SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 10-12-2013 17:49:24 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Verslagen van bruggenloop tot zover mooi om te lezen. Laat de rest maar komen.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik heb ook wel lekker gelopen bij de Bruggenloop!
Mentaal was ik wat minder 'psyched' voor deze loop, omdat ik mijn Grote Doel voor 2013 stiekem al gehaald had bij de Zevenheuvelen (onder dat uur). Maar eenmaal warmgelopen en al, toch wel zin in. Eerste meters waren smal en druk (en vroeg ik mij af, waarom er toch nog zoveel mensen voor mij stonden die amper snelheid maakten, hoe kom je dan in vak A?!).
Windje tegen op Laan op Zuid af en toe, viel wat tegen, maar na de Erasmusbrug echt een heerlijke Maasboulevard gelopen, kilometertjes in 3:57 / 3:57 / 3:55 / 3:53 (5k: 20:04), dus halverwege kwam ik ook door in 29:35 of zoiets. Dat gaf wel moed, al wist ik ook dat dit het makkelijkste stuk was... Ri. Van Brienenoord trapte ik een beetje op mijn adem net voordat je eronder door gaat en de echte klim nog moet beginnen, maar dat hadden de meesten om mij heen ook. Van 9-10 kilometer ging het gewoon niet zo lekker, had het zwaar, wind tegen en m'n ritme niet zo. Na 4:25 km en 40:51 op de tien was het uur wel uit zicht, maar toch nog wel geknokt voor m'n plek vanaf dan.
Hoop anderen hadden het ook zwaar en zeker vanaf km 13 kwam ik er wel weer aardig in en uiteindelijk in 1:00:57 gefinished als 123e, en daar ben ik toch best tevreden mee. Laatste kilometer weer dik onder de 4 minuten, dus finish was sterk en met een goed gevoel nu de winter in om door te trainen.
Verder heeft iedereen hier ook weer heerlijk gelopen zo te lezen, chapeau.
Jack does it in real time...![]()
Mijn Bruggenloopverslag. Gemengde gevoelens. Later las ik dat Michel Butter, die het startschot verrichtte, vertelde dat zijn langzame duurlooptempo 3:45/km is.
Okee dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weekend van de winnaars weer
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Fijne verhalen weer ja!
Ik heb gister geskied en veel bier gedronken, daarna 11 uur in mn bed gelegen, en op een uurtje na vanaf 12 uur vanmiddag alleen maar op de bank gelegen. Lekker sportief weekend![]()
Morgen maar weer lopen dus![]()
![]()
Moet nog even verder lezen, maar:quote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zat tegenover een warmtekanon. Ik zweer je: zo'n ding wil ik thuis ook. Ik ben alleen bang dat ik mijn baas moet vragen om mijn salaris te vertienvoudigen om de energiekosten te kunnen betalen. Het enige dat in de buurt kan komen bij het gevoel dat het warmtekanon mij gaf moet een degradatie van Ajax zijn.![]()
Idem dito hier!
![]()
benny beeer!!! owwww!! sappige sateetjes! kwijl!![]()
home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Mijn Bruggenloopverslag. Gemengde gevoelens. Later las ik dat Michel Butter, die het startschot verrichtte, vertelde dat zijn langzame duurlooptempo 3:45/km is.
Okee dan.Ondanks wat tegenvallende prestaties zonder smoesjes voorhanden, toch eigenlijk best een leuk verslag geworden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om maar even Dr.Claw te quoten: "Next time, Gadget, Next time..."Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Prachtig verhaal ZwabberWat zo'n loop niet met je doet.
En absurd. Voortaan schreeuw je maar heel hard hoor, potverdikkie! Hadden we nog even kunnen kennismaken bij een warmtekanon![]()
![]()
Gewoon nog geen uitslagen en/of foto's van die cross van vanmiddag te vinden
/ongeduldigF means you're fucked![]()
quote:Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Okee dan.Wat een heerlijkheid van een verslag +O ik hou van overbodige informatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oke, nog een keertje dan als jullie het goed vinden...startnummer 434
de eerste foto ga ik maar even bestellen denk ik.
http://www.keplerchalleng(...)allenge-event-photos'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
ja die is mooi!quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.keplerchalleng(...)allenge-event-photos
en zwabber idd sterkte man!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Allemaal mooi, maar die eerste is wel heel tof ja!quote:Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
http://www.keplerchalleng(...)allenge-event-photosJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hier is iedereen dusHet werd een beetje eenzaam in het amateur topic
Ook mee gedaan aan de Bruggen loop en ondanks wat Zwabberhark zegt over lekker lopen, heb ik toch een lekkere wedstrijd gelopenErg constant en maar 15 seconden verloren de Brieenoord op. Laatste twee km ook nog kunnen versnellen (verder geen mooi verslag zoals de rest hier helaas).
@Rechtsedirecte, gefeliciteerd nog met de Kepler challenge!The line is a dot to you!![]()
dit dus, overbodige informatie maakt een sfeerverslag compleet!quote:Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat een heerlijkheid van een verslag +O ik hou van overbodige informatie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Wat was je eindtijd?quote:Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef kepler het volgende:
Hier is iedereen dusHet werd een beetje eenzaam in het amateur topic
Ook mee gedaan aan de Bruggen loop en ondanks wat Zwabberhark zegt over lekker lopen, heb ik toch een lekkere wedstrijd gelopenErg constant en maar 15 seconden verloren de Brieenoord op. Laatste twee km ook nog kunnen versnellen (verder geen mooi verslag zoals de rest hier helaas).
@Rechtsedirecte, gefeliciteerd nog met de Kepler challenge!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mooie tijdquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ook offroad?quote:Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: