quote:Op maandag 9 december 2013 00:53 schreef Pagan het volgende:
Sons of Anarchy biedt een hoop inspiratie
ALs je het goed bijhoudt is er niks mis mee. Ik waste hem regelmatig met shampooquote:Op maandag 9 december 2013 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt me echt goed smerig zo een pak haar op je bakkes![]()
Stoppeltjes zijn wel sexy soms!
quote:Op maandag 9 december 2013 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik laveer altijd tussen stoppels en kortpolige vloerbedekking.
Ik vergeet te scheren
En daarna conditioner.quote:Op maandag 9 december 2013 10:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ALs je het goed bijhoudt is er niks mis mee. Ik waste hem regelmatig met shampoo
Dat is met beffen ook zo.quote:Op maandag 9 december 2013 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Mss als je hem zelf hebt. Ik vind dat haarhappen echt een ontzettend weerzinwekkend idee
Nee, Strega vroeg er om, ze is benieuwd hoe het staat.quote:Op maandag 9 december 2013 02:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Had je gewoon zin in verandering, Pagan?
Baarden zijn way cool
quote:Op maandag 9 december 2013 10:19 schreef DeZwabber het volgende:
Ik laveer altijd tussen stoppels en kortpolige vloerbedekking.
Stoppeltjes zijn goedsgloeiend sexyquote:Op maandag 9 december 2013 09:53 schreef oh-oh het volgende:
Het lijkt me echt goed smerig zo een pak haar op je bakkes![]()
Stoppeltjes zijn wel sexy soms!
Stoppeltjes schuren lekkerquote:Op maandag 9 december 2013 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Stoppeltjes zijn goedsgloeiend sexy
En dan vooral een lekkere kerel in overhemd, die nonchalant met zijn hand over zijn kaak wrijft, dan hoor je het ook. Zowel de visualisatie als het geluid prikkeltquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 10:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En daarna komt de moeilijke keuze, krulijzers er in, of scheer je er een PSV logo uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |