Ja, maar ik kijk dus niet om vanwege haar 'lekkerness'.quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar alle paparazzi kent haar wel.. dat bedoelde ik.... Sowieso dat je dan ook ff omkijkt waarvoor al die heisa nou is
En ga dan nu eens op zoek naar Martyrsquote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik haal de meeste films en series binnen via torrents..
http://kickass.to/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Multitaskenquote:Op maandag 9 december 2013 17:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Voorlopig zit je nog te fokken..
http://kickass.to/martyrs-2008-dvdrip-xvid-zektorm-t2470964.htmlquote:Op maandag 9 december 2013 17:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ga dan nu eens op zoek naar Martyrs![]()
Want blijkbaar denk je dat ik daar nog niet had gekeken
Vrij druk dat welquote:Op maandag 9 december 2013 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
Viel gister tegen.... doordeweeks zijn er leukere
Engels gesproken? Klopt dat wel? Is ie niet nagesynchronidingus? Kan me niet herinneren dat het een engelstalige film was namelijkquote:Op maandag 9 december 2013 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
http://kickass.to/martyrs-2008-dvdrip-xvid-zektorm-t2470964.html![]()
Frans/Canadees, maar Frans gesproken..quote:Op maandag 9 december 2013 17:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Engels gesproken? Klopt dat wel? Is ie niet nagesynchronidingus? Kan me niet herinneren dat het een engelstalige film was namelijk
Ja maar:quote:Op maandag 9 december 2013 17:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Frans/Canadees, maar Canadees gesproken..
Maar hij staat er dus wel ergens tussen
Ah vandaar dat ik zo weinig sjans krijg....quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef xFriendx het volgende:
Dan zie je daar op de crosstrainer, die blondine, die perfecte billen....
Oh wacht, zit hier om zelf te trainen...
Zie editquote:Op maandag 9 december 2013 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar:
Audio track: English
Subtitles: English / Espaņol
quote:Op maandag 9 december 2013 17:05 schreef xFriendx het volgende:
Dan zie je daar op de crosstrainer, die blondine, die perfecte billen....
Oh wacht, zit hier om zelf te trainen...
Verandert niets aan mijn post!quote:
I know nog beetje ziek dus vrij gaar dan. Gisteren ook al zit dan meteen op stuk minder gewicht.quote:
Niet zo gek. Heb ik ook wel eens.quote:Op maandag 9 december 2013 17:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
I know nog beetje ziek dus vrij gaar dan. Gisteren ook al zit dan meteen op stuk minder gewicht.
Die link die jij me gaf geeft iets heel anders aan!!quote:
En op dezelfde pagina:quote:Language: English
Subtitles: English
Maar ik heb hem bijna binnen dus even kijken of het wat isquote:Audio track: English
Subtitles: English / Espaņol
In de edit van jouw quote stond de franse schatquote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die link die jij me gaf geeft iets heel anders aan!!
[..]
En op dezelfde pagina:
[..]
Maar ik heb hem bijna binnen dus even kijken of het wat is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |