Niet structureel, maar ik heb wel $2000 zien verdampen sinds donderdagquote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef roislecxe het volgende:
Zouden er nou mensen zijn die echt structureel verlies hierop maken?
Ik bedoel, ik ben maar een leek en als ik het al een beetje kan
Dat heb je knap voor elkaar gekregenquote:Op maandag 9 december 2013 16:11 schreef strbo het volgende:
[..]
Niet structureel, maar ik heb wel $2000 zien verdampen sinds donderdag
Valt mee… Koers donderde maar met 50% in elkaar..quote:Op maandag 9 december 2013 16:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat heb je knap voor elkaar gekregen![]()
gewoon holden, komt wel goed.quote:Op maandag 9 december 2013 16:14 schreef Solidberg het volgende:
Ik ben van 400 euro winst naar 100 euro winstHeb nog niet verkocht, hoop op dat woensdag of donderdag ie wat hoger staat
Dat idee had ik ook, het schuift telkens een dag op lijkt hetquote:Op maandag 9 december 2013 16:16 schreef tralalala het volgende:
Ben er donderdag helemaal uit gegaan en heb alleen nog wat verdient met die rare schommelingen van BTC.
Ben alleen bang dat de weekenddip nu al woensdagavond begint.
Volgens mij kun je goed binnenlopen…quote:Op maandag 9 december 2013 16:18 schreef brombeer_ het volgende:
Kunnen we zelf niet een goede exchange maken voor de alt. coins?
Zeker weten. Zet alleen maar eens een betrouwbare en stabiele exchange op.quote:Op maandag 9 december 2013 16:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij kun je goed binnenlopen…
Ik had vrijdag nog $5000, toen alles in fiat, zaterdag goed bezig geweest, nu is het $8500 waard.quote:Op maandag 9 december 2013 16:10 schreef roislecxe het volgende:
Zouden er nou mensen zijn die echt structureel verlies hierop maken?
Ik bedoel, ik ben maar een leek en als ik het al een beetje kan
Fiat is me ook heiligquote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
Ik had vrijdag nog $5000, toen alles in fiat, zaterdag goed bezig geweest, nu is het $8500 waard.
Niet echt verlies ofzo.
Als LTC zakt, zakt BTC ook en andersom.quote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef Scorpie het volgende:
Even alles in BTC geparkeerd, LTC zakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |