jep helaasquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef remi1986 het volgende:
[..]
tja achteraf is het makkelijk praten natuurlijk
Zijn gewoon verstandig en houden het overzicht hoorquote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Chai het volgende:
Mortaxx en MurBeetje stoer doen met fictieve muntjes praat, maar falen als het er echt op aan komt.
niet stoer, ik vertel net nog dat ik pussy ben.quote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef Chai het volgende:
Mortaxx en MurBeetje stoer doen met fictieve muntjes praat, maar falen als het er echt op aan komt.
Ja, nee, ik durf nét niet denk ik en lees liever jullie succes/faalverhalenquote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
500 euro dushoogtepunt was iets van 900 geloof ik en daar gaat ie nog wel overheen. Maar 100x je inleg eruit halen lukt niet meer
Of je moet daytraden, koers is erg volatiel dus als je op juiste momenten in en uitstapt is er best veel winst te behalen.
En levert sowieso meer op dan je spaarrekeningdisclaimer: je kan ook alles kwijtraken
dat jaquote:Op maandag 9 december 2013 18:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zijn gewoon verstandig en houden het overzicht hoor.
yuri ging daar hard opquote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
En je hebt de altcoins nog met van die debiele stijgingen,
http://coinmarketcap.com/, nu is QRK helemaal hip. Pakken mensen in een paar dagen veel geld mee
Hoe ontstaat zoiets vraag ik me afquote:Op maandag 9 december 2013 18:51 schreef Mortaxx het volgende:
En je hebt de altcoins nog met van die debiele stijgingen,
http://coinmarketcap.com/, nu is QRK helemaal hip. Pakken mensen in een paar dagen veel geld mee
Zitten ook scams bij. Dat QRK ook, is premined en de makers hebben Max Keiser flink wat coins toegeschoven. Die is het als een gek gaan promoten op tv/sociale media waardoor het balletje is gaan rollenquote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoe ontstaat zoiets vraag ik me af. Lijkt me niet dat elke poeplap z'n eigen munt op de markt kan brengen?
Wow.. So so sensitive deze manquote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Wauw ik was net even tien seconden homo. (Inb4 dwc: "kill je bent fulltime homo") Negerpapa met z'n negerkindje in de metro en hij was echt kanki aandoenlijk met z'n kindje (jaar of 3) aan t spelen. Vervolgens draaide dat kindje d'r gezicht naar mij toe en lachte me kapot lief toe en zwaaide.
Maar hoe begin je zoiets dan? Heb je een zak chartaal geld, een scriptkiddie à la Panzermaus, een serverpark en een marketingmachine nodig alvorens je je eigen munt hebt of hoe werkt zoiets?quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zitten ook scams bij. Dat QRK ook, is premined en de makers hebben Max Keiser flink wat coins toegeschoven. Die is het als een gek gaan promoten op tv/sociale media waardoor het balletje is gaan rollenDit soort coins hebben helemaal geen waarde, puur pump en dump. Op korte termijn veel mee te verdienen, maar op lange termijn waardeloos
quote:Op maandag 9 december 2013 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
(Inb4 dwc: "kill je bent fulltime homo")
ben ze al aan t maken gquote:Op maandag 9 december 2013 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer voor hij ook baby's wil gaan maken.
Een scriptkiddie is in principe genoeg. En je moet mensen zover krijgen het te gaan minen/verkopen/kopenquote:Op maandag 9 december 2013 18:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar hoe begin je zoiets dan? Heb je een zak chartaal geld, een scriptkiddie à la Panzermaus, een serverpark en een marketingmachine nodig alvorens je je eigen munt hebt of hoe werkt zoiets?
[..]!
Net zo stabiel als die dollarquote:Op maandag 9 december 2013 18:56 schreef remi1986 het volgende:
dat bitcoin is zo brak als een mandje .. van weekend nog in nieuws dat koers bijna gehalveerd was.
Valt me nog mee dat er nog geen FOK!coin is danquote:Op maandag 9 december 2013 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Een scriptkiddie is in principe genoeg. En je moet mensen zover krijgen het te gaan minen/verkopen/kopen
gat in de kankimarktquote:Op maandag 9 december 2013 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat er nog geen FOK!coin is dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |