SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznutsCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Oida! Ik ben heulendal nie van de spam nie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 18:10 schreef shiznuts het volgende:
Oida! Ik ben heulendal nie van de spam nie!Neen joh, gewoon informatieve posts en daarnaast 'een paar' minder informatieve posts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dan blijft het gezellig, net als alle shops nu met hun semi-fake reclames ivm kerst.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Top OP! Nu weet ik ook gelijk Wat Aliexpress precies is. Ik heb vorige week bij Aliexpress wat besteld, en ik had me er eigenlijk helemaal niet zo in verdiept (maar aangezien het creditcard was en het om 12 euro ging boeide het me niet zo). Ik vond het wel frappant dat de levertijd van 15 tot 60 dagen variëerde. Ik koop heel vaak spullen op Ebay uit HongKong, maar dit vind ik toch wel heel lang. Alhoewel ik laatst wel een pakketje binnenkreeg wat ik in augustus had besteld... Wat ik ook weer geheel was vergeten daarna.![]()
Is die aanbieding er nog? Voor 55 euro wil ik ook wel eens active noise cancelling testenquote:Op zondag 8 december 2013 21:04 schreef shiznuts het volgende:
Ik ben een anytime, anyday, anywhere shopper. Maar niet alleen China schtuff. Gewoon alles dat als een sweet deal klinkt. Gisteren WESC RZA Premium Deep Black met active noise cancellation voor 55,- ekkies op de kop getikt.
Omdat ik nog niet genoeg headphones heb. Jwt.![]()
![]()
Is EMS aanbevolen? Bij mijn Taobao tussenpersoon is EMS namelijk even duur als normale China Post. Ik lees echter verschillende verhalen over EMS. Of is de kans dat je bij EMS invoerbelasting moet betalen veel groter dan bij China Post?![]()
Nope, was gisteren een Super Sonntag Adventdeal op: http://www.mediamarkt.at . Was binnen een paar uur uitverkocht (de 'deep black'), gelukkig wist ik kort na middernacht al van de deal af en sloeg ik gelijk toe. Hadden daarna nog wel de hele dag de witte. Neways. Is in ieder geval een grote prijsdrop gaande, want ze hadden eigenlijk tijdenlang een retailprijs van 275 EUR (zoals ook de actuele prijs bij Conrad: http://www.conrad.nl/ce/nl/product/405894 ) en nu zie je ze af en toe goedkoop oppoppen. Zo ook laatst bij Zavvi, inmiddels ook uitverkocht: http://www.zavvi.nl/elect(...)-black/10788780.html .quote:Op maandag 9 december 2013 19:25 schreef groninge01 het volgende:
[..]
Is die aanbieding er nog? Voor 55 euro wil ik ook wel eens active noise cancelling testenThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Is mijn pakketje al onderweg shiz?
Ik heb trouwens zo'n magnetron chips maak setje gekocht, benieuwd of het wat is![]()
![]()
Zal us kijken, had geloof ik nog geen updatemailtje gekreegt.Die chipsmaker zag ik ook eens bij BIC ja, maar toen wilde ik toch liever geen kanker. En ik heb toch ook nooit aardappels in huis (ik heb niet eens een schilmesje, ook eten bestel ik; dan al niet Chinees
; hoewel, gisteren heb ik braaf een schnitzel gebakken en peen & erwtjes + aardappeltoefjes uit de oven + appelmoes op).
- Grmpf.Heeft iemand anders dat ook op AliE?
'(3) Items in your Cart now cost less!'
* shiznuts klikt
'Your Shopping Cart is empty Start shopping now!'
FUUUUU!
/ (3) new notifications not resets
- Ah ja. Je Earson ER-151 is onderweg al.Zie DM.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik dacht even dat er stond... Shiz, onze spermaslet![]()
Het is pas 20:00, ik zal maar niets gaan kopen vanavond![]()
![]()
Kom ik bij een supermarkt hè...
Zeggen ze: 'ruim je het ook ff op viezerik!'.
Nee, maar ff serieus.Ik kom dus bij een supermarkt hè.
Zeggen ze 'ja, hey, does niet, da's nu al de tweede keer, als je weer zo gaat lopen doen bellen we de pliesie!'.
Haha. Ok ok. Geintje, geintje.
Kom ik bij de supermarkt, hè... GEWOON OMDAT IK GROENTE WIL KOPEN, verder niks. Tjonge jonge.
Dus ik vraag zo'n medewerkster 'weet je toevallig waar de peen is?'
KRIJG IK TOCH GVD DE PLIESIE OP MN DAK JONG!
* shiznuts weer een post dichterbij de 30.000 isThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Helemaal als je zulke dingen leest kan je beter maar niet China shoppenquote:Op maandag 9 december 2013 20:22 schreef monkeybrain het volgende:
Ik dacht even dat er stond... Shiz, onze spermaslet![]()
Het is pas 20:00, ik zal maar niets gaan kopen vanavond![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 21:34 schreef rene90 het volgende:
[..]
Helemaal als je zulke dingen leest kan je beter maar niet China shoppen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Real power isn't given, it must be taken-![]()
Mijn moeder zoekt voor haar kleinzoontjes een leuk tabletje voor simpele kinderspelletjes en films/series. Het budget ligt rond de ¤100,- want in iets duurder investeren voor die kleintjes is weggegooid aangezien ze nogal eens ondeugend zijn
Beetje de eisen: Nederlandse instellingen, mooi scherm (liefste 8 inch+) en batterij is niet super belangrijk, want die kids zijn overdag toch veel buiten. Mag ook uit China komen maar moet er voor Kerst zijn.
Iemand tips? Ik let veel op telefoons, maar ,met tablets weet ik niet waar ik moet beginnen.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.![]()
Gaat niet lukken, tenzij je via DHL / whatever gaat doen waardoor je een grote kans hebtquote:Op maandag 9 december 2013 22:36 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mag ook uit China komen maar moet er voor Kerst zijn.
op de douanekosten. Ik denk dat je beter af bent bij een marktplaats zoektocht naar een nexus ofzo.![]()
http://www.archos.com/nl/(...)0childpad/index.html
Ik wil de ARCHOS GamePad 2.Kan je nog niet bestellen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
30k pas? pfft..quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef shiznuts het volgende:
Zeggen ze 'ja, hey, does niet, da's nu al de tweede keer, als je weer zo gaat lopen doen bellen we de pliesie!'.
Kom ik bij de supermarkt, hè... GEWOON OMDAT IK GROENTE WIL KOPEN, verder niks. Tjonge jonge.
* shiznuts weer een post dichterbij de 30.000 is![]()
Alvast gefeliciteerd met je 10-jarig FOK!jubileum!quote:![]()
nog 3 daagjes, maar thnxquote:Op maandag 9 december 2013 22:46 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je 10-jarig FOK!jubileum!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef shiznuts het volgende:
* shiznuts weer een post dichterbij de 30.000 is
Nieuw is niet altijd beter.![]()
Ik ga dus echt nooit meer bij Aliexpress kopen. Die website is zo klantonvriendelijk opgezet dat ik letterlijk niks anders kan doen dan dingen bestellen en vervolgens maar bidden dat het verder wel goed komt.![]()
Zie ik nu ook staan jaquote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
17track: , Parcels sent to the Netherlands, Can't be online tracking!
Weer iets nieuws. Hij krijgt alsnog gewoon een 3s code in Nederland natuurlijk.
![]()
Zal wel een storing zijn denk ik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef rene90 het volgende:
[..]
Zie ik nu ook staan ja. Hij krijgt alsnog gewoon een 3s code in Nederland natuurlijk.
![]()
Ook zo'n leuke hier:quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:14 schreef Ron.Jeremy het volgende:
17track: , Parcels sent to the Netherlands, Can't be online tracking!
Weer iets nieuwsGee, thanks.quote:Information received (this is not an acknowledgment of the physical receipt of the stated registered article)![]()
![]()
Stond er deze eerst wel bij? Volgens mij zie ik hem nu voor het eerstquote:2013-12-07 00:00, Arrived at overseas (Country code: NL)
Wat deed Ctrl+W ook alweer?![]()
Is een bekende status hoorquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:43 schreef BillsGate het volgende:
[..]
Stond er deze eerst wel bij? Volgens mij zie ik hem nu voor het eerst![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: