Ditquote:
Zij gebruikt dat woord fucking vaakquote:
Het woord 'oprecht'? Klopt wel ja, maar beetje suffig dat je dat opvalt.quote:Op maandag 9 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij gebruikt dat woord fucking vaak. Maar misschien zoiets dat je pas opvalt als je erop let.
Beetje wel iddquote:Op maandag 9 december 2013 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zij gebruikt dat woord fucking vaak. Maar misschien zoiets dat je pas opvalt als je erop let.
"cristinayang" + "oprecht" Ongeveer 1.800 resultaten (0,31 seconden)
Hoezo, als ik elke keer 'schoenzool' gebruik valt je dat toch ook op gegeven moment opquote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het woord 'oprecht'? Klopt wel ja, maar beetje suffig dat je dat opvalt.
Hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje wel idd
http://fok.nl/sherlock/?b(...)oprecht¬intopic=0
deze is ook gruwelijk!!quote:Op maandag 9 december 2013 17:09 schreef E.B.A.H. het volgende:
Whehehe eindelijk een K.O. die verkeerd gaat
https://www.facebook.com/photo.php?v=559211067490752
Taal is zeg maar echt jouw ding aan het worden, of niet?quote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo, als ik elke keer 'schoenzool' gebruik valt je dat toch ook op gegeven moment op.
Altijd al geweest, totdat ik Chloro tegenkwamquote:Op maandag 9 december 2013 17:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Taal is zeg maar echt jouw ding aan het worden, of niet?
Roeh't kowed a schoenzoolquote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoezo, als ik elke keer 'schoenzool' gebruik valt je dat toch ook op gegeven moment op.
Egyptquote:
Hahahahaquote:Op maandag 9 december 2013 17:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Beetje wel idd
http://fok.nl/sherlock/?b(...)oprecht¬intopic=0
Oei, WWF shit, gruwelijk iddquote:Op maandag 9 december 2013 17:14 schreef remi1986 het volgende:
[..]
deze is ook gruwelijk!!
https://www.facebook.com/(...)34097&type=2&theater
Arabischquote:
geen sex and the city JHAHAHHAHAHHJAJGAquote:Op maandag 9 december 2013 17:19 schreef Chai het volgende:
SEX / geen zin in sex door zijn acne
Sex and the City syndroom
Che_ staat op 1.quote:Op maandag 9 december 2013 17:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
OHJJAAAAA, grid![]()
Sorry herzien lijstje,
1. 2NutZ
2. Grid
3. CB
4. Murdera
5. dWc (in yo face bitch)
Jawel, mijn neefje blijft nummer 1. Doelde op KLB toch?quote:Op maandag 9 december 2013 17:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hey, ga je voor che? geen incest meer?
Welke opmerking en waarom?quote:Op maandag 9 december 2013 17:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vond jouw opmerking tegen F1978 ook ver over de schreef gaan
Dan is het goed.quote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel, mijn neefje blijft nummer 1. Doelde op KLB toch?
Dat hij zijn bek moet houden en dat hij een typisch uiterlijk heeftquote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel, mijn neefje blijft nummer 1. Doelde op KLB toch?
[..]
Welke opmerking en waarom?
Ik trouw van de zomer met mijn neefquote:Op maandag 9 december 2013 17:23 schreef remi1986 het volgende:
er was iets met die stimorol, weet alleen niet meer wat
ow shitquote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik trouw van de zomer met mijn neef
quote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef remi1986 het volgende:
[..]
ow shit..
nee was een user hier vanmorgen en de rest dacht dat die een kloon is van jou
quote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Maar goed ik ga weer uitloggen en inloggen als Maidenstower![]()
Faalfaalfaaalquote:Op maandag 9 december 2013 17:26 schreef Hoogstaande het volgende:
Teringlang gezocht naar die website van VeerEli, was ie zo makkelijk te vinden
gvd het is dus ook nog zo.. hoe kansloos ben je dan als je gesprekken met jezelf gaat voeren in GCquote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
Maar goed ik ga weer uitloggen en inloggen als Maidenstower![]()
Your mother had to be ignorant to name you "Sharkeisha", congrats you just fullfilled your Ghetto Manifest Destiny and made CNN headlines. Thanks for keeping it classy. Now I get to watch some white lady explain your behavior on Animal Planet.quote:
Rot op man, ik maakte die opmerking niet, ik postte alleen ondersteunend beeldmateriaal.quote:Op maandag 9 december 2013 17:25 schreef Stimorol- het volgende:
En dwc. Dat ws echt hard richting rosepetals
Het ondersteunde gewoon veel te erg.quote:Op maandag 9 december 2013 17:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Your mother had to be ignorant to name you "Sharkeisha", congrats you just fullfilled your Ghetto Manifest Destiny and made CNN headlines. Thanks for keeping it classy. Now I get to watch some white lady explain your behavior on Animal Planet.
[..]
Rot op man, ik maakte die opmerking niet, ik postte alleen ondersteunend beeldmateriaal.
Ja.quote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ik het weer gedaan.
Is gewoon zo. Met zijn mutantpenis.quote:Op maandag 9 december 2013 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat hij zijn bek moet houden en dat hij een typisch uiterlijk heeft![]()
![]()
Tief op, je gaat me niet wijsmaken dat je ooit hebt lopen janken door mijquote:Op maandag 9 december 2013 17:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Jij laat altijd iedereen huilen met je gemeenheid![]()
[/ervaringsdeskundige]
WAaattquote:Op maandag 9 december 2013 17:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is gewoon zo. Met zijn mutantpenis.
Echt wel. Ik doe hier altijd wel alsof ik kan incasseren, maar dat is heul niet zo.quote:Op maandag 9 december 2013 17:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tief op, je gaat me niet wijsmaken dat je ooit hebt lopen janken om mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |