abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 december 2013 @ 21:29:38 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134062288

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 2% gewijzigd door Daywalk3r op 10-12-2013 17:49:24 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 8 december 2013 @ 21:30:04 #2
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134062311
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zondag 8 december 2013 @ 21:31:30 #3
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_134062385
Verslagen van bruggenloop tot zover mooi om te lezen. Laat de rest maar komen. :)
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_134062432
Ik heb ook wel lekker gelopen bij de Bruggenloop! :)

Mentaal was ik wat minder 'psyched' voor deze loop, omdat ik mijn Grote Doel voor 2013 stiekem al gehaald had bij de Zevenheuvelen (onder dat uur). Maar eenmaal warmgelopen en al, toch wel zin in. Eerste meters waren smal en druk (en vroeg ik mij af, waarom er toch nog zoveel mensen voor mij stonden die amper snelheid maakten, hoe kom je dan in vak A?!).

Windje tegen op Laan op Zuid af en toe, viel wat tegen, maar na de Erasmusbrug echt een heerlijke Maasboulevard gelopen, kilometertjes in 3:57 / 3:57 / 3:55 / 3:53 (5k: 20:04), dus halverwege kwam ik ook door in 29:35 of zoiets. Dat gaf wel moed, al wist ik ook dat dit het makkelijkste stuk was... Ri. Van Brienenoord trapte ik een beetje op mijn adem net voordat je eronder door gaat en de echte klim nog moet beginnen, maar dat hadden de meesten om mij heen ook. Van 9-10 kilometer ging het gewoon niet zo lekker, had het zwaar, wind tegen en m'n ritme niet zo. Na 4:25 km en 40:51 op de tien was het uur wel uit zicht, maar toch nog wel geknokt voor m'n plek vanaf dan.

Hoop anderen hadden het ook zwaar en zeker vanaf km 13 kwam ik er wel weer aardig in en uiteindelijk in 1:00:57 gefinished als 123e, en daar ben ik toch best tevreden mee. Laatste kilometer weer dik onder de 4 minuten, dus finish was sterk en met een goed gevoel nu de winter in om door te trainen. ^O^

Verder heeft iedereen hier ook weer heerlijk gelopen zo te lezen, chapeau. ^O^
Jack does it in real time...
pi_134063420
Mijn Bruggenloopverslag. Gemengde gevoelens. Later las ik dat Michel Butter, die het startschot verrichtte, vertelde dat zijn langzame duurlooptempo 3:45/km is.

Okee dan.

SPOILER
  zondag 8 december 2013 @ 21:58:30 #6
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134063581
Weekend van de winnaars weer ^O^
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_134063693
Fijne verhalen weer ja!

Ik heb gister geskied en veel bier gedronken, daarna 11 uur in mn bed gelegen, en op een uurtje na vanaf 12 uur vanmiddag alleen maar op de bank gelegen. Lekker sportief weekend :X
Morgen maar weer lopen dus :)
  zondag 8 december 2013 @ 22:04:48 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134063834
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 21:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zat tegenover een warmtekanon. Ik zweer je: zo'n ding wil ik thuis ook. Ik ben alleen bang dat ik mijn baas moet vragen om mijn salaris te vertienvoudigen om de energiekosten te kunnen betalen. Het enige dat in de buurt kan komen bij het gevoel dat het warmtekanon mij gaf moet een degradatie van Ajax zijn.
Moet nog even verder lezen, maar: :D :D Idem dito hier!
pi_134064008
benny beeer!!! owwww!! sappige sateetjes! kwijl! :9~ :9~
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 8 december 2013 @ 22:10:31 #10
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_134064083
quote:
Mijn Bruggenloopverslag. Gemengde gevoelens. Later las ik dat Michel Butter, die het startschot verrichtte, vertelde dat zijn langzame duurlooptempo 3:45/km is.

Okee dan.

SPOILER
Ondanks wat tegenvallende prestaties zonder smoesjes voorhanden, toch eigenlijk best een leuk verslag geworden...

Om maar even Dr.Claw te quoten: "Next time, Gadget, Next time..."
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  zondag 8 december 2013 @ 22:13:24 #11
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_134064219
Prachtig verhaal Zwabber :) Wat zo'n loop niet met je doet.

En absurd. Voortaan schreeuw je maar heel hard hoor, potverdikkie! Hadden we nog even kunnen kennismaken bij een warmtekanon :s)
  zondag 8 december 2013 @ 22:14:49 #12
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_134064285
Gewoon nog geen uitslagen en/of foto's van die cross van vanmiddag te vinden :+

/ongeduldig
F means you're fucked
pi_134064553
quote:

Okee dan.

SPOILER
Wat een heerlijkheid van een verslag +O ik hou van overbodige informatie :)

SPOILER
  zondag 8 december 2013 @ 22:23:25 #14
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134064776
oke, nog een keertje dan als jullie het goed vinden...startnummer 434 ;)
de eerste foto ga ik maar even bestellen denk ik.
http://www.keplerchalleng(...)allenge-event-photos
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 8 december 2013 @ 22:24:40 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134064854
Goeie verslagen! Zwabber sterkte

Achter de lady in red.

Even meegelopen op 't eind met mijn moeder (bepakt en bezakt)

En 2 uurtjes ervoor finishte ik zelf op de 10.
pi_134064944
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
ja die is mooi!

en zwabber idd sterkte man!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  zondag 8 december 2013 @ 22:26:27 #17
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134064964
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Allemaal mooi, maar die eerste is wel heel tof ja!
  zondag 8 december 2013 @ 22:27:01 #18
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134065002
Hier is iedereen dus :D Het werd een beetje eenzaam in het amateur topic :')

Ook mee gedaan aan de Bruggen loop en ondanks wat Zwabberhark zegt over lekker lopen, heb ik toch een lekkere wedstrijd gelopen :D Erg constant en maar 15 seconden verloren de Brieenoord op. Laatste twee km ook nog kunnen versnellen (verder geen mooi verslag zoals de rest hier helaas).

@Rechtsedirecte, gefeliciteerd nog met de Kepler challenge!
The line is a dot to you!
  zondag 8 december 2013 @ 22:28:06 #19
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_134065073
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 22:19 schreef Nirak het volgende:

[..]

Wat een heerlijkheid van een verslag +O ik hou van overbodige informatie :)

dit dus, overbodige informatie maakt een sfeerverslag compleet!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 8 december 2013 @ 22:28:06 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134065074
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:27 schreef kepler het volgende:
Hier is iedereen dus :D Het werd een beetje eenzaam in het amateur topic :')

Ook mee gedaan aan de Bruggen loop en ondanks wat Zwabberhark zegt over lekker lopen, heb ik toch een lekkere wedstrijd gelopen :D Erg constant en maar 15 seconden verloren de Brieenoord op. Laatste twee km ook nog kunnen versnellen (verder geen mooi verslag zoals de rest hier helaas).

@Rechtsedirecte, gefeliciteerd nog met de Kepler challenge!
Wat was je eindtijd?
  zondag 8 december 2013 @ 22:29:13 #21
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134065141
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Wat was je eindtijd?
1.04.17 uiteindelijk
  zondag 8 december 2013 @ 22:30:19 #22
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_134065203
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 22:29 schreef kepler het volgende:

[..]

1.04.17 uiteindelijk
Mooie tijd ^O^
  zondag 8 december 2013 @ 22:32:01 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_134065313
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnen O+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_134065465
quote:
14s.gif Op zondag 8 december 2013 22:32 schreef SEMTEX het volgende:
RD is qua afstanden wel een beetje mijn grote voorbeeld. Op een dag hoop ik dat ook te kunnen O+
Ook offroad? :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 8 december 2013 @ 22:38:10 #25
34586 kepler
No bounce, no play
pi_134065712
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Mooie tijd ^O^
Dank :)

Zat net te kijken, maar kom dus 20 seconden tekort voor een PR... Jammer, anders waren het 4 PRs geweest dit jaar :P

Edit: ik vergeet alleen de editie waar ik op de naam van Deebee heb gelopen, die was nog een stuk sneller :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')