was ik ook al aan het proberenquote:Op woensdag 11 december 2013 10:38 schreef SosuaCafe het volgende:
Nou het is leuk om samen te doen. Ben nu even aan het testen of galacticraft zomaar aan direwolf20 kan toegevoegd worden. Zo heb je namelijk ook Project RED erbij.
Ja eigenlijk wel mee eens, als dat geregeld kan worden hoef ik tekkit niet perse te blijven spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 10:34 schreef MineraalWater het volgende:
En dat zou wel super tof zijn een dik modpack maken alleen voor ons maar dan zou 1 iemand die gewoon samen moeten stellen (Loon/Sos lijkt mij het handigst die weet daar ook veel over)
Spannond!quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef MineraalWater het volgende:
Zojuist een brief gekregen. 13 Januari ga ik onder het mes (wel heel snel geregeld gelukkig, dan kan ik in september weer naar school).
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:33 schreef MineraalWater het volgende:
Zojuist een brief gekregen. 13 Januari ga ik onder het mes (wel heel snel geregeld gelukkig, dan kan ik in september weer naar school).
SPOILER: Plex onder het mesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]SPOILER: Plex onder het mesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop niet dat ze die ribben met een hamer deruit slaan. haha
And thanks, Zal idd wel even spannend worden maarja naar 5 daagjes ben ik gewoon weer thuis en gelukkig word ik dus op een maandag geopereerd![]()
wat moet er gebeuren dan?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:44 schreef MineraalWater het volgende:
[..]hoop niet dat ze die ribben met een hamer deruit slaan. haha
And thanks, Zal idd wel even spannend worden maarja naar 5 daagjes ben ik gewoon weer thuis en gelukkig word ik dus op een maandag geopereerd
2 sneetjes in de borstkast 1tje in de oksel voor een camera, Komt er een stalen bar doorheen en word vervolgens geflipt als die erin zit zodat het borstbeen weer naar voren komt. Nuss Procedure heet het voor een Trechterborst (Pectus Excavatum)quote:
ja godverdomme heb ook een printer van hun (JA KANKERLAPTOP NU GAAT IE NOG KK HARDER BLAZEN) maar die printer is ook al door zn inkt heen na 2 keer printen..quote:Op woensdag 11 december 2013 11:17 schreef Ame_thyst het volgende:
HP, tja, printers kunnen ze al niet maken laat staan een laptop.
ja de vorige keer dat ik dat deed had ik mn desktop kapot gemaakt (he gogo..)quote:
Dan kan er toch vocht bij komen ofzo? Dan moet je toch zo'n speciale tussenfilter ofzo?quote:
Wat draai je? Win7?quote:Op woensdag 11 december 2013 11:29 schreef bobbernaut het volgende:
Wat maakt een S4 kk lelijke foto's ivm een iPhone 4S.. Top..
[ afbeelding ]
Je ziet daaronder een roze gum als verhoging.
En ik zie alleen dat beetje stof links, maar dat kan toch niet het hele probleem zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |