Waarom via een site met reclame die exact het zelfde werkt als het origineelquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:46 schreef rene90 het volgende:
Trouwens, hier krijg ik wel een normale melding gewoon:
http://track-chinapost.com/startairmail.php
Langzame Singapore Post, not tracking your items since 09-11quote:Op dinsdag 10 december 2013 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ook zo'n leuke hier:
[..]
Gee, thanks.![]()
Ik zag geen reclame (adblock) dus vandaar dat ik de reclame niet zagquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef RobertNL het volgende:
Waarom via een site met reclame die exact het zelfde werkt als het origineel
Mijn item is nooit getrackt geweest, de verkoper probeert me te vertellen dat hij er niks aan kan doen en dat hij er niks aan verdient omdat hij het niet heeft verstuurd met China Postquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef RobertNL het volgende:
[..]
En op de originele kan je ook nog meerderen gelijktijdig traceren ook
[..]
Langzame Singapore Post, not tracking your items since 09-11
Ik gebruik altijd gwn 17trackquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:01 schreef RobertNL het volgende:
En op de originele kan je ook nog meerderen gelijktijdig traceren ook
Hier ookquote:
Gelukkig is dit ding zo duurquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:34 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hier ook
Een van m'n pakketjes zogenaamd met tracking code is inmiddels al aangekomen maar nooit echt traceerbaar geweest. Net als m'n Füller muis ... maar die is nog onderweg?!
(PS. http://www.china-gadgets.de is geupdate, fancy nieuwe layout.. gadgets hunten gaat met de tijd mee)
quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe lang moeten jullie meestal wachten op een bestelling van dx.com?
Het is nu 3 weken geleden dat ik iets besteld heb maar ik heb het nog niet binnen.. 2x eerder had ik ook iets bij dx.com besteld en toen hadden ik het 15 dagen na de bestelling binnen.
Ik las net ook in de OP dat het meestal langer duurt, heb ik de vorige keren gewoon geluk gehad?
deze bestelling moet ik voor zondag binnen hebben
Waarom 'moet' je het voor zondag binnen hebben? Grote kans dat je dat niet gaat halen trouwensquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe lang moeten jullie meestal wachten op een bestelling van dx.com?
Het is nu 3 weken geleden dat ik iets besteld heb maar ik heb het nog niet binnen.. 2x eerder had ik ook iets bij dx.com besteld en toen hadden ik het 15 dagen na de bestelling binnen.
Ik las net ook in de OP dat het meestal langer duurt, heb ik de vorige keren gewoon geluk gehad?
Bedankt voor de link :quote:
Zie daar waarom het fout gaatquote:Op dinsdag 10 december 2013 16:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Het zijn accessoires voor mijn camera die ik nodig heb tijdens mijn vakantie (ik vertrek zondag.quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:01 schreef rene90 het volgende:
[..]
[..]
Waarom 'moet' je het voor zondag binnen hebben? Grote kans dat je dat niet gaat halen trouwens. Ik wacht nog op een bestelling van DX van 2 maanden geleden
quote:Op dinsdag 10 december 2013 17:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie daar waarom het fout gaat. En ja tot wel 60+ dagen momenteel.
Niet op paypalcracker.exe drukkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:41 schreef tokko1 het volgende:
chinese driver en instal programma's zijn het sowieso)[/sup]
Alles lijkt naar behoren te werken, 'leuke' lampjes die van kleur veranderen (en instelbaar zijn). Muis snelheid DPI instellen, scrollsnelheid instellen. Twee hardwarematige modes (normaal, gamen).quote:
zozo ziet er erg strak uit! Ben benieuwd naar je reviewquote:Op dinsdag 10 december 2013 17:41 schreef tokko1 het volgende:
Pakketje!
Review komt er aan![]()
(Chinese handleidingen, chinese driver en instal programma's zijn het sowieso)
Damn, nicequote:Op dinsdag 10 december 2013 17:41 schreef tokko1 het volgende:
Pakketje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Review komt er aan![]()
(Chinese handleidingen, chinese driver en instal programma's zijn het sowieso)
Extra batterijquote:
Kan zomaar zijn dat die batterij is terug gestuurd naar DX vanwege restricties van de post daar.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:18 schreef Max-Westerman het volgende:
Extra batterij
http://dx.com/p/ruibo-li-(...)30-more-white-165934
Ik heb de mijne (die van september en die van oktober) beiden ondertussen al ontvangen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:42 schreef Deezertje het volgende:
Ben ik weer met mijn wekelijkse 'Tmart zaklampje van september nog steeds niet ontvangen' update. Dat dus
Verkeerd merk..quote:Op dinsdag 10 december 2013 20:58 schreef bartvangils het volgende:
Nieuw (triestig) persoonlijk record van duurtijd van verzenden (via China Post): 2 maand!!
Voor de sportievelingen (fietsers) onder ons: het was dit wat ik ten zeerste kan aanraden.
't Is excellente kwaliteit! En dit voor amper 35,5¤
Volgens mij heeft Aldi zoiets in de aanbieding binnenkort. Hmmm.. kennelijk niet meer.quote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mijn moeder zoekt voor haar kleinzoontjes een leuk tabletje voor simpele kinderspelletjes en films/series. Het budget ligt rond de ¤100,- want in iets duurder investeren voor die kleintjes is weggegooid aangezien ze nogal eens ondeugend zijn
Beetje de eisen: Nederlandse instellingen, mooi scherm (liefste 8 inch+) en batterij is niet super belangrijk, want die kids zijn overdag toch veel buiten. Mag ook uit China komen maar moet er voor Kerst zijn.
Iemand tips? Ik let veel op telefoons, maar ,met tablets weet ik niet waar ik moet beginnen.
http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=cycling+jersey+ghost&catId=&initiative_id=SB_20131210124034quote:Op dinsdag 10 december 2013 21:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Verkeerd merk..
Ben nog altijd opzoek naar een mooie, niet te strakke Jersey van Ghost.
Had ik al gezien, maar ze hebben alleen de groene, en ik moet de zwart/rode hebben, matcht beter met de mountainbike.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |