Ik haal jou altijd door elkaar met Rezania. Welke van jullie nou precies homo is weet ik eigenlijk niet eensquote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijk ondoordachte opmerking.
Zou inderdaad kunnen dat het maar net is of je je in de posts van bepaalde users kunt vinden.quote:Op zondag 8 december 2013 23:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Boeiend. Probeer maar eens een discussie met die linkse dierenhippie te voeren. Probeert je alleen maar woorden in de mond te leggen en gaat nergens inhoudelijk op in, om je dan wel te verwijten nergens inhoudelijk op in te gaan.
Die gast post al jaren onder zijn niveau. Vogeltjesdans heeft 1 goede reeks gehad, die over zijn handtastelijke collega en dat was niet omdat hij zelf zo grappig was.quote:Op zondag 8 december 2013 23:29 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Vogeltjesdans verkeert momenteel in een existentiële dip, dat is een dip voor hele slimme mensen, vandaar dat hij de laatste tijd een beetje onder zijn niveau post.
Opzich een goede gedachte.quote:Op zondag 8 december 2013 23:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
Laten we niet zo gemeen doen tegen elkaar.
Peace, hihi.
Rezania maar bij mij zou je het ook kunnen impliceren vanwege mijn onderschrift.quote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik haal jou altijd door elkaar met Rezania. Welke van jullie nou precies homo is weet ik eigenlijk niet eens
Ik heb ook nog nooit een echte discussie met Vogeltjesdans gehad, omdat hij namelijk niet in staat is die te voeren.quote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen dat het maar net is of je je in de posts van bepaalde users kunt vinden.
Heb nog nooit echt een discussie gehad met Vogeltjesdans dus kan het moeilijk bevestigen.
Ja, hallo, ik kom hier voor mijn vermaak, niet om aardig te doen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:22 schreef groenappeltje20 het volgende:
Laten we niet zo gemeen doen tegen elkaar.
Peace, hihi.
CaptainCookie moet zijn ''ik ben een kakker''gedachte eens achterwege laten. Dan is het volgens mij best een leuke user.quote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Opzich een goede gedachte.
Ben bereid de 'strijdbijl' te begraven en bijvoorbeeld ook met Rezania en CaptainCookie op een vreedzame manier te converseren.
Britneycheers?quote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Stickertje het volgende:
Britneybitch of hoe ze ook mag heten.. en de britneybitch wannabe waar ik gelukkig de naam niet van kan herinneren
quote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Rezania maar bij mij zou je het ook kunnen impliceren vanwege mijn onderschrift.
Ik kan het verhaal van IkStampOpTacos wel bevestigen. Daar kun je geen discussie mee voeren, want je wordt beschuldigd van hetgeen wat hij zelf doet.quote:Op zondag 8 december 2013 23:32 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Zou inderdaad kunnen dat het maar net is of je je in de posts van bepaalde users kunt vinden.
Heb nog nooit echt een discussie gehad met Vogeltjesdans dus kan het moeilijk bevestigen.
Mapima of inderdaad die user die telkens het topic begint met:quote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Stickertje het volgende:
Britneybitch of hoe ze ook mag heten.. en de britneybitch wannabe waar ik gelukkig de naam niet van kan herinneren
ikkequote:Op zondag 8 december 2013 23:14 schreef BeachBoyBert het volgende:
en niet "TS" zeggen dat is niet grappig.
Haten op Britneycheersquote:Op zondag 8 december 2013 23:33 schreef Stickertje het volgende:
Nikonlover de belg nog nooit gezien zeker.quote:Op zondag 8 december 2013 23:35 schreef Stickertje het volgende:
En roadtrip heeft altijd wat te zeiken
Kijk in NWS en je weet wie. Pretenteerde ook het alleenrecht en de alwetende te zijn in de reeks over die vermiste jochies. Iets met whiskquote:
Haten op Goodluck_Charmquote:Op zondag 8 december 2013 23:26 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Vogeltjesdans of één van die vrouwelijke aandachtshoeren van KLB.
Maar die heeft wel de bazenactie gedaan van de advertentieplek te huren voor zelfpromotie..quote:Op zondag 8 december 2013 23:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nikonlover de belg nog nooit gezien zeker.
ik bedoelde dat je bewijs levert van mijn vroegere reactie, domoorquote:Op zondag 8 december 2013 23:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb ik je er eerder van beschuldigd dan?
quote:
Oh ja haha Whiskers2000 Of zo, dat was me er dan een met die jochies. Totaal van het lotje getikt als je het mij vraagt.quote:Op zondag 8 december 2013 23:35 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Kijk in NWS en je weet wie. Pretenteerde ook het alleenrecht en de alwetende te zijn in de reeks over die vermiste jochies. Iets met whisk
Oké, je bent dus een kutkloontje.quote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef De_uitblinker het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je bewijs levert van mijn vroegere reactie, domoorDat jij niet snapt, is geen nieuws.
[..]
Mja, bazenactie?quote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar die heeft wel de bazenactie gedaan van de advertentieplek te huren voor zelfpromotie..
Die ja... sindsdien denk ik 2x na voordat ik in NWS iets post.quote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Oh ja haha Whiskers2000 Of zo, dat was me er dan een met die jochies. Totaal van het lotje getikt als je het mij vraagt.
Da's dat gare mokkel?quote:Op zondag 8 december 2013 23:38 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Die ja... sindsdien denk ik 2x na voordat ik in NWS iets post.
Daarvoor een advertentie nodig hebben.quote:Op zondag 8 december 2013 23:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar die heeft wel de bazenactie gedaan van de advertentieplek te huren voor zelfpromotie..
Topics openen.quote:Op zondag 8 december 2013 23:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Daarvoor een advertentie nodig hebben._!
Kwestie van kwaliteittopics.
BeachBoyBert niet vergetenquote:Op zondag 8 december 2013 23:39 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Topics openen.Dat doen alleen droeftoeters zoals Tong en Nikonlover.
quote:
Jullie hebben natuurlijk Nooit pics van de dame in kwestie gezienquote:
Hoe kon ik...quote:
Ja. Haan ook altijd.quote:Op zondag 8 december 2013 23:40 schreef BeachBoyBert het volgende:
Tong80 produceert ook echt alleen maar bagger trouwens.
Ik zie het nu ja. Waarvoor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |