ben volgens mijn geweldige ex een jaloers kutkreng.. Wat achteraf gezien ook compleet terecht was
Sowieso als ik mijn vent zie moet er seks zijn. Minimaal 1x.
Nee, er moet een leger van GvE's zijn
dat komt ervanquote:
Ze heeft syndroom van down en epilepsie. Al weet ik niet of dat gerelateerd aan elkaar is.quote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mag ik vragen wat haar beperkingen zijn?
Hmm ja daar moet ik dan tzt maar eens kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 20:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]Let wel ff op trouwens, een 24h station met een nachtautomaat, verkoopt niet 24u lpg, dan moet je altijd even kijken naar de openingstijden van de shop.
Je gooit je eigen glazen in zo he, dat snap je wel hopenlijk..quote:
Gewoon geduld hebben. Oh en voor een 75, moet je echt serieus er eerst goed in rijden, het is echt veel primitiever dan je Seatquote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze heeft syndroom van down en epilepsie. Al weet ik niet of dat gerelateerd aan elkaar is.
[..]
Hmm ja daar moet ik dan tzt maar eens kijken.
Zo veel keus, maar toch ook weer weinig. Kut auto's
Nee, ik heb bij voorbaat al aangegeven dat ik moeite heb met vertrouwen.. En dat ik dan hele gesprekken met alleen maar vrouwen lees op zijn facebook (oke, had ik niet moeten doen, maar hij wilde zo angstvallig die ipad bij zich houden dat ik het helemaal niet meer vertrouwde), ja dan flip ik hem.quote:Op maandag 9 december 2013 20:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zal wel een situatie zij die hij zelf uiteindelijk gecreëerd had. Als je dat soort dingen gewoon meteen weerlegt ontstaat dat gewoon niet.
Soms hier heb ik wel eens de gedachte van 'wanneer gaat ee nou eindelijk eens geneukt worden' en maar wachten
Nee, dat klinkt niet goed
dat krijg je ervan!quote:
Hoeso niet close dan vin?quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ze heeft syndroom van down en epilepsie. Al weet ik niet of dat gerelateerd aan elkaar is.
oke.. En mag ik vragen of je ouders meer met haar bezig waren dan met jou? Want dat zie je ook vaak.. Dat het 'normale' kind een beetje achtergesteld wordt omdat papa en mama druk zijn met het 'beperkte' kindquote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Hmm ja daar moet ik dan tzt maar eens kijken.
Zo veel keus, maar toch ook weer weinig. Kut auto's
quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gooit je eigen glazen in zo he, dat snap je wel hopenlijk..
is het van glas dan?quote:Op maandag 9 december 2013 20:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gooit je eigen glazen in zo he, dat snap je wel hopenlijk..
is het van glas dan?quote:
Oh ik wil niet per se een 75 hebben hoor, ik zei alleen dat ik dat een van de mooiere Alfa's vindquote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gewoon geduld hebben. Oh en voor een 75, moet je echt serieus er eerst goed in rijden, het is echt veel primitiever dan je Seat![]()
Waar zit je een beetje aan te denken, qua formaat, motor, opties, etc.
Laat ik het erop houden dat ik het niet snap. Ik zou er sowieso geen problemen mee hebben als mn vriendin dat soort dingen zou lezen.quote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb bij voorbaat al aangegeven dat ik moeite heb met vertrouwen.. En dat ik dan hele gesprekken met alleen maar vrouwen lees op zijn facebook (oke, had ik niet moeten doen, maar hij wilde zo angstvallig die ipad bij zich houden dat ik het helemaal niet meer vertrouwde), ja dan flip ik hem.
Klap m eens tussen de deur, dan heb je zeker genoeg voor weken!!
Waarom niet?
quote:
Geen idee, geen klik ofzo?quote:
Hmm ja dat wel, maar ik ben ook ingetogen van mezelf. Daarbij zijn mijn ouders ook nog eens gescheiden sinds mijn 3e ofzo (toen was zij 8?)...quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke.. En mag ik vragen of je ouders meer met haar bezig waren dan met jou? Want dat zie je ook vaak.. Dat het 'normale' kind een beetje achtergesteld wordt omdat papa en mama druk zijn met het 'beperkte' kind
quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]geef me op zn minst de kans om de verrassing te vergallen. Ik haat verrassingen.
Niet zeurenquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]geef me op zn minst de kans om de verrassing te vergallen. Ik haat verrassingen.
Dat dan is dan ook zo verdacht als een turk die een autoruit ingooitquote:Op maandag 9 december 2013 20:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik heb bij voorbaat al aangegeven dat ik moeite heb met vertrouwen.. En dat ik dan hele gesprekken met alleen maar vrouwen lees op zijn facebook (oke, had ik niet moeten doen, maar hij wilde zo angstvallig die ipad bij zich houden dat ik het helemaal niet meer vertrouwde), ja dan flip ik hem.
Klap m eens tussen de deur, dan heb je zeker genoeg voor weken!!
Waarom niet?
Dat is ook wel vrij weinigquote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik wil niet per se een 75 hebben hoor, ik zei alleen dat ik dat een van de mooiere Alfa's vind
Mja, heb niet echt een specifieke voorkeur voor iets. Kijk als ie iets meer verbruikt, maar wel een auto naar mijn smaak is dan vind ik dat niet zo erg. Maar die Seat die ik nu heb verbruikt m.i. gewoon te veel.
Ik heb nu 75pk/135Nm (wow, niet verwacht) op 1015kg. Die verhouding moet niet veel minder zijn want ik wil nog wel fatsoenlijk in kunnen voegen op de snelweg. Dat is trouwens ook gelijk voornamelijk waar ik zal rijden.
wat dat betreft mag mijn vent alles van me lezen.. Ik heb niks te verbergen. Mja.. Wie ben ik?quote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik het niet snap. Ik zou er sowieso geen problemen mee hebben als mn vriendin dat soort dingen zou lezen.
Uiteraard verwacht ik hetzelfde terug als ik dan jaloers zou zijn, dat wel.
Nee seks niet tussen de deur
Omdat dat net zo tour klinkt als jezelf neuken
Dat herken ik wel.. Mijn zus vraagt ook meer om aandacht dan ik. Maar dat zou goed de reden kunnen zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 21:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, geen klik ofzo?
[..]
Hmm ja dat wel, maar ik ben ook ingetogen van mezelf. Daarbij zijn mijn ouders ook nog eens gescheiden sinds mijn 3e ofzo (toen was zij 8?)...
waarom sla je mn enkels?quote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat dat betreft mag mijn vent alles van me lezen.. Ik heb niks te verbergen. Mja.. Wie ben ik?
Niet eens? Ik wil dat toch ooit eens zien.. Dat muizenvalfilmpje was ook al heerlijk, ik denk dat ik echt geniet van zo'n deur![]()
Tour?
Mja ik had het koppel niet verwacht, vermogen had ik al wel opgezochtquote:Op maandag 9 december 2013 21:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook wel vrij weinigVerbruik wordt wat minder spannend bij LPG, dus dat scheelt. Met de 75 TS reed ik 1 op 9 tot 1 op 10, maar reed dan ook altijd wel sportief. De 155 nooit op LPG gereden maar 1 op 12 moet daar mee wel te halen zijn.
ik ging de strijk doen voor hem en nam zn ipad mee naar boven voor muziek. Hij wilde dat die ipad beneden bleef want dan kon ie een spelletje doen ofzo. Flikker op. Ik doe je strijk, en jij gunt me geen muziek? Verdacht.quote:Op maandag 9 december 2013 21:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dan is dan ook zo verdacht als een turk die een autoruit ingooit
Mja dat denk ik ook wel eigenlijk...quote:Op maandag 9 december 2013 21:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dat herken ik wel.. Mijn zus vraagt ook meer om aandacht dan ik. Maar dat zou goed de reden kunnen zijn.
Ik denk eigenlijk van wel..
155's zijn ook wel oud en zijn zeldzaam om in goede conditie te vinden. Als je er eentje vind, heb je wel de jackpot.quote:Op maandag 9 december 2013 21:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja ik had het koppel niet verwacht, vermogen had ik al wel opgezocht. Nee precies, dat had ik dus ook ingedachten
![]()
Staan helaas geen 155's te koop met al LPG ingebouwd
Dat is wel beter... maar dat zal waarschijnlijk ook wel leuk aantikken in verzekering. Je wilt niet weten wat ik nu betaalquote:Op maandag 9 december 2013 21:06 schreef PeuRac het volgende:
@Vinnie,
deze kerel levert 75's op G3, 150pk op 1050kgik weet niet of hij wat heeft staan, zijn website is niet zo up to date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is dan toch ook juist het leuke?!quote:Op maandag 9 december 2013 21:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo hoort het ook.
Nee dat doet zeer, dan neuk ik mezelf nog liever schraal.
Fout
Tel bijna leeg
Dat slaat nergens op inderdaad. Wacht dan maar even met je spelletjequote:Op maandag 9 december 2013 21:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ging de strijk doen voor hem en nam zn ipad mee naar boven voor muziek. Hij wilde dat die ipad beneden bleef want dan kon ie een spelletje doen ofzo. Flikker op. Ik doe je strijk, en jij gunt me geen muziek? Verdacht.
quote:Op maandag 9 december 2013 21:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel beter... maar dat zal waarschijnlijk ook wel leuk aantikken in verzekering. Je wilt niet weten wat ik nu betaalJoh, je rijdt een auto uit eind jaren 80 begin jaren 90 met een nieuwwaarde van nog geen 10.000 euro, dat wordt nooit duur in de verzekering. Je moet echt veel vermogen hebben wil het doorrekeken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoveel is 150pk niet
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Nopequote:Op maandag 9 december 2013 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
niet van joof. Lieve dude, maar die hoeft me echt niet te spankenquote:
ja. Vervolgens ben ik met mijn tel naar boven gegaan, ingelogd op zijn facebook, en daarna woedend naar beneden gestormd.quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op inderdaad. Wacht dan maar even met je spelletje
quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nope
Ik ben er te goed in geworden met een ex die nog een tikkeltje erger was dan jij
Hmm dat valt me nog mee bij deze (gewoon een willekeurige gepakt). 48 euries bij CB zonder schadevrijejaren, want daar deed ie moeilijk over..quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Joh, je rijdt een auto uit eind jaren 80 begin jaren 90 met een nieuwwaarde van nog geen 10.000 euro, dat wordt nooit duur in de verzekering. Je moet echt veel vermogen hebben wil het doorrekeken.
Zoveel is 150pk niet![]()
Dat werkte dus ook nietquote:Op maandag 9 december 2013 21:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. Vervolgens ben ik met mijn tel naar boven gegaan, ingelogd op zijn facebook, en daarna woedend naar beneden gestormd.
Ik snap er geen fuck meer vanquote:Op maandag 9 december 2013 21:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja dat is dan toch ook juist het leuke?!![]()
Nee, dat lijkt me echt geweldig! Als ik dan geen zin heb om te werken kan ik gaan!
Opladen
quote:Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jammer schat, next life misschien
uiteindelijk had ik de grootste klootzak van allemaal aan de haak geslagen. Zo goed in het uitzoeken van een vent ikquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Fijn.. Varken gaat eerst in de waterbak staan en komt daarna bij mij op schoot
Veel geld voor een auto waar nog redelijk wat aan moet gebeuren en nog maar 1 maand apk. Al is een witte wel zeldzaam.quote:Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm dat valt me nog mee bij deze (gewoon een willekeurige gepakt). 48 euries bij CB zonder schadevrijejaren, want daar deed ie moeilijk over..
Dat weet ik.quote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]als ik het niks vind gaat het over het balkon, dan weet je dat vast
het ging over de deur en jouw gejammerquote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik snap er geen fuck meer van![]()
Ja dat is wel handig dan he.
-----
Good job joof, niet laten chanteren
Ach ik schiet ook geen prijs hoorquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uiteindelijk had ik de grootste klootzak van allemaal aan de haak geslagen. Zo goed in het uitzoeken van een vent ik
Jonge, ik zei toch dat ik gewoon een willekeurige had gepakt om te kijken voor verzekeringquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Veel geld voor een auto waar nog redelijk wat aan moet gebeuren en nog maar 1 maand apk. Al is een witte wel zeldzaam.
Voor detail informatie zou je eens op het SCARB forum moeten kijken (www.alfaclub.eu/forum)
ik had het ook nog niet koud genoeg.. Eerst verwarmen met die dikke reet en dan op de stoel gaan liggen en mij extra koud achterlatenquote:
Snap ik, maar een witte is wel mooi, zelf zou ik zeker gaan kijkenquote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ik schiet ook geen prijs hoor
[..]
Jonge, ik zei toch dat ik gewoon een willekeurige had gepakt om te kijken voor verzekering
Verstand van Alfa's heb ik niet
quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat weet ik.
Maar dat gebeurt niet.
je bent dan ook 300 jaar jonger dan ik, jij hebt nog geen drangquote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach ik schiet ook geen prijs hoor
[..]
Jonge, ik zei toch dat ik gewoon een willekeurige had gepakt om te kijken voor verzekering
Verstand van Alfa's heb ik niet
Je komt het niet te weten, ook via Hups niet, zoals ik al zei, ik ben er te goed in verassingen een verrassing te houden..quote:Op maandag 9 december 2013 21:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het ging over de deur en jouw gejammer
Ja toch? En dan mijn menstruatie niet gelijk laten lopen, dan kan ik altijd neuken
-----
Moedig die smurf niet aan. Ik moet gewoon weten wat ie heeft
Evil beest welquote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had het ook nog niet koud genoeg.. Eerst verwarmen met die dikke reet en dan op de stoel gaan liggen en mij extra koud achterlaten
Ik wil zeggen "trust me" maar dat doe je toch niet..quote:
na alles wat ik voor je gedaan heb, behandel je me nu zo?quote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je komt het niet te weten, ook via Hups niet, zoals ik al zei, ik ben er te goed in verassingen en verrassing te houden..
je weet dat ik geen enkele vent vertrouw.. Ook de miniatuurversies nietquote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Evil beest wel
[..]
Ik wil zeggen "trust me" maar dat doe je toch niet..
Ik vind hem er ook wel tof uit zien, meeste kapotte onderdelen zitten vervangingen voor bij, met een beetje lullen kan er vast iets van de prijs af zodat je centen over houdt om het ook te laten vervangen..quote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, maar een witte is wel mooi, zelf zou ik zeker gaan kijken
Dan ga je er kijkenquote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snap ik, maar een witte is wel mooi, zelf zou ik zeker gaan kijken
Ga weg vrouwmens, met je 300 jaarquote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je bent dan ook 300 jaar jonger dan ik, jij hebt nog geen drang
En ik ben weer afgeschrikt, dus ik voorlopig ook niet meer
Daarom zeg ik het ook.quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je weet dat ik geen enkele vent vertrouw.. Ook de miniatuurversies niet
Het is maar even, dat kun je welquote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
na alles wat ik voor je gedaan heb, behandel je me nu zo?
ook goed. Jij kan je hele leven nog fokken. Ik heb met een beetje geluk nog 13 jaarquote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ga weg vrouwmens, met je 300 jaar
nee! Ik ben niet geduldig en ik kan niet tegen verrassingen!quote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook.
[..]
Het is maar even, dat kun je wel
Ach je ken op elk moment van de dag ineens dood neervallen hoorquote:Op maandag 9 december 2013 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook goed. Jij kan je hele leven nog fokken. Ik heb met een beetje geluk nog 13 jaar
Je overleefd het welquote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee! Ik ben niet geduldig en ik kan niet tegen verrassingen!
Wiellagers zijn kut, kachelventilator ook en de km teller kan ook in de bak zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind hem er ook wel tof uit zien, meeste kapotte onderdelen zitten vervangingen voor bij, met een beetje lullen kan er vast iets van de prijs af zodat je centen over houdt om het ook te laten vervangen..
Voor goed en betaalbaar onderhoud kan ik je dan weer een garage in Amersfoort aanraden.quote:Op maandag 9 december 2013 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan ga je er kijken
Ik heb niet zo vaak gesleuteld aan auto's, maar ik hoor wel eens dat wiellagers e.d. een ramp kunnen zijn
Je gaat teveel met mij om, met je kenquote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach je ken op elk moment van de dag ineens dood neervallen hoor
nee, pas na de 14equote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach je ken op elk moment van de dag ineens dood neervallen hoor
ik denk het nietquote:
ik hoor mij toch echt vaker ken gebruiken als jijquote:Op maandag 9 december 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat teveel met mij om, met je ken
Jawelquote:
of je kan me op zn minst een hint gevenquote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jawel
En anders hou ik 't zelf, of geef ik het aan een ander
quote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoor mij toch echt vaker ken gebruiken als jij
Klinkt als iets wat ik niet zou kopenquote:Op maandag 9 december 2013 21:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wiellagers zijn kut, kachelventilator ook en de km teller kan ook in de bak zitten.
Mocht het zo ver komen zou dat fijn zijnquote:[..]
Voor goed en betaalbaar onderhoud kan ik je dan weer een garage in Amersfoort aanraden.
Oh kutquote:Op maandag 9 december 2013 21:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat teveel met mij om, met je ken
Nee, want iedere hint die ik zou kunnen geven verraadt het meteenquote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
of je kan me op zn minst een hint geven
Dan jijquote:Op maandag 9 december 2013 21:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik hoor mij toch echt vaker ken gebruiken als jij
ik ook.. Algemeen Bekend Nijmeegsquote:Op maandag 9 december 2013 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik gebruik het zelden ja, ik heb ABN geleerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |