Gelijk heeft hij.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:38 schreef BaasBanaan het volgende:
En dan krijg je ook nog eens dit.
[ afbeelding ]
Hoe leg je aan de mensen om je heen uit waarom je opeens hardop moet lachen?"HAHAHAHHA"
"Wat is er zo grappig?"
"Zelfmoord"
"..."
haha oud.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:49 schreef BaasBanaan het volgende:
GA NAAR VOGUE.CO.UK EN DRUK OP OMHOOG OMHOOG OMLAAG OMLAAG LINKS RECHTS LINKS RECHT B A B A
Echt?quote:
pics van betreffende billen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:15 schreef Channie83 het volgende:
heeeeerlijk mijn vakantie
Ik doe echt niks anders dan luieren,chillen met mijn billen en genieten
pics van betreffende luiers.quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:15 schreef Channie83 het volgende:
heeeeerlijk mijn vakantie
Ik doe echt niks anders dan luieren,chillen met mijn billen en genieten
quote:Op dinsdag 10 december 2013 12:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben 30 geen 3...wat moet ik met luiers?? of is dat een kick voor je?
Whehehe, kan je er iemand mee neerknuppelen?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snap niet waarom ik niet deze heb gehad
[ afbeelding ]![]()
Die van mij is 100x lomper![]()
Bijna welquote:Op dinsdag 10 december 2013 13:21 schreef Viro het volgende:
[..]
Whehehe, kan je er iemand mee neerknuppelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Ama op 10-12-2013 14:46:57 ]Your beauty never ever scared me.
Energydrinkquote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:16 schreef Amarantha het volgende:
Armbandje wat ik voor mijn 16de verjaardag heb gekregen (van mijn ouders) is kapot en laat ik ook niet meer makenHij is nu voor de 2de keer kapot en maken van het armbandje is telkens net zo duur als de waarde volgens mij
Awh dat zuigt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Energydrink is zo lekkerquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:57 schreef Viro het volgende:
[..]
EnergydrinkIk snap niet hoe mensen dat kunnen drinken.
[..]
Awh dat zuigt.
Ik wil nog heel even meer discipline op doen. Ik ben er nog niet helemaal klaar voor (van 1 naar 0 gaan). Ik heb gemerkt dat kauwgom heel erg helpt tegen rookneigingen. Als ik echt zin heb in een peuk, doe ik zo'n Xylithol-only kauwgom in mijn mond. Is ook nog eens gezond voor je gebit en rookneiging neemt heel erg af.quote:
Thanksquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat je het volhoudt Uns
Gewoon even buiten de fokzquote:Op dinsdag 10 december 2013 14:46 schreef Amarantha het volgende:
Ey braddie. Ik vroeg me gisteravond al af waar je ineens was gebleven haha
Ik ben er nog niet aan toe om na 8 jaar te stoppenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ThanksMoet lukken, merk dat het al wel makkelijker begint te worden.
Ben je gek, zit alleen maar suiker en andere troep in.quote:Op dinsdag 10 december 2013 14:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Energydrink is zo lekkerHeerlijk man, als je wakker wordt een blikje energydrink en een peuk of joint
Dit dusquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat je het volhoudt Uns
Ik kan echt slecht eten 's ochtendsquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben je gek, zit alleen maar suiker en andere troep in.Niets is beter dan de ochtend beginnen met een kop koffie, kommetje muesli + fruit + yoghurt en tosti's of omelet
Haha, maar jij kan binnen in je huis roken en hebt altijd wel gezellige mensen om je heen die ook roken denk ik. Dan is het ook wel stukken moeilijker. En ik heb last van mijn longen door het roken op sommige momenten, en dan blijft dat een paar dagen tot weken aanhouden + rokershoestje en slechte conditie. Ook het feit dat roken vet nutteloos voelde, elke keer dat ik een hijs nam, hielp met de beslissing maken om te stoppen.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet aan toe om na 8 jaar te stoppen
True, ik kan binnen roken idd en ik heb veel rokers en blowers om me heen, maakt het idd lastiger. Daarom denk ik dat ik ook pas kan stoppen/flink minderen met blowen als ik hier weg ben. Maar als je het roken zelf niet meer chill vind dan moet je stoppen idd en buiten in de kou moeten staan laat je ook wel nadenken ja haha, dat herken ik wel. Als ik in de kou moet roken rook ik ook een stuk minder hahaquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:05 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha, maar jij kan binnen in je huis roken en hebt altijd wel gezellige mensen om je heen die ook roken denk ik. Dan is het ook wel stukken moeilijker. En ik heb last van mijn longen door het roken op sommige momenten, en dan blijft dat een paar dagen tot weken aanhouden + rokershoestje en slechte conditie. Ook het feit dat roken vet nutteloos voelde elke keer dat ik een hijs nam hielp met de beslissing maken om te stoppen.Als ik nu zin heb, denk ik gewoon vooruit, dat ik dan daar sta in de kou, te roken, en me daarna afvraag waarom ik daar nou zo'n zin in had.
Ontbijt en lunch zijn belangrijkste maaltijden van de dag. Kop scheren en baard bijwerken duurt lang genoeg om na het douchen gelijk te etenquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan echt slecht eten 's ochtendsIk moet echt wel eerst even chill zitten enz voor ik kan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |