In je kaken zeker van het eten. hahahaquote:Op maandag 9 december 2013 11:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb spierpijn maar ik weet niet waarvan
Denk m'n doorligwonden of zo
quote:Op maandag 9 december 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In je kaken zeker van het eten. hahaha
....quote:
Ja.quote:
Altijd zo lekker als mijn tampon scheef zitquote:
quote:Op maandag 9 december 2013 11:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In je kaken zeker van het eten. hahaha
waar voor wel¿quote:Op maandag 9 december 2013 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nu drinkontbijt, daar gebruik ik mijn kaken niet voor
Knäckebröd ?quote:
Hoop dat je een grapje maakt.quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
Brandwondje aan je lul van het rukken en toch blijven rukken.
quote:
Even het wondje bekijken en betasten, en dat lang genoeg doen dat je denkt, als ik toch met mn lul aan het spelen ben doe ik het wel gelijk goed..quote:Op maandag 9 december 2013 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoop dat je een grapje maakt.
Of dat dat wondje pas ontstond tijdens het fappen. Niet dat je alsnog ging fappen terwijl je er al een brandwondje had zitten.
Deze man weetquote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even het wondje bekijken en betasten, en dat lang genoeg doen dat je denkt, als ik toch met mn lul aan het spelen ben doe ik het wel gelijk goed..
Huh? hoe? hoeveel rpm doe jij dan?quote:Op maandag 9 december 2013 12:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
Brandwondje aan je lul van het rukken en toch blijven rukken.
Idd, in een fles stop je toch ook een kurk en geen stukje tape op de openingquote:Op maandag 9 december 2013 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Vrouwen die maandverband ipv tampons gebruiken![]()
Bah
Klassieke Chai postquote:Op maandag 9 december 2013 11:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd zo lekker als mijn tampon scheef zitga dan altijd een beetje stiekem op mijn stoel zitten wiebelen
Hebben jullie dan ook wel eens dat je in bed ligt en een beetje aan het krabben bent aan je ballen ofzo en dat je denkt, ja, heb m'n hand er nou toch al liggen dus why not?quote:Op maandag 9 december 2013 12:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Even het wondje bekijken en betasten, en dat lang genoeg doen dat je denkt, als ik toch met mn lul aan het spelen ben doe ik het wel gelijk goed..
Doe eens een gokje.quote:Op maandag 9 december 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook wel eens dat je in bed ligt en een beetje aan het krabben bent aan je ballen ofzo en dat je denkt, ja, heb m'n hand er nou toch al liggen dus why not?
Ik denk het wel.quote:
Vaak krijg ik spontaan een stiffa in de trein. Als het rustig is wil ik wel eens snel een paar minuten snel fappen en spuiten op een stoel. Wel eens gehad dat er dan iemand op gaat zitten.quote:Op maandag 9 december 2013 12:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hebben jullie dan ook wel eens dat je in bed ligt en een beetje aan het krabben bent aan je ballen ofzo en dat je denkt, ja, heb m'n hand er nou toch al liggen dus why not?
Ja hoor.quote:Op maandag 9 december 2013 12:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Vaak krijg ik spontaan een stiffa in de trein. Als het rustig is wil ik wel eens snel een paar minuten snel fappen en spuiten op een stoel. Wel eens gehad dat er dan iemand op gaat zitten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |