abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134082179

Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum te Hengelo (OV)
Capaciteit: 30.205
Voorzitter: Joop Munsterman
Tech. Directeur: Cees Lok
Alg. Directeur: Onbekend sinds aftreden Jan van Halst
Trainer/Coach: Michel Jansen (officieel) / Alfred Schreuder
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: XXImo
Begroting: ¤ 46 miljoen (2012-2013)
Competitie: Eredivisie

quote:
FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.

Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.

Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.

VBL / [FC TWENTE] #131: Luc voor Luuk?

http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

Selectie 2013/2014:

quote:
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
22 Marsman, Nick (NED) Keeper
? Stevens, Sonny (NED) Keeper

2 Koppers, Dico (NED) Verdediger
3 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Martina, Cuco (NED) Verdediger

5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder

7 Mokhtar, Youness (NED) Aanvaller
9 Djordjevic, Luka (MON) Aanvaller huurling
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
12 Hölscher, Tim (DUI) Aanvaller
24 Promes, Quincy (NED) Aanvaller
26 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
Openingspost is hier terug te vinden
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 15:33:33 #2
35723 crew  GGMM
pi_134082237
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen de topclubs en de subtoppers zoals Twente. De aandacht en de verwachtingen liggen veel hoger. De kans dat ze onder druk zwichten is dan ook groter.
True, maar daar zullen ze toch mee om moeten gaan, want zoals je zelf terecht aangeeft; uiteindelijk komt die aandacht toch wel weer naarmate je langer mee doet om de titel. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_134082271
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef GGMM het volgende:

[..]

True, maar daar zullen ze toch mee om moeten gaan, want zoals je zelf terecht aangeeft; uiteindelijk komt die aandacht toch wel weer naarmate je langer mee doet om de titel. :)
Die weg is wel wat langer dan 2 of 3 keer kampioen worden. Maar inderdaad uiteindelijk zal die verwachting er komen.
pi_134082471
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef Godtje het volgende:

[..]

Die weg is wel wat langer dan 2 of 3 keer kampioen worden. Maar inderdaad uiteindelijk zal die verwachting er komen.
En arrogant zijn we ook al, dus daar hoeven we niet meer voor op cursus in Amsterdam.

maandag 9 december 2013 @ 15:51:27 #5
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134082850
We komen er wel ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  maandag 9 december 2013 @ 15:53:23 #6
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_134082919
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hier ga ik niet serieus op in verder.
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 15:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hier ga ik ook niet serieus op in.
Typisch wel. Veel getroll, geen inhoud. Kenmerkend voor Ajacieden overigens, lekker hard brullen en vooral jezelf op de borst slaan zodat het lijkt alsof ze heel wat zijn. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_134082947

"Ik zou het fijn vinden als je even aan mijn vinger ruikt."
pi_134082958
Talent zit iig (even) niet in O-19 geloof ik he? Echt van de mat gespeeld afgelopen zaterdag.

Of volgt niemand hier jullie jeugd? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Forum Admin maandag 9 december 2013 @ 15:54:55 #9
35723 crew  GGMM
pi_134082970
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Typisch wel. Veel getroll, geen inhoud.
Daarom ga ik er maar niet op in. :)
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 9 december 2013 @ 15:55:21 #10
358523 IkStampOpTacos
pi_134082992
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Talent zit iig (even) niet in O-19 geloof ik he? Echt van de mat gespeeld afgelopen zaterdag.

Je doelt op Jong Twente?
-
pi_134083049
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Je doelt op Jong Twente?
Nee, Onder-19, of de A1 dus eigenlijk.
  maandag 9 december 2013 @ 15:57:20 #12
358523 IkStampOpTacos
pi_134083078
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 09:42 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Tegen Roda werd qua score misschien moeizaam gewonnen maar Twente was toen echt veel beter dan de score deed vermoeden. Tegen AZ was een gelijkspel meer terecht imo.
Hoezo meer terecht? AZ had mazzel met die vroege goal, verder hebben ze maar 2 schoten tussen de palen gehad. :') Zodra AZ had gescoord kwamen ze er een paar keer uit met een counter maar toen er daadwerkelijk gevoetbald moest worden, werden ze van de mat getikt en verloren ze.
-
  maandag 9 december 2013 @ 15:58:22 #13
358523 IkStampOpTacos
pi_134083109
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, Onder-19, of de A1 dus eigenlijk.
Ah, nee ik kom niet meer in Hengelo sinds ik verhuisd ben en mijn familie niet meer in de buurt van de trainingsvelden woont. Dus zo goed volg ik de jeugd (buiten Jong) niet meer.
-
pi_134083170
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ah, nee ik kom niet meer in Hengelo sinds ik verhuisd ben en mijn familie niet meer in de buurt van de trainingsvelden woont. Dus zo goed volg ik de jeugd (buiten Jong) niet meer.
Ah ok!

Ach ja het was natuurlijk maar 1 wedstrijd dus veel zegt 't waarschijnlijk toch niet. :+
pi_134083216
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
We komen er wel ^O^
We doen van alles goed de laatste tijd. Spelopvatting, scouting, transfers, stadion, staf en sfeer. Goed om te zien dat er met zijn allen wordt gebouwd (waar het in het verleden soms korte termijn was). ^O^

En dan nu even aandacht voor mijn favoriete speler:

Altijd 100%. Trekt nooit zijn been of hoofd terug. Paar hechtingen erin en gaan met die banaan. _O_
  maandag 9 december 2013 @ 16:02:31 #16
358523 IkStampOpTacos
pi_134083264
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ah ok!

Ach ja het was natuurlijk maar 1 wedstrijd dus veel zegt 't waarschijnlijk toch niet. :+
Hmm, 0-4 tegen de A-junioren van Utrecht? Zie dat ze middenmoot staan. Tja, niet geweldig.
-
pi_134083307
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Hmm, 0-4 tegen de A-junioren van Utrecht? Zie dat ze middenmoot staan. Tja, niet geweldig.
Yep, het had ook 0-8 kunnen worden.
  maandag 9 december 2013 @ 16:04:14 #18
358523 IkStampOpTacos
pi_134083321
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef huffderobot het volgende:

[..]

We doen van alles goed de laatste tijd. Spelopvatting, scouting, transfers, stadion, staf en sfeer. Goed om te zien dat er met zijn allen wordt gebouwd (waar het in het verleden soms korte termijn was). ^O^

En dan nu even aandacht voor mijn favoriete speler:

Altijd 100%. Trekt nooit zijn been of hoofd terug. Paar hechtingen erin en gaan met die banaan. _O_
Da's een beste elleboog trouwens. :o
-
  maandag 9 december 2013 @ 16:06:32 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_134083406
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Yep, het had ook 0-8 kunnen worden.
De meest talentvolle A-jeugd zal wel bij jong spelen. Niet zo raar dus
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_134083431
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:

Daarom halen we spelers als Eghan, Ebecilio, Corona, Guti, Tapia erbij. En vergeet niet dat eeuwig toptalent Andrej Rendla op de weg terug is. :Y
pi_134083589
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef Caland het volgende:

[..]

De meest talentvolle A-jeugd zal wel bij jong spelen. Niet zo raar dus
Ja en de meest talentvolle B-jeugd speelt bij de A-jeugd...
  maandag 9 december 2013 @ 16:11:32 #22
358523 IkStampOpTacos
pi_134083609
quote:
19s.gif Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Daarom halen we spelers als Eghan, Ebecilio, Corona, Guti, Tapia erbij. En vergeet niet dat eeuwig toptalent Andrej Rendla op de weg terug is. :Y
Rendla is inmiddels al de 20 gepasseerd en wordt waarschijnlijk nooit meer wat.
-
pi_134083659
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Rendla is inmiddels al de 20 gepasseerd en wordt waarschijnlijk nooit meer wat.
23. Loyaal van de club, maar als ik hem nog in het eerste mag begroeten dan eet ik Roberto Rosales op (ga ik echt proberen ;). :X
  maandag 9 december 2013 @ 16:15:28 #24
358523 IkStampOpTacos
pi_134083753
quote:
19s.gif Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef huffderobot het volgende:

[..]

23. Loyaal van de club, maar als ik hem nog in het eerste mag begroeten dan eet ik Roberto Rosales op (ga ik echt proberen ;). :X
Scoorde laatst wel weer voor het eerst. _O_

Oefenwedstrijd, maar ja boeiend.
-
pi_134083955
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Scoorde laatst wel weer voor het eerst. _O_

Oefenwedstrijd, maar ja boeiend.
Ik vind het wel mooi. Stel dat hij over een jaar gewoon 15 goals maakt in het eerste. Zou je een geweldig boek over kunnen schrijven. :Y
  maandag 9 december 2013 @ 16:22:08 #26
358523 IkStampOpTacos
pi_134084007
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi. Stel dat hij over een jaar gewoon 15 goals maakt in het eerste. Zou je een geweldig boek over kunnen schrijven. :Y
Ja dat zeker.

Maar volgens mij gaan ze er bij Twente zelf ook niet meer van uit dat hij ooit nog terugkeert op het hoogste niveau.
-
pi_134084223
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja dat zeker.

Maar volgens mij gaan ze er bij Twente zelf ook niet meer van uit dat hij ooit nog terugkeert op het hoogste niveau.
Ik dat hij hilarische moppen vertelt en in de kleedkamer geweldige muziek draait. Dat soort dingen moet je namelijk niet aan Sander Boschker overlaten. *)
pi_134084473
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Het was een groter talent dan Arnautovic destijds, jammer dat het zo is gelopen met die jongen.
pi_134084569
TT is voorbarig, is pas op 23 februari weer van toepassing. :)
BFF met GGMM
pi_134084858
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
TT is voorbarig, is pas op 23 februari weer van toepassing. :)
Je bedoelt talent om heel snel heel stil te zijn en het hoofd te buigen en daarna heel rustig een traantje te laten in de bus terug?
pi_134084937
quote:
12s.gif Op maandag 9 december 2013 16:47 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Je bedoelt talent om heel snel heel stil te zijn en het hoofd te buigen en daarna heel rustig een traantje te laten in de bus terug?
Huilen doen ze in Eindhoven. :{w
BFF met GGMM
pi_134089423
quote:
14s.gif Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Kampioenschap is waarschijnlijk niet realistisch. Top-3 zou voor dit seizoen al prima zijn, maar zeg nooit nooit. :Y
eens :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 10 december 2013 @ 13:40:37 #35
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134114533
Laat maar komen hoor.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_134119274
quote:
De scouting is prima bezig. Ik durf wel te zeggen: de beste van Nederland! :)
pi_134119486
quote:
NHLAKANIPHO NTULI ON AJAX DEAL, PLAYING AT MAN UTD AND WORKING WITH PIENAAR

South African football journalist Wright Mbongo chats with South African superkid Nhlakanipho Ntuli about his dream move to Ajax and the support he has from some of the country's biggest names.

On loan from FC Twente, Orlando Pirates attacking midfielder Nhlakanipho Ntuli is fast emerging as the future of South African football.

FC Twente’s future star midfielder has experienced what many other local pros haven’t - and he is still a teenager. Currently with South Africa giants Orlando Pirates, he’ll make his move to FC Twente when he turns eighteen early next year.

The wonder-kid, who developed as a player through the junior ranks of Orlando Pirates, believes that he has what it takes to make a big impact in Europe.

“I am physically and mentally ready to play in Europe,” says the 17-year old, who spent some time in Europe with Ajax Amsterdam and PSV Eindhoven before landing a deal at Twente.

“My time in Netherlands taught me a lot of things and made me improve as a player as European football is different to South African football. If you are to succeed in Europe you must be fast with ball and read the game the fastest way you can and that’s what I am good at.”

Nhlakanipho Ntuli admits he has a long-term desire to play for one of the biggest clubs in England as he believes that the Premier League is the one competition in the world every player wishes to play in.

“I want to see myself in England one day,” he said, while considering the fact that Eredivisie South African born players in Benni McCarthy, who made a big money move from FC Porto to Blackburn Rovers in 2006 in his wonder days, and Steven Pienaar who played for Tottenham Hotspur before making his move back to Merseyside Everton, both tread a similar path.

“Premier League football is exciting and I want to be one of the South Africa players to have played in such a magnificent league. Any team in England will suit my style of play because almost every club there plays an attacking style of football,” said the right-footed youngster.

While he dreams of England being his destination at some point of his career, the talented midfielder has captained Orlando Pirates in the Manchester United Premier Cup where the South Africa side lost in the final to Mexican’s Pachuca.

“Playing at Old Trafford was a dream come true as it is one of the best stadiums in the world.”

Nhlakanipho Ntuli will become the second player to play for FC Twente after now Kaizer Chiefs striker Bernard Parker had a stint with the Dutch giants. The teenager says he has received advice from one former star player well known to many.

“Benni McCarthy has been giving me advice on how to improve my game and how to handle myself in Netherlands. The other player who I chat to is Steven Pienaar. I think I will learn a lot from him as he plays in the position I play in and he had a successful stay in the Netherlands, which made him to be the kind of a player he is today.”

The influential midfielder, who was rumoured to be handed the famous number ten jersey by Orlando Pirates, says he was happy to receive some positive words from English manager Steve McClaren, who was still with Twente during his initial trials.

“He is a very good coach who always wanted me to improve as a player and he was happy with what he saw from me.”

And on the No10 shirt, the youngster concluded. “About Orlando Pirates giving me the number ten jersey, it surprised me because I only heard people talking about it, but it also gave me confidence because it shows there is something I am doing right.

“The number 10 jerseys are only worn by excellent players.”

http://www.tribalfootball(...)3984223#.UqcwxtLuLFU
Afgetest door Ajax en PSV dus, schijnt. Maar ja, die kunnen ook niet scouten natuurlijk.. ;)
  dinsdag 10 december 2013 @ 22:07:54 #38
358523 IkStampOpTacos
pi_134132855
quote:
19s.gif Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Afgetest door Ajax en PSV dus, schijnt. Maar ja, die kunnen ook niet scouten natuurlijk.. ;)
Zelfde met Eghan, afgetest in Utrecht. :')

Maarja, wat verwacht je in de DOMstad. HUAHAHAA!!!!11!3 :D _O- _O- _O_ *O* :+ :{ :') ;( :'(
-
pi_134133582
Elia was toch ook ooit overal afgetest :')
pi_134162666
'FC Twente biedt Promes nieuw contract aan' | VoetbalPrimeur ^O^

quote:
'FC Twente biedt Promes nieuw contract aan'
Quincy Promes heeft bij FC Twente een aanbieding voor contractverlenging ontvangen. De Tukkers willen de topscorer graag langer aan de club binden, meldt het Algemeen Dagblad.

Het huidige contract van Promes loopt tot 2015, met een optie voor een extra jaar. Voor FC Twente is dat echter niet genoeg. De nummer drie van de ranglijst wil Promes belonen met een verbeterd en verlengd contract. Men heeft de voetballer al een aanbieding doen toekomen.

De 21-jarige Promes maakte dit seizoen acht doelpunten. Momenteel staat hij buitenspel met een knieblessure, die hem tot de winterstop aan de kant houdt. De middenvelder, die ook als flankspeler uit de voeten kan, droeg vorig seizoen nog een belangrijk steentje bij aan de promotie van Go Ahead Eagles.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134183415
quote:
FC Twente hoopt te voorkomen dat Roberto Rosales komende zomer transfervrij de deur van de Grolsch Veste achter zich dicht trekt. De ploeg uit Enschede heeft de vleugelverdediger uit Venezuela een nieuw contract aangeboden, meldt AD Sportwereld. Hij kan een meerjarige verbintenis tekenen.
Rosales is sinds 2010 speler van FC Twente, de Tukkers namen hem destijds over van het Belgische AA Gent. Met de ploeg uit Enschede won de 25-jarige verdediger één keer de KNVB Beker en twee keer de Johan Cruijff Schaal. Ook werd hij de eerste Venezolaanse voetballer ooit die scoorde in de Champions League.
Onder meer AS Monaco zou Rosales komende zomer graag transfervrij willen overnemen.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
  donderdag 12 december 2013 @ 11:54:40 #42
358523 IkStampOpTacos
pi_134184273
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)-aan-vrouwenteam.htm

quote:
Twente verdient met Spitse voor het eerst aan vrouwenteam

FC Twente-speelster Sherida Spitse is de eerste Nederlandse voetballer die verkocht wordt naar het buitenland. De middenveldster maakt de overstap naar het Noorse Lillestrøm SK.

Er vertrokken al wel eerder vrouwelijke, Nederlandse profs naar het buitenland, maar dan transfervrij of op basis van een amateurcontract. FC Twente ontvangt voor de speelster een afkoopsom van naar verluidt 25 duizend euro.

Voor de 23-jarige Spitse (rechts op de foto) waren verscheidenen clubs in de markt, maar Lillestrøm was het meest concreet. Lillestrøm is de nummer twee van het afgelopen seizoen. In Noorwegen tekent ze voor twee seizoenen.

Spitse speelde vanaf vorig seizoen voor de vrouwen van FC Twente, waar ze een aflopend contract had. Daarvoor kwam ze vijf seizoenen uit voor SC Heerenveen. Haar debuut in het Nederlands vrouwenelftal maakte ze al op haar zestiende. In totaal kwam ze tot 70 interlands.
25.000 ballen. _O_
-
  donderdag 12 december 2013 @ 11:55:11 #43
358523 IkStampOpTacos
pi_134184292
-
  donderdag 12 december 2013 @ 12:56:39 #44
358523 IkStampOpTacos
pi_134185968
http://www.twenteinsite.n(...)n-van-fc-twente.html

Djurdjevic dus. Niet te verwarren met Djordjevic.
-
pi_134212421
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2013 11:22 schreef blistah het volgende:

[..]

Monaco. Verbaast me niks. Ben bang dat hij gewoon pleiten gaat. Gewoon nog even extra hard van genieten dit seizoen. :)
pi_134212515
quote:
14s.gif Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.twenteinsite.n(...)n-van-fc-twente.html

Djurdjevic dus. Niet te verwarren met Djordjevic.

Even bier-op-schoot scouten. c_/
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:26:28 #49
358523 IkStampOpTacos
pi_134220549
quote:
99s.gif Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Mijlpaal! *O*
Echt. _O_
-
  vrijdag 13 december 2013 @ 13:24:46 #50
358523 IkStampOpTacos
pi_134222421
quote:
Anderlecht lonkt naar Bryan Ruiz

Keert Bryan Ruiz terug naar de Belgische competitie? Als we Het Nieuwsblad mogen geloven, zit die mogelijkheid er in. Anderlecht wil zich deze winter versterken op twee posities. Als verdedigende middenvelder mikt 'paars-wit' zoals bekend op Steven Defour (Porto), maar de 28-jarige Costa Ricaan zou de belangrijkste gegadigde zijn om de aanval te versterken.

Manager Herman Van Holsbeeck had het deze week nog gezegd: 'Anderlecht gaat deze winter voor een verdedigende middenvelder en een aanvaller.' Cruciaal daarbij was dat beide spelers, gerenommeerde namen, meteen inzetbaar moesten zijn, ook om meer minuten te vergaren met het oog op het WK in juni.

Steven Defour is zo'n speler, maar ook Bryan Ruiz past perfect in dat plaatje. De 28-jarige Costa Ricaan is aan zijn derde seizoen bij het Engelse Fulham bezig. Zijn Premier League-avontuur begon veelbelovend, maar dit seizoen zit hij er meer op de bank dan hem lief is. Op Craven Cottage mocht hij deze jaargang nog maar zeven keer starten in vijftien duels en zijn ploeg prijkt op een povere achttiende plaats. Ruiz scoorde ook nog maar één keer, terwijl hij vorig seizoen nog vijf keer raak trof in 26 duels.
SPOILER: bron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
pi_134222513
Beter voor hem dan wegkwijnen op de bank bij Fulham, hij wordt er ook niet jonger op.
For great justice!
pi_134229300
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

SPOILER: bron
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou hem graag terugzien bij Twente, maar iets zegt me dat dat op dit moment geen goed idee is...
pi_134231761

Laatste keer thuis tegen GAE
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:03:27 #54
358523 IkStampOpTacos
pi_134232150
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:49 schreef blistah het volgende:

3-0 zou prima zijn.
-
pi_134251817
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:49 schreef blistah het volgende:

Mols! *O*

En het 'talent' Bruggink. :Y
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 december 2013 @ 01:13:44 #56
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_134252552
Godsamme, Clemens Zwijnenberg _O_

Dat commentaar is wel enorm emotieloos trouwens :D
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_134266360
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat commentaar is wel enorm emotieloos trouwens :D
x2 :P

maar mooi om al die namen weer eens te horen! en Mario van der Ende floot toen nog :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:34:38 #58
358523 IkStampOpTacos
pi_134271735
En Twente zakt weer eens in. Laag tempo alles. Sinds ze voor staan is het niks meer. Zul je zien dat de 1-1 laat in de wedstrijd nog een keer valt en dan kunnen ze wel weer naar voren spelen.
-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 december 2013 @ 21:36:33 #59
Rawr
pi_134271837
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En Twente zakt weer eens in. Laag tempo alles. Sinds ze voor staan is het niks meer. Zul je zien dat de 1-1 laat in de wedstrijd nog een keer valt en dan kunnen ze wel weer naar voren spelen.
Mja, maar je zag al dat Schreuder niet vrolijk keek, dus ik hoop dat er weer wat peper in de reten geschoven is :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:36:52 #60
358523 IkStampOpTacos
pi_134271848
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Mja, maar je zag al dat Schreuder niet vrolijk keek, dus ik hoop dat er weer wat peper in de reten geschoven is :P
Ja. Schilder er eerst maar eens af. Eghan is ook niet best.
-
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 december 2013 @ 22:01:08 #61
Rawr
pi_134272738
Lucky 2-0 en daarna ontzettend domme actie van Bengtsson waardoor de 2-1 er in getrapt werd door v.d. Linden...
pi_134272983
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lucky 2-0 en daarna ontzettend domme actie van Bengtsson waardoor de 2-1 er in getrapt werd door v.d. Linden...
Maaar een ontzettend mooie goal van Tadic er achteraan ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  Moderator / Redactie FP zaterdag 14 december 2013 @ 22:18:22 #63
Rawr
pi_134273445
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Maaar een ontzettend mooie goal van Tadic er achteraan ;)
True :9
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:25:33 #64
358523 IkStampOpTacos
pi_134273705
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

True :9
Lucje had ook gewoon 2 keer moeten scoren.
-
pi_134274685
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lucje had ook gewoon 2 keer moeten scoren.
Hak geweten is versleten maar idd laat tie nog weleens steekjes vallen, heb toch het idee dat het team goed bij elkaar past.

Guiterrezz heerlijke speler weer, lijkt de hele wedstrijd zo fris als een hoentje ^O^
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_134274801
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

x2 :P

maar mooi om al die namen weer eens te horen! en Mario van der Ende floot toen nog :D
Wat was hij dik en schattig! *;

Lijpe wedstrijd vanaaf. Bij vlagen briljant. Spelers van Go Ahead stonden stil op een snelweg, terwijl Tukkers langs hen heen zoefden. Tadic heeft lijm aan zijn schoenen. *O*
pi_134274970
Twente heeft iig weer wat momentum, goed voor het zelfvertrouwen.

Hopen dat Vitesse en/of Ajax wat punten laten liggen, maar lijkt me sterk tegen NAC en Cambuur.
I feel kinda Locrian today
pi_134275064
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef starla het volgende:
Twente heeft iig weer wat momentum, goed voor het zelfvertrouwen.

Hopen dat Vitesse en/of Ajax wat punten laten liggen, maar lijkt me sterk tegen NAC en Cambuur.
NEC en RKC hebben gewonnen dus Cambuur moet aan de slag ;)

RKC niet dus :@

[ Bericht 7% gewijzigd door Margo37 op 14-12-2013 23:08:16 ]
pi_134275689
Gekkenhuis bij die vrije trap van Dusan _O_

Paar mooie combinaties gezien, Luc had er trouwens nog wel 2 kunnen maken
pi_134276508
Net terug van stadion, nog een ongeluk gebeurd met de auto voor me op de weg terug :')

Wat was het fucking koud tho :')
Volgende thuis wedstrijd pas over een maand, alleen maandag avond nog ff naar jong twente - jong ajax
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_134276642
Mooie wedstrijd vanaaf :) waar was dat ongeluk dan? Niks gezien..

Kansloze go ahead supporters trouwens met hun vuurwerkgeluiden.

Geen last gehad van de kou hier..
nerovetsrethca
pi_134276738
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef slangpie het volgende:
Mooie wedstrijd vanaaf :) waar was dat ongeluk dan? Niks gezien..

Kansloze go ahead supporters trouwens met hun vuurwerkgeluiden.

Geen last gehad van de kou hier..
Vanaf het stadion over de brug richting CBR.
Ze hadden nu de linker baan (dus richting stadion) dicht en pionnen ertussen. Zodat er 2 banen richting A35 zijn.
Dus 2 auto's voor mij gaat iemand tussen de pionnen door om rechts te rijden (god knows why).
Dus zo'n muts voor mij denkt, oh kut ik moet naar rechts.
En slingert die auto naar rechts :')
Maar daar was nog iemand, dus bots :P
Haar auto reed nog iets verder door weer naar de linker baan, kon er nog net langs.
Ze zat voorover gebogen met handen voor de ogen van "omg what did i do"

haha
pi_134276964
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef bambino het volgende:

[..]

Vanaf het stadion over de brug richting CBR.
Ze hadden nu de linker baan (dus richting stadion) dicht en pionnen ertussen. Zodat er 2 banen richting A35 zijn.
Dus 2 auto's voor mij gaat iemand tussen de pionnen door om rechts te rijden (god knows why).
Dus zo'n muts voor mij denkt, oh kut ik moet naar rechts.
En slingert die auto naar rechts :')
Maar daar was nog iemand, dus bots :P
Haar auto reed nog iets verder door weer naar de linker baan, kon er nog net langs.
Ze zat voorover gebogen met handen voor de ogen van "omg what did i do"

haha
Okee... Niks gezien.. Zijn via kanaalstraat gereden richting a35.

Dom mens :')
nerovetsrethca
pi_134277491
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef slangpie het volgende:

[..]

Okee... Niks gezien.. Zijn via kanaalstraat gereden richting a35.

Dom mens :')
Ja dan ben je er net niet langs gekomen. Er kwam ook direct zo'n verkeersregelaar aangerend van "oi door rijden" :P
Anders word het 1 grote chaos.
pi_134277550
Ik heb genoten vanavond, nu nog even RKC pakken volgende week en we doen keihard mee!
pi_134277751
Welk vak zitten jullie trouwens?

119 hier :)
nerovetsrethca
pi_134277853
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef slangpie het volgende:

135 :)
pi_134278080
Voor heel even dan 8-)

pi_134278215
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:03 schreef Margo37 het volgende:
Voor heel even dan 8-)

[ afbeelding ]
We staan alsnog 2e hoor :P
pi_134278248
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef bambino het volgende:

[..]

Dit staat mooier ;)
pi_134278578
quote:

307
  zondag 15 december 2013 @ 11:31:31 #82
12621 tcr
*nix 4ever
pi_134284011
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 00:07 schreef bambino het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Doelsaldo is beter? Of telt hier ineens dat Vitesse vaker gewonnen heeft ipv gelijkspelen???
Mocht Vitesse verliezen (en ook Ajax laat punten liggen), staan we dan wel 1e, heel vreemde telling...

Oh vak 315, kou viel me mee, lekker mutsje op :)
  zondag 15 december 2013 @ 12:38:17 #83
358523 IkStampOpTacos
pi_134285403
quote:

123 of 306. Hangt er vaak een beetje vanaf. Heb geen SCC meer sinds ik in Friesland woon.
-
pi_134287372
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 11:31 schreef tcr het volgende:

[..]

Waarom eigenlijk? Doelsaldo is beter? Of telt hier ineens dat Vitesse vaker gewonnen heeft ipv gelijkspelen???
Mocht Vitesse verliezen (en ook Ajax laat punten liggen), staan we dan wel 1e, heel vreemde telling...
Vitesse heeft weliswaar zelfde aantal punten, maar heeft 1 wedstrijd minder nodig gehad om tot dat aantal komen; daarom hun op 1 en wij op 2 (vooralsnog) ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134291084
quote:

307
pi_134296676
quote:
19s.gif Op zondag 15 december 2013 15:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

307
Gister nog die vent gezien die de trap afdonderde? Al het bier mee :D
Stond daarna wel weer stoer op alsof er niks aan de hand was.
pi_134296720
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 17:27 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Gister nog die vent gezien die de trap afdonderde? Al het bier mee :D
Stond daarna wel weer stoer op alsof er niks aan de hand was.
Was er gister helaas niet ;(
pi_134296879
quote:
19s.gif Op zondag 15 december 2013 17:29 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Was er gister helaas niet ;(
Stadionverbod?
pi_134296896
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 17:33 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Stadionverbod?
:D Nee, griep.

Welke rij zat jij ook al weer? dacht altijd dat je op 306 zat.
pi_134297071
quote:

Als ik ga, 2 rijen achter mevrouw Bengtsson.
pi_134310876
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef Opaas het volgende:

[..]

Als ik ga, 2 rijen achter mevrouw Bengtsson.
Helemaal de laatste 2 seizoenen zijn we thuis niet verwend. Maar jij had in ieder geval uitzicht. Zitten daar meer spelersvrouwen?
pi_134312096
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Helemaal de laatste 2 seizoenen zijn we thuis niet verwend. Maar jij had in ieder geval uitzicht. Zitten daar meer spelersvrouwen?
Haha, leuk uitzicht ja.
Elke spelersvrouw + aanhang zit volgens mij in dit vak. Mooi wat te kijken als de wedstrijd niet boeiend is.
  maandag 16 december 2013 @ 12:31:14 #93
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_134323956
Ruiz terughalen achter of naast Castagnios?
pi_134324737
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 12:31 schreef Plasterk het volgende:
Ruiz terughalen achter of naast Castagnios?
Nee, zoiets loopt vaak uit op een teleurstelling. In de aanval loopt het op dit moment gewoon prima, dus het zou zonde zijn om de aanval weer te gaan aanpassen. En Ruiz halen als breedte investering, daar is hij te groot voor.
pi_134339265
Belachelijk dat Jong Twente - Jong Ajax niet op tv komt.
Mocht iemand trouwens in Enschede Zuid wonen en 2 kaartjes voor niks willen dan mag je me wel pmen :P
Zowel ik als me ma zijn niet goed te pas :P
pi_134343437
vrijdag van RKC winnen en dan hebben we een mooie reeks neergezet richting het einde van 2013 ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134370383
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag van RKC winnen en dan hebben we een mooie reeks neergezet richting het einde van 2013 ^O^
En, zoals Tadic zei na de wedstrijd tegen Go Ahead: "Then we go on goliday." :Y

Tadic... *; Nog een half jaartje van genieten... :Y

pi_134370486
Huub Borven heet ie he
pi_134370695

"Some of us still have to work..." _O-

Wat een broekie nog toen. Schattig! :Y

[ Bericht 10% gewijzigd door huffderobot op 17-12-2013 17:00:14 ]
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:03:14 #103
358523 IkStampOpTacos
pi_134370960
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:43 schreef huffderobot het volgende:

[..]

En, zoals Tadic zei na de wedstrijd tegen Go Ahead: "Then we go on goliday." :Y

Tadic... *; Nog een half jaartje van genieten... :Y

Ja, in de zomer voor een mooi prijsje naar het buitenland. ^O^

Z'n interviews en nabeschouwingen zijn wel altijd lachwekkend trouwens. :+
-
pi_134370986
quote:
Twente-target ontkent akkoord: ''Alle deuren nog open''

http://www.twentefans.nl/(...)euren-nog-open-.html
pi_134371095
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja, in de zomer voor een mooi prijsje naar het buitenland. ^O^

Z'n interviews en nabeschouwingen zijn wel altijd lachwekkend trouwens. :+
Hij is meestal best wel 'gappy' met hoe het ging, en als ze er even niet uitkomen, dan is het altijd 'play me ball.' Geweldige voetballer. _O_
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:09:20 #106
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134371129
Zeker. Die vrije trap ook van 't weekend :9~
pi_134371399
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:09 schreef Daywalk3r het volgende:
Zeker. Die vrije trap ook van 't weekend :9~
Vaak gaan dat soort ballen er van vlakbij niet in, maar wij hebben Tadic. :Y

Welke competitie zou bij hem passen? Spanje denk ik. Engeland lijkt me niks voor hem. -O-
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:21:57 #108
358523 IkStampOpTacos
pi_134371557
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:17 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Vaak gaan dat soort ballen er van vlakbij niet in, maar wij hebben Tadic. :Y

Welke competitie zou bij hem passen? Spanje denk ik. Engeland lijkt me niks voor hem. -O-
Duitsland?
-
pi_134371623
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:21 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Duitsland?
Eerder nog Frankrijk dan. Monaco ofzo. Die schijnen Rob Ros ook te willen halen aan het eind van het seizoen. Trouwens, bij Dortmund zou hij niet misstaan. En wat moet dat opleveren? Minimaal 12 en als het even kan 18 miljoen.
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:24:13 #110
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134371640
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:23 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Eerder nog Frankrijk dan. Monaco ofzo. Die schijnen Rob Ros ook te willen halen aan het eind van het seizoen. Trouwens, bij Dortmund zou hij niet misstaan. En wat moet dat opleveren? Minimaal 12 en als het even kan 18 miljoen.
Ja zo rond de 15.
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:27:39 #111
358523 IkStampOpTacos
pi_134371782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja zo rond de 15.
Lijkt me ook. Afhankelijk van wat voor seizoen hij draait. Jammer dat Servië niet op het WK speelt.
-
pi_134372146
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Lijkt me ook. Afhankelijk van wat voor seizoen hij draait. Jammer dat Servië niet op het WK speelt.
Er staan trouwens een aantal ex-Twente-spelers op de transfernominatie, zoals De Jong, John en Ruiz. Is het zo dat De Joop op elke van deze spelers doorverkooppercentages heeft bedongen? Want dan is het natuurlijk jackpot! ^O^
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:38:09 #113
358523 IkStampOpTacos
pi_134372180
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Er staan trouwens een aantal ex-Twente-spelers op de transfernominatie, zoals De Jong, John en Ruiz. Is het zo dat De Joop op elke van deze spelers doorverkooppercentages heeft bedongen? Want dan is het natuurlijk jackpot! ^O^
Geen idee eigenlijk. Op Tioté hebben we nog wel een doorverkooppercentage. :7
-
pi_134372281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk. Op Tioté hebben we nog wel een doorverkooppercentage. :7
Ik zit al een tijd te hopen dat hij naar Man U. ofzo gaat. Op zich mag hij ook gewoon terug komen naar Twente natuurlijk.

:Y
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:42:57 #115
358523 IkStampOpTacos
pi_134372357
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:40 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Ik zit al een tijd te hopen dat hij naar Man U. ofzo gaat. Op zich mag hij ook gewoon terug komen naar Twente natuurlijk.

:Y
Nee, ben geen fan van spelers terughalen op het oude nest.
-
pi_134372396
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Nee, ben geen fan van spelers terughalen op het oude nest.
+1
Valt altijd tegen. Heb ontzettend goede herinneringen aan Ruiz (Tioté ook) wil dat graag zo houden.
  dinsdag 17 december 2013 @ 17:46:27 #117
358523 IkStampOpTacos
pi_134372457
quote:
19s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:37 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Overigens heeft Twente wel op Douglas een doorverkooppercentage bedongen. Bij John kreeg/krijgt Twente allerlei bonussen waardoor zijn transferbedrag op zou kunnen lopen naar rond de 13 miljoen. Op Ruiz gaat Twente geen winst meer maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

+1
Valt altijd tegen. Heb ontzettend goede herinneringen aan Ruiz (Tioté ook) wil dat graag zo houden.
Precies. Ook zo met McClaren. Ruiz kan na zo'n topseizoen eigenlijk alleen nog maar tegenvallen. Vooral omdat de druk echt ongelooflijk hoog gaat zijn als hij weer terug is.
-
  Redactie Sport dinsdag 17 december 2013 @ 17:48:02 #118
274204 crew  Mexicanobakker
pi_134372494
Tegen wie speelt Twente eigenlijk in de beker?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_134372607
quote:
11s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tegen wie speelt Twente eigenlijk in de beker?
Volgens mij tegen je moeder, maar dat weet ik niet zeker.
  Redactie Sport dinsdag 17 december 2013 @ 17:52:10 #120
pi_134372630
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:51 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Volgens mij tegen je moeder, maar dat weet ik niet zeker.
Bedankt.

PSV speelt tegen je zusje heb ik gehoord :)
pi_134372640
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bedankt.

Slechte comeback 2/6
  Redactie Sport dinsdag 17 december 2013 @ 17:53:00 #122
pi_134372656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Slechte comeback 2/6
Ik waardeer je humor Ties :)
pi_134373039
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:44 schreef Ties02 het volgende:

[..]

+1
Vind ik ook. Alhoewel de tweede periode van Steve natuurlijk een doorslaand succes was. Maar dat is de uitzondering die de regel bevestigt. :s)
  dinsdag 17 december 2013 @ 18:21:06 #124
358523 IkStampOpTacos
pi_134373574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Bedankt.

Kan kloppen, niet dat ze kunnen scoren of zo. :')
-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 18:33:17 #125
Rawr
pi_134373957
Niveautje weer hoor :')
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:10:35 #126
358523 IkStampOpTacos
pi_134375277
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niveautje weer hoor :')
Verlicht ons met jouw onmetelijke wijsheid Mahatma 'Drizzt' Ghandi. _O_
-
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 december 2013 @ 19:11:10 #127
Rawr
pi_134375300
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:10 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Verlicht ons met jouw onmetelijke wijsheid Mahatma 'Drizzt' Ghandi. _O_
Grolsch is lekker.
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:12:47 #128
358523 IkStampOpTacos
pi_134375359
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Grolsch is lekker.
Deze man. _O_ _O_ :Y

Meer?
-
pi_134376353
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Grolsch is lekker.
Corona is lekker. No homo. Wel een beetje dronken. *O*
pi_134377927
Grolsch en Corona zijn beide lekker :Y) :9
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 december 2013 @ 19:26:14 #132
Rawr
pi_134415299
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Deze man. _O_ _O_ :Y

Meer?
FC Twente is de mooiste club van de wereld.
  woensdag 18 december 2013 @ 19:47:03 #133
358523 IkStampOpTacos
pi_134416222
quote:
14s.gif Op woensdag 18 december 2013 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

FC Twente is de mooiste club van de wereld.
_O_ *O*
-
  Forum Admin donderdag 19 december 2013 @ 09:01:58 #134
35723 crew  GGMM
  donderdag 19 december 2013 @ 16:05:22 #135
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_134453081
"I'm in the empire business"
pi_134459400
volgend seizoen gaat de vroege zaterdagwedstrijd naar 18:30 en de late zondagwedstrijd naar 16:45, de clubs zijn gezwicht voor FOX :{
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134459416
quote:
Ik ga hier even fijn naar kijken. Bedankie!
pi_134459448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
volgend seizoen gaat de vroege zaterdagwedstrijd naar 18:30 en de late zondagwedstrijd naar 16:45, de clubs zijn gezwicht voor FOX :{
:r :r :r :r
pi_134459572
http://www.nusport.nl/voe(...)8-augustus-2014.html

quote:
KNVB-beker
Na het nieuwe seizoen zullen niet langer de nummer vijf tot en met acht, maar de nummer vier tot en met zeven de play-offs gaan spelen om een ticket voor de Europa League. Nederland heeft immers één Europees startbewijs minder. Wel plaatst de winnaar van de KNVB-beker zich voortaan direct voor de groepsfase van de Europa League.

De Jong: "De veranderingen bij UEFA pakken voor ons enerzijds natuurlijk ongunstig uit, omdat we in seizoen 2015/’16 één Nederlandse club minder in Europa hebben. Anderzijds juicht de KNVB directe plaatsing voor de groepsfase van de Europa League bij winst van de KNVB beker toe. De sportieve prestatie wordt daardoor maximaal beloond en het belang van de nationale beker wordt nog groter."
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134459905
quote:
Bekerwinnaar direct naar EL is een verbetering. En er zit af en toe een leuke verrassing tussen. :)
pi_134460527
quote:
14s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:17 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Bekerwinnaar direct naar EL is een verbetering. En er zit af en toe een leuke verrassing tussen. :)
Het heeft wel wat, maar stel je nou eens voor dat een club zoals Cuijk nou de beker wint en europa league gaat spelen. Dat is toch gewoon verpesten van je Europa ranking punten als land. Daardoor kunnen we op termijn weer een plek kwijt raken.
Dus van mij hoeft de beker geen directe plaatsing te hebben, dan liever winnaar beker doet mee aan playoffs voor laatste ticket ofzo (in geval dat beker winnaar nog niet geplaatst is)
pi_134460907
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:35 schreef bambino het volgende:

[..]

Het heeft wel wat, maar stel je nou eens voor dat een club zoals Cuijk nou de beker wint en europa league gaat spelen. Dat is toch gewoon verpesten van je Europa ranking punten als land. Daardoor kunnen we op termijn weer een plek kwijt raken.
Dus van mij hoeft de beker geen directe plaatsing te hebben, dan liever winnaar beker doet mee aan playoffs voor laatste ticket ofzo (in geval dat beker winnaar nog niet geplaatst is)
Zo'n club wint nooit de finale. Lijkt me heel sterk. En de Nederlandse (top) clubs moeten er dan maar voor zorgen dat dat niet gebeurt. :s)
pi_134461845
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 19:35 schreef bambino het volgende:

[..]

Hoe vaak heeft een eerste divisie club of amateurclub de knvb beker gewonnen? Dat gaat ook gewoon niet gebeuren want daarvoor is de weg te lang voor die clubs.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_134461868
Als het ze wel lukt hebben ze 't ook gewoon verdiend.
pi_134461926
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef Solstice1 het volgende:
Zeker.
  vrijdag 20 december 2013 @ 11:44:31 #146
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_134483367
Als Cuijk de beker wint pas dat weer precies in het plaatje dat de Eredivisie echt geen reet meer voorstelt.
  vrijdag 20 december 2013 @ 13:51:21 #147
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134487769
Heb er zin aan vanavond, vorig jaar eindigden we ook zo lekker met een uit overwinning in Alkmaar. Toen dacht ik dat we kampioen gingen worden. :D
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Forum Admin vrijdag 20 december 2013 @ 13:52:11 #148
35723 crew  GGMM
pi_134487798
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 20:07 schreef Solstice1 het volgende:
Ja, de bal is rond het is 11 tegen 11.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 december 2013 @ 14:00:01 #149
Rawr
pi_134488104
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:52 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, de bal is rond het is 11 tegen 11.
The strength of the team is... the team.
pi_134488582
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

The strength of the team is... the team.
  vrijdag 20 december 2013 @ 14:33:15 #151
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_134489410
Wordt gewoon weer lastig vanavond met dat Luxemburgse fenomeen in de spits *kuch kuch*
pi_134492854
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 14:33 schreef Buster91 het volgende:
Wordt gewoon weer lastig vanavond met dat Luxemburgse fenomeen in de spits *kuch kuch*
FC Twente - RKC Waalwijk 0 - 0
RKC Waalwijk - Vitesse 4 - 2
Ajax - RKC Waalwijk 0 - 0
RKC Waalwijk - Feyenoord 1 - 0

Thuis konden we niet van ze winnen... Rebenga! *O*
pi_134498673
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 13:51 schreef Dos37 het volgende:
Heb er zin aan vanavond, vorig jaar eindigden we ook zo lekker met een uit overwinning in Alkmaar. Toen dacht ik dat we kampioen gingen worden. :D
Inderdaad :')
pi_134499193
Tadic op 10 _O_
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 december 2013 @ 20:26:17 #155
Rawr
pi_134500442
Casta Casta Casta toch _O-
pi_134500661
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Casta Casta Casta toch _O-
Ja het is ongelofelijk weer :')

Passes mogen ook wel wat strakker zeg.
pi_134501294
:r
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:46:42 #158
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134501369
Opwarmen bij fct, punt maken bij rkc tegen fct
pi_134501413
Zet eens druk zeg! Eerste tien minuten druk zetten is niet voldoende.
pi_134501481
Zou Twente wel eens oefenen op de afwerking tijdens de trainingen? :{
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:54:10 #161
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_134501725
gaat lekker..
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_134502955
we spelen niet onaardig, Luc moet alleen eens stoppen met 100% kansen te missen :%
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134503039
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:19 schreef ReMcOrE het volgende:
we spelen niet onaardig, Luc moet alleen eens stoppen met 100% kansen te missen :%
Het is nog niet echt goed spel.
RKC komt er soms nog veel te sterk uit door fouten van fct.
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:23:55 #164
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134503212
RKC kan het allemaal heel makkelijk verdedigen. Wordt tijd voor Tadic aan de buitenkant
pi_134503425
Heb er weinig vertrouwen in :{
pi_134503582
en wéér een grote kans verprutst! -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:38:17 #167
348749 dikkedaniel
pi_134503906
nou dat wordt niets meer
pi_134503966
Luc, eindelijk ^O^

nu snel door!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134503996
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Luc, eindelijk ^O^

nu snel door!
+987654684984

Eindelijk
pi_134504056
Wat is dat toch met Castaignos dat ie zoveel kansen beter had kunnen doen en dan uit het niets zo'n goal maakt waardoor je 'm alles vergeeft.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_134504126
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:41 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is dat toch met Castaignos dat ie zoveel kansen beter had kunnen doen en dan uit het niets zo'n goal maakt waardoor je 'm alles vergeeft.
Ja het lijkt net of die de "makkelijke" niet wil maken ofzo :')
Dit schot was lang geen 100% kans.
pi_134504645
Slechte pot, terechte uitslag
pi_134504713
en we eindigen het jaar toch klote... we beginnen de tweede helft van de competitie zoals we de eerste helft ook begonnen :{

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:53 schreef bambino het volgende:
Slechte pot, terechte uitslag
veels te veel kansen gemist :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134504833
Stom puntverlies, lekker kut de vakantie in zo

Maar kansen zat gehad
  vrijdag 20 december 2013 @ 21:56:56 #175
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134504861
Manmanman de opbouw was goed, maar de afronding... Ook de drive kon beter.
pi_134505045
Ook weer typisch dat Luc zo'n bal er dan wel in schiet maar die opgelegde kansen niet

blijft een bijzondere speler
  Moderator / Redactie FP vrijdag 20 december 2013 @ 22:01:18 #177
Rawr
pi_134505078
quote:
15s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef Ties02 het volgende:
Ook weer typisch dat Luc zo'n bal er dan wel in schiet maar die opgelegde kansen niet

blijft een bijzondere speler
Je zou hem haast op 10 zetten. Kan 'ie vaker zulke uithalen doen.
  vrijdag 20 december 2013 @ 22:19:03 #178
322355 Synesius
Dies Diem Docet
pi_134505925
Helaas, had meer in gezeten. Ik snap alleen niet waarom Djordjevic gebracht werd voor Mokhtar... Djordjevic is maar een beperkte speler, terwijl Mokhtar in de slotfase nog een hoop dreiging kan brengen.
pi_134506325
pi_134506502
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 22:19 schreef Synesius het volgende:
Helaas, had meer in gezeten. Ik snap alleen niet waarom Djordjevic gebracht werd voor Mokhtar... Djordjevic is maar een beperkte speler, terwijl Mokhtar in de slotfase nog een hoop dreiging kan brengen.
Heeft sowieso een of andere clausule in z'n contract staan..
pi_134520995
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:56 schreef Daywalk3r het volgende:
Manmanman de opbouw was goed, maar de afronding... Ook de drive kon beter.
Opbouw was ook niet geweldig. Schilder, Bengtsson en Bjelland kozen veel te vaak de weg terug. De keren dat ze wel met een beetje lef en tempo inpassten stonden we ook zo voor de goal. Wat daar gebeurde is een tweede..... :D
  zaterdag 21 december 2013 @ 14:06:05 #182
358523 IkStampOpTacos
pi_134523161
Nog wel een leuke avond gehad in Waalwijk, uitslag stukken minder. Maar goed dat het bier er goed inging op de terugreis. >:O

quote:
Typisch gevalletje KWW dit. Seizoenen lopen ook anders in Noorwegen volgens mij dus ik verwacht niet dat hij een grote rol gaat spelen in de rest van het seizoen.
-
pi_134527722
gelijk na de winterstop tegen Heracles zie ik, mooi :D
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 23 december 2013 @ 16:10:04 #184
296975 Buster91
Bierum ad infinitum
pi_134610162
Aardige speelronde idd, ook Ajax - PSV
  maandag 23 december 2013 @ 16:31:38 #185
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134611132
Wel weer op vrijdagavond, vroeger toen ik student was vond ik dat ubertof. Nu als working classe hero toch wat minder.
pi_134611814
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 16:31 schreef Dos37 het volgende:
Wel weer op vrijdagavond, vroeger toen ik student was vond ik dat ubertof. Nu als working classe hero toch wat minder.
Student hier en ik vind het niet zo tof
pi_134618552
waarom spelen jullie überhaupt zo veel op vrijdag?
  maandag 23 december 2013 @ 21:32:03 #188
358523 IkStampOpTacos
pi_134625017
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 19:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
waarom spelen jullie überhaupt zo veel op vrijdag?
Geen idee, omdat we geen Europees spelen waarschijnlijk.
quote:
1s.gif Op maandag 23 december 2013 16:45 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Student hier en ik vind het niet zo tof
Dit. Zondagmiddag is beste. >:O
-
  dinsdag 24 december 2013 @ 10:32:30 #189
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134642872
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 21:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Geen idee, omdat we geen Europees spelen waarschijnlijk.

[..]

Dit. Zondagmiddag is beste. >:O
Zaterdagavond natuurlijk. :Y
pi_134647147
http://www.nubijlage.nl/z(...)ts-in-nederland.html

Heb nog nooit op wifi gezeten in het stadion.
Iemand hier?
pi_134647827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 12:46 schreef bambino het volgende:

Heb nog nooit op wifi gezeten in het stadion.
Iemand hier?
Haha wat een giller, voor de skybox zeker :D
Ik heb zelfs geen 3G bereik waar ik sta
pi_134648303
ga er inderdaad vanuit dat het voor de skyboxen is, het bereik op de 'normale' tribunes is drama -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134650742
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 21:54 schreef ReMcOrE het volgende:
en we eindigen het jaar toch klote... we beginnen de tweede helft van de competitie zoals we de eerste helft ook begonnen :{

[..]

veels te veel kansen gemist :N
Het was geen slechte wedstrijd. 1-4 was geen rare uitslag geweest met een beetje meer geluk. De kansen waren er. Er is trouwens ook goed nieuws:

Het voetbalstadion van FC Twente heeft de meest gebruikte WifiSpot van Nederland!

*O* *O* *O*

Waar je allemaal niet mee kunt winnen.. :Y
  dinsdag 24 december 2013 @ 14:29:55 #194
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134650803
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:28 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Het was geen slechte wedstrijd. 1-4 was geen rare uitslag geweest met een beetje meer geluk. De kansen waren er. Er is trouwens ook goed nieuws:

Het voetbalstadion van FC Twente heeft de meest gebruikte WifiSpot van Nederland!

*O* *O* *O*

Waar je allemaal niet mee kunt winnen.. :Y
Zie posts boven je :')
pi_134650953

Bergkamp light? Vaardige speler? Hmmm...
  Moderator / Redactie FP dinsdag 24 december 2013 @ 15:04:48 #199
Rawr
pi_134652257
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 december 2013 14:32 schreef huffderobot het volgende:

Bergkamp light? Vaardige speler? Hmmm...
Zo'n filmpje kun je ook van Plet maken :')
  dinsdag 24 december 2013 @ 15:40:13 #200
12621 tcr
*nix 4ever
pi_134653465
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 december 2013 13:06 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Haha wat een giller, voor de skybox zeker :D
Ik heb zelfs geen 3G bereik waar ik sta
Het is een Ziggo Advertentie, dus alleen te gebruiken door Ziggo abonnees.
pi_134674721
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 december 2013 15:40 schreef tcr het volgende:

[..]

Het is een Ziggo Advertentie, dus alleen te gebruiken door Ziggo abonnees.
Ja het is alleen voor Ziggo abonnees, maar dat ben ik. En ik zie geeneens "Ziggo" in de wifi list.
pi_134791093
quote:
NEC Nijmegen is in zijn zoektocht naar nieuwe verdedigers uitgekomen bij FC Twente. De eredivisieclub heeft naar verluidt belangstelling voor Peter Wisgerhof en Tim Breukers. Eerstgenoemde stond in het verleden ook al in Nijmegen onder contract.

Volgens NEC Online is het de bedoeling dat beide mandekkers voor een half seizoen gehuurd worden. NEC ondernam afgelopen zomer eveneens een poging om het duo over te nemen, maar dat liep destijds op niets uit. NEC had destijds ook belangstelling voor Willem Janssen en Glynor Plet.

Wisgerhof en Breukers komen in Enschede weinig aan spelen. FC Twente wil Wisgerhof echter voor de club behouden, om na zijn actieve loopbaan een andere functie te gaan vervullen. Breukers mag daarentegen uitkijken naar een nieuwe club.
http://www.soccernews.nl/(...)eid_twee_verdedigers

quote:
Na het aantrekken van Torgeir Borven lijkt FC Twente nog niet klaar op de winterse transfermarkt. Naar verluidt staat Nicolás Castillo in de belangstelling van de nummer drie van de Eredivisie. Voor Twente-middenvelder Felipe Gutiérrez is Castillo geen onbekende, bij Universidad de Chile zaten ze in één team.

De Enschedeërs zijn niet de enige club met interesse in Castillo. Hannover 96 en Genoa hebben vergaande belangstelling voor de aanvaller. De bundesligaclub zou volgens Europa Calcio een bod van 3,5 miljoen hebben uitgebracht. Daarmee zou het 75 procent van de transferrechten in handen krijgen.

Genoa schijnt niet de enige Italiaanse club te zijn die de verrichtingen van de voorhoedespeler in de gaten houden. Udinese, Internazionale en Juventus worden eveneens als geïnteresseerden gezien. De jongeling heeft al zijn debuut gemaakt in het nationale elftal van Chili.
http://www.soccernews.nl/(...)noot_Guti%C3%A9rrez_
pi_134793557
als Breukers en Wisgerhof beide worden verhuurd/verkocht, wordt de spoeling achterin wel dun ofniet?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 28 december 2013 @ 18:07:50 #204
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134793828
Martina is backup nummer 1, maar in jong Twente spelen er ook nog een paar
pi_134794156
Martina, Rosales, Koppers, Bengtsson, Bjelland en Schilder; 6 man voor 4 plekken
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_134924604
mijn goede voornemen voor 2014; weer een (thuis)wedstrijd bijwonen ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:10:15 #207
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134924658
Ik ook het is een matig jaar geweest voor mij met Twente bezoeken. Maar één uit wedstrijd in 2013 volgens mij :@
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:52 #208
Rawr
pi_134924795
Wisgerhof wordt toch nooit opgesteld, dus die mis je niet :P
pi_134924887
ik volgens mij geen enkele wedstrijd in 2013 :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:17:56 #210
67174 Dos37
Come on Twente
pi_134924942
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:16 schreef ReMcOrE het volgende:
Uit en thuis niet :o
pi_134924978
quote:
een eckte hier hoor
  Moderator / Redactie FP dinsdag 31 december 2013 @ 14:22:41 #212
Rawr
pi_134925116
quote:
Ik ook niet, maar ik heb een reden :P ;(
  dinsdag 31 december 2013 @ 14:22:59 #213
12621 tcr
*nix 4ever
pi_134925129
quote:
Voor 2014 al één streep in thuiswedstrijden (uit bezoek ik sowieso zelden), maar ja de V van vakantie staat hoger dan de V van voetbal (de derde V is die van vriendin, die notering ligt aan de vraag(st)er ;)).
pi_134925186
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:17 schreef Dos37 het volgende:

[..]

Uit en thuis niet :o
nee :o :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 3 januari 2014 @ 17:11:37 #215
358523 IkStampOpTacos
pi_135030958
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:24 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

nee :o :@
Schaam je. :{w
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2013 14:10 schreef Dos37 het volgende:
Ik ook het is een matig jaar geweest voor mij met Twente bezoeken. Maar één uit wedstrijd in 2013 volgens mij :@
Ik uitwedstrijden van dit seizoen niet zoveel als vorig seizoen. Nu alleen nog maar bij RKC en AZ geweest.

-

Overigens heb ik vanmiddag even gekeken bij de training. Voor wat je er van kan zeggen is die Borven wel aardig. Van wat ik kon zien heeft hij wel wel een goede kopbal en een prima balbehandeling, vind ik. >:O
-
pi_135036570
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 17:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Schaam je. :{w
* ReMcOrE schaamt zich :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135065375
quote:
Tadic wil nog niet weg: "Team heeft me nodig"

Dusan Tadic stelt zaterdag de fans van FC Twente gerust. De smaakmaker van de Tukkerse formatie aast niet op een wintertransfer, vertelt hij in gesprek met Tubantia.

De 25-jarige Tadic wordt al maanden in verband gebracht met een vertrek uit Enschede. FC Barcelona, Bayern München, Manchester United, Everton, Schalke 04 en clubs uit Rusland worden met de Serviër in verband gebracht, terwijl Borussia Mönchengladbach zelfs al concreet zou zijn. De aanvaller daar echter niets van.

"Ik weet van niks, waar staat Borussia in de competitie eigenlijk", aldus Tadic, die tegen zijn manager heeft gezegd dat hij niets van alle verhalen wil horen. Hij focust zich volledig op FC Twente en denkt niet aan een transfer. "Het team heeft me nodig, en ik heb het team nodig. Wij hebben een jong elftal waarmee we een bepaalde weg zijn ingeslagen. En daar voel ik me verantwoordelijk voor."

"Ik ben één van de oudste spelers. De jonge jongens moeten op mij kunnen leunen. Ik ben na anderhalf jaar ook nog niet klaar bij Twente. Ik wil de mensen nog iets bieden", vervolgt de van FC Groningen overgenomen voetballer. Hij houdt de deur van de uitgang desalniettemin op een klein kiertje.

"Januari is niet de beste maand om als speler opnieuw te beginnen. Het verleden heeft uitgewezen dat clubs in die periode vaak paniekaankopen doen. Je kunt beter in de zomer de overstap maken", zegt Tadic, die besluit met een kleine 'maar'. "In principe wil ik bij Twente blijven. Of er moet opeens een droomclub voorbij komen. Maar dat zal elke speler zeggen."

http://www.voetbalprimeur(...)-team-heeft-me-nodig
*;
pi_135069964
Tadic toch wel op weg naar Fc Barcelona!

SPOILER
pi_135071345
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 16:57 schreef Stienn het volgende:
Tadic toch wel op weg naar Fc Barcelona!

SPOILER
pi_135072118
we spelen geen Europees, we liggen uit de beker, dus dan moet ik maar een keer een competitiewedstrijd bijwonen komende maanden...

eens kijken wat het aanbod is qua thuiswedstrijden, wat het moet kosten en wie er eventueel mee wil :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135072921
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:
we spelen geen Europees, we liggen uit de beker, dus dan moet ik maar een keer een competitiewedstrijd bijwonen komende maanden...

eens kijken wat het aanbod is qua thuiswedstrijden, wat het moet kosten en wie er eventueel mee wil :P
Dan kun je het beste voor een wedstrijd pakket gaat of een halve seizoenskaart. Bijvoorbeeld de wedstrijd tegen Heracles kost volgens mij 36 euro. Voor 70 euro heb je 30 wedstrijden (3 voor de prijs van 2) en voor 116 euro zit je er de rest van het seizoen. En daar zitten nog mooie plekjes bij, zag laatst nog in vak 121 rij 1 2 stoelen naast elkaar.
  zaterdag 4 januari 2014 @ 18:06:00 #222
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_135073005
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 17:43 schreef ReMcOrE het volgende:

Dat deed ik inderdaad ook altijd naar een Europese of Bekerwedstrijd gaan.
Dit seizoen ben ik ook nog niet geweest :@ .
Competitiewedstrijden zijn toch altijd behoorlijk duur om te gaan.
pi_135073388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 18:06 schreef Momo... het volgende:

[..]

Dat deed ik inderdaad ook altijd naar een Europese of Bekerwedstrijd gaan.
Dit seizoen ben ik ook nog niet geweest :@ .
Competitiewedstrijden zijn toch altijd behoorlijk duur om te gaan.
precies!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135241979
opzich heb ik nog wel keuze genoeg om dit seizoen een keer te gaan :P
en halve seizoenskaart voor vak 302 t/m 307 kost ¤ 124,25 zie ik...

quote:
17-01-2014 (Vr) 20:00 FC Twente - Heracles Almelo
02-02-2014 (Zo) 14:30 FC Twente - SC Cambuur
15-02-2014 (Za) 18:45 FC Twente - Vitesse
23-02-2014 (Zo) 16:30 FC Twente - Feyenoord
16-03-2014 (Zo) 12:30 FC Twente - AZ
22-03-2014 (Za) 20:45 FC Twente - ADO Den Haag
12-04-2014 (Za) 20:45 FC Twente - Roda JC Kerkrade
03-05-2014 (Za) 18:45 FC Twente - PEC Zwolle
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135246921
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:45 schreef ReMcOrE het volgende:
opzich heb ik nog wel keuze genoeg om dit seizoen een keer te gaan :P
en halve seizoenskaart voor vak 302 t/m 307 kost ¤ 124,25 zie ik...

[..]

Iets meer dan 15 per wedstrijd. Zeker niet duur
pi_135248840

:{ Maar even kijken wat hier van waar is, ik mag hopen van niet.
pi_135250013
Ligt eraan wat de deal is.
  Moderator / Redactie FP woensdag 8 januari 2014 @ 22:24:31 #228
Rawr
pi_135254173
Wat is Doyen?

edit: opgezocht. Hmm, lijkt me niet prettig :{

[ Bericht 85% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 08-01-2014 22:31:44 ]
pi_135255480
Was vorig jaar september al sprake van hoor, dus niks nieuws.

http://www.tubantia.nl/sp(...)rder-doyen-1.4021314
  woensdag 8 januari 2014 @ 23:07:20 #230
358523 IkStampOpTacos
pi_135256551
quote:
19s.gif Op woensdag 8 januari 2014 20:49 schreef TwenteFC het volgende:
[ afbeelding ]

:{ Maar even kijken wat hier van waar is, ik mag hopen van niet.
Sta er ook niet bepaald om te springen nee. Vind het al jammer dat die constructies met Corona en Gutierrez zijn aangegaan. Zie liever dat spelers gewoon voor 100% 'eigendom' van de club zijn.
-
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:17:40 #231
358523 IkStampOpTacos
pi_135268516
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 10:13 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Als het alternatief is dat Twente geen spelers kan kopen.. We hadden anders namelijk geen corona en geen gutierrez gehad...
Ja dat is ook weer zo. Met die spelers is het ook anders geregeld dan een constructie met Doyen, gelukkig.
-
pi_135269170
Vanmiddag nog even kijken bij het FBK. Om 14.00 speelt Twente een oefenwedstrijd tegen VfL Osnabrück.
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:51:02 #233
358523 IkStampOpTacos
pi_135269570
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:37 schreef PAA-053 het volgende:
Vanmiddag nog even kijken bij het FBK. Om 14.00 speelt Twente een oefenwedstrijd tegen VfL Osnabrück.
Mooi weer er bij ook. :{
-
  donderdag 9 januari 2014 @ 12:52:14 #234
358523 IkStampOpTacos
pi_135269604
quote:
De Kuip heeft mooiste grasmat, aanvoerders hekelen kunstgras

Het grasveld van De Kuip wordt onder de aanvoerders van de achttien Eredivisie-clubs nog altijd gezien als 'mooiste grasmat' van allemaal. Dit komt voort uit de jaarlijkse verkiezing van de spelersvakbond VVCS. Hierbij kunnen aanvoerders na elke wedstrijd een cijfer geven over het veld waarop zojuist gespeeld is.

Hierbij geven de spelers een waardering tussen de één en vijf. VVCS-voorzitter Danny Hesp stelt vervolgens een stand samen. Na de eerste seizoenshelft blijkt het veld van Feyenoord het meest populair te zijn. Vitesse en FC Twente maken de top drie compleet. Het veld van de Amsterdam Arena zakte flink ten opzichte van vorige jaren naar de elfde plaats.

De velden met kunstgras worden zoals verwacht het slechtst beoordeeld door de aanvoerders van de clubs uit de Eredivisie. Het veld van SC Cambuur kreeg slechts een twee, terwijl de velden van PEC Zwolle (2,1), Heracles Almelo (2,7) en ADO Den Haag (2,7) het nauwelijks beter deden.

De volledige lijst:
1. Feyenoord: 4,37
2. Vitesse: 3,71
3. FC Twente: 3,62
4. PSV: 3,55
5. Go Ahead Eagles: 3,5
6. NEC Nijmegen: 3,5
7. Roda JC Kerkrade: 3,44
8. NAC Breda: 3,37
9. AZ: 3,28
10. FC Utrecht: 3,12
11. Ajax: 2,87
12. sc Heerenveen: 2,75
13. FC Groningen: 2,75
14. ADO Den Haag: 2,71
15. Heracles Almelo: 2,71
16. RKC Waalwijk: 2,62
17. PEC Zwolle: 2,12
18. SC Cambuur: 2
SPOILER: Bron:
Twente op een mooie 3e plek. Lang niet slecht. ^O^

[ Bericht 9% gewijzigd door IkStampOpTacos op 09-01-2014 13:00:06 ]
-
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:44:09 #235
67174 Dos37
Come on Twente
pi_135271511
Ruiz naar Betis op huurbasis, dat zou mooi zijn. Het zou toch mijn hart wel een beetje breken als hij bij een andere Nederlandse club zou gaan voetballen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:44:54 #236
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_135271538
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:44 schreef Dos37 het volgende:
Ruiz naar Betis op huurbasis, dat zou mooi zijn. Het zou toch mijn hart wel een beetje breken als hij bij een andere Nederlandse club zou gaan voetballen.
Sowieso een competitie waar Ruiz veel beter past.
So confused when you're lost in the groove
pi_135273190
Zit even te kijken bij Twente Osnabruck. Staat 1 - 0 door een doelpunt van Djordevic
pi_135280724
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:52 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

SPOILER: Bron:
Twente op een mooie 3e plek. Lang niet slecht. ^O^
Mooi, optyfen met dat kunstgras
  donderdag 9 januari 2014 @ 18:19:20 #239
358523 IkStampOpTacos
pi_135282486
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:26 schreef blistah het volgende:
Zit even te kijken bij Twente Osnabruck. Staat 1 - 0 door een doelpunt van Djordevic
2-1 gewonnen zag ik. Da's mooi.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 17:29 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Mooi, optyfen met dat kunstgras
Ja, vind het ook maar niks.

Tevens Ajax. :')
-
pi_135284014
dat gedoe met Doyen lijkt mij ook niet echt iets, maar zal wel steeds meer komen in de toekomst gok ik...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135287047
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:11:53 #242
358523 IkStampOpTacos
pi_135307505
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 19:01 schreef ReMcOrE het volgende:
dat gedoe met Doyen lijkt mij ook niet echt iets, maar zal wel steeds meer komen in de toekomst gok ik...
Valt wel mee. Is niet voor niets verboden in Frankrijk en Engeland.
-
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:47:55 #243
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135308508
quote:
Die eerste actie die Borven maakt nadat hij erin komt is wel sterk. En Bikal zet ook een goeie sprint in met een mooie voorzet.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 12:52:23 #244
358523 IkStampOpTacos
pi_135312516
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:47 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Die eerste actie die Borven maakt nadat hij erin komt is wel sterk. En Bikal zet ook een goeie sprint in met een mooie voorzet.
Ja. Alleen jammer dat Promes door het midden probeert te passen in plaats van de buitenkant in te spelen, onder in beeld.
-
pi_135329895
nog maar een weekje wachten en dan gaat het weer los :s) :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 10 januari 2014 @ 19:55:55 #246
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_135329925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 19:55 schreef ReMcOrE het volgende:
nog maar een weekje wachten en dan gaat het weer los :s) :+
Gelukkig wel. Ellendige winterstop..
pi_135348129
John dus niet naar Ajax, het duurde Frankie allemaal te lang :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135357941
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 10:29 schreef ReMcOrE het volgende:
John dus niet naar Ajax, het duurde Frankie allemaal te lang :+
Goed nieuws :)

Nu Ruiz verhuurd naar PSV, hopelijk ketst dat ook af.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 18:15:17 #249
141482 Q.
JurassiQ
pi_135362529
Arme Nicky Kuiper weer geblesseerd.
For great justice!
pi_135362834
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:15 schreef Q. het volgende:
;( -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 januari 2014 @ 19:19:13 #251
Rawr
pi_135365308
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 18:15 schreef Q. het volgende:
Man man man -O-

zaterdag 11 januari 2014 @ 19:58:39 #252
141482 Q.
JurassiQ
pi_135367440
Grote kans dat Ruiz naar PSV gaat voor een half jaar. -O-.
For great justice!
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 januari 2014 @ 20:11:10 #253
Rawr
pi_135368260
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 19:58 schreef Q. het volgende:
Grote kans dat Ruiz naar PSV gaat voor een half jaar. -O-.
:r
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:14:23 #254
141482 Q.
JurassiQ
pi_135368429
FardauW twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 20:02:52 Ruiz zelf zegt dat hij zijn keuze op professionele gronden moet maken. Geen ruimte voor sentiment dus... reageer retweet
For great justice!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:16:46 #255
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135368569
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:14 schreef Q. het volgende:
FardauW twitterde op zaterdag 11-01-2014 om 20:02:52 Ruiz zelf zegt dat hij zijn keuze op professionele gronden moet maken. Geen ruimte voor sentiment dus... reageer retweet
Het komt toch hopelijk niet als een verrassing dat zo'n Ruiz helemaal niks met Twente heeft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:17:56 #256
141482 Q.
JurassiQ
pi_135368636
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Het komt toch hopelijk niet als een verrassing dat zo'n Ruiz helemaal niks met Twente heeft.
Of dat een willekeurige voetballer anno 2014 niets heeft met de club waar hij voor voetbalt. De Abe Lenstra's van deze wereld zijn al lang uitgestorven.
For great justice!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:21:03 #257
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135368819
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:17 schreef Q. het volgende:

[..]

Of dat een willekeurige voetballer anno 2014 niets heeft met de club waar hij voor voetbalt. De Abe Lenstra's van deze wereld zijn al lang uitgestorven.
Ja dat was mijn punt inderdaad.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_135369009
Geen optie tot koop?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:27:50 #259
141482 Q.
JurassiQ
pi_135369194
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja dat was mijn punt inderdaad.
Ik spel het even uit.
For great justice!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:27:58 #260
141482 Q.
JurassiQ
pi_135369198
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:24 schreef Ties02 het volgende:
Geen optie tot koop?
Nope. Dat scheelt dan weer.
For great justice!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:30:09 #261
348749 dikkedaniel
pi_135369305
Ruiz vieze clubverrader.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 20:32:52 #262
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_135369467
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Ruiz vieze clubverrader.
Snap dat ook niet zo goed gezien de eeuwenoude rivaliteit tussen Twente en PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 januari 2014 @ 21:35:05 #263
Rawr
pi_135373111
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef Caland het volgende:

[..]

Ga je lekker? :)
pi_135373134
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ga je lekker? :)
Caland heeft toch groot gelijk.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 januari 2014 @ 21:36:41 #265
Rawr
pi_135373184
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:35 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Caland heeft toch groot gelijk.
"de eeuwenoude rivaliteit"

:')
  zaterdag 11 januari 2014 @ 21:37:10 #266
348749 dikkedaniel
pi_135373208
HSV ook nog interesse in Ruiz.
pi_135373243
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

"de eeuwenoude rivaliteit"

Hij was dan ook sarcastisch omdat die andere knakker Ruiz nu een verrader noemt.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 januari 2014 @ 21:42:10 #268
Rawr
pi_135373448
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Hij was dan ook sarcastisch omdat die andere knakker Ruiz nu een verrader noemt.
Tja, Ruiz is natuurlijk nog steeds een held voor ons. Beetje dom uitgedrukt van die dikke, maar het gaat niet goed vallen als meneer naar PSV gaat.
pi_135373477
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Tja, Ruiz is natuurlijk nog steeds een held voor ons. Beetje dom uitgedrukt van die dikke, maar het gaat niet goed vallen als meneer naar PSV gaat.
Spelers zijn passanten, helemaal degene die niet uit je eigen omgeving komen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 11 januari 2014 @ 21:50:03 #270
Rawr
pi_135373785
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:42 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Spelers zijn passanten, helemaal degene die niet uit je eigen omgeving komen.
Over het algemeen mee eens, maar er zijn er altijd een paar die een zekere status bereiken, zoals Ruiz en Kufo.
pi_135373948
Is Ruiz nog steeds zo goed als toen bij FCT eigenlijk?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 11 januari 2014 @ 21:55:49 #272
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_135374038
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:53 schreef ReMcOrE het volgende:
Is Ruiz nog steeds zo goed als toen bij FCT eigenlijk?
Nee, daarom kan hij alleen nog maar aan de bak bij psv.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_135387667
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 20:32 schreef Caland het volgende:

[..]

:D ^O^
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  zondag 12 januari 2014 @ 15:22:18 #274
358523 IkStampOpTacos
pi_135396510
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 21:55 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Nee, daarom kan hij alleen nog maar aan de bak bij psv.
:D
-
  zondag 12 januari 2014 @ 15:22:38 #275
358523 IkStampOpTacos
pi_135396530
Mja, toch wel leuk dat hij weer in de eredivisie te zien is. Misschien dat hij die club nog wat kleur kan geven. ^O^
-
pi_135396878
Het zegt ook genoeg dat Ruiz naar de nummer 7 van Nederland gaat.
  zondag 12 januari 2014 @ 15:30:53 #277
348749 dikkedaniel
pi_135396909
Ruiz overloper...
pi_135397237
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:30 schreef dikkedaniel het volgende:
Ruiz overloper...
  zondag 12 januari 2014 @ 15:39:27 #279
348749 dikkedaniel
pi_135397290
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:38 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ruiz heeft alles te danken aan Twente en was een held voor de supporters. Nu gaat hij naar de concurrent, dat flik je niet.
pi_135397409
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:39 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Ruiz heeft alles te danken aan Twente en was een held voor de supporters. Nu gaat hij naar de concurrent, dat flik je niet.
Nee wij hebben alles te danken aan Ruiz vriend, of dacht je dat Steve ons kampioen maakte?
  Moderator / Redactie FP zondag 12 januari 2014 @ 15:46:34 #281
Rawr
pi_135397591
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:42 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Nee wij hebben alles te danken aan Ruiz vriend, of dacht je dat Steve ons kampioen maakte?
Dit.
pi_135397896
quote:

[..]

Als ie naar Heracles ging dan begreep ik je post, maar dit slaat alles _O-
  Moderator / Redactie FP zondag 12 januari 2014 @ 15:55:20 #283
Rawr
pi_135397948
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Als ie naar Heracles ging dan begreep ik je post, maar dit slaat alles _O-
Heracles is geen concurrent :P
pi_135398052
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Heracles is geen concurrent :P
PSV ook niet, het is nogal logisch dat spelers van Twente, AZ, Heerenveen een stap zetten richting PSV of Ajax. Weliswaar met een omweg nu, maar hij doet alsof PSV en Twente een rivaliteit hebben.
pi_135398213
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV ook niet, het is nogal logisch dat spelers van Twente, AZ, Heerenveen een stap zetten richting PSV of Ajax. Weliswaar met een omweg nu, maar hij doet alsof PSV en Twente een rivaliteit hebben.
Jij doet alsof Twente onderdoet voor PSV :')
pi_135398286
quote:

[..]

Niet iedere club heeft het geluk met jongens uit de buurt te kunnen spelen en die clubbelang boven eigen belang zetten. Wat dat betreft ben ik echt jaloers op Vitesse.
  zondag 12 januari 2014 @ 16:14:46 #287
141482 Q.
JurassiQ
pi_135398614
Benieuwd hoe Ruiz het gaat doen binnen dat egocentrische PSV-team.
For great justice!
  zondag 12 januari 2014 @ 16:23:37 #288
348749 dikkedaniel
pi_135398901
quote:
14s.gif Op zondag 12 januari 2014 15:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Grapje zeker?
  zondag 12 januari 2014 @ 16:36:01 #289
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135399404
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:01 schreef d1ce het volgende:

[..]

Jij doet alsof Twente onderdoet voor PSV :')
Doen ze ook dat lijkt me nogal logisch
pi_135399671
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:23 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Grapje zeker?
Je doet alsof Heitinga naar Feyenoord gaat, kom op zeg. :')
pi_135400197
zou mooi zijn om Ruiz weer in NL te zien, hopelijk etaleert hij wederom zijn vaardigheden ^O^ en dat dat dan bij PSV, so be it...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135400561
Ben wel benieuwd wat Vak-p doet als ruiz op het veld zou komen in PSV shirt.
Fluiten, juigen met spandoek, niks.
pi_135400609
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:05 schreef bambino het volgende:
Ben wel benieuwd wat Vak-p doet als ruiz op het veld zou komen in PSV shirt.
Fluiten, juigen met spandoek, niks.
Jullie hebben PSV toch al thuis gehad dit seizoen?
pi_135401516
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:56 schreef ReMcOrE het volgende:
zou mooi zijn om Ruiz weer in NL te zien, hopelijk etaleert hij wederom zijn vaardigheden ^O^ en dat dat dan bij PSV, so be it...
Ga weg man. Hoop dat ie er helemaal geen fuck van gaat bakken.
pi_135401705
8 februari is PSV-uit
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_135407645
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:07 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Jullie hebben PSV toch al thuis gehad dit seizoen?
Vak-P gaat over het algemeen ook naar uit wedstrijden :P
  maandag 13 januari 2014 @ 00:29:28 #297
358523 IkStampOpTacos
pi_135423885
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 17:37 schreef ReMcOrE het volgende:
8 februari is PSV-uit
Ja februari wordt sowieso een lastige maand.
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2014 16:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Doen ze ook dat lijkt me nogal logisch
Hihaho, de humor ligt op straat. :O
-
  maandag 13 januari 2014 @ 01:20:18 #298
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135424770
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 00:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ja februari wordt sowieso een lastige maand.

[..]

Hihaho, de humor ligt op straat. :O
Humor? Je denkt toch niet dat 1 kampioenschap je gelijk een grote club maakt of wel ? :')
pi_135425250
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 01:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Humor? Je denkt toch niet dat 1 kampioenschap je gelijk een grote club maakt of wel ? :')
Twente is altijd een grote club geweest, ook voor dat kampioenschap.
Je denkt toch niet dat een goed elftal in de zeventiger jaren betekent dat Ajax meer voorstelt? :')
Jesus saves but death prevails.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')