SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef tralalala het volgende:
http://www.btc38.com/trade.html?btc38_trade_coin_name=wdc
WDC gaat helemaal los op jullie geliefde btc38.com
volume is best hoog.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef tralalala het volgende:
http://www.btc38.com/trade.html?btc38_trade_coin_name=wdc
WDC gaat helemaal los op jullie geliefde btc38.com
Waarom zijn chineze sites altijd zo achterlijk lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ja nummertje 39 graagquote:Op maandag 9 december 2013 19:07 schreef doo. het volgende:
[..]
Waarom zijn chineze sites altijd zo achterlijk lelijk.

Het effect is hetzelfdequote:

Het irritantste is dat ze soms na een uur nog niet uitgevoerd worden, wat heb je er dan aan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef doo. het volgende:
Crypsty is zo fucking gay!!!!!!!! Hogere buy orders dan sell orders. Zo gierend traag is die site.

quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef doo. het volgende:
Crypsty is zo fucking gay!!!!!!!! Hogere buy orders dan sell orders. Zo gierend traag is die site.

wat is het verschil in $ tussen je gemiddelde buy en sell?quote:Op maandag 9 december 2013 19:11 schreef Born2trade het volgende:
[..]
Het effect is hetzelfde
Ik handel met 10 btc, restant zit in papier wallet en kijk ik pas over een jaar naar.

Support is behoorlijk goed op Cryptsy, alleen op dit moment kunnen ze het ook met extra manpower niet echt aan.quote:Op maandag 9 december 2013 19:13 schreef µ het volgende:
Cryptsy is wat mtgox was (en soms nog is).
Wie hebben op gox gehandeld in hun begindagen?

Wees welkom een betere te maken.quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef strbo het volgende:
Ik snap het echt niet. Een exchange is nou ook weer niet zo moeilijk te bouwen, zeker niet als je weetikhoeveel duizend euro per dag binnensleept aan fees..

Gemak? Onwetendheid?quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Beunhazer het volgende:
Maar wat bezielt mensen om 30+ dollarcent neer te tellen per quark via ebay bijv. ???

Prima, probleem is dat er ook een bedrijfskant en vergunningen bij komen kijken en dat is nog niet mijn sterkste kantquote:Op maandag 9 december 2013 19:17 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wees welkom een betere te maken.

Vanmorgen rond 885 gekocht, verkocht op 895 en teruggekocht op 855. (Afgerond dan, in dit rekenvoorbeeld is rendement slechts 4,7%)quote:Op maandag 9 december 2013 19:14 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
wat is het verschil in $ tussen je gemiddelde buy en sell?

Ik denk dat het technisch ook wel vrij ingewikkeld is. Voor een paar gebruikers is het inderdaad niet zo moeilijk, maar bij veel gebruikers wel. Veel concurrente processen waar alles realtime moet zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 19:20 schreef strbo het volgende:
[..]
Prima, probleem is dat er ook een bedrijfskant en vergunningen bij komen kijken en dat is nog niet mijn sterkste kant

Komt onderop de stapel.quote:Op maandag 9 december 2013 19:22 schreef doo. het volgende:
Zo even een ticket aangemaakt met een redelijk boze ondertoon. Ben benieuwd wat ze er mee gaan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |