Je wil niet wetenquote:
Sorryquote:Op maandag 9 december 2013 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Je conformeert je niet aan hun cultuur.
Eigen schuld.
Daarom juist.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat moet je daar, je haat Turken
Turken zijn het probleem niet, daar heb je weinig last van en het ruimt zichzelf op via eerwraak, beter ga je naar de marokkaantjestopics.quote:
Bestaat die ook? Wollah stuur link.quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Turken zijn het probleem niet, daar heb je weinig last van en het ruimt zichzelf op via eerwraak, beter ga je naar de marokkaantjestopics.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
#TeamEBAH
Niet dat ik Turken haat, maar sta wel aan zijn kant in die kutdiscussie.
quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Bestaat die ook? Wollah stuur link.
Welke discussie? Waar? Linkje?quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
#TeamEBAH
Guy With 5 DUI's Gets Pranked Into Thinking Hes Been In A Coma For 10 Years!
Zieke prank!
Somsquote:
Nope, een tapijt met verschillende schoenen.quote:Op maandag 9 december 2013 19:21 schreef remi1986 het volgende:
daar hebben ze zeker ook een KLB variant .. de klaagmuur?
Shiiiitquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
#TeamEBAH
Guy With 5 DUI's Gets Pranked Into Thinking Hes Been In A Coma For 10 Years!
Zieke prank!
Wat doe je a zemer!! Eerst naaktpics man. Godver.quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #993 Ne Mutlu Türküm Diyene!
lol volgens mij heb ik die link van jou .. was iig vanmorgen al hier gepostquote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wat doe je a zemer!! Eerst naaktpics man. Godver.
Chai pls man, houd je bekquote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom is het nodig om dat erbij te vermelden?
Normaal ben je wel tegen een hele bevolkingsgroep als je een andere mening hebt?
En waar is het Marokkanen topic? of is die gewoon niet zo actief en staat die wat pagina's verder in GC?quote:Op maandag 9 december 2013 19:27 schreef remi1986 het volgende:
[..]
GC / Turken op FOK! #993 Ne Mutlu Türküm Diyene!
weet ik niet .. heb in beide niks te zoeken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef Chai het volgende:
[..]
En waar is het Marokkanen topic? of is die gewoon niet zo actief en staat die wat pagina's verder in GC?
Ja lekker die slachtofferkaartcultuur in stand houden.quote:Op maandag 9 december 2013 19:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Chai pls man, houd je bek. Als ik alleen #TeamEBAH had gezegd kwam het over alsof ik Turken haat en punt uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |