Energy drinkquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben je gek, zit alleen maar suiker en andere troep in.Niets is beter dan de ochtend beginnen met een kop koffie, kommetje muesli + fruit + yoghurt en tosti's of omelet
Heel dat energy drink is pure troep.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Mijn ex zuipt ook zo 4 blikken monster weg, monster is gewoon sowieso goor
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaah nee.ook zonder alcohol heb ik wat defecten in mijn brein hoor.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Energy drinkGetverdemme.
Een (ex) vriendin van mij dronk altijd Monster Energy, soms wel 4 blikken op een dag, ik vind het niet te zuipen.
1 slokje ervan kan nog wel, maar ik heb ooit eens geprobeerd een heel blikje leeg te drinken (500ml) na ongeveer 1 kwart ging ik haast over m`n nek, chemische meuk.
4 blikkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Ik deed echt 8 uur met zon blik.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
Oh okequote:Op dinsdag 10 december 2013 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaah nee.ook zonder alcohol heb ik wat defecten in mijn brein hoor.
Ik drink gemiddeld 2 kleine blikjes per dag dus ook 500 ml op een dag. Altijd pauper merkenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:29 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
4 blikkenDat kan niet gezond zijn.
Ik vind het al heel knap dat jij een kwart van een 500ml op kan drinken. Ik word al misselijk als ik het ruik
Een pastaquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
schatjes. als je iets vegetarisch maar gezonds moest maken, en het moet ook lekker zijn.. wat doe je dan?
Lasagne, kan niet verkeerd gaanquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
schatjes. als je iets vegetarisch maar gezonds moest maken, en het moet ook lekker zijn.. wat doe je dan?
quote:
uhhhm, je kent me duidelijk nog niet, ik ben Mur, aangenaam.quote:
Ok ok ik zoek.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
uhhhm, je kent me duidelijk nog niet, ik ben Mur, aangenaam.
Ik heb een lijstje met ingrediënten en de manier van bereiden nodig.
4 blikken ja.. Dat is ook echt verre van gezond, maar als haar werd gemeld dat ze moest minderen zei ze "Ja, maar.. waarom zou ik? Het is niet slecht voor je "quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:29 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
4 blikkenDat kan niet gezond zijn.
Ik vind het al heel knap dat jij een kwart van een 500ml op kan drinken. Ik word al misselijk als ik het ruik
salade, met elke groente naar keuze erinquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:30 schreef Murdera het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |