Ik werd niet goed van al jij berichtjes, dus ik heb je maar een nieuw lampje opgestuurdquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
M'n Tmart lampje wordt nog eens verzonden
Weer 3 maanden in onzekerheid
Op zon bedrag vind ik het toch wel ergs netjes om nog even contact te zoeken met de verkoper,quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:53 schreef SanAnt het volgende:
Wat doen jullie als na ruim 75 dagen alsnog je pakketje binnenkomt???
Voor mij de eerste keer dat na een paypallclaim hier iets binnenkomt ,ik heb "mijn" 55$ terug gekregen.
Was ook nog een pakketje zonder track nr en de postbode had het voor mijn deur gelegd (ps doet ie wel vaker er woont hier niemand in de buurt)
Iriver 180t aansluitenquote:Op dinsdag 17 december 2013 14:27 schreef Downstar het volgende:
Ohja trouwens!
Ik had op een oude paypal account dus wel die code email ontvangen!
Dus ik gauw wat geld overzetten van huidige.. even uitgerekend en ik zou er 12 euro bij moeten leggen..
wou ik bestellen, kon ik niet betalen met dat account in ebay... alleen CC toevoegen of extra storten..
Nieuw ebay account gemaakt met dat oude paypal adres, nog niet..
wat blijkt nou, ben ik vergeten de paypal marge mee te rekenen en kwam ik 10 cent te kort ofzo xD
10 cent overgemaakt en ja hoor gelijk kunnen betalen
zodoende een nog mooiere deal kunnen sluiten voor de earson bluetooth speaker
ipv de deal bij banggood voor 20 euro(inmiddels afgelopen).
voor +- 12 euro
[ afbeelding ]
toch vreemd, want de combinatie lijkt wel door paypal te worden gecheckt..quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:18 schreef -tape- het volgende:
USB kabel + Charging dock voor mijn iPhone 5S kunnen kopen met gratis 10$Even gebeld met Paypal over de e-mails dat die niet naar iedereen worden verstuurd, hier heeft Paypal geen invloed op. De mailtjes komen van Ebay en zijn compleet random.
Omdat het de zelfde vorm heeft xD?quote:Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Iriver 180t aansluiten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dit is wel zo, het is alleen te gebruiken bij accounts waar het email adres waar het mailtje naar toe is gestuurd is inbegrepen. Het is mogelijk een emailadres toe te voegen aan een ander accountquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:43 schreef Downstar het volgende:
[..]
toch vreemd, want de combinatie lijkt wel door paypal te worden gecheckt..
Waar gaan al die kabels naartoe, naar een scherm wat al in je auto is ingebouwd?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:41 schreef Skiet het volgende:
gen in mijn dashboardkastje. Dus Rood en wit voor het geluid en geel voor video. Wat kan ik daar het beste op aansluiten om video te kunnen kijken?
Ik zocht iets voor Micro-USB naar RCA maar kan g
Jup. Er zit een navigatiescherm in mijn auto. In het menu kom ik de videomode tegen welke ik kan selecteren.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waar gaan al die kabels naartoe, naar een scherm wat al in je auto is ingebouwd?
En wat voor spul zou je willen kijken dan? Heb je ook een stroomvoorziening bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
Jup. Er zit een navigatiescherm in mijn auto. In het menu kom ik de videomode tegen welke ik kan selecteren.
Waarom waarschuw je mij dan niet, oelewapperquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef shiznuts het volgende:
Zoiets had ik al verwacht door er alleen al naar te kijken...
Yeah!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef shiznuts het volgende:
Da's wel gemeen ja.
Wij zijn team Earson!
JA!! Ik was al bijna op mijn brommer gestapt richting jouw huis.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:52 schreef RobertNL het volgende:
En dan ook een beetje de verkeerde persoon beschuldigen ook nog
Ik heb hem heul niet aangeraden! Iemand anders is hier schuldig...
Dit is de boosdoenerquote:Op donderdag 12 december 2013 13:09 schreef Iemand91 het volgende:
Oh, en daar is hij weer:
¤14.99 Bluetooth MP3 speaker bij Kruidvat. Voorraad zal wel weer beperkt zijn dus haast is geboden.
[ afbeelding ]
Ik kan me toch echt herinneren dat een persoon zei...dit is de beste bluetooth speaker die ik ooit ben tegengekomen voor zo'n prijs. Dat schijtding is ook niet heel goedkoop in andere shopsquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:00 schreef shiznuts het volgende:
Dat is eigenlijk alleen een feitstelling geweest.
Daar had je natuurlijk niks mee hoeven doen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:41 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Deze http://www.buyincoins.com(...)c-product-17220.html
Ondertussen ook al 3 nieuwe batterijen erbij besteld, we gebruiken hem zo vaak/lang
quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Beter! echt een top dingetje voor dat geld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |