quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:1 Boschker, Sander (NED) Keeper
22 Marsman, Nick (NED) Keeper
? Stevens, Sonny (NED) Keeper
2 Koppers, Dico (NED) Verdediger
3 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
16 Breukers, Tim (NED) Verdediger
17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
18 Martina, Cuco (NED) Verdediger
5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
8 Ebecilio, Kyle (NED) Middenvelder
11 Corona, Jesús Manuel (MEX) Middenvelder
19 Eghan, Shadrach (GHA) Middenvelder
21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder
7 Mokhtar, Youness (NED) Aanvaller
9 Djordjevic, Luka (MON) Aanvaller huurling
10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller
12 Hölscher, Tim (DUI) Aanvaller
24 Promes, Quincy (NED) Aanvaller
26 Zschusschen, Felitciano (NED) Aanvaller
30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller
True, maar daar zullen ze toch mee om moeten gaan, want zoals je zelf terecht aangeeft; uiteindelijk komt die aandacht toch wel weer naarmate je langer mee doet om de titel.quote:Op maandag 9 december 2013 15:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen de topclubs en de subtoppers zoals Twente. De aandacht en de verwachtingen liggen veel hoger. De kans dat ze onder druk zwichten is dan ook groter.
Die weg is wel wat langer dan 2 of 3 keer kampioen worden. Maar inderdaad uiteindelijk zal die verwachting er komen.quote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
True, maar daar zullen ze toch mee om moeten gaan, want zoals je zelf terecht aangeeft; uiteindelijk komt die aandacht toch wel weer naarmate je langer mee doet om de titel.
En arrogant zijn we ook al, dus daar hoeven we niet meer voor op cursus in Amsterdam.quote:Op maandag 9 december 2013 15:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die weg is wel wat langer dan 2 of 3 keer kampioen worden. Maar inderdaad uiteindelijk zal die verwachting er komen.
quote:Op maandag 9 december 2013 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ga ik niet serieus op in verder.
Typisch wel. Veel getroll, geen inhoud. Kenmerkend voor Ajacieden overigens, lekker hard brullen en vooral jezelf op de borst slaan zodat het lijkt alsof ze heel wat zijn.quote:
Daarom ga ik er maar niet op in.quote:Op maandag 9 december 2013 15:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Typisch wel. Veel getroll, geen inhoud.
Je doelt op Jong Twente?quote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Talent zit iig (even) niet in O-19 geloof ik he? Echt van de mat gespeeld afgelopen zaterdag.
Of volgt niemand hier jullie jeugd?
Hoezo meer terecht? AZ had mazzel met die vroege goal, verder hebben ze maar 2 schoten tussen de palen gehad.quote:Op maandag 9 december 2013 09:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen Roda werd qua score misschien moeizaam gewonnen maar Twente was toen echt veel beter dan de score deed vermoeden. Tegen AZ was een gelijkspel meer terecht imo.
Ah, nee ik kom niet meer in Hengelo sinds ik verhuisd ben en mijn familie niet meer in de buurt van de trainingsvelden woont. Dus zo goed volg ik de jeugd (buiten Jong) niet meer.quote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, Onder-19, of de A1 dus eigenlijk.
Ah ok!quote:Op maandag 9 december 2013 15:58 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah, nee ik kom niet meer in Hengelo sinds ik verhuisd ben en mijn familie niet meer in de buurt van de trainingsvelden woont. Dus zo goed volg ik de jeugd (buiten Jong) niet meer.
We doen van alles goed de laatste tijd. Spelopvatting, scouting, transfers, stadion, staf en sfeer. Goed om te zien dat er met zijn allen wordt gebouwd (waar het in het verleden soms korte termijn was).quote:
Hmm, 0-4 tegen de A-junioren van Utrecht? Zie dat ze middenmoot staan. Tja, niet geweldig.quote:Op maandag 9 december 2013 15:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok!
Ach ja het was natuurlijk maar 1 wedstrijd dus veel zegt 't waarschijnlijk toch niet.
Yep, het had ook 0-8 kunnen worden.quote:Op maandag 9 december 2013 16:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hmm, 0-4 tegen de A-junioren van Utrecht? Zie dat ze middenmoot staan. Tja, niet geweldig.
Da's een beste elleboog trouwens.quote:Op maandag 9 december 2013 16:01 schreef huffderobot het volgende:
[..]
We doen van alles goed de laatste tijd. Spelopvatting, scouting, transfers, stadion, staf en sfeer. Goed om te zien dat er met zijn allen wordt gebouwd (waar het in het verleden soms korte termijn was).
En dan nu even aandacht voor mijn favoriete speler:
Altijd 100%. Trekt nooit zijn been of hoofd terug. Paar hechtingen erin en gaan met die banaan.
De meest talentvolle A-jeugd zal wel bij jong spelen. Niet zo raar dusquote:Op maandag 9 december 2013 16:03 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Yep, het had ook 0-8 kunnen worden.
Daarom halen we spelers als Eghan, Ebecilio, Corona, Guti, Tapia erbij. En vergeet niet dat eeuwig toptalent Andrej Rendla op de weg terug is.quote:Op maandag 9 december 2013 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Talent zit iig (even) niet in O-19 geloof ik he? Echt van de mat gespeeld afgelopen zaterdag.
Of volgt niemand hier jullie jeugd?
Ja en de meest talentvolle B-jeugd speelt bij de A-jeugd...quote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De meest talentvolle A-jeugd zal wel bij jong spelen. Niet zo raar dus
Rendla is inmiddels al de 20 gepasseerd en wordt waarschijnlijk nooit meer wat.quote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Daarom halen we spelers als Eghan, Ebecilio, Corona, Guti, Tapia erbij. En vergeet niet dat eeuwig toptalent Andrej Rendla op de weg terug is.
23. Loyaal van de club, maar als ik hem nog in het eerste mag begroeten dan eet ik Roberto Rosales op (ga ik echt proberenquote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Rendla is inmiddels al de 20 gepasseerd en wordt waarschijnlijk nooit meer wat.
Scoorde laatst wel weer voor het eerst.quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef huffderobot het volgende:
[..]
23. Loyaal van de club, maar als ik hem nog in het eerste mag begroeten dan eet ik Roberto Rosales op (ga ik echt proberen.
Ik vind het wel mooi. Stel dat hij over een jaar gewoon 15 goals maakt in het eerste. Zou je een geweldig boek over kunnen schrijven.quote:Op maandag 9 december 2013 16:15 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Scoorde laatst wel weer voor het eerst.
Oefenwedstrijd, maar ja boeiend.
Ja dat zeker.quote:Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Stel dat hij over een jaar gewoon 15 goals maakt in het eerste. Zou je een geweldig boek over kunnen schrijven.
Ik dat hij hilarische moppen vertelt en in de kleedkamer geweldige muziek draait. Dat soort dingen moet je namelijk niet aan Sander Boschker overlaten.quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja dat zeker.
Maar volgens mij gaan ze er bij Twente zelf ook niet meer van uit dat hij ooit nog terugkeert op het hoogste niveau.
Het was een groter talent dan Arnautovic destijds, jammer dat het zo is gelopen met die jongen.quote:Op maandag 9 december 2013 16:20 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Stel dat hij over een jaar gewoon 15 goals maakt in het eerste. Zou je een geweldig boek over kunnen schrijven.
Je bedoelt talent om heel snel heel stil te zijn en het hoofd te buigen en daarna heel rustig een traantje te laten in de bus terug?quote:Op maandag 9 december 2013 16:37 schreef DonRaja het volgende:
TT is voorbarig, is pas op 23 februari weer van toepassing.
Huilen doen ze in Eindhoven.quote:Op maandag 9 december 2013 16:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Je bedoelt talent om heel snel heel stil te zijn en het hoofd te buigen en daarna heel rustig een traantje te laten in de bus terug?
eensquote:Op maandag 9 december 2013 15:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Kampioenschap is waarschijnlijk niet realistisch. Top-3 zou voor dit seizoen al prima zijn, maar zeg nooit nooit.
Baasquote:Op dinsdag 10 december 2013 09:07 schreef Ties02 het volgende:
http://www.twenteinsite.n(...)ruari-naar-nederland
De scouting is prima bezig. Ik durf wel te zeggen: de beste van Nederland!quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:07 schreef Ties02 het volgende:
http://www.twenteinsite.n(...)ruari-naar-nederland
Afgetest door Ajax en PSV dus, schijnt. Maar ja, die kunnen ook niet scouten natuurlijk..quote:NHLAKANIPHO NTULI ON AJAX DEAL, PLAYING AT MAN UTD AND WORKING WITH PIENAAR
South African football journalist Wright Mbongo chats with South African superkid Nhlakanipho Ntuli about his dream move to Ajax and the support he has from some of the country's biggest names.
On loan from FC Twente, Orlando Pirates attacking midfielder Nhlakanipho Ntuli is fast emerging as the future of South African football.
FC Twente’s future star midfielder has experienced what many other local pros haven’t - and he is still a teenager. Currently with South Africa giants Orlando Pirates, he’ll make his move to FC Twente when he turns eighteen early next year.
The wonder-kid, who developed as a player through the junior ranks of Orlando Pirates, believes that he has what it takes to make a big impact in Europe.
“I am physically and mentally ready to play in Europe,” says the 17-year old, who spent some time in Europe with Ajax Amsterdam and PSV Eindhoven before landing a deal at Twente.
“My time in Netherlands taught me a lot of things and made me improve as a player as European football is different to South African football. If you are to succeed in Europe you must be fast with ball and read the game the fastest way you can and that’s what I am good at.”
Nhlakanipho Ntuli admits he has a long-term desire to play for one of the biggest clubs in England as he believes that the Premier League is the one competition in the world every player wishes to play in.
“I want to see myself in England one day,” he said, while considering the fact that Eredivisie South African born players in Benni McCarthy, who made a big money move from FC Porto to Blackburn Rovers in 2006 in his wonder days, and Steven Pienaar who played for Tottenham Hotspur before making his move back to Merseyside Everton, both tread a similar path.
“Premier League football is exciting and I want to be one of the South Africa players to have played in such a magnificent league. Any team in England will suit my style of play because almost every club there plays an attacking style of football,” said the right-footed youngster.
While he dreams of England being his destination at some point of his career, the talented midfielder has captained Orlando Pirates in the Manchester United Premier Cup where the South Africa side lost in the final to Mexican’s Pachuca.
“Playing at Old Trafford was a dream come true as it is one of the best stadiums in the world.”
Nhlakanipho Ntuli will become the second player to play for FC Twente after now Kaizer Chiefs striker Bernard Parker had a stint with the Dutch giants. The teenager says he has received advice from one former star player well known to many.
“Benni McCarthy has been giving me advice on how to improve my game and how to handle myself in Netherlands. The other player who I chat to is Steven Pienaar. I think I will learn a lot from him as he plays in the position I play in and he had a successful stay in the Netherlands, which made him to be the kind of a player he is today.”
The influential midfielder, who was rumoured to be handed the famous number ten jersey by Orlando Pirates, says he was happy to receive some positive words from English manager Steve McClaren, who was still with Twente during his initial trials.
“He is a very good coach who always wanted me to improve as a player and he was happy with what he saw from me.”
And on the No10 shirt, the youngster concluded. “About Orlando Pirates giving me the number ten jersey, it surprised me because I only heard people talking about it, but it also gave me confidence because it shows there is something I am doing right.
“The number 10 jerseys are only worn by excellent players.”
http://www.tribalfootball(...)3984223#.UqcwxtLuLFU
Zelfde met Eghan, afgetest in Utrecht.quote:Op dinsdag 10 december 2013 16:22 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Afgetest door Ajax en PSV dus, schijnt. Maar ja, die kunnen ook niet scouten natuurlijk..
quote:'FC Twente biedt Promes nieuw contract aan'
Quincy Promes heeft bij FC Twente een aanbieding voor contractverlenging ontvangen. De Tukkers willen de topscorer graag langer aan de club binden, meldt het Algemeen Dagblad.
Het huidige contract van Promes loopt tot 2015, met een optie voor een extra jaar. Voor FC Twente is dat echter niet genoeg. De nummer drie van de ranglijst wil Promes belonen met een verbeterd en verlengd contract. Men heeft de voetballer al een aanbieding doen toekomen.
De 21-jarige Promes maakte dit seizoen acht doelpunten. Momenteel staat hij buitenspel met een knieblessure, die hem tot de winterstop aan de kant houdt. De middenvelder, die ook als flankspeler uit de voeten kan, droeg vorig seizoen nog een belangrijk steentje bij aan de promotie van Go Ahead Eagles.
quote:FC Twente hoopt te voorkomen dat Roberto Rosales komende zomer transfervrij de deur van de Grolsch Veste achter zich dicht trekt. De ploeg uit Enschede heeft de vleugelverdediger uit Venezuela een nieuw contract aangeboden, meldt AD Sportwereld. Hij kan een meerjarige verbintenis tekenen.
Rosales is sinds 2010 speler van FC Twente, de Tukkers namen hem destijds over van het Belgische AA Gent. Met de ploeg uit Enschede won de 25-jarige verdediger één keer de KNVB Beker en twee keer de Johan Cruijff Schaal. Ook werd hij de eerste Venezolaanse voetballer ooit die scoorde in de Champions League.
Onder meer AS Monaco zou Rosales komende zomer graag transfervrij willen overnemen.
25.000 ballen.quote:Twente verdient met Spitse voor het eerst aan vrouwenteam
FC Twente-speelster Sherida Spitse is de eerste Nederlandse voetballer die verkocht wordt naar het buitenland. De middenveldster maakt de overstap naar het Noorse Lillestrøm SK.
Er vertrokken al wel eerder vrouwelijke, Nederlandse profs naar het buitenland, maar dan transfervrij of op basis van een amateurcontract. FC Twente ontvangt voor de speelster een afkoopsom van naar verluidt 25 duizend euro.
Voor de 23-jarige Spitse (rechts op de foto) waren verscheidenen clubs in de markt, maar Lillestrøm was het meest concreet. Lillestrøm is de nummer twee van het afgelopen seizoen. In Noorwegen tekent ze voor twee seizoenen.
Spitse speelde vanaf vorig seizoen voor de vrouwen van FC Twente, waar ze een aflopend contract had. Daarvoor kwam ze vijf seizoenen uit voor SC Heerenveen. Haar debuut in het Nederlands vrouwenelftal maakte ze al op haar zestiende. In totaal kwam ze tot 70 interlands.
Tekent wel bij lijkt me.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:35 schreef ReMcOrE het volgende:
'FC Twente biedt Promes nieuw contract aan' | VoetbalPrimeur
[..]
Monaco. Verbaast me niks. Ben bang dat hij gewoon pleiten gaat. Gewoon nog even extra hard van genieten dit seizoen.quote:
Mijlpaal!quote:Op donderdag 12 december 2013 11:54 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/t(...)-aan-vrouwenteam.htm
[..]
25.000 ballen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.twenteinsite.n(...)n-van-fc-twente.html
Djurdjevic dus. Niet te verwarren met Djordjevic.
Echt.quote:
quote:Anderlecht lonkt naar Bryan Ruiz
Keert Bryan Ruiz terug naar de Belgische competitie? Als we Het Nieuwsblad mogen geloven, zit die mogelijkheid er in. Anderlecht wil zich deze winter versterken op twee posities. Als verdedigende middenvelder mikt 'paars-wit' zoals bekend op Steven Defour (Porto), maar de 28-jarige Costa Ricaan zou de belangrijkste gegadigde zijn om de aanval te versterken.
Manager Herman Van Holsbeeck had het deze week nog gezegd: 'Anderlecht gaat deze winter voor een verdedigende middenvelder en een aanvaller.' Cruciaal daarbij was dat beide spelers, gerenommeerde namen, meteen inzetbaar moesten zijn, ook om meer minuten te vergaren met het oog op het WK in juni.
Steven Defour is zo'n speler, maar ook Bryan Ruiz past perfect in dat plaatje. De 28-jarige Costa Ricaan is aan zijn derde seizoen bij het Engelse Fulham bezig. Zijn Premier League-avontuur begon veelbelovend, maar dit seizoen zit hij er meer op de bank dan hem lief is. Op Craven Cottage mocht hij deze jaargang nog maar zeven keer starten in vijftien duels en zijn ploeg prijkt op een povere achttiende plaats. Ruiz scoorde ook nog maar één keer, terwijl hij vorig seizoen nog vijf keer raak trof in 26 duels.
SPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:24 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]Ik zou hem graag terugzien bij Twente, maar iets zegt me dat dat op dit moment geen goed idee is...SPOILER: bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3-0 zou prima zijn.quote:
Mols!quote:
x2quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat commentaar is wel enorm emotieloos trouwens
Mja, maar je zag al dat Schreuder niet vrolijk keek, dus ik hoop dat er weer wat peper in de reten geschoven isquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En Twente zakt weer eens in. Laag tempo alles. Sinds ze voor staan is het niks meer. Zul je zien dat de 1-1 laat in de wedstrijd nog een keer valt en dan kunnen ze wel weer naar voren spelen.
Ja. Schilder er eerst maar eens af. Eghan is ook niet best.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, maar je zag al dat Schreuder niet vrolijk keek, dus ik hoop dat er weer wat peper in de reten geschoven is
Maaar een ontzettend mooie goal van Tadic er achteraanquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lucky 2-0 en daarna ontzettend domme actie van Bengtsson waardoor de 2-1 er in getrapt werd door v.d. Linden...
Truequote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Maaar een ontzettend mooie goal van Tadic er achteraan
Lucje had ook gewoon 2 keer moeten scoren.quote:
Hak geweten is versleten maar idd laat tie nog weleens steekjes vallen, heb toch het idee dat het team goed bij elkaar past.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:25 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Lucje had ook gewoon 2 keer moeten scoren.
Wat was hij dik en schattig!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
x2
maar mooi om al die namen weer eens te horen! en Mario van der Ende floot toen nog
NEC en RKC hebben gewonnen dus Cambuur moet aan de slagquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:56 schreef starla het volgende:
Twente heeft iig weer wat momentum, goed voor het zelfvertrouwen.
Hopen dat Vitesse en/of Ajax wat punten laten liggen, maar lijkt me sterk tegen NAC en Cambuur.
Vanaf het stadion over de brug richting CBR.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:32 schreef slangpie het volgende:
Mooie wedstrijd vanaafwaar was dat ongeluk dan? Niks gezien..
Kansloze go ahead supporters trouwens met hun vuurwerkgeluiden.
Geen last gehad van de kou hier..
Okee... Niks gezien.. Zijn via kanaalstraat gereden richting a35.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:34 schreef bambino het volgende:
[..]
Vanaf het stadion over de brug richting CBR.
Ze hadden nu de linker baan (dus richting stadion) dicht en pionnen ertussen. Zodat er 2 banen richting A35 zijn.
Dus 2 auto's voor mij gaat iemand tussen de pionnen door om rechts te rijden (god knows why).
Dus zo'n muts voor mij denkt, oh kut ik moet naar rechts.
En slingert die auto naar rechts
Maar daar was nog iemand, dus bots
Haar auto reed nog iets verder door weer naar de linker baan, kon er nog net langs.
Ze zat voorover gebogen met handen voor de ogen van "omg what did i do"
haha
Ja dan ben je er net niet langs gekomen. Er kwam ook direct zo'n verkeersregelaar aangerend van "oi door rijden"quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:39 schreef slangpie het volgende:
[..]
Okee... Niks gezien.. Zijn via kanaalstraat gereden richting a35.
Dom mens
135quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef slangpie het volgende:
Welk vak zitten jullie trouwens?
119 hier
We staan alsnog 2e hoorquote:
Dit staat mooierquote:
307quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef slangpie het volgende:
119 hier
Waarom eigenlijk? Doelsaldo is beter? Of telt hier ineens dat Vitesse vaker gewonnen heeft ipv gelijkspelen???quote:
123 of 306. Hangt er vaak een beetje vanaf. Heb geen SCC meer sinds ik in Friesland woon.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef slangpie het volgende:
119 hier
Vitesse heeft weliswaar zelfde aantal punten, maar heeft 1 wedstrijd minder nodig gehad om tot dat aantal komen; daarom hun op 1 en wij op 2 (vooralsnog)quote:Op zondag 15 december 2013 11:31 schreef tcr het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Doelsaldo is beter? Of telt hier ineens dat Vitesse vaker gewonnen heeft ipv gelijkspelen???
Mocht Vitesse verliezen (en ook Ajax laat punten liggen), staan we dan wel 1e, heel vreemde telling...
307quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef slangpie het volgende:
119 hier
Gister nog die vent gezien die de trap afdonderde? Al het bier meequote:
Was er gister helaas nietquote:Op zondag 15 december 2013 17:27 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gister nog die vent gezien die de trap afdonderde? Al het bier mee
Stond daarna wel weer stoer op alsof er niks aan de hand was.
Als ik ga, 2 rijen achter mevrouw Bengtsson.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:55 schreef slangpie het volgende:
119 hier
Helemaal de laatste 2 seizoenen zijn we thuis niet verwend. Maar jij had in ieder geval uitzicht. Zitten daar meer spelersvrouwen?quote:Op zondag 15 december 2013 17:39 schreef Opaas het volgende:
[..]
Als ik ga, 2 rijen achter mevrouw Bengtsson.
Haha, leuk uitzicht ja.quote:Op zondag 15 december 2013 22:29 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Helemaal de laatste 2 seizoenen zijn we thuis niet verwend. Maar jij had in ieder geval uitzicht. Zitten daar meer spelersvrouwen?
Nee, zoiets loopt vaak uit op een teleurstelling. In de aanval loopt het op dit moment gewoon prima, dus het zou zonde zijn om de aanval weer te gaan aanpassen. En Ruiz halen als breedte investering, daar is hij te groot voor.quote:Op maandag 16 december 2013 12:31 schreef Plasterk het volgende:
Ruiz terughalen achter of naast Castagnios?
En, zoals Tadic zei na de wedstrijd tegen Go Ahead: "Then we go on goliday."quote:Op maandag 16 december 2013 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
vrijdag van RKC winnen en dan hebben we een mooie reeks neergezet richting het einde van 2013
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |