ziet er vies uit.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:33 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ische+pasta&ns_fee=0
Tagliatelle met spinazie-roomsaus
het is geen wedstrijd om nog viezere dingen te zoeken hoor.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:34 schreef Amarantha het volgende:
http://www.ah.nl/allerhan(...)ische+pasta&ns_fee=0
Pastaschotel met broccoli en kaas
Die zal het later merken als ze opeens hart- en vaatklachten heeftquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:32 schreef Braddie het volgende:
[..]
4 blikken ja.. Dat is ook echt verre van gezond, maar als haar werd gemeld dat ze moest minderen zei ze "Ja, maar.. waarom zou ik? Het is niet slecht voor je "___!!
Als het hier in m`n hokje stond rook het hele hokje met 5 minuten chemisch als de pest, en het duurde echt 24 uur voordat die geur eruit was..
Naja zegquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is geen wedstrijd om nog viezere dingen te zoeken hoor.
Weet je hoe lekker het isquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is geen wedstrijd om nog viezere dingen te zoeken hoor.
anaalquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Studeur het volgende:
Bedenken wat ik vrijdag ga doen met mn vriendinnetje om onze 2 maanden te vieren. Weet niks.
Steek je piemel in dr neusquote:Op dinsdag 10 december 2013 15:42 schreef Studeur het volgende:
Bedenken wat ik vrijdag ga doen met mn vriendinnetje om onze 2 maanden te vieren. Weet niks.
Een aantal vrienden in mijn vriendenkring drinken het helaas (Niet monster, maar die el cheapo energy drink van de AH)quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:35 schreef Viro het volgende:
[..]
Die zal het later merken als ze opeens hart- en vaatklachten heeft
Niemand komt bij mij in de buurt met die zooi tenzij ik buiten ben.
30.quote:Op dinsdag 10 december 2013 15:52 schreef Braddie het volgende:
Kan ik trouwens iemand blij maken met een xbox 360 met 2 games en 4 controllers (En natuurlijk alle kabels) voor 50 euro?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |