Zie je het voor je?quote:Op maandag 9 december 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook wel eens dat je in bed ligt en een beetje aan het krabben bent aan je ballen ofzo en dat je denkt, ja, heb m'n hand er nou toch al liggen dus why not?
Panzer heeft een keer een foto van jou met je boner in de trein gepost hier. Alleen toen was het niet rustig, dus fappen deed je toen niet.quote:Op maandag 9 december 2013 12:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vaak krijg ik spontaan een stiffa in de trein. Als het rustig is wil ik wel eens snel een paar minuten snel fappen en spuiten op een stoel. Wel eens gehad dat er dan iemand op gaat zitten.![]()
Ja. Hard geworden.quote:
Van Amsterdam naar Almere is het meestal rustig.quote:
Alleen als het rustig is idd.quote:Op maandag 9 december 2013 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer heeft een keer een foto van jou met je boner in de trein gepost hier. Alleen toen was het niet rustig, dus fappen deed je toen niet.
Hahaha was dat die foto van dat scharminkel met die vage chick?quote:Op maandag 9 december 2013 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Panzer heeft een keer een foto van jou met je boner in de trein gepost hier. Alleen toen was het niet rustig, dus fappen deed je toen niet.
Moest lachen.quote:
Mental images van hoe je mijn hand langzaam wegtrekt en het overneemt voor je op me gaat zitten?quote:
Ga je nu lekkere met je harde clitje spelen?quote:
Gvd, ik nu ook.quote:
Nee, dat niet.quote:[..]
Mental images van hoe je mijn hand langzaam wegtrekt en het overneemt voor je op me gaat zitten?
quote:Op maandag 9 december 2013 12:13 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je draagt wel lelijke kleding.
Doen Mozy en jij aan rollenspel?quote:Op maandag 9 december 2013 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Na het lezen van de beschrijving van die mental image wel.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd, ik nu ook.
[..]
Nee, dat niet.
quote:Op maandag 9 december 2013 12:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Na het lezen van de beschrijving van die mental image wel.
Ja. Dan doen we alsof ik een leerling ben en noem ik hem meester Mozy.quote:Op maandag 9 december 2013 12:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doen Mozy en jij aan rollenspel?
Inclusief sexy schooluniform?quote:Op maandag 9 december 2013 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Dan doen we alsof ik een leerling ben en noem ik hem meester Mozy.
Vind ik niets voor Mozy om dat aan te trekken.quote:Op maandag 9 december 2013 12:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee van die kinderachtige basisschoolkindjes kleding.
Hij heeft normale meester Mozy kleding aan.quote:Op maandag 9 december 2013 12:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vind ik niets voor Mozy om dat aan te trekken.
dacht voor mn nekquote:
Niet gelijk kapotfappen hčquote:Op maandag 9 december 2013 12:45 schreef Salatrel het volgende:
zo nieuwe tablet op wezen halenook de externe hdd ziet ie zonder problemen dus kan ik mooi alle opnames daarop knallen onderweg volgend jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |