Godver, die lust ik ook wel.quote:Op zondag 8 december 2013 22:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek maar weer eens een pilsener open
Is dit serieusquote:
ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd naar hoe oud je bentquote:
De anderen verliezen kracht als je er nu en dan geenquote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan deze: [ afbeelding ] Maar al die andere betekenen meteen weer iets.
Dat wist je toch?quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd naar hoe oud je bent
quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik ben nog steeds oprecht geïnteresseerd naar hoe oud je bent
<- meest neutralequote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb echt zo'n hekel aan deze: [ afbeelding ] Maar al die andere betekenen meteen weer iets.
Ja heb vandaag visite gehad van m'n omaquote:
Maar het is dan net alsof je een lang bericht hebt getypt. Dat doe ik vrij weinig.quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
De anderen verliezen kracht als je er nu en dan geen [ afbeelding ] door gooit.
Ah oké.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar het is dan net alsof je een lang bericht hebt getypt. Dat doe ik vrij weinig.
Nice man.quote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja heb vandaag visite gehad van m'n omageld gekregen en een luchtje van mn zusje
En volgende week ga ik naar Amsterdam met mn ouders om wat kleding te kopen als cadeau
Die gebruik ik echt weinig. De 'cool' heb ik standaard, gewoon omdat het kan. Maar wil geen verkeerde indruk wekken.quote:
toen ik het in een van je topics vroeg zei je 12 terwijl ik het gewoon uit interesse wilde wetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een sexistisch opmerking, kan het een pijpmondje zijn.quote:
Met een ongeloofwaardige opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn.
Met een verrassende opmerking, kan het een verbaasd gezichtje zijn
Hert kan ook een verschrikt gezichtje zijn van OH ECHT OH WAUW![]()
![]()
Over energy?quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
toen ik het in een van je topics vroeg zei je 12 terwijl ik het gewoon uit interesse wilde weten![]()
Ja nee dat was niet serieus, maar ik dacht dat je het wel wistquote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
toen ik het in een van je topics vroeg zei je 12 terwijl ik het gewoon uit interesse wilde weten
Hoe oud denk je?![]()
![]()
Neequote:
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.![]()
nee nee, het is een nieuwsgierige en leergierige. Ideaal voor posts in POL/AEX/WGR om te laten zien dat je nog een groentje bentquote:Op zondag 8 december 2013 22:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, ik dacht dat dat pijpmondje was.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.![]()
Oh, oké.quote:Op zondag 8 december 2013 22:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee nee, het is een nieuwsgierige en leergierige. Ideaal voor posts in POL/AEX/WGR om te laten zien dat je nog een groentje bent![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 22:34 schreef d4v1d het volgende:
Faux. Je UI lijkt op de NS.
Hij is te laat.
hihaho.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens, zijn UI is much late, so color, such sinterklaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: