Ik blijf dit nummer maar luisteren. Ik ontdekte 't eerder vanavond bij toeval, maar 't is een briljant nummer...quote:
F&TMquote:Op dinsdag 10 december 2013 21:19 schreef myxomatosekonijn het volgende:
(ingetogen versie)
(Heppie-de-Peppie-versie)
Gewoon lekker achter elkaar, omdat het kan! Ik geloof dat dit mijn lijflied voor deze gekke periode in mijn leven wordwant och, wat is het leven eigenlijk mooi…
METZquote:
Hell yes dat ik ze gezien heb op LGW... was fucking dik.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
METZToevallig nog gezien op lgw?
OT:
Nu baal ik nog harder dat ik niet geweest benquote:Op donderdag 12 december 2013 22:20 schreef thewallsareshifting het volgende:
[..]
Hell yes dat ik ze gezien heb op LGW... was fucking dik.
Wooden Shjips was ook tof... en OM... en Linda perhacs...en King Kahn.....en deze plaat die ik nu luister:quote:Op donderdag 12 december 2013 22:20 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nu baal ik nog harder dat ik niet geweest ben
Ai, dat ziet er wel ernstig vet uit ja!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:27 schreef thewallsareshifting het volgende:
Had nog een kort filmpje gemaakt van Metz live... voor een kleine sfeerimpressie. Volgens mij zou dit moeten werken:
https://www.facebook.com/(...)=3403769438507361611
goedequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |