Capuchon_jongen vind ik nou juist wel weer een baasquote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Stickertje het volgende:
Capuchon_jongen vind ik ook niet een van de beste posters
Lees z'n laatste berichten nog maar eens via de Sherlock, heeft nog steeds een grote bek...quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ik zie het nu ja. Waarvoor?
Haan had altijd grote bek totdat ze uiteindelijk zijn echte naam wisten.
Vond het wel meevallen juist.quote:Op zondag 8 december 2013 23:44 schreef Stickertje het volgende:
Capuchon_jongen vind ik ook niet een van de beste posters
Vast weer voor een paar dagen.quote:
Nee. Is om de paar weken wel een paar dagen gebanned.quote:Op zondag 8 december 2013 23:47 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Het is waar!
Zou het de eerste keer voor hem zijn ?:P
Dat kan maar een ding betekenen, ik ben geliefd.quote:Op zondag 8 december 2013 23:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Voel je je buitengesloten omdat je niet genoemd wordt?
Ik weet het weer..quote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Stickertje het volgende:
Britneybitch of hoe ze ook mag heten.. en de britneybitch wannabe waar ik gelukkig de naam niet van kan herinneren
quote:Op zondag 8 december 2013 23:19 schreef Smack10 het volgende:
Roadtrip, mapima en alle kloons van deze user.
Wie ben jij dan?quote:Op zondag 8 december 2013 23:52 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dat kan maar een ding betekenen, ik ben geliefd.
Hierbij mijn bijdrage, slaaplekker en een fijne kerst.
Dit zie ik je vandaag al in verschillende topics aan verschillende mensen vragen. Is dit het enigste wat eruit komt?quote:
Te veel kloontjes.quote:Op zondag 8 december 2013 23:57 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dit zie ik je vandaag al in verschillende topics aan verschillende mensen vragen. Is dit het enigste wat eruit komt?
Mensen die het forum een bepaald karakter geven, en die kunnen helpen het forum bekendheid te geven, worden altijd tijdelijk geband of helemaal niet. Zeker in de begindagen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee. Is om de paar weken wel een paar dagen gebanned.
Oh tuurlijk. Denk dat Tong overal mee weg kan komen puur omdat hij zoveel topics opent en reacties achterlaat.quote:Op maandag 9 december 2013 00:00 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
Mensen die het forum een bepaald karakter geven, en die kunnen helpen het forum bekendheid te geven, worden altijd tijdelijk geband of helemaal niet. Zeker in de begindagen.
De anderen pas krijgen perm's.
Hierbij ben jij niet meer geliefd.quote:Op zondag 8 december 2013 23:57 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Dit zie ik je vandaag al in verschillende topics aan verschillende mensen vragen. Is dit het enigste wat eruit komt?
Ohja, wie mag jij zijn? Opdonderen.
En daarnaast is het een soort icoon met die wrange humor en tong-smiley's.quote:Op maandag 9 december 2013 00:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Oh tuurlijk. Denk dat Tong overal mee weg kan komen puur omdat hij zoveel topics opent en reacties achterlaat.
Selectieve speciale voorrang geven die andere niet krijgen is forummoordquote:Op maandag 9 december 2013 00:03 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
En daarnaast is het een soort icoon met die wrange humor en tong-smiley's.
velen users hebben er zo'n speciaal karakter, hen wegwerken is internetzelfmoord als forum. ik weet dit want ik was ooit zelf bezig een forum op te zetten (geen chat).
Umm nee want daar kun je makkelijk mee wegkomen. want users blijven komen, die hebben er trouwens behoefte aan.quote:Op maandag 9 december 2013 00:04 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Selectieve speciale voorrang geven die andere niet krijgen is forummoord
Wickedmen.quote:Op maandag 9 december 2013 00:08 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Eigenlijk zou ik dit niet mogen doen omdat ik een lurker ben/was maar goed...
Duidelijk irritant aanwezige users:
Roadtrip
Deadprez
Rezania
RetRy32
Erno-BE
Het is een top-schelder inderdaad.quote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind rezania een van de top users.. Begrijp niet waarom die veel genoemd wordt..
Het zijn vooral de onbekende kutkloontjes die mijn naam roepen, dus boeie.quote:Op maandag 9 december 2013 00:10 schreef Stickertje het volgende:
Ik vind rezania een van de top users.. Begrijp niet waarom die veel genoemd wordt..
Onbekend? Who gives. Als je massaal bekend bent weet je dat je wat moet gaan doen met je leven.quote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het zijn vooral de onbekende kutkloontjes die mijn naam roepen, dus boeie.
Zuipen?quote:Op maandag 9 december 2013 00:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Onbekend? Who gives. Als je massaal bekend bent weet je dat je wat moet gaan doen met je leven.
Als dat betekent dat de pc uit staat wel ja.quote:
Mobiel ftw.quote:Op maandag 9 december 2013 00:22 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als dat betekent dat de pc uit staat wel ja.
Wat is er mis met Susteren dan?quote:Op maandag 9 december 2013 00:48 schreef hoink581 het volgende:
Wickedmen is ook wel het noemen wel waard. Susteren was ook altijd super kut, maar die mag KLB niet meer in gok ik zo.
Ik ben inmiddels alweer een jaar terug aangezien FOK! niet om kom gaan met mijn perm ban.quote:Op zondag 8 december 2013 23:57 schreef Tropanzia het volgende:
Dat turkje met die pandabeer als avatar is porsche1, en hij postte toevallig zojuist in een ONZ-topic. Dacht dat ie al 4 jaar weg was.
Die baggerde heel KLB vol korte dagboekklachten over z'n dure spullen en andere oppervlakkige zaken.quote:Op maandag 9 december 2013 00:53 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
[..]
Wat is er mis met Susteren dan?
Vind hem nou niet bepaald irritant ofzo.
Oh, de 1 vind iets erger dan de ander.quote:Op maandag 9 december 2013 00:56 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Die baggerde heel KLB vol korte dagboekklachten over z'n dure spullen en andere oppervlakkige zaken.
vooral Deadprez dan. wat een irritant mannetjequote:Op maandag 9 december 2013 00:08 schreef Dikkegijsmetijs het volgende:
Eigenlijk zou ik dit niet mogen doen omdat ik een lurker ben/was maar goed...
Duidelijk irritant aanwezige users:
Roadtrip
Deadprez
Rezania
RetRy32
Erno-BE
ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |