Ja, maar die kwam helemoal uut Canada.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef jeroen1976 het volgende:
Toch wel vreemd dat hij idd niet het NL/CAN meisje in ieder geval mee nam naar de volgende ronde. Vond het wel grappig om te horen dat ze een paar keer 'so' zei als tijdens de Nederlandse zinnen, dat is heel herkenbaar en doe ik ook als ik weer Nederlands spreek.
Mooi dat je bevestigt wat iedereen al dacht. Jan is gewoon een autist. Sowieso vond ik het raar om alle Canadezen/Nederlanders over een kam te scheren, verschilt per individu wie lui of een harde werker is.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:55 schreef jeroen1976 het volgende:
Ik denk dat Jan het gewoon moeilijk vindt om contact te hebben met vrouwen over het algemeen in plaats van wat hij zegt dat Canadese vrouwen niets voor hem zijn vanwege hun doen en laten!
Ik woon zelf ook in een agrarisch gebied in Canada en de vrouwen zijn hier over het algemeen juist harde werkers die helemaal niet een 'dat komt morgen/volgende week/volgende maand wel' mentaliteit hebben. Ik heb over het algemeen goede ervaring met de boeren/ranch meiden op relatie gebied, maarja, iedereen beleeft dingen anders he.
Ook de eenzaamheid valt reuze mee hoor als je de gezelligheid zelf zoekt. Het is dan wel een uitgestrekt land maar ik ken veel boeren families en iedereen zoekt elkaar veel op, gaan regelmatig feesten en hebben ook met een boerderij genoeg vrije tijd om leuke en sociale dingen te doen.
Toch wel vreemd dat hij idd niet het NL/CAN meisje in ieder geval mee nam naar de volgende ronde. Vond het wel grappig om te horen dat ze een paar keer 'so' zei als tijdens de Nederlandse zinnen, dat is heel herkenbaar en doe ik ook als ik weer Nederlands spreek.
Is hier in het topic inderdaad gezegd, heb het ook ergens gelezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 07:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op het BZV forum? Zo slecht opletten en dan daar reageren...
Misschien hebben ze al wel 10 uur naast elkaar gezeten in het vliegtuigquote:Op woensdag 11 december 2013 03:06 schreef Marcomacro het volgende:
Nog zoiets, Jan uit Canada. Zijn humor, is de Finkers humor. Alles relativeren. Daar moet je wel tegen kunnen als je alleen elkaar hebt. Ik verbaas me over zijn selectie. Dat vrouwtje in het roze ziet er lekker uit, maar heeft volgens mij geen idee hoe je van het padje af kan raken als je wekenlang ingesneeuwd zit. En zo heeft ie allemaal van die niet afgebakken types. Wel goeie eye-candy maar Jan leeft niet helemaal in de realiteit. Dat hij die Canadese niet opnam in zijn selectie van 5 bewijst dat volgens mij. Ze is zichzelf, komt aardig over en is gewend aan de grillen en eenzaamheid van Canada. In 5 minuten kan je alleen snel zien of het echt helemaal mis is. Dat leek me met dit meisje niet. Ze had een jetlag en was enorm zenuwachtig. maar het leek mij een potentiele kandidate voor hem, die hij na de dagdate alsnog had kunnen ontvrienden als het dan blijkt tegen te vallen.
Op de site staat wel een previewquote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Ben erg benieuwd wat voor vrouwen er op Johan af zijn gekomen.
Ik kan niet de enige zijn die zich dit afvraagt
Veel pittige kapsels met een maatje meer gok ik zo.quote:Op zondag 15 december 2013 16:04 schreef Amarantha het volgende:
Ben erg benieuwd wat voor vrouwen er op Johan af zijn gekomen.
Ik kan niet de enige zijn die zich dit afvraagt
Mooi is dat altijd hier. Het is raar om iedereen over een kam te scheren terwijl Jan die ervaring misschien wel wat meer heeft maar iemand op basis van 10 minuten tv een autist noemen kan wel.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:32 schreef Scarface88 het volgende:
Mooi dat je bevestigt wat iedereen al dacht. Jan is gewoon een autist. Sowieso vond ik het raar om alle Canadezen/Nederlanders over een kam te scheren, verschilt per individu wie lui of een harde werker is.
Tuurlijk joh, niks mis mee. Is toch heerlijk man.quote:
Soort Secret Plessure.quote:Op zondag 15 december 2013 20:19 schreef marcodej het volgende:
Tuurlijk joh, niks mis mee. Is toch heerlijk man.
Jep, eentje over Wim. Voor de rest weet ik het niet.quote:Op zondag 15 december 2013 20:22 schreef Ooi86 het volgende:
Was er vorige week eigenlijk nog een bzv lucky tv?
En 1 over Jan.quote:Op zondag 15 december 2013 20:23 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Jep, eentje over Wim. Voor de rest weet ik het niet.
Beter een gat in zn keel, dan een keel in zn gat.quote:
Saai figuur inderdaad.quote:Op zondag 15 december 2013 20:26 schreef Ooi86 het volgende:
Misschien is t vloeken in de kerk, maar ik vind jos echt geen donder aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |