Die zet power om in random ores. Kan de kans op een bepaalde ore vergroten, maar is voornamelijk random. Zuigt alleen hoop power.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:15 schreef bobbernaut het volgende:
Huib wat doet die mining laser ding van jou eigk?
in de nieuwe map?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:17 schreef TJV het volgende:
We moeten straks eerst maar met zijn allen gaan minen want zo was het ook niet bepaald handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Nja, Solo, Het werkt prima bij mij, alleen lopen op de maan lagged nog al maar dat komt vooral door de chunk loadingquote:
KILL WAAR WAS JE?! tekkit btwquote:Op woensdag 11 december 2013 14:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ok ok wat moet ik installeren om te spelen?
Dat moet je sowieso doen hé, planten neerplempen zodat ze zuurstof produceren die je weer op kan vangen en verspreiden met je machinesquote:
komt omdat galacticraft de overworld generator gebruikt dus niets aan te doenquote:Op woensdag 11 december 2013 14:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso doen hé, planten neerplempen zodat ze zuurstof produceren die je weer op kan vangen en verspreiden met je machines
Op de server maan staan geen bomen hoorquote:Op woensdag 11 december 2013 14:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
komt omdat galacticraft de overworld generator gebruikt dus niets aan te doen
Moet de mod maker fixen door zelf een generator te maken denk ik.
Komt door biomes o plenty, die draait op de tekkit server niet denkquote:Op woensdag 11 december 2013 14:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Op de server maan staan geen bomen hoor, alleen in de plantenbak van de moonvillages daar maar dat hoort. Heb je die in latere versies wel dan?
Portalgun etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:59 schreef Timwonnacott het volgende:
Zit direwolf ook niet echt vol met mods? Zullen ongetwijfeld mods tussen zitten die we er uit kunnen flikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |